Wacht maar, op de meet ben jij vast blij dat ik daaraan doequote:Op vrijdag 20 april 2012 10:34 schreef Bizznitch het volgende:
Mensen die doen aan persoonlijke hygiëne.
Dat is mijn favoriet. Samen met de vanilla lattequote:Op vrijdag 20 april 2012 10:51 schreef gianni61 het volgende:
ik heb een starbucks caramel macchiato. ik voel me hipster
goeiemorgen
is zo'n kant en klaar beker uit de koeling van het tankstation.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriet. Samen met de vanilla latte
Die zijn goorquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is zo'n kant en klaar beker uit de koeling van het tankstation.
maar niet slecht moet ik zeggen
mwa, zo slecht vind ik hem nog niet.quote:
ohaiquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik neem altijd chocomelk bij de starbucks
Oh ik heb in Barcelona ook wel eens een frappuchino gehad
daar ben ik ook niet zo kapot vanquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:57 schreef Patje1987 het volgende:
Dronk alleen starbucks in Amerika omdat goedkoop. Daar at ik ook elke dag subway
Ga je heel dicht bij me zitten danquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wacht maar, op de meet ben jij vast blij dat ik daaraan doe
Om je nek hangen enzoquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:58 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ga je heel dicht bij me zitten dan?
nicequote:
jaloers op bizzquote:
Nouja ik vind het wel erg lekker. Vooral omdat je voor een paar dollar gewoon een groot broodje had met onbeperkt drinken. Toch wel een fijn ontbijtje voordat je op pad gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |