quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Plakjes, geraspt, of gewoon een solid blok koas?
Oude kaas is beterquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n grote jonguh.
Je moet niet denken met termen als "beste", of "beter" als het gaat om kaas. Denk eventjes na voordat je zoiets zegt.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je moet niet denken met termen als "beste", of "beter" als het gaat om kaas. Denk eventjes na voordat je zoiets zegt.
Dit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je moet niet denken met termen als "beste", of "beter" als het gaat om kaas. Denk eventjes na voordat je zoiets zegt.
Jonge kaas is smakeloosquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jonge kaas is inderdaad smakeloos, oude gerijpte kaas
En dat is kokquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jonge kaas is inderdaad smakeloos, oude gerijpte kaas
Ik heb hier geen woorden voor. Smakeloos?quote:Op vrijdag 20 april 2012 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast vraag het aan iedere kok en die zal ook zeggen dat het smakeloos is.
Had KK ook niet een keer zoietsquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:42 schreef dreamzk het volgende:
Eerstejaars corpsvrouwen die naaktfoto's rondsturen, wat hou ik ervan.
Smaak van room en vet? Waarom denk je dat in fatsoenlijke keukens die shit nooit word gebruiktquote:Op vrijdag 20 april 2012 14:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb hier geen woorden voor. Smakeloos?Ze hebben zelf geen smaak.
Iets in die trant ja. Maar voor de draad ermee aardappel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had KK ook niet een keer zoiets?
Omdat het een pretentieuze bedoeling is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Smaak van room en vet? Waarom denk je dat in fatsoenlijke keukens die shit nooit word gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |