abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 april 2012 @ 16:37:18 #1
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_110537578
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen

Met dank aan DJ _O_

.
Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)
dr.cox.jpgnb79u.gifDe%20Jori.jpgraketmuis.jpgoud%20zuid%20UI.pngFederer.jpgsoviet12.JPGVulpes_vulpes.jpg168an3k.gifbymurp.giftest.gifMF-Triforce3.pngpatrick4.jpg

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, heerseres van de autoweg, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd)
Augustus_Thijs (Romein, baas) 8-)
Skyrim (rare user)

Oude vaste users en mensen die af en toe langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)
SM- (newbie, heeft ons al lang geleden verlaten)

De veurige zéévertopics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

De OP is hier te vinden.

*G*

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!

© Raket, Muis

© Alone, Forever. Hand, Bijde.

© O, Shift

© Student, Kut

© Maatschappij, Telefoon

© Ex, Fed

© Jori, De

© Butsers, Barrie

© Mi, Moh

© Tank, Du

[ Bericht 0% gewijzigd door telefoonmaatschappij op 20-04-2012 18:19:41 ]
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_110537595
_O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_110537628
Goede TT
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  donderdag 19 april 2012 @ 16:38:48 #4
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_110537637
Dank
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_110537679
Fantasiewereld? :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 19 april 2012 @ 16:40:45 #6
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110537729
Goeien TT inderdaad. En sorry handje, ik altijd met mijn vooroordelen. Zondag een goedmaakknuffel. O+
Inb4 een jellybelly DJ die gaat mekkeren. :*
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_110537743
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef bijdehand het volgende:
Fantasiewereld? :@
Vast niet. :o
pi_110537775
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:40 schreef Muisraket het volgende:
Goeien TT inderdaad. En sorry handje, ik altijd met mijn vooroordelen. Zondag een goedmaakknuffel. O+
Inb4 een jellybelly DJ die gaat mekkeren. :*
Jij wil mij bijzonder vaak knuffelen nu het zeker is dat S. en ik niets meer doen :{
  donderdag 19 april 2012 @ 16:42:21 #9
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110537800
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jij wil mij bijzonder vaak knuffelen nu het zeker is dat S. en ik niets meer doen :{
:')_! En dat is toch helemaal niet meer zeker? :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_110537819
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:42 schreef Muisraket het volgende:

[..]

:')_! En dat is toch helemaal niet meer zeker? :o
Nou ik denk het wel :*
  donderdag 19 april 2012 @ 16:44:06 #11
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110537880
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nou ik denk het wel :*
[ afbeelding ]
Hoezo dat dan?
pi_110537897
gadverdamme mr
  donderdag 19 april 2012 @ 16:45:22 #13
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110537939
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef BarrieButsers het volgende:
gadverdamme mr
?
Baby's eten altijd lichtelijk onsmakelijk, maar ik neem aan dat je ook gewoon foto's van jezelf hebt gezien toen je klein was en te eten kreeg?
pi_110537970
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?
[ afbeelding ]
AH BAH!

En gewoon, ik heb er een hard hoofd in :P
pi_110538056
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:45 schreef Muisraket het volgende:

[..]

?
Baby's eten altijd lichtelijk onsmakelijk, maar ik neem aan dat je ook gewoon foto's van jezelf hebt gezien toen je klein was en te eten kreeg?
Ja maar ik heb niet zulke foto's, die ook nog eens op internet staan. ;(
  donderdag 19 april 2012 @ 16:50:08 #16
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110538124
Misschien is mijn idee van wat vies is ook wel wat anders door mijn opleiding en door allerlei verhalen van geneeskundestudenten/tijdschriften en mijn moeder. :P
pi_110538152
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:50 schreef Muisraket het volgende:
Misschien is mijn idee van wat vies is ook wel wat anders door mijn opleiding en door allerlei verhalen van geneeskundestudenten/tijdschriften en mijn moeder. :P
Bij mijn moeder zijn er van die mensen die alles onderpoepen en het dan op de muren en deuren smeren _O-
pi_110538213
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:50 schreef Muisraket het volgende:
:D Daar valt dit wel bij in het niets lijkt me :P Al heb ik gewoon een hekel aan baby's dus vandaar die gadverdamme. :')
  donderdag 19 april 2012 @ 16:53:04 #19
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110538231
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Bij mijn moeder zijn er van die mensen die alles onderpoepen en het dan op de muren en deuren smeren _O-
Ah vandaar dat jij altijd zulke vieze dingen verzint, dit verklaart een hoop. :P
pi_110538351
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:53 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ah vandaar dat jij altijd zulke vieze dingen verzint, dit verklaart een hoop. :P
Nee die vieze dingen komen vanzelf naar boven, daar heb ik geen hulp bij nodig.
pi_110539583
Zo, voortgangsgesprek ook weer overleefd.
En nog maar 1 dag en dan weekend *O*
..non est vivere sed valere vita est ..
  donderdag 19 april 2012 @ 17:26:15 #22
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110539643
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
*G*

Ligt het trouwens aan mij of heeft shifto ons verlaten voor het loslaten van je ex topic?
pi_110539883
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nice :D

En mr nu je het zegt ja. Wat een lef.
pi_110540016
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:26 schreef Muisraket het volgende:

[..]

*G*

Ligt het trouwens aan mij of heeft shifto ons verlaten voor het loslaten van je ex topic?
/care :D Daar maakt hij zeker meer kans op e-punani
  donderdag 19 april 2012 @ 17:43:12 #25
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110540397
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

/care :D Daar maakt hij zeker meer kans op e-punani
Dat laatste sowieso.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')