nee dat is gewoon tyfus vet, niks jongs aanquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:42 schreef Michhas het volgende:
Jonge kaas is beter om te smelten. Cheddar is bijvoorbeeld hele jonge kaas.
Dit dus. Tosti's met oude kaas.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:42 schreef Michhas het volgende:
Jonge kaas is beter om te smelten. Cheddar is bijvoorbeeld hele jonge kaas.
Vriend, wat kom je haten op oude kaas. Iedereen weet dat oude kaas de beste smaak heeft. Jij bent gewoon een culinair onderontwikkelde pauper dat je dit niet doorhebt.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Altijd dat gezeik over kaas hier. [ afbeelding ]
Kaas kan je ten minste eten, voetbal niet of nauwelijks.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Altijd dat gezeik over kaas hier. [ afbeelding ]
Oude kaas kan je eten. Jonge kaas is te eten, maar je hebt niet door dat je iets eet want het heeft geen smaak.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kaas kan je ten minste eten, voetbal niet of nauwelijks.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oude kaas kan je eten. Jonge kaas is te eten, maar ik heb nooit door dat ik iets eet want ik heb geen smaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Als je leer lekker vind misschien welquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kaas kan je ten minste eten, voetbal niet of nauwelijks.
Ik heb geen smaakquote:
Het is goedkoper, omdat het minder lang duurt om te maken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb geen smaakVriend, ze zouden je op moeten sluiten voor de propaganda van jonge kaas. Jonge kaas is goedkoper, omdat het van mindere kwaliteit is. Oude kaas is duurder omdat het voor connoisseurs is die weten wat echt goede shit is.
Meer dan 10000 pointsquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/5190/2169032
Iemand mee bieden?
En dus van mindere kwaliteit is. Aan oude kaas is zorg en liefde besteed, en de proef je. Jonge kaas is een fabrieksproduct.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is goedkoper, omdat het minder lang duurt om te maken.
12600 volgens mijquote:
Kerel luister, deze paupers, dit simpele volk, daarmee kan je toch niet over kaas discussiėrenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vriend, wat kom je haten op oude kaas. Iedereen weet dat oude kaas de beste smaak heeft. Jij bent gewoon een culinair onderontwikkelde pauper dat je dit niet doorhebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |