En dat is kokquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jonge kaas is inderdaad smakeloos, oude gerijpte kaas
Ik heb hier geen woorden voor. Smakeloos?quote:Op vrijdag 20 april 2012 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast vraag het aan iedere kok en die zal ook zeggen dat het smakeloos is.
Had KK ook niet een keer zoietsquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:42 schreef dreamzk het volgende:
Eerstejaars corpsvrouwen die naaktfoto's rondsturen, wat hou ik ervan.
Smaak van room en vet? Waarom denk je dat in fatsoenlijke keukens die shit nooit word gebruiktquote:Op vrijdag 20 april 2012 14:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb hier geen woorden voor. Smakeloos?Ze hebben zelf geen smaak.
Iets in die trant ja. Maar voor de draad ermee aardappel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had KK ook niet een keer zoiets?
Omdat het een pretentieuze bedoeling is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Smaak van room en vet? Waarom denk je dat in fatsoenlijke keukens die shit nooit word gebruikt
Moet je je tanden poetsen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Yo odia el michhas. Yo soy español y yo tengo ardillas en mis pantalones por todos los dias de mi vida. Pero yo tengo muchos qualidades y puntos que tu no al ver. Porque eres una cara culo!quote:
chinga tu madre pendejoquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:03 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Yo odia el michhas. Yo soy español y yo tengo ardillas en mis pantalones por todos los dias de mi vida. Pero yo tengo muchos qualidades y puntos que tu no al ver. Porque eres una cara culo!
IK VERSTA ER GEEN ZAK VAN WAT ZGE JE ALEMAAL GEKKE VENT HA HA WAT BEDEOL JE PRECIES HA HAquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:03 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Yo odia el michhas. Yo soy español y yo tengo ardillas en mis pantalones por todos los dias de mi vida. Pero yo tengo muchos qualidades y puntos que tu no al ver. Porque eres una cara culo!
Hier, deze man begrijpt het. Hoe ouder hoe beter, dat het ongeveer uit elkaar brokkelt, met zoutkristallen erin en dan op het donkerste brood dat mogelijk isquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hier kun je de vertaling vinden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
IK VERSTA ER GEEN ZAK VAN WAT ZGE JE ALEMAAL GEKKE VENT HA HA WAT BEDEOL JE PRECIES HA HA
quote:
Weger nat?quote:Ik haat michhas. Ik ben Spaans en ik heb eekhoorns in mijn broek elke dag van mijn leven. Maar ik heb vele kwaliteiten en punten die je niet ziet. Want jij bent een ezel gezicht!
Dit is natuurlijk helemaal waar.quote:
Wit broodquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier, deze man begrijpt het. Hoe ouder hoe beter, dat het ongeveer uit elkaar brokkelt, met zoutkristallen erin en dan op het donkerste brood dat mogelijk is
Oké dan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:35 schreef Morgen- het volgende:
[..]
hmm, culo zou eigenlijk kont moeten zijn...voor de rest klopt het
Smerige shit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk helemaal waar.
Maar wat Stoma duidelijk probeert te maken, is dat oude kaas inderdaad lekkerder is dan jonge kaas, maar dat jonge kaas daardoor niet gelijk niet lekker is.
Daarnaast geld natuurlijk:
Hoe blauwer, hoe beter.
[ afbeelding ]
Roquefort
[ afbeelding ]
Roquefortsaus
OEIquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar wat Stoma duidelijk probeert te maken, is dat oude kaas inderdaad lekkerder is dan jonge kaas, maar dat jonge kaas daardoor niet gelijk niet lekker is.
Daarnaast geld natuurlijk:
Hoe blauwer, hoe beter.
[ afbeelding ]
Roquefort
[ afbeelding ]
Roquefortsaus
Beide hebben hun kwaliteiten. Het een is niet beter of slechter dan de ander.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waßquote:Daarnaast geld natuurlijk:
Hoe blauwer, hoe beter.
[ afbeelding ]
Roquefort
[ afbeelding ]
Roquefortsaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |