Lekker belangrijk, Hollande heeft het gewoon moeilijk in Duitsland.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat Sarkozy in elk geval bang is voor dominante vrouwen en daarom soms doet wat zij zegt
Maar om te zeggen dat het een grote klap is voor de EU als Hollande wint is gewoon onzinnig. Zelfde dramaqueen niveau als wat Remlof hier laat zien over de PVVquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, Hollande heeft het gewoon moeilijk in Duitsland.
En daar komt als enige nog geld vandaan.
Ik ben het zowaar eens met je eensquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
Het is natuurlijk ook gewoon geleuter. 'Ja, er wonen teveel allochtoni's in onze hoofdstad. Blank is een minderheid blabla'.
En nu? Wat willen die lui ertegen doen dan?
Blank is trouwens geen minderheid.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
Het is natuurlijk ook gewoon geleuter. 'Ja, er wonen teveel allochtoni's in onze hoofdstad. Blank is een minderheid blabla'.
En nu? Wat willen die lui ertegen doen dan?
Oh, het hangt er inderdaad vanaf of Hollande de Keynesiaan gaat uithangen of niet. Doet hij dat, dan hebben wij met de EU een probleem. Doet hij iets anders dan wat hij nu in de campagne zegt, valt het wel mee, ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar om te zeggen dat het een grote klap is voor de EU als Hollande wint is gewoon onzinnig. Zelfde dramaqueen niveau als wat Remlof hier laat zien over de PVV
De Polen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Blank is trouwens geen minderheid.
Autochtoon wel.
En daar doelde ik op met de soep. Ook Frankrijk zit behoorlijk klem en kan helemaal niet zo overdreven gek gaan doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, het hangt er inderdaad vanaf of Hollande de Keynesiaan gaat uithangen of niet. Doet hij dat, dan hebben wij met de EU een probleem. Doet hij iets anders dan wat hij nu in de campagne zegt, valt het wel mee, ja.
Ik ook!quote:
Waarom doe jij altijd alsof Keynes volledig is afgeschreven?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, het hangt er inderdaad vanaf of Hollande de Keynesiaan gaat uithangen of niet. Doet hij dat, dan hebben wij met de EU een probleem. Doet hij iets anders dan wat hij nu in de campagne zegt, valt het wel mee, ja.
Dat kunnen ze inderdaad niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En daar doelde ik op met de soep. Ook Frankrijk zit behoorlijk klem en kan helemaal niet zo overdreven gek gaan doen.
Amerikanen hebben we hier veel inderdaad.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Blank is trouwens geen minderheid.
Autochtoon wel.
Omdat ik dat vind.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom doe jij altijd alsof Keynes volledig is afgeschreven?
Dat klopt en een Sarkozy weet zoiets ook niet te doorbreken en een Hollande vast ook niet de andere kant op.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat kunnen ze inderdaad niet.
Maar ze zitten eigenlijk al sinds 1980 vast.
Rot op, marktfundamentalist.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat ik dat vind.
Keynes werkt met een klein overheidsapparaat, maar aangezien geen enkele politicus in goede tijden aflost of de schulden binnen de perken houdt, hebben schulden die je nu maakt 'om het land er bovenop te helpen' slechts marginaal nut.
Het is naar mijn idee vooral een ideologische discussie. Keynes heeft zijn waarde toch echt bewezen in de periode na WOII.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat ik dat vind.
Keynes werkt met een klein overheidsapparaat, maar aangezien geen enkele politicus in goede tijden aflost of de schulden binnen de perken houdt, hebben schulden die je nu maakt 'om het land er bovenop te helpen' slechts marginaal nut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |