Ja kloptquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar son jij had hem alleen in het donkerblauw toch?
Een tijdje geleden niet meer helaasquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:47 schreef wickie het volgende:
Is die slofjes eBay gebeuren nog actief? Ik heb dringend slofjes nodig voor mijn veelste actieve klimgeit baby.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef octopussy het volgende:
Sonnetje, ik heb die twee Kik-kid jurkjes dus serieus net gekocht zonder jouw post te zien![]()
![]()
De blauwe voor Mia en de paars-gele voor Hannah.
Verder ook nog een groen jumpsuitje voor dikkie dik
Die heb ik vandaag ook gekochtquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:27 schreef Gerberaatje het volgende:
deze kan er ook nog wel bij in de OP
Heb ik zo'n jumpsuitje met muts (en daar de naam op) voor onze mini gekocht.. Fijn spul (voelt fijner aan als GMK!)
Leuk Beckyquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:45 schreef becky27 het volgende:
ik kom mijn kind inclusief nieuwe outfit spammen (na het douchen, stomme romper eronder)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:52 schreef Marrije het volgende:
Ik heb m ook gekocht.Hij is echt heerlijk Sarah heeft hem ook, afgelopen week lekker aan gehad toen we veel in de auto zaten. Het is gewoon zo handig, ik heb hem vorige week idd ook nog een maat groter in mijn handen gehad, maar was bang dat ze hem dan midden in de zomer zou passen en dan ga ik er van uit dat het weer te mooie is voor zo een pakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Hij is idd geweldig! Eva heeft hem gisteren ook aangehad. Ik moest al lachen om de reacties van TM en MP, ik zag verdeeld over NL echt al allemaal van die wurmen met dat pakje aan.quote:
Mijn Lientje heeft de blauw/wit gestreepte in maat 80, past ook al een aantal weken goed. Die met die bloemen en een beige pak heb ik in 86 voor de komende winter. Die past ze dan ook zeker weten wel.quote:Op zondag 22 april 2012 14:40 schreef MamaPurk het volgende:
Haha, jullie mini'sik zie het helemaal voor me inderdaad. Sarah heeft hem in 80 en die zit nu echt precies pas, ze is in ene echt heel hard gegegroeid!
Ja! Doen! Ik heb inspiratie nodig, want sjongejonge, ik vind echt heel veel saaie dingen 98-104. Kan aan mij liggen though.quote:Op zondag 22 april 2012 19:57 schreef snoopy het volgende:
en ik had ook nog een lijstje met jommesdingen maar die durfde ik niet meer te posten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |