SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MenderVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mFOKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 9% gewijzigd door STING op 19-04-2012 19:19:09 ]If not now, then when.![]()
LOL MEEN JE DEZE?quote:
ik zei alleen dat mensen de SC nauwelijks gebruiken.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Het gaat prima zo en uiteraard hoeft niet iedereen er blij mee te zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
LOL MEEN JE DEZE?
ik zei alleen dat mensen de SC nauwelijks gebruiken.
Nu einde discussie hierover.![]()
ik heb
jij heb
wij hebIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
-weg-
[ Bericht 99% gewijzigd door STING op 19-04-2012 19:14:22 ]Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Waarom zijn de 2 fok servers uit de op? Degene die dat heeft gedaan wilde graag dat het NOG rustiger word?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Oude OP maar eens teruggezet.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:16 schreef delano.888 het volgende:
Waarom zijn de 2 fok servers uit de op? Degene die dat heeft gedaan wilde graag dat het NOG rustiger word?![]()
druk eens op Mquote:Op donderdag 19 april 2012 19:21 schreef Syphixx het volgende:
hoe kan ik typen met da klote sprout ?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Flodder waar ben je ?:POp maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
ik heb sprout geinstalleerd, maar als ik het run zegt het dat er een update is van minecraft. Klik ik op YES, staat er download interrupted?Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Misschien nog een keer proberen, volgens mij hebben ze wat server problemen bij Spout.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:30 schreef rijsttafel het volgende:
ik heb sprout geinstalleerd, maar als ik het run zegt het dat er een update is van minecraft. Klik ik op YES, staat er download interrupted?![]()
Vaag, ik stuur je later wel even mijn .spoutcraft ofzoquote:Op donderdag 19 april 2012 19:30 schreef rijsttafel het volgende:
ik heb sprout geinstalleerd, maar als ik het run zegt het dat er een update is van minecraft. Klik ik op YES, staat er download interrupted?![]()
Serv is onquote:Op donderdag 19 april 2012 20:01 schreef Timwonnacott het volgende:
Fok! of de server? Die laatste is bij mij nog steeds offline.![]()
En, hoe was de pvp gisteren?Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Yup, wordt hem niet echt...quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:10 schreef Mender het volgende:
[..]
Erg leuk.Jammer dat je niet mee kon doen. Nog steeds problemen met spout?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Ik heb mijn forums uit de lucht gehaald,
maar ff dat iedereen het weet.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ok, toch bedankt voor de moeite.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:41 schreef gogosweden het volgende:
maar ff dat iedereen het weet.![]()
npquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bedankt voor de moeite inderdaad, maar samen met de SC is dat inderdaad overkill
en dat dacht ik ook al
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Bedankt voor de moeite vic.
Wel leuk hoe je het zegt ook, als je niks had gezegd had het lang geduurd voordat iemand het door hadquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:41 schreef gogosweden het volgende:
maar ff dat iedereen het weet.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
kloptquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wel leuk hoe je het zegt ook, als je niks had gezegd had het lang geduurd voordat iemand het door had
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ja je kan er nog gewoon bij.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:08 schreef richardbaalman het volgende:
is er nog plaats voor een persoon meer vanavond? ik wil pvp graag proberen
We hadden besloten om toch maar twee teams te maken. Er is nog plek.![]()
Voor datdus:quote:Just to to options, and click max fps.
if that doesnt help, its your computers problem. allocate more ram.
if that doesnt work, quarantine unecessary processes.
if that doesnt work, reconfigure through cmd.
if that doesnt work, throw your computer in the nearest body of water and go to amazon and buy a new one.quote:SpoutCraft comes with OptiFine i beleive which gives you tons of options for Computers with Fps problems
When opening up video setting you will be showen a lot more options for your graphics settings
Try
Limiting your frames to 40 fps by selecting Fast under the performace tab
Turn Load far off
Under animation settings turn ones you dont want off such as lava, portal, redstone and water
Under detail settings turn clouds, trees, water to fastquote:A few big FPS killers for some people are dynamic lighting, far view, sign distance, and view distance.En volgens mij de beste oplossing is:quote:I fixed my problem by deleting the spoutmeta & data folders in my world directory, no more lag spikes or fps drops on my side, maybe this might help others too!![]()
![]()
Ik heb catalyst control center. Maar ik zal er thuis wel even naar kijken. Bedankt voor de moeite i.i.gquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:30 schreef Berend. het volgende:
Voor datdus:
[..]
[..]
[..]
[..]
En volgens mij de beste oplossing is:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oneens want pas 18 uur thuisquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:28 schreef Mender het volgende:
Als jullie het er mee eens zijn dan wil ik de pvp server vandaag wel om 16.00 online zetten.![]()
Ik was al om 10 uur thuisquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oneens want pas 18 uur thuis![]()
![]()
Jo een bericht vanuit Botswana. Man wat baal ik dat ik die pvp shit mis. Ik heb nu ff wifi met me telefoon en heb alles discussies mogen volgen. Helaas is internet te brak om ook maar iets meer te doen dan te mailen of whatsappen. Ik ben de 26e weer thuis en hoop dan dat ik alsnog iets kan meemaken van die pvp shizzle. Ik heb ook al wat ideeën voor nieuwe projecten op Mfok! dus ik kan niet wachten.![]()
Nice Incu! Beetje leuk daar?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:46 schreef IncubatingBob het volgende:
Jo een bericht vanuit Botswana. Man wat baal ik dat ik die pvp shit mis. Ik heb nu ff wifi met me telefoon en heb alles discussies mogen volgen. Helaas is internet te brak om ook maar iets meer te doen dan te mailen of whatsappen. Ik ben de 26e weer thuis en hoop dan dat ik alsnog iets kan meemaken van die pvp shizzle. Ik heb ook al wat ideeën voor nieuwe projecten op Mfok! dus ik kan niet wachten.![]()
Ja zeker me nichtje is een schatje en voor de rest lekker opstap. Beetje olifanten spotten, kamperen in de kalahari woestijn en genoeg biertjes drinken. Ik vermaak me ook wel zonder mc. Voor ff nog dan haha.![]()
Even spout downloaden.
Die launcher wil net als de gewone mc launcher updates niet downloaden. Vanavond nog eens proberen
[ Bericht 71% gewijzigd door vogelkooi op 20-04-2012 17:50:47 ]Fear is the grease of society.![]()
Euhm, iemand anders had dat ook. Maar ik zag hem daarna gewoon joinenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:38 schreef vogelkooi het volgende:
Even spout downloaden.
Die launcher wil net als de gewone mc launcher updates niet downloaden. Vanavond nog eens proberen![]()
![]()
Ik heb straks een gesprek met mender gehad en het is nu voor hem duidelijker wat er was gebeurd eergister.![]()
Kom weer terug dan!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:47 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb straks een gesprek met mender gehad en het is nu voor hem duidelijker wat er was gebeurd eergister.![]()
Krijg dat spout niet gedownload, net zoals alles van mincraft tegenwoordig...Fear is the grease of society.![]()
Probeer anders eens de nieuwste JRE 7 te downloaden:quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:53 schreef vogelkooi het volgende:
Krijg dat spout niet gedownload, net zoals alles van mincraft tegenwoordig...
http://www.oracle.com/tec(...)download-432155.html![]()
kijk je hosts file eens door. Sommige "cracked" minecraft launchers zetten minecraft.net daar inWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:55 schreef gogosweden het volgende:
kijk je hosts file eens door. Sommige "cracked" minecraft launchers zetten minecraft.net daar in
uhhhhh..
ik ben toen naar 1.2.5 gegaan door in te loggen om 4 uur snachts dat ga ik vanavond weer proberen. Al het internet hier werkt goed en snel behalve als het met mincraft te maken heeft.Fear is the grease of society.![]()
Ik haat Spout, niks werkt van Spout. Ts nou niet dat ik pvp zo tof vind dat ik dat per se moet gaan spelen, maar om nou in mijn eentje op mFOK te gaan rondhangen is ook wel erg forever alone..Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
O dan kom ik, dan is het wat minder forever alone!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef Sitethief het volgende:
Ik haat Spout, niks werkt van Spout. Ts nou niet dat ik pvp zo tof vind dat ik dat per se moet gaan spelen, maar om nou in mijn eentje op mFOK te gaan rondhangen is ook wel erg forever alone..
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Doe mee met PVP!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:02 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
O dan kom ik, dan is het wat minder forever alone!![]()
Ik wou eigenlijk gaan slapen, ik lag net op de bank al half te slapenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:02 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
O dan kom ik, dan is het wat minder forever alone!.
Dan ga je slapen zemel! Ik ga ook vroeg tho.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk gaan slapen, ik lag net op de bank al half te slapen.
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Ja zeker me nichtje is een schatje en voor de rest lekker opstap. Beetje olifanten spotten, kamperen in de kalahari woestijn en genoeg biertjes drinken. Ik vermaak me ook wel zonder mc. Voor ff nog dan haha.![]()
Dejavuquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:24 schreef IncubatingBob het volgende:
Ja he, dan moet je team wat actiever worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:14 schreef vogelkooi het volgende:
3 tegen 6 hell yea!
Team blauw:
[ afbeelding ]![]()
Ah ja ik zie het nu in de chatquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:22 schreef Mender het volgende:
Hoor ik dit nu goed?
http://www.twitch.tv/theminestream
Exentric?![]()
![]()
Ja. Exentric doet meequote:Op zaterdag 21 april 2012 02:22 schreef Mender het volgende:
Hoor ik dit nu goed?
http://www.twitch.tv/theminestream
Exentric?![]()
![]()
Incu, we hebben nu een SC topic (Link), vertel daar maar alles over je safariquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:24 schreef IncubatingBob het volgende:
Ja zeker me nichtje is een schatje en voor de rest lekker opstap. Beetje olifanten spotten, kamperen in de kalahari woestijn en genoeg biertjes drinken. Ik vermaak me ook wel zonder mc. Voor ff nog dan haha.. Ik ben schieuwnierig want ik wil ook ooit nog eens daar op vakantie
.
Ik dacht Topiek, maar ik kan het mis hebben.quote:Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
tja, helaas pindakaas. In me eentje ergens weg moeten waar het vol is met players. Certain dead.Fear is the grease of society.![]()
Ja en dan nog_! Waar is iedereen dan? En dan lekker lava plaatsen waar je spawned, heel volwassen dit, Pixiio.
![]()
![]()
Lava is weg gehaald, je hebt gelijk ons team was niet of nauwelijks online. Ik ben ook niet heel vaak online. Maar wat kun je er tegen doen? mensen verplichten?Fear is the grease of society.![]()
Eerlijke teams maken een optie? Mensen met veel tijd bij mensen met weinig tijd?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:29 schreef vogelkooi het volgende:
Lava is weg gehaald, je hebt gelijk ons team was niet of nauwelijks online. Ik ben ook niet heel vaak online. Maar wat kun je er tegen doen? mensen verplichten?![]()
![]()
Kloptquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik dacht Topiek, maar ik kan het mis hebben.![]()
![]()
LanfCraft. Je moet echt even normaal doen. Je moet ALTIJD ergens over zeuren. De ene keer is het xray, dan is het lava. Als jij ergens 100x spamt en ons aanvalt, dan zetten we daar wat neer/omheen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:21 schreef Topiek het volgende:
Ja en dan nog_! Waar is iedereen dan? En dan lekker lava plaatsen waar je spawned, heel volwassen dit, Pixiio.
Ik weet zeker dat als we geen Spout hadden dat je ons had beschuldigd als xrayers. Kan je misschien één keer net zo sportief zijn als Remlof? En tegen ons gewoon zeggen ''congratz''? Alsof je het wel had gehaald als we geen lava daar hadden neergezet.
+ je kan niet minen als je wordt aangevallen. Dan zouden we dus gewoon weg moeten gaan ofzo![]()
![]()
100x spammen? Waar heb jij het nou weer overquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:34 schreef Berend. het volgende:
[..]
LanfCraft. Je moet echt even normaal doen. Je moet ALTIJD ergens over zeuren. De ene keer is het xray, dan is het lava. Als jij ergens 100x spamt en ons aanvalt, dan zetten we daar wat neer/omheen.
Ik weet zeker dat als we geen Spout hadden dat je ons had beschuldigd als xrayers.![]()
![]()
berend vuile xrayerIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
spawnen*quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:36 schreef Topiek het volgende:
[..]
100x spammen? Waar heb jij het nou weer over![]()
Nou OK dan, als jij vind dat ik overal over zeur, is dan jouw mening, maar het is wel toevallig dat we eerst een basis hadden, die werd gevonden, gingen we verhuizen, naar een basis in de jungle, die we zelf nieteens konden vinden (quote:), die werd gevonden, en dan hebben we sinds ong. 2:00 vannacht hier een basis, en dan wordt die ook gevonden. Yeah right?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:39 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nou OK dan, als jij vind dat ik overal over zeur, is dan jouw mening, maar het is wel toevallig dat we eerst een basis hadden, die werd gevonden, gingen we verhuizen, naar een basis in de jungle, die we zelf nieteens konden vinden (:')), die werd gevonden, en dan hebben we sinds ong. 2:00 vannacht hier een basis, en dan wordt die ook gevonden. Yeah right?
Ja, we scouten veel. Laat Mender alle screenshots maar doorlopen. Oja en een deur in een woestijn is niet heel moeilijk te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ditquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:41 schreef STING het volgende:
Jammer dat het weer eindigt in ruzie.
Ik vond het wel vermakelijk en spannend. Dus, gg.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: