Wacht maar, op de meet ben jij vast blij dat ik daaraan doequote:Op vrijdag 20 april 2012 10:34 schreef Bizznitch het volgende:
Mensen die doen aan persoonlijke hygiëne.
Dat is mijn favoriet. Samen met de vanilla lattequote:Op vrijdag 20 april 2012 10:51 schreef gianni61 het volgende:
ik heb een starbucks caramel macchiato. ik voel me hipster
goeiemorgen
is zo'n kant en klaar beker uit de koeling van het tankstation.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriet. Samen met de vanilla latte
Die zijn goorquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is zo'n kant en klaar beker uit de koeling van het tankstation.
maar niet slecht moet ik zeggen
mwa, zo slecht vind ik hem nog niet.quote:
ohaiquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik neem altijd chocomelk bij de starbucks
Oh ik heb in Barcelona ook wel eens een frappuchino gehad
daar ben ik ook niet zo kapot vanquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:57 schreef Patje1987 het volgende:
Dronk alleen starbucks in Amerika omdat goedkoop. Daar at ik ook elke dag subway
Ga je heel dicht bij me zitten danquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wacht maar, op de meet ben jij vast blij dat ik daaraan doe
Om je nek hangen enzoquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:58 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ga je heel dicht bij me zitten dan?
nicequote:
jaloers op bizzquote:
Nouja ik vind het wel erg lekker. Vooral omdat je voor een paar dollar gewoon een groot broodje had met onbeperkt drinken. Toch wel een fijn ontbijtje voordat je op pad gaatquote:
ja oke, de broodjes zijn wel lekker maar in nederland vind ik de prijs/kwaliteit verhouding een beetje tegenvallenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nouja ik vind het wel erg lekker. Vooral omdat je voor een paar dollar gewoon een groot broodje had met onbeperkt drinken. Toch wel een fijn ontbijtje voordat je op pad gaat
Is ook daarom koop ik het nooit in Nederland. Subway in Nederlandquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja oke, de broodjes zijn wel lekker maar in nederland vind ik de prijs/kwaliteit verhouding een beetje tegenvallen
huh, wat? waar?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:04 schreef Bizznitch het volgende:
Gaan we vanavond weer camsexen met z'n allen?
"weer" heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:04 schreef Bizznitch het volgende:
Gaan we vanavond weer camsexen met z'n allen?
Meltquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is ook daarom koop ik het nooit in Nederland. Subway in Nederland
Ga een dagje bij Zweetteef langsquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet vannacht doohalenheb wel zin in hersenloosvermaeck.
ik ook, maar ik heb ook geen camquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja bizz. Ik heb dr ook gemist
wat ga je doorhalen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet vannacht doohalenheb wel zin in hersenloosvermaeck.
ja man rechterkant van me gezicht is verdoofdquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hey man alles spik en span daarzo?
Oh dat klinkt goed, vertel me meerquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ja man rechterkant van me gezicht is verdoofd
Bietsj PZ SV Spees en flips weten nu hoe ik er uitziequote:Op vrijdag 20 april 2012 11:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja bizz. Ik heb dr ook gemist
quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ja man rechterkant van me gezicht is verdoofd
Is dat iets positiefs of iets negatiefs?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Bietsj PZ SV Spees en flips weten nu hoe ik er uitzie.
Als je een cam hebt moet je ook op TC. geen cam geen TC.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zullen we samen de nacht doorhalen op FOK!?
alleen de drie prikken voor de rest sta je in 5 min weer buitenquote:
Ik heb al een keer op TC gesekscamd enzulksquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:08 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Als je een cam hebt moet je ook op TC. geen cam geen TC.
Bietsj zei dat het tegenvielquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Is dat iets positiefs of iets negatiefs?
Okayquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zullen we samen de nacht doorhalen op FOK!?
IK LAS 3 PIKKENquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
alleen de drie prikken voor de rest sta je in 5 min weer buiten
Oh beter.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
alleen de drie prikken voor de rest sta je in 5 min weer buiten
*gaat cam kopen*quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:08 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Als je een cam hebt moet je ook op TC. geen cam geen TC.
Yesquote:
Morgen Night of Terror in Tuschinski, wil niet in slaap vallen.quote:
maar dan moet je toch juist vannacht slapenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Morgen Night of Terror in Tuschinski, wil niet in slaap vallen.
Ik hoop ook dat ik het volhouquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Yes
Nu hopen dat ik het volhoud, ik ging vandaag om 6:00 slapen en was om 9:00 wakker en de wekker om 11:00
Ja, morgen overdagquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan moet je toch juist vannacht slapen
Het was vast een grapjequote:Op vrijdag 20 april 2012 11:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Gemeen heHij zei het zo lachend
.
Nee dan gaat ze NU doorhalen.. morgen overdag slapen... en dan is ze fris de hele nacht?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan moet je toch juist vannacht slapen
als ik overdag ga slapen ben ik alles behalve fris en fruitigquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, morgen overdagen dan savonds fris en fruitig
Dat dus.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, morgen overdagen dan savonds fris en fruitig
Door 1 nacht doorhalen? Valt wel mee bij mijquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Nee dan gaat ze NU doorhalen.. morgen overdag slapen... en dan is ze fris de hele nacht?
Oftewel haar bioritme kk hard verneuken?
Dan moet je dat niet doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als ik overdag ga slapen ben ik alles behalve fris en fruitig
DUDE weet je wat je moet doen. bloedsinaasappelsap met wodka. lijkt net bloedquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Door 1 nacht doorhalen? Valt wel mee bij mijben sowieso een nachtmens.
ik van zaterdag op zondag ook de hele nacht wakker. toch ga ik vannacht gewoon slapenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Nee dan gaat ze NU doorhalen.. morgen overdag slapen... en dan is ze fris de hele nacht?
Oftewel haar bioritme kk hard verneuken?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik slik blijkbaar mijn eigen bloed in
ik ben een vampier
Bloed met wodka lijkt ook net bloedquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
DUDE weet je wat je moet doen. bloedsinaasappelsap met wodka. lijkt net bloed.
I know, daarom doe ik da ook niequote:
Ja maar dat is viesquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Bloed met wodka lijkt ook net bloed
Verdunt het bloedquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Bloed met wodka lijkt ook net bloed
Mooiquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mwoah tentamen ging nog wel redelijk.
Heeft PZ een niffaquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
P_Z lees dit http://www.nu.nl/binnenla(...)ren-bij-politie.html
En nu?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
Relaxtquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, nog 4 dagen normaal les dan heb ik zomervakantie
Ik heb geen wapens.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je hele keukenla anoniem inleveren bij de popo
Klinkt goed toch?
Mwahaha hij zegt niets over batarangs, tijd om daar eens achteraan te gaanquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
Idd, anders ben ik fuuuuuckedquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Relaxt
Alleen moet je nog wel goed je best doen voor het examen
Ik moest googlen wat dat warenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mwahaha hij zegt niets over batarangs, tijd om daar eens achteraan te gaan
Komt wel goed, gewoon goed je best doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd, anders ben ik fuuuuucked
In dit topicquote:
Ik heb nog steeds twijfels over die zaak.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)el-keith-bakker.html
Ik nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds twijfels over die zaak.
Hier ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:48 schreef gianni61 het volgende:
waarom is mijn fok opeens zo traag als dikke stront?
hoe hou je het vol..quote:
alles morgen niksquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet nog zoveel doenEn ik heb nog 2 dagen de tijd. Dus vandaag niks doen en morgen haasten maar
Morgen moet ik sowieso naar Amsterdam. Dus als ik dan toch al het huis uit moetquote:
ik dacht dat jij uit amsterdam kwam?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Morgen moet ik sowieso naar Amsterdam. Dus als ik dan toch al het huis uit moet!
Ik woon in Almerequote:Op vrijdag 20 april 2012 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij uit amsterdam kwam?
das habe ich nicht gewusstquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik woon in Almereben dr wel geboren.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Er gaan nu zoveel dingen door m'n hoofd..
Waarom ben je ontslagen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Er gaan nu zoveel dingen door m'n hoofd..
te sexy voor het bedrijf, is mij ook een keer gebeurt.quote:
Ah dat is vervelendquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
te sexy voor het bedrijf, is mij ook een keer gebeurt.
wie? wie? wie?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik deed net een proef en daar kwam een FOK!ster in voor
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
wutquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
ken ik nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindytje. Wij doen dezelfde studie mehehe
Daar geef ik je groot gelijk in.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:39 schreef Bizznitch het volgende:
[ afbeelding ]
No way in hell dat ik nu nog extratjes ga doen.
Hij wil dat ik die opneem en de rest onbetaald verlofquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar geef ik je groot gelijk in.
Heb je nog vakantiedagen staan ?
Beter schakel je even een kennis in met arbeidsrechtquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hij wil dat ik die opneem en de rest onbetaald verlof![]()
.
BK als in burger king?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:51 schreef Bizznitch het volgende:
Ik wil mn baan bij BK weer teruglekker personeel drillen en uitkotsen en aan het huilen maken
.
Lekker dom werk, en geen gezeik!
Dat. mijn rimpelsauriër collega kon het niet handelen jwz.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
te sexy voor het bedrijf, is mij ook een keer gebeurt.
Ik heb bij Mac gewerktquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:53 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Het leukste werk wat ik OOIT heb gehad.
Of ik dat denk omdat ik toen nog jong en student was... weet ik nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:53 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Het leukste werk wat ik OOIT heb gehad.
maar wat is dan nu de reden van ontslag?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Of ik dat denk omdat ik toen nog jong en student was... weet ik niet.
Ik heb een sterfgeval in de familie terwijl ik aan de andere kant van de wereld zit. Leuk is andersquote:
godzijdank, ik dacht even dat ik echt moest gaan werkenquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb een sterfgeval in de familie terwijl ik aan de andere kant van de wereld zit. Leuk is anders
Ik zag allemaal van die duiveltjesquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag allemaal van die duiveltjes
quote:
Ben je niet zo liev tegen Bizz geweest?quote:
Jawelquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben je niet zo liev tegen Bizz geweest?
Dat je hebt gezegd dat ze tegenvielquote:
Speesjequote:
Dat was een grapje en heb ik ook gezegd dacht ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat je hebt gezegd dat ze tegenviel
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Speesje
[..]
Dat was een grapje en heb ik ook gezegd dacht ik
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]dat heb ik ook tegen dr gezegd. Dat het vast een grapje was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:59 schreef Beach het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:59 schreef Beach het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nuutquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef Beach het volgende:
Dat was een grapje en heb ik ook gezegd dacht ik
Bizz, doe je vanavond weer cammen?quote:
stop dan met snoepen!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik eet snoep. Wtf waarom eet ik snoepIk lust geen snoep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Als je dat fijn vindquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bizz, doe je vanavond weer cammen?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stop dan met snoepen!Ja meteen gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranzige dingen. En sorry maar ze zijn al van mijn vriend
Don't touch his candy (alleen ik ofc
)
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
jij bent toch zeker zijn candyquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja meteen gedaanRanzige dingen. En sorry maar ze zijn al van mijn vriend
Don't touch his candy (alleen ik ofc
)
Okayquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:10 schreef Beach het volgende:
Speesje
maak het uit met je vriendje en ga met mij F1 kijken zondag
Watjoewillemetjebamboebillemahn.quote:
Amerikanen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:18 schreef Bizznitch het volgende:
Mensen die juli uitspreken als JULEI.
Leugens.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:28 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik bedoelde m'n andere billetje!!1
Mijn vashjien is glad schoon en frisquote:
in dat geval:quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:29 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Mijn vashjien is glad schoon en fris.
En nee piemels zijn lekker.
statistisch gezien is deze aanname ook correct omdat de bacterie opbouw in het vaginale gebied dermate veel hoger zijn dan andere gebieden van het lichaam dan wel andere objecten.quote:
hoezo houd jij niet van een lekkere pielemuis?!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:29 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik ben piemel verslaafdquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoezo houd jij niet van een lekkere pielemuis?!
kun je wel zo doen, maar het viel je niet eens op dat ik een congruentie fout in m'n verhaaltje had verstopt hahaha hihihi h xDquote:
Ik verzeker je dat hij bij mij fris isquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik ben piemel verslaafdmaar dat wil niet zeggen dat piemels altijd fris zijn
Beter dan die ranzige hangende lippen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:29 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Oh okquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:28 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik bedoelde m'n andere billetje!!1
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Beter dan die ranzige hangende lippen.
[..]
Je bent gewoon homoquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:35 schreef Trollscience het volgende:
Beter dan die ranzige hangende lippen.
haha homoquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zeg, vagina's zijn gewoon vies, heeft niks met homoseksualiteit te maken.
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik ga een modderfucking aaifoon halen ook al moet ik er heel nederland voor door. doei
waar? en wat?quote:
Vlekjes op de camera lens ofzo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:49 schreef Boterbartje het volgende:
wat zijn die rode vlekjes op de rug eigenlijk?
Dat dacht ik niet!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vlekjes op de camera lens ofzo.
Het zit niet op dr huid iig
Een slang?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga er eentje laten zetten op mijn pener.
het lijkt ook niet op de huid te zitten inderdaad, maar dat viel mij op.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vlekjes op de camera lens ofzo.
Het zit niet op dr huid iig
Ik heb bijna altijd m'n haar losquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
het lijkt ook niet op de huid te zitten inderdaad, maar dat viel mij op.
Tattoo is trouwens wel echt prachtig getekend dat wel weer
Alleen ik zou hem zelf niet persoonlijk zo in je nek laten zetten, maar als jij dat mooi vindt moet je dat natuurlijk juist wel doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |