Ja kloptquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar son jij had hem alleen in het donkerblauw toch?
Een tijdje geleden niet meer helaasquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:47 schreef wickie het volgende:
Is die slofjes eBay gebeuren nog actief? Ik heb dringend slofjes nodig voor mijn veelste actieve klimgeit baby.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef octopussy het volgende:
Sonnetje, ik heb die twee Kik-kid jurkjes dus serieus net gekocht zonder jouw post te zien![]()
![]()
De blauwe voor Mia en de paars-gele voor Hannah.
Verder ook nog een groen jumpsuitje voor dikkie dik
Die heb ik vandaag ook gekochtquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:27 schreef Gerberaatje het volgende:
deze kan er ook nog wel bij in de OP
Heb ik zo'n jumpsuitje met muts (en daar de naam op) voor onze mini gekocht.. Fijn spul (voelt fijner aan als GMK!)
Leuk Beckyquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:45 schreef becky27 het volgende:
ik kom mijn kind inclusief nieuwe outfit spammen (na het douchen, stomme romper eronder)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:52 schreef Marrije het volgende:
Ik heb m ook gekocht.Hij is echt heerlijk Sarah heeft hem ook, afgelopen week lekker aan gehad toen we veel in de auto zaten. Het is gewoon zo handig, ik heb hem vorige week idd ook nog een maat groter in mijn handen gehad, maar was bang dat ze hem dan midden in de zomer zou passen en dan ga ik er van uit dat het weer te mooie is voor zo een pakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Hij is idd geweldig! Eva heeft hem gisteren ook aangehad. Ik moest al lachen om de reacties van TM en MP, ik zag verdeeld over NL echt al allemaal van die wurmen met dat pakje aan.quote:
Mijn Lientje heeft de blauw/wit gestreepte in maat 80, past ook al een aantal weken goed. Die met die bloemen en een beige pak heb ik in 86 voor de komende winter. Die past ze dan ook zeker weten wel.quote:Op zondag 22 april 2012 14:40 schreef MamaPurk het volgende:
Haha, jullie mini'sik zie het helemaal voor me inderdaad. Sarah heeft hem in 80 en die zit nu echt precies pas, ze is in ene echt heel hard gegegroeid!
Ja! Doen! Ik heb inspiratie nodig, want sjongejonge, ik vind echt heel veel saaie dingen 98-104. Kan aan mij liggen though.quote:Op zondag 22 april 2012 19:57 schreef snoopy het volgende:
en ik had ook nog een lijstje met jommesdingen maar die durfde ik niet meer te posten![]()
9767 20% korting op allesquote:Op zondag 22 april 2012 19:24 schreef becky27 het volgende:
even een vraagje, was er nou een kortingscode voor 20% korting bij de H&M?
Grappig, hier dus andersom, shirtjes 80 en broekjes 74 of 80 (maar dat is dan nog net iets te lang.quote:Op zondag 22 april 2012 20:04 schreef danic het volgende:
Juud, mijn ienieminie groeit altijd eerst bij d'r beentjes. Dus dan is het broekjes 74 en shirtjes 68. Ze past nu nog een aantal shirtjes mt 68, vooral met korte mouw, want ze heeft wel weer lange armen.
Bijkomend puntje is dat ik zo'n dunnetje heb, dat ze ook geen opvulling heeft. Dat H&M pak flubbert lekker langs d'r lijfje haha. Lekker om in te spelen dus.
Hoe zat dat ook alweer met artikelen bij in je mandje gooien als je bestelling nog niet is verwerkt? Kan ik nog wat wijzigen dan?quote:Op zondag 22 april 2012 20:26 schreef Juud79 het volgende:
Ow dames, er is nog een 50% kortingscode, even zoeken.....
Edit: 9591, geeft 50% korting op 1 artikel van de babykleding t/m 86, geldig tot aug dit jaar.
Volgens mij hadden we het wel over de H&M pakken met capuchon hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 20:29 schreef Sannne het volgende:
maar zo'n capuchon ligt toch niet lekker?
Edit: Oh, never mind, het ging om de GMK pakken
Floris heeft ook truien met capuchon en die heeft ie idd ook aan bij zn middenslaapje.quote:Op zondag 22 april 2012 21:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah daar had ik dan weer overheen gelezen![]()
Maar Puck slaapt op zijn zij en sliep dus ook wel met het pak met capuchon aan soms.
10 euro DML? Het is 5,90 en met de kortingscode gaat er ook nog eens 5 euro afquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind 10 euro verzendkosten bij DPAM echt teveel gewoon
Hij weigert bij mij Kiala te laten zien als optiequote:Op dinsdag 24 april 2012 10:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
10 euro DML? Het is 5,90 en met de kortingscode gaat er ook nog eens 5 euro af.
Je moet DELIVERY invullen als kortingscode om er gebruik van te maken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:48 schreef Sannne het volgende:
Oh ik ben gek op Gap! Elise heeft er een zomer-trenchcoat-jasje van! Effe neuzen
Probeer ADEX12 eens!quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als je de kortingscode NEWS1211 al een keer gebruikt hebt bij DPAM doet ie het niet nog een keer
quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:53 schreef Sannne het volgende:
Mijn bankrekening heeft een hekel aan jou, TM
Jij bestelt meer dan ik duidelijk want die is pas geldig bij besteding vanaf ¤45,-quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:13 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Probeer ADEX12 eens!
[..]Ik ook van jou!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij bestelt meer dan ik duidelijk want die is pas geldig bij besteding vanaf ¤45,-
Wanneer gaan jullie evt met vakantie?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben sterk. Ik bestel gewoon geen swimsuit![]()
Ik durf niet eens te vertellen hoeveel shirts en broeken Puck in zijn huidige maat in de kast heeft hangen![]()
Hij heeft dan wel weer maar één zwembroek
gelukkig heb je al genoegquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hij weigert bij mij Kiala te laten zien als optie
Pas in september. Hoezo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie evt met vakantie?
Ik had ook besloten om het niet te doen zoals eerder vanochtend gezegdquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan heb je aan 1 voorlopig ook wel genoeg, jonguh
Oh, omdat je anders de mijne wel mag lenen!quote:
Doe maar, ik neem het wel van je over als het te klein is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:00 schreef Lamb29 het volgende:
Zei ik al dat hij vol zat?
Zucht..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens nog een lichtbruine ribbroek van jou in maat 18 maanden van een UK merk hangen in de kast. Qua lengte past het al maar qua omvang verzuipt hij er in! Maar eens een dapper snapper o.i.d. aanschaffen. Ik dacht dat Ranja ook vrij dun was dus het verbaasde me lichtquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:19 schreef Spewey het volgende:
Absoluut, heel fijne kwaliteit en super zacht. Het blijft gewoon mooi, ook als je het best vaak moet wassen met creatieve knoeibeestjes. Liever Boden dan H&M en die zijn momenteel ook gek met sommige prijzen.
Hij is nu 108cm en weegt net 15 kiloquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een lichtbruine ribbroek van jou in maat 18 maanden van een UK merk hangen in de kast. Qua lengte past het al maar qua omvang verzuipt hij er in! Maar eens een dapper snapper o.i.d. aanschaffen. Ik dacht dat Ranja ook vrij dun was dus het verbaasde me licht
Dat had je wel mogen meldenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:27 schreef Spewey het volgende:
[..]
Hij is nu 108cm en weegt net 15 kilovrij dun is een understatement
![]()
Ik geloof ook niet dat hij die broek vaker dan 2 keer aangehad heeft, ik was toen nog in denial, mijn kind is niet broodmager....
Doe eens niet zo malquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:01 schreef Spewey het volgende:
Sorry![]()
Grijze spijkerbroek van hetzelfde merk kon hij zelfs zonder riem aan dus ik nam aan dat deze goed zou zitten bij kindjes met een 'normaal' postuur. Nu voel ik me zwaar lullig, als het nog geen pan is als hij hem met een riem draagt dan stort ik je geld terug hoor!! Geen probleem
Als je 86 spul naar mij opsturen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:18 schreef becky27 het volgende:
En ze gaat over naar hempjes en broekjes![]()
rompers 86/92 zijn echt te klein.
Nu gaan we volgende week naar de outlet in Roermond, iemand tips?
Welke , welke??quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Overigens in jouw afwezigheid heeft Poppejans juist gepost dat ze die zwembroek geweldig vond. Zo zie je maar hoe smaak verschilt
Oeh, ja daar is toch niks fouts aan?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zwembroek van h&m met een erg realistische dino.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortingscode voor 25% korting bij Jijwel.nl
Geldig tot 15 mei!
Ik vond die van de kinderafdeling een stukje groter vallen dan die van de babyafdeling, moest flink insnoerenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Even een vraagje. Weet er iemand wat het verschil is tussen broeken maat 86 van de baby en kinder afdeling van de h&m?
Ah oké, dank je!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vond die van de kinderafdeling een stukje groter vallen dan die van de babyafdeling, moest flink insnoeren
Graag gedaanquote:Op woensdag 25 april 2012 20:38 schreef Juud79 het volgende:
@NTS, thanks voor de code!
Ik zat al een tijd te loeren naar een broekje van Katvig voor mijn meisje, maar vond hem net te duur.
Nu was ie met korting 21 euro en verzenden gratis.![]()
[ afbeelding ]
Dat hangt van het model af ben ik achter. Over het algemeen vind ik ze breder en zijn de pijpen nauwelijks verschillend.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Even een vraagje. Weet er iemand wat het verschil is tussen broeken maat 86 van de baby en kinder afdeling van de h&m?
oooooooohquote:
Dezequote:Op donderdag 26 april 2012 10:53 schreef Sannne het volgende:
Er is zo weinig leuks in Elise's maat bij jijwel.nl
Foto Gerberaatje?
Bij V&D hebben ze heel veel korting op Mexx! Tot 50%!
En ik heb HET pak van H&M niet gekocht. Tussen 80 en 86 zat enoooooooooorm veel verschil dus ik wist niet goed welke maat.. Helaasch!
Dibsquote:Op donderdag 26 april 2012 19:26 schreef octopussy het volgende:
Gerb die heb ik in het groen voor Miadus die komt tzt beschikbaar :p
De kleur vond ik mooi!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat vind je van de kleur broek Meimel?
Ik wilde hem niet maar had er eentje teveel besteldquote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
De kleur vond ik mooi!
Alleen dus jammer dat het idd niet bij het shirt past
Mocht je nog tips hebben voor een tshirt bij de broek? Of had jij die broek zelf niet? Ik heb Dyon z'n kast nagekeken, maar hij heeft nog niets wat bij die broek past.
Lis heeft hem in maat 116quote:Op donderdag 26 april 2012 18:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik vind deze ook zoooo
[ afbeelding ]
Maar mijn oudste is de nog beschikbare maat 74 allang ontgroeit en ik durf hem echt niet voor de jongste te kopen, want ik heb echt geen idee wanneer die in die maat gaat zitten.
Vond hem ook wel Saar achtig eigk
Ja lekker dan, ga ik morgen op vakantiequote:Op donderdag 26 april 2012 22:44 schreef Sorbootje het volgende:
Als morgen blijkt dat mijn kostganger een jongen is ga ik grote uitverkoop houden. Heb ook nog een paar mooie kik kid jurkjes
Hmmmmm hoeveel groter zou ik dan moeten gaan??quote:Op donderdag 26 april 2012 22:43 schreef Sorbootje het volgende:
Die wikkeljurkjes van kik kid vallen trouwens heel smal en klein doorgaans.
Klopt Mefke, Saar heeft daar nu ook 86/92 van soms, dan zijn de mouwtjes wel te lang, maar die sla ik gewoon naar binnen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:50 schreef mefke79 het volgende:
4ff valt erg smal. Daarvan moet mijn grootste al 98/104 aan en de kleinste past niet meer in zijn 74/80 pak. Het is dat het een best duur merk is, maar het is echt ideaal voor mijn slanke oudste. Eindelijk shirts die aangesloten zitten zoals ze moeten zitten.
die heb ik dus ook gehad voor lin maar die wilde ze niet aan, die houdt dus niet van nauwsluitende dingenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:15 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb deze net nog uit de KK-outlet geplukt voor dit najaar![]()
(En nu is het echt afgelopen met webshopwinkelen! Echt! Ik kijk hier gewoon niet meer.)
[ afbeelding ]
Dibs op allesquote:Op donderdag 26 april 2012 22:44 schreef Sorbootje het volgende:
Als morgen blijkt dat mijn kostganger een jongen is ga ik grote uitverkoop houden. Heb ook nog een paar mooie kik kid jurkjes
Ja maar jij krijgt Saar echt niet meer in maat 56quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Te laat!
Ik heb het Lindex-pakkie net binnen gekregen DML, thanks again.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:01 schreef Gerberaatje het volgende:
4 keer per week maar?das niks!
Hier nagenoeg dagelijks, en dat al zeker 2 jaar
Ik hoef ook slechts de sectie 74/80 schatjequote:Op vrijdag 27 april 2012 11:55 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ja maar jij krijgt Saar echt niet meer in maat 56en jouw volgende wordt een jongen. Dus.
WE t/m 30 april!quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
C&A heeft online t/m 2 mei geen verzendkosten
schatjes! Hier bij de vomar hebben ze nu dekbedovertrekken, herhalende brandweerautoprint bijv! tientje!!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:34 schreef Twinkly het volgende:
[..]
WE t/m 30 april!
Nu twijfel ik dus of ik een Small Fit broekje zal bestellen, maar misschien toch eerst maar eens passen in een winkel (W ageningen heeft helaas geen jongensafdeling)
Niels in zijn Lindex shirt en broek, beetje groot nogDe omslagbroekjes zitten erg leuk en niet zo wijd bij de kont
[ afbeelding ]
voor een 1persoons dekbed?? ik willl, maar hier zit in de wijde omtrek geen Vomar geloof ikquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
schatjes! Hier bij de vomar hebben ze nu dekbedovertrekken, herhalende brandweerautoprint bijv! tientje!!!
Oeh! Klinkt goed!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
schatjes! Hier bij de vomar hebben ze nu dekbedovertrekken, herhalende brandweerautoprint bijv! tientje!!!
Vomar is een supermarktquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:34 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oeh! Klinkt goed!
Ik heb nog nooit van Vomar gehoord.
PJ, Wolf heeft vast een langere romp dan Niels. Het H&M shirtje in 86/92 dat hij aanhad zit bij hem ook nog goed terwijl die maat bij Wolf al te kort is bij zijn buik toch?
Niels heeft wel echt een platte buik, geen peuterbuikje.
Klinkt super!! toch effe google raadplegen of er hier niet ergens een verborgen winkel zitquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ze hebben ook superleuke dierenprint (bos) maar elin moest de prinsessenverder hebben ze nog elfjes, chineesjes en nog veule meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |