Iets in die trant ja. Maar voor de draad ermee aardappel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had KK ook niet een keer zoiets?
Omdat het een pretentieuze bedoeling is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Smaak van room en vet? Waarom denk je dat in fatsoenlijke keukens die shit nooit word gebruikt
Moet je je tanden poetsen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jonge kaas is inderdaad smakeloos, oude gerijpte kaas
Yo odia el michhas. Yo soy espaņol y yo tengo ardillas en mis pantalones por todos los dias de mi vida. Pero yo tengo muchos qualidades y puntos que tu no al ver. Porque eres una cara culo!quote:
chinga tu madre pendejoquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:03 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Yo odia el michhas. Yo soy espaÃąol y yo tengo ardillas en mis pantalones por todos los dias de mi vida. Pero yo tengo muchos qualidades y puntos que tu no al ver. Porque eres una cara culo!
IK VERSTA ER GEEN ZAK VAN WAT ZGE JE ALEMAAL GEKKE VENT HA HA WAT BEDEOL JE PRECIES HA HAquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:03 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Yo odia el michhas. Yo soy espaņol y yo tengo ardillas en mis pantalones por todos los dias de mi vida. Pero yo tengo muchos qualidades y puntos que tu no al ver. Porque eres una cara culo!
Hier, deze man begrijpt het. Hoe ouder hoe beter, dat het ongeveer uit elkaar brokkelt, met zoutkristallen erin en dan op het donkerste brood dat mogelijk isquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jonge kaas is inderdaad smakeloos, oude gerijpte kaas
Hier kun je de vertaling vinden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
IK VERSTA ER GEEN ZAK VAN WAT ZGE JE ALEMAAL GEKKE VENT HA HA WAT BEDEOL JE PRECIES HA HA
quote:
Weger nat?quote:Ik haat michhas. Ik ben Spaans en ik heb eekhoorns in mijn broek elke dag van mijn leven. Maar ik heb vele kwaliteiten en punten die je niet ziet. Want jij bent een ezel gezicht!
Dit is natuurlijk helemaal waar.quote:
Wit broodquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier, deze man begrijpt het. Hoe ouder hoe beter, dat het ongeveer uit elkaar brokkelt, met zoutkristallen erin en dan op het donkerste brood dat mogelijk is
Oké dan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
hmm, culo zou eigenlijk kont moeten zijn...voor de rest klopt het
Smerige shit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk helemaal waar.
Maar wat Stoma duidelijk probeert te maken, is dat oude kaas inderdaad lekkerder is dan jonge kaas, maar dat jonge kaas daardoor niet gelijk niet lekker is.
Daarnaast geld natuurlijk:
Hoe blauwer, hoe beter.
[ afbeelding ]
Roquefort
[ afbeelding ]
Roquefortsaus
OEIquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar wat Stoma duidelijk probeert te maken, is dat oude kaas inderdaad lekkerder is dan jonge kaas, maar dat jonge kaas daardoor niet gelijk niet lekker is.
Hoe blauwer, hoe beter.
[ afbeelding ]
Roquefort
[ afbeelding ]
Roquefortsaus
Beide hebben hun kwaliteiten. Het een is niet beter of slechter dan de ander.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waßquote:Daarnaast geld natuurlijk:
Hoe blauwer, hoe beter.
[ afbeelding ]
Roquefort
[ afbeelding ]
Roquefortsaus
Je bent nie wijs.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier, deze man begrijpt het. Hoe ouder hoe beter, dat het ongeveer uit elkaar brokkelt, met zoutkristallen erin en dan op het donkerste brood dat mogelijk is
Kaas sucks had het dan moeten zijn? Of voetbalquote:
Blauwe kaasquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe blauwer, hoe beter.
[ afbeelding ]
Roquefort
[ afbeelding ]
Roquefortsaus
Wit brood is goed om tosti's mee te maken en verder niks. Van wit brood eten wordt je niet groot en sterk. Mensen die permanent bruin brood hebben gegeten worden dat wel. Michhas en Pierre bijvoorbeeld.quote:
Wel. Oude kaas heeft een betere smaak, jonge kaas een slechtere smaak. Jonge kaas smaakt over het algemeen naar niks of naar plastic. Broodopvulling, niks meer, want je proeft alleen je boterham.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:01 schreef KoningStoma het volgende:
Beide hebben hun kwaliteiten. Het een is niet beter of slechter dan de ander.
nee dat is gewoon tyfus vet, niks jongs aanquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:42 schreef Michhas het volgende:
Jonge kaas is beter om te smelten. Cheddar is bijvoorbeeld hele jonge kaas.
Dit dus. Tosti's met oude kaas.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:42 schreef Michhas het volgende:
Jonge kaas is beter om te smelten. Cheddar is bijvoorbeeld hele jonge kaas.
Vriend, wat kom je haten op oude kaas. Iedereen weet dat oude kaas de beste smaak heeft. Jij bent gewoon een culinair onderontwikkelde pauper dat je dit niet doorhebt.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Altijd dat gezeik over kaas hier. [ afbeelding ]
Kaas kan je ten minste eten, voetbal niet of nauwelijks.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Altijd dat gezeik over kaas hier. [ afbeelding ]
Oude kaas kan je eten. Jonge kaas is te eten, maar je hebt niet door dat je iets eet want het heeft geen smaak.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kaas kan je ten minste eten, voetbal niet of nauwelijks.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oude kaas kan je eten. Jonge kaas is te eten, maar ik heb nooit door dat ik iets eet want ik heb geen smaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Als je leer lekker vind misschien welquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kaas kan je ten minste eten, voetbal niet of nauwelijks.
Ik heb geen smaakquote:
Het is goedkoper, omdat het minder lang duurt om te maken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb geen smaakVriend, ze zouden je op moeten sluiten voor de propaganda van jonge kaas. Jonge kaas is goedkoper, omdat het van mindere kwaliteit is. Oude kaas is duurder omdat het voor connoisseurs is die weten wat echt goede shit is.
Meer dan 10000 pointsquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/5190/2169032
Iemand mee bieden?
En dus van mindere kwaliteit is. Aan oude kaas is zorg en liefde besteed, en de proef je. Jonge kaas is een fabrieksproduct.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is goedkoper, omdat het minder lang duurt om te maken.
12600 volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |