Voetbal: een eenvoudig spelletje van 11 tegen 11 en op het einde winnen de Duitsers.quote:
Twente scoorde inderdaad weer lucky in de blessuretijd.quote:Op zondag 22 april 2012 08:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Voetbal: een eenvoudig spelletje van 11 tegen 11 en op het einde winnen de Duitsers.
Mocht je willen!!quote:Op zondag 22 april 2012 08:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Voetbal: een eenvoudig spelletje van 11 tegen 11 en op het einde winnen de Duitsers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot nu toe klopt mijn voorspelling.quote:
Oh je komt net terug vanuit Den Haag?quote:Op zondag 22 april 2012 15:07 schreef jakees het volgende:
Volgens van dale betekent supporter:
sup·por·ter [supporter] de; m,v -s iem die een sportclub aanmoedigt; aanhanger
Lekker als je achter staat om je spelers uit te fluiten. PSV heeft geen supporters maar toeschouwers.
Eh ik heb nog nooit mijn ploeg uitgefloten. Als je een mooie voorstelling wil zien ga je maar theater. Je ploeg moedig je gewoon aan al spelen ze goed of slechtquote:Op zondag 22 april 2012 15:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh je komt net terug vanuit Den Haag?
Dit PSV kan net zo goed nog een goede tweede helft spelen en winnenquote:Op zondag 22 april 2012 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
Gaat weer lekker, denk dat de 3e plek schatting toch te hoog gegrepen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |