Dejavuquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:24 schreef IncubatingBob het volgende:
Ja zeker me nichtje is een schatje en voor de rest lekker opstap. Beetje olifanten spotten, kamperen in de kalahari woestijn en genoeg biertjes drinken. Ik vermaak me ook wel zonder mc. Voor ff nog dan haha.
Ja he, dan moet je team wat actiever worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:14 schreef vogelkooi het volgende:
3 tegen 6 hell yea!
Team blauw:
[ afbeelding ]
Ah ja ik zie het nu in de chatquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:22 schreef Mender het volgende:
Hoor ik dit nu goed?
http://www.twitch.tv/theminestream
Exentric?
Ja. Exentric doet meequote:Op zaterdag 21 april 2012 02:22 schreef Mender het volgende:
Hoor ik dit nu goed?
http://www.twitch.tv/theminestream
Exentric?
Incu, we hebben nu een SC topic (Link), vertel daar maar alles over je safariquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:24 schreef IncubatingBob het volgende:
Ja zeker me nichtje is een schatje en voor de rest lekker opstap. Beetje olifanten spotten, kamperen in de kalahari woestijn en genoeg biertjes drinken. Ik vermaak me ook wel zonder mc. Voor ff nog dan haha.
Ik dacht Topiek, maar ik kan het mis hebben.quote:
Eerlijke teams maken een optie? Mensen met veel tijd bij mensen met weinig tijd?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:29 schreef vogelkooi het volgende:
Lava is weg gehaald, je hebt gelijk ons team was niet of nauwelijks online. Ik ben ook niet heel vaak online. Maar wat kun je er tegen doen? mensen verplichten?
Kloptquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik dacht Topiek, maar ik kan het mis hebben.
LanfCraft. Je moet echt even normaal doen. Je moet ALTIJD ergens over zeuren. De ene keer is het xray, dan is het lava. Als jij ergens 100x spamt en ons aanvalt, dan zetten we daar wat neer/omheen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:21 schreef Topiek het volgende:
Ja en dan nog_! Waar is iedereen dan? En dan lekker lava plaatsen waar je spawned, heel volwassen dit, Pixiio.
100x spammen? Waar heb jij het nou weer overquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:34 schreef Berend. het volgende:
[..]
LanfCraft. Je moet echt even normaal doen. Je moet ALTIJD ergens over zeuren. De ene keer is het xray, dan is het lava. Als jij ergens 100x spamt en ons aanvalt, dan zetten we daar wat neer/omheen.
Ik weet zeker dat als we geen Spout hadden dat je ons had beschuldigd als xrayers.
spawnen*quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:36 schreef Topiek het volgende:
[..]
100x spammen? Waar heb jij het nou weer over
Nou OK dan, als jij vind dat ik overal over zeur, is dan jouw mening, maar het is wel toevallig dat we eerst een basis hadden, die werd gevonden, gingen we verhuizen, naar een basis in de jungle, die we zelf nieteens konden vinden (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:39 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nou OK dan, als jij vind dat ik overal over zeur, is dan jouw mening, maar het is wel toevallig dat we eerst een basis hadden, die werd gevonden, gingen we verhuizen, naar een basis in de jungle, die we zelf nieteens konden vinden (:')), die werd gevonden, en dan hebben we sinds ong. 2:00 vannacht hier een basis, en dan wordt die ook gevonden. Yeah right?
Ja, we scouten veel. Laat Mender alle screenshots maar doorlopen. Oja en een deur in een woestijn is niet heel moeilijk te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |