SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
[ Bericht 0% gewijzigd door telefoonmaatschappij op 20-04-2012 18:19:41 ]If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Jij wil mij bijzonder vaak knuffelen nu het zeker is dat S. en ik niets meer doenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:40 schreef Muisraket het volgende:
Goeien TT inderdaad. En sorry handje, ik altijd met mijn vooroordelen. Zondag een goedmaakknuffel.
Inb4 een jellybelly DJ die gaat mekkeren.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij wil mij bijzonder vaak knuffelen nu het zeker is dat S. en ik niets meer doen
Nou ik denk het welquote:Op donderdag 19 april 2012 16:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]_! En dat is toch helemaal niet meer zeker?
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou ik denk het wel![]()
[ afbeelding ]
?quote:
AH BAH!quote:
Ja maar ik heb niet zulke foto's, die ook nog eens op internet staan.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
?
Baby's eten altijd lichtelijk onsmakelijk, maar ik neem aan dat je ook gewoon foto's van jezelf hebt gezien toen je klein was en te eten kreeg?
Bij mijn moeder zijn er van die mensen die alles onderpoepen en het dan op de muren en deuren smerenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:50 schreef Muisraket het volgende:
Misschien is mijn idee van wat vies is ook wel wat anders door mijn opleiding en door allerlei verhalen van geneeskundestudenten/tijdschriften en mijn moeder.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:50 schreef Muisraket het volgende:
Misschien is mijn idee van wat vies is ook wel wat anders door mijn opleiding en door allerlei verhalen van geneeskundestudenten/tijdschriften en mijn moeder.
Ah vandaar dat jij altijd zulke vieze dingen verzint, dit verklaart een hoop.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij mijn moeder zijn er van die mensen die alles onderpoepen en het dan op de muren en deuren smeren
Nee die vieze dingen komen vanzelf naar boven, daar heb ik geen hulp bij nodig.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah vandaar dat jij altijd zulke vieze dingen verzint, dit verklaart een hoop.
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, voortgangsgesprek ook weer overleefd.
En nog maar 1 dag en dan weekend
Nicequote:Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, voortgangsgesprek ook weer overleefd.
En nog maar 1 dag en dan weekend
/carequote:Op donderdag 19 april 2012 17:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ligt het trouwens aan mij of heeft shifto ons verlaten voor het loslaten van je ex topic?
Dat laatste sowieso.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
/careDaar maakt hij zeker meer kans op e-punani
Ach ben ik weer gedumpt door iemandquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach ben ik weer gedumpt door iemand
Zondag extra stevige hug?quote:
Jij wordt geplet jonguh!quote:
xxDDDquote:Op donderdag 19 april 2012 17:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij wordt geplet jonguh!![]()
Zo, doe ik even MohMi's en shifto's taalgebruik na ter compensatie.
Sindsdien je me vervangen hebt door Steven ben ik van staal.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
xxDDD
En ik denk dat jij geplet wordt pientje
Heb haar nog niet eens geknuffeldquote:Op donderdag 19 april 2012 17:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sindsdien je me vervangen hebt door Steven ben ik van staal.
Noujá zeg! Het is dat ik straks moet werken anders zou ik wel met je meegaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Mag ik eindelijk alleen in mijn pa zijn wagen rijden durft niemand mee omdat ze er bij voorbaat al vanuit dat ik niet kan rijden.
Ik durfquote:Op donderdag 19 april 2012 17:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Mag ik eindelijk alleen in mijn pa zijn wagen rijden durft niemand mee omdat ze er bij voorbaat al vanuit dat ik niet kan rijden.
Met een helm op zeker.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Noujá zeg! Het is dat ik straks moet werken anders zou ik wel met je meegaan.
Lefquote:
Ga je nu alleen?quote:
Als je gezelschap wil...quote:
Jaquote:
Deal. Blijf je nu fokken?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
JaMaar vandaag nog maar niet. We gaan binnenkort wel een keer touren
Tof! Nee ik ga nu een rondje den bosch doen. Fijne avond handjequote:
Sterktequote:Op donderdag 19 april 2012 18:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tof! Nee ik ga nu een rondje den bosch doen. Fijne avond handje
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
quote:
Echte liefdequote:Op donderdag 19 april 2012 17:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nietquote:
Nou breekt mijn hart. Alweer.quote:
Bedoelde dat ik het wél toegeef maar jij nietquote:
Dat heb je al vaker gedaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bedoelde dat ik het wél toegeef maar jij nieten hoezo, alweer?
Wat heb ik dan gedaanquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op donderdag 19 april 2012 23:07 schreef Muisraket het volgende:
We maken er wel weer een janktopic van.Ach ja, compensatie voor shi... Tuxxx zullen we maar zeggen.
Lekkerdingquote:
Echt hè @ dat 2e.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Lekkerding
FOK! was gvd weer lang downMoest leven zoeken 'n shit
Truequote:Op donderdag 19 april 2012 23:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt hè @ dat 2e.Kun je wel even FF spelen.
Neequote:
Ik zie ook wel potentie hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:15 schreef bijdehand het volgende:
Als een van ons 2en potentie ziet in een relatie tussen ons twee dan ben ik het.
Gebeurt de laatste tijd steeds vaker...quote:Op donderdag 19 april 2012 23:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik vond ook al dat je totaal buiten spel gezet werd
Dude, kom van de week even langs. Hier ben je gewoon welkom, dan praten we even.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Gebeurt de laatste tijd steeds vaker...
Mensen die denken dat ik dat ga lezenquote:Op donderdag 19 april 2012 23:34 schreef Muisraket het volgende:
Ik zie alleen maar potentie in onderstaand krantenknipsel anders.
[ afbeelding ]
Wij ook toch.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 23:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude, kom van de week even langs. Hier ben je gewoon welkom, dan praten we even.
[..]
Mensen die denken dat ik dat ga lezen
Het ging alleen maar om de kop, er zijn geen fatsoenlijke plaatjes met het woord potentie erin namelijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude, kom van de week even langs. Hier ben je gewoon welkom, dan praten we even.
[..]
Mensen die denken dat ik dat ga lezen
*Hap*: volgens mij zien jullie elkaar vaker dan dat ik bdh zie hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Gebeurt de laatste tijd steeds vaker...
Wel met impotentiequote:Op donderdag 19 april 2012 23:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[..]
Het ging alleen maar om de kop, er zijn geen fatsoenlijke plaatjes met het woord potentie erin namelijk.
Dat hoopte ik al, want als je met een goed argument kwam om het te lezen moest ik het als nog doenquote:Op donderdag 19 april 2012 23:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[..]
Het ging alleen maar om de kop, er zijn geen fatsoenlijke plaatjes met het woord potentie erin namelijk.
Truste!quote:Op donderdag 19 april 2012 23:41 schreef Muisraket het volgende:
Ik ga maar eens iets meer dan 6 uurtjes slaap bij elkaar sprokkelen, trusten Leute!
Nu welquote:
School hè.quote:
Ben ik nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Je bent zo intimiderend, jwz
Goedemorgen btw
Ook niet veel. Vragen of iemand morgen wil daten en morgenochtend schietenquote:
Hij is wel een beetje een player he, met al die dates van 'mquote:
Ja maar als het gewoon een afspraak is met Mr ofzo en hij noemt het een date dan telt het nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje een player he, met al die dates van 'm
Zaterdag even naar a'dam waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:38 schreef bijdehand het volgende:
Gaat iemand nog wat doen van 't weekend?
Weten wij veel wat voor dingen die 2 uitspokenquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar als het gewoon een afspraak is met Mr ofzo en hij noemt het een date dan telt het niet
Ga straks S. pas smsen dus verwacht zondagavond iets terugquote:
Allemaal met dezelfde chick hoor. En Mr staat geboekt voor zondagquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje een player he, met al die dates van 'm
2 chicks in 1 weekendquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Allemaal met dezelfde chick hoor. En Mr staat geboekt voor zondag
Ach, vond het zelf best een aardige stad hoor. En VV is er nog nooit geweest, het is toch een stad die je wel 1x in je leven gezien moet hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:08 schreef bijdehand het volgende:
Trouwens A_T, New York? Serieus?kutstad
Mwah, ik vond het echt een wijvenstad en was er na een half uur (serieus, ik overdrijf niet) op uitgekeken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, vond het zelf best een aardige stad hoor. En VV is er nog nooit geweest, het is toch een stad die je wel 1x in je leven gezien moet hebben.
San Fransisco is veel mooier/leuker, maar die tickets zijn net weer een slag duurder
Ik hou heel veel van 1 van die chicks en die ander moet ik nog smsen of ze wilquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
2 chicks in 1 weekend
Doe maar stoer
Kun je niet gewoon tickets naar Australië doneren aan mij?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zaterdag even naar a'dam waarschijnlijk.
Rest staat nog leeg, misschien vanavond avondje cabaret als er nog ergens kaartjes voor iets leuks vallen te scoren. Veel te lang niet meer naar toe geweest.
Verder even korte vakantie plannen voor eind mei, ben wel weer toe aan een weekje weg. Geen vrij meer gehad sinds januari
Dus nu luxeprobleem, waar gaan/kunnen we naar toe. Zit te denken aan een weekje Ierland, nog nooit geweest. Hoewel Portugal ook wel lonkt in de verte..
Om maar te zwijgen over het idee om een weekje New York te doen, maar de tickets zijn ws net te duur.
Je had ook al eergisteren moeten smsenquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga straks S. pas smsen dus verwacht zondagavond iets terug_!
Nee. Ik weet nog steeds niet of ik 't ga doen hoorquote:
Gewoon doen, mocht je later niet willen dan zeg je haar af, ben je toch een beetje een bastard en vind ze leuker. Win-win.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Ik weet nog steeds niet of ik 't ga doen hoor
Vind het persoonlijk best een bruisende stad, hoewel ik er alweer 10 jaar geleden geweest ben, net een jaar na de aanslagen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mwah, ik vond het echt een wijvenstad en was er na een half uur (serieus, ik overdrijf niet) op uitgekeken.
Hoezo win ik als ik later niet wil en het afzeg en ze me leuker vindt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Gewoon doen, mocht je later niet willen dan zeg je haar af, ben je toch een beetje een bastard en vind ze leuker. Win-win.
En toch zie ik jullie binnen een aantal jaar best nog wel wat krijgenquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:13 schreef bijdehand het volgende:
Ik hou heel veel van 1 van die chicks en die ander moet ik nog smsen of ze wil
![]()
Niet happen, mr
Ik vond het echt een bijzonder ongezellige stad, en ik word helemaal somber als ik al die mensen daar zie lopen. Ik heb liever een andere (mooiere) stadquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk best een bruisende stad, hoewel ik er alweer 10 jaar geleden geweest ben, net een jaar na de aanslagen.
Natuurlijk is er een hoog sex&thecity gehalte, maar ook wel genoeg imponerends.
Niet zo mooi en statig als bijvoorbeeld Londen, kan ook niet alles hebben
Was ook in New Orleans geweest, die stad had nog eens sfeer. Het was wel voor katrina, dat wel. Maar overal 'savonds van die jazzmuziek die zo ongeveer uit ieder huis kwam. Dat had echt wat
.
Ik en mr?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En toch zie ik jullie binnen een aantal jaar best nog wel wat krijgen
Ik heb op JFK gezeten voor mijn overstap naar Argentinie (ja klinkt onlogisch maar scheelde 250 euro in ticket. Uurloon van 25 euro). De hele VS hoefde van mij al niet meer. Achterlijk land, met achterlijke regels, met achterlijke mensen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk best een bruisende stad, hoewel ik er alweer 10 jaar geleden geweest ben, net een jaar na de aanslagen.
Natuurlijk is er een hoog sex&thecity gehalte, maar ook wel genoeg imponerends.
Niet zo mooi en statig als bijvoorbeeld Londen, kan ook niet alles hebben
Was ook in New Orleans geweest, die stad had nog eens sfeer. Het was wel voor katrina, dat wel. Maar overal 'savonds van die jazzmuziek die zo ongeveer uit ieder huis kwam. Dat had echt wat
.
@ Shifty,
Nee die doneer ik neit aan je;). Sowieso, tickets naar australie zijn bijzonder duur, dat gaat hier momenteel ook niet lukken. We liggen nog half aan het financiële infuus van onze reis naar China. Maar ja, het reisbloed kruipt waar het neit gaan kan.
Iets met vrouwen en de lijntjes waar je ze aan moet houden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo win ik als ik later niet wil en het afzeg en ze me leuker vindt?
Ja, haar ga ik niet aan het lijntje houden, afro van mequote:Op vrijdag 20 april 2012 10:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Iets met vrouwen en de lijntjes waar je ze aan moet houden.![]()
Als je achter ze aanhuppelt hebben ze je in hun macht en ben je niet interessant, dit geldt voor 98,7% van de vrouwen.
Als je daar rondloopt word je gewoon droevig, met hun Food Exits op de snelwegquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb op JFK gezeten voor mijn overstap naar Argentinie (ja klinkt onlogisch maar scheelde 250 euro in ticket. Uurloon van 25 euro). De hele VS hoefde van mij al niet meer. Achterlijk land, met achterlijke regels, met achterlijke mensen.
Dat van de regels en de mensen kan ik alleen maar beamen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb op JFK gezeten voor mijn overstap naar Argentinie (ja klinkt onlogisch maar scheelde 250 euro in ticket. Uurloon van 25 euro). De hele VS hoefde van mij al niet meer. Achterlijk land, met achterlijke regels, met achterlijke mensen.
Voor de natuur zou ik er zeker heen willen! Maar dat heeft verder niks met Amerika te makenquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat van de regels en de mensen kan ik alleen maar beamen.
Na 3 dagen in canada (niagara) werden wij (mijn ouders en 2 kinderen) letterlijk een half uur ondervraagd over waarom we maar een paar dagen in canada waren, of we geen vreemde plannen hadden, en waarom er zoveel spullen in de auto lagen..
Serieus, een gezinnetje op vakantie
Maar hoe hopeloos de mensen ook mogen zijn, des te mooier is het land..
Grand canyon, de kust van Californië, de uitgestrektheid van de Nevada woestijn. Ja inderdaad, het westen is mooier dan het oosten
Dat is ook een heel ander verhaal. De nepheid van dat volk is gewoon zo triest dat het leuk is om een keer te zien, dat welquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor de natuur zou ik er zeker heen willen! Maar dat heeft verder niks met Amerika te maken
True, maar daar kom je idd ook niet voor het stadje, maar gewoon voor de watervallenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:36 schreef bijdehand het volgende:
Niagara vind ik dan wel een van de lelijkste plaatsen die ik ooit heb gezien (ook al waren de watervallen prachtig). Echt dat stadje is nog nepper dan de borsten van Kim Holland.
JAAAAAAAAquote:
Ah, dus ik was niet het enige met dat probleemquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:54 schreef bijdehand het volgende:
Daar word je idd zeiknat![]()
Trouwens A_T, als jij al laatste iets hebt gepost en ik ververs het topic, dan krijg ik je posts helemaal niet te zien
Klopt, ik heb er ook last van. Bug van fokquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah, dus ik was niet het enige met dat probleem
Sinds gisterenavond zelfsquote:Op vrijdag 20 april 2012 14:38 schreef Kutstudent het volgende:
fok loopt echt hard te kutten sinds vannacht.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:38 schreef Kutstudent het volgende:
Wat heb je gedaan?!?!quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:38 schreef Kutstudent het volgende:
Neuj, morgen alleen schieten en zondag de hele dag chillenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg te doen toch juist?
quote:In 1852 partners Horace Smith and Daniel B. Wesson formed a company to produce a lever-action pistol[2] nicknamed the Volcanic pistol. The company became known as the "Volcanic Repeating Arms Company"
Ben jij dat ook aan het lezenquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:52 schreef bijdehand het volgende:
Dit jaar ga ik met een sixpack naar het strand![]()
[ afbeelding ]
We gaan samenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:52 schreef bijdehand het volgende:
Dit jaar ga ik met een sixpack naar het strand![]()
[ afbeelding ]
quote:
Fucking rustig daar, we waren nog even naar de carrousel gegaan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 06:31 schreef DuTank het volgende:
Pffff nu net 15 min in mn nest, zwaar white boy wasted in een bushokje zitten smsoken nog om 4/20 nog even te vieren en kk diepzinnig geouwehoerd over het bewustzijn en wat dan wel niet het onderbuwstijzn dan moet zijn, en wat je daar allenaal wel nie mee kan dmv bratinwashing shit/propaganda/implanteren van ideeen en ga zo maar door
Gr DJ, was het nog leuk in eivissa?
tfm, veel plezief op black!
Wowquote:Op zaterdag 21 april 2012 06:31 schreef DuTank het volgende:
Pffff nu net 15 min in mn nest, zwaar white boy wasted in een bushokje zitten smsoken nog om 4/20 nog even te vieren en kk diepzinnig geouwehoerd over het bewustzijn en wat dan wel niet het onderbuwstijzn dan moet zijn, en wat je daar allenaal wel nie mee kan dmv bratinwashing shit/propaganda/implanteren van ideeen en ga zo maar door
Gr DJ, was het nog leuk in eivissa?
tfm, veel plezief op black!
Dit ja. We zijn allebei niet verliefd op elkaar en ik denk dat als we een relatie hebben, dat het niet zo lang goed zou gaan, aangezien we allebei een beetje fel kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik en mr?
Misschien krijgen we wel wat jaEen puppy ofzo.
Voor vrouwen onder de 12 ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Iets met vrouwen en de lijntjes waar je ze aan moet houden.![]()
Als je achter ze aanhuppelt hebben ze je in hun macht en ben je niet interessant, dit geldt voor 98,7% van de vrouwen.
Barwar.quote:
Wel goed, met jou?quote:
Goed hoor. Drukke week achter de rugquote:
Ik zit daar altijd op vrijdag en meestal op zaterdag. Personeel is wel tof. Maar waar de fuck had je schijfjes citroen voor nodig?quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Prima en met jou? Die tent waar jij zat gisteren is wel tof. We kregen gewoon schijfjes citroen mee
Er was nog redelijk wat volk op dat terras. Wel tof dat die gewoon wat later open is!quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik zit daar altijd op vrijdag en meestal op zaterdag. Personeel is wel tof. Maar waar de fuck had je schijfjes citroen voor nodig?
Relatie zou gewoon awesome zijn hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit ja. We zijn allebei niet verliefd op elkaar en ik denk dat als we een relatie hebben, dat het niet zo lang goed zou gaan, aangezien we allebei een beetje fel kunnen zijn.
[..]
Voor vrouwen onder de 12 ja.
Hahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Er was nog redelijk wat volk op dat terras. Wel tof dat die gewoon wat later open is!
Tequila.![]()
Waar ik was, hadden ze geen citroen meer dus gingen we wat halen.
Ik ben bang dat dat even heel leuk lijkt en we dan helemaal gek worden in de negatieve zin. Ik kan echt geen relatie hebben atm.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Relatie zou gewoon awesome zijn hoor
MR, typ eens in een keer je berichtenquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat even heel leuk lijkt en we dan helemaal gek worden in de negatieve zin. Ik kan echt geen relatie hebben atm.
Net één tiende te kort voor afronding naar boven bij mijn eindcijfer, altijd balen.
Uiteraardquote:
Ik heb het niet over nu, hell, ik heb het zelfs niet over ooit. Ik heb het alleen over het moment waarop we allebei verliefd zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat even heel leuk lijkt en we dan helemaal gek worden in de negatieve zin. Ik kan echt geen relatie hebben atm.
Net één tiende te kort voor afronding naar boven bij mijn eindcijfer, altijd balen.
Tequila? Ja, vaak zat op. Ik ben geen fan van shotjes. Ik vind het het meest nutteloze idee ooit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
UiteraardHeb je dat wel eens op trouwens? Zoja hoe vond je het?
Sorry schat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
MR, typ eens in een keer je berichten
Dan nog. Eén van mijn slechte eigenschappen is dat ik me heel snel aan mensen ga irriteren, zelfs als ik ze heel graag mag.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb het niet over nu, hell, ik heb het zelfs niet over ooit. Ik heb het alleen over het moment waarop we allebei verliefd zijn
Niet aan mij. One lovequote:Op zaterdag 21 april 2012 10:48 schreef Muisraket het volgende:
Dan nog. Eén van mijn slechte eigenschappen is dat ik me heel snel aan mensen ga irriteren, zelfs als ik ze heel graag mag.
Ja een beetje wel... Had mijn tentamen een klein beetje belabberd gemaakt.quote:
Ook de suicide?quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Tequila? Ja, vaak zat op. Ik ben geen fan van shotjes. Ik vind het het meest nutteloze idee ooit.
Dat is toch met citroen in je oog? Ja, dan ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook de suicide?Eigenlijk is het dik nutteloos ja.
Ah wel kut. Mag je het eventueel niet herkansen? En is het eindcijfer wel gewoon voldoende enzo?quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja een beetje wel... Had mijn tentamen een klein beetje belabberd gemaakt.Wel enigszins gecompenseerd met mijn essay, maar die telt dan maar 15% mee helaas.
Mallerdquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat is toch met citroen in je oog? Ja, dan ook.
Weet ik niet, wel gewoon voldoende dus ik zoek het niet om te herkansen, maar ik wil ergens aan meedoen waarvoor je minimaal een 7,5 gemiddeld moet staan, dus dan moet ik niet mijn tentamens gaan verprutsen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah wel kut. Mag je het eventueel niet herkansen? En is het eindcijfer wel gewoon voldoende enzo?
Wow dat zijn wel strenge eisen dan. 7,5 is best hoog! Hopelijk haal je het toch nogquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Weet ik niet, wel gewoon voldoende dus ik zoek het niet om te herkansen, maar ik wil ergens aan meedoen waarvoor je minimaal een 7,5 gemiddeld
moet staan, dus dan moet ik niet mijn tentamens gaan verprutsen.
Dat mag je maar 100x per dag doenquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:59 schreef Muisraket het volgende:
WTF ik kan mijn bericht niet meer editen!
Niet als je mijn opleiding doet, geloof me.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow dat zijn wel strenge eisen dan. 7,5 is best hoog! Hopelijk haal je het toch nog
quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat mag je maar 100x per dag doen
En het zout snuiven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:00 schreef DeJori het volgende:
Waarom denkt iedereen dat ik citroen in mijn oog heb gedaan? Tequila suicide is citroen in je oog na het drinken van de tequila (dacht ik), barrie begon daarover.
Dat heb ik dan weer wel eens gedaan.quote:
Ze zegt juist dat haar opleiding NIET zwaar isquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Wow mr wat voor fucking zware opleiding doe jij wel niet danHoeveel sta je nu gemiddeld?
Ik met peper enzo. Rare tijdens op het stedelijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel eens gedaan.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel eens gedaan.
Peper ook ja, kreeg ik kotsneigingen van.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik met peper enzo. Rare tijdens op het stedelijk
God ik lees echt alles verkeerd. Sorry mensenquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze zegt juist dat haar opleiding NIET zwaar is
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:10 schreef DeJori het volgende:
Ach, BDH en ik zaten een keer bij de mexicaan en toen ging hij tabasco drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Omgquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:10 schreef DeJori het volgende:
Ach, BDH en ik zaten een keer bij de mexicaan en toen ging hij tabasco drinken.
Je beantwoordt mijn dm's niet eensquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
God ik lees echt alles verkeerd. Sorry mensen
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:11 schreef Muisraket het volgende:
Maakt niet uit Barrie.
En bdh en DJ: jullie zijn echt gek.Wij zijn gek en ik ben voor jóu gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Niet DJ jaloers maken!quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij zijn gek en ik ben voor jóu gemaakt
DJ weet dat ik hetero ben, slechts een beetje gay voor hemquote:
Ik vond het wel grappig ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:15 schreef bijdehand het volgende:
Ach je had het wel nodig om even te kunnen lachen
Naderhand ja.quote:
Haha, net als in de laatste aflevering van HIMYM:quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:18 schreef bijdehand het volgende:
Ja. Soms moet je dingen doen zodat je een leuk verhaal hebt voor later
Juist jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha, net als in de laatste aflevering van HIMYM:
THE NIGHT WE BROUGHT A HORSE INTO THE BAR.
Ja sorry hoor, maar ik vind dat spelletje in ieder geval kinderachtig en onnodig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:29 schreef shifto het volgende:
[..]_______________________________!
Is goed
Het is ook onbewust. Geloof me op ervaring dat 9/10 vrouwen alleen willen wat ze niet (denken) kunnen (te) krijgen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik vind dat spelletje in ieder geval kinderachtig en onnodig.
Onbewust, onbewust... Als ik me er bewust van ben dan ik iemand waarschijnlijk niet kan krijgen, is dat meteen een no go voor mij en ben ik niet meer op die manier in ze geïnteresseerd. Onebreikbaarheid is voor mij echt geen aantrekkelijke factor (meer), vind het alleen maar frustrerend en ben er dan nogal snel klaar mee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is ook onbewust. Geloof me op ervaring dat 9/10 vrouwen alleen willen wat ze niet (denken) kunnen (te) krijgen.
Dat heb ik ook niet bedacht hoor, dat schijnt altijd al zo geweest te zijn
Het beeld is misschien vertekend omdat ik het alleen over vrouwen heb, maar dat was in het geval van BDH. Mannen hebben dit ook hoor.
Ja, sommige doen me denken aan Donnie Darkoquote:
qftquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
r dat er al heel snel open kaart gespeeld werd. Lijkt me ook veel beter voor een relatie. Want als de aantrekking af moet hangen van een spel in plaats van hoe je bent...
Nu ik dat zo lees van haar moet ik denken aan S.quote:
Gewoon onzekerheid en onervarenheid misschien, denken dat daten zo hoort?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu ik dat zo lees van haar moet ik denken aan S.
Nah ze is niet geestelijk gehandicapt dus dat valt mee denk ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gewoon onzekerheid en onervarenheid misschien, denken dat daten zo hoort?
Geestelijk gehandicapt zijn is wat anders dan gewoon in een andere vriendengroep zitten + onzeker zijn hè? Ik heb gewoon een aantal vriendinnen die behoorlijk volwassen zijn voor hun leeftijd en dat dan allemaal aan me verteld hebben. Als ik alleen met mijn oude vriendinnen om zou gaan die niet zo zijn, zou ik misschien nog hetzelfde gedacht hebben als S. Of misschien niet, omdat ik zelf ook te ongeduldig ben om niet te snel antwoorden als ik iemand super leuk vind.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nah ze is niet geestelijk gehandicapt dus dat valt mee denk ik.
Dan gaan we het over iets anders hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:59 schreef bijdehand het volgende:
Nja, wil het er niet over hebben in het topic.
Ja, we hebben het er morgen wel overquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan gaan we het over iets anders hebben.
Denken dat je geen leven hebt, niet weten dat er nu miljoenen relaties uit gegaan zijn omdat de open beta van Diablo 3 begonnen isquote:
Ik geef mannen groot gelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Denken dat je geen leven hebt, niet weten dat er nu miljoenen relaties uit gegaan zijn omdat de open beta van Diablo 3 begonnen is![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Denken dat je geen leven hebt, niet weten dat er nu miljoenen relaties uit gegaan zijn omdat de open beta van Diablo 3 begonnen is![]()
Gamen boven een relatie/seks stellen is toch wel iets waar je na je tienerjaren hopelijk uit bent gegroeidquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Thijs doe niet zo naief joh. Seks hoef je niet zo lang op te wachten!quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Gamen boven een relatie/seks stellen is toch wel iets waar je na je tienerjaren hopelijk uit bent gegroeid
Ja kut he?quote:
Is die persco al geweest?quote:
Lees een willekeurige nieuwssite.quote:
Hey knapperd, hoe was je dag?quote:
Alsof jou dat kan boeienquote:
Ah mijn kloon doet het nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |