the imp/dwarf!quote:Op zondag 22 april 2012 14:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb een goed geheugen, maar niet voor namen...
O jawel hoor. Zie bijv S02E02 bij 27 minuten en 31 sec... Eerst kobold en toen dwerg.quote:Op zondag 22 april 2012 14:43 schreef ems. het volgende:
[..]
the imp/dwarf!
Kobold is hij nou nooit genoemd.
Ik ben ook gehoorbeperkt en ik noem Tyrion ook geen koboldquote:Op zondag 22 april 2012 14:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O jawel hoor. Zie bijv S02E02 bij 27 minuten en 31 sec... Eerst kobold en toen dwerg.
Overigens kan dit ook prima aan de NL ondertiteling liggen, ik ben gehoorbeperkt en lees dus wat jullie horen
Overigens is ie wel vaker kobold genoemd.
alleen nog in de middeleeuwen, gelukkigquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:33 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En ik zou haar doen. Want wees eerlijk. Een vrouw waar je haar linkertiet in de ene hand mag hebben en haar vagijntje in de ander zonder deugdelijke voorstelling en alcohol, waar kom je dat nog tegen?
Netjes is niet hetzelfde als legaal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
DL is legaal in NL. Dus gewoon op een nette manier.
Pardon? Stiekem willen de jonkvrouwen tegenwoordig ook nog steeds hoor. Maar ja, emancipatie enzo.quote:Op zondag 22 april 2012 17:07 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
alleen nog in de middeleeuwen, gelukkig
Brienne doet wel aardig mee met die emancipatiequote:Op zondag 22 april 2012 17:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Pardon? Stiekem willen de jonkvrouwen tegenwoordig ook nog steeds hoor. Maar ja, emancipatie enzo.
ik heb 13 afleveringen in 1.5 dag bekekenquote:Op zondag 22 april 2012 00:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Staat tegenover dat ik over 600 pagina's ongeveer 1.5dag doe, en over 10 epis 10 weken
Bah, sex, zo eng!quote:Op zondag 22 april 2012 17:33 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik heb 13 afleveringen in 1.5 dag bekekenomdat het zo belachlijk spannend is!
alleen jammer van al dat vele naakt en tieten en sex.
we beginnen toch niet op amerika te lijken hier.quote:Op zondag 22 april 2012 17:33 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik heb 13 afleveringen in 1.5 dag bekekenomdat het zo belachlijk spannend is!
alleen jammer van al dat vele naakt en tieten en sex.
hier draaide ik mn hoofd ook voor weg hoor, ik hou sowieso niet van messen-scenesquote:Op zondag 22 april 2012 17:45 schreef Klauz het volgende:
[..]
we beginnen toch niet op amerika te lijken hier.
baby's en blonde knulletjes die bloederig vermoord worden: och ...
een man wiens strot eruit wordt gerukt bij de dorthraki: mwah ...
mja, ik hou er ook niet zo van.quote:Op zondag 22 april 2012 17:52 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
hier draaide ik mn hoofd ook voor weg hoor, ik hou sowieso niet van messen-scenes![]()
ja dat denk ik ookquote:en het is zo te lezen duidelijk dat vooral mannen naar deze serie kijken.
Wat vind jij dan van de sexscenes?quote:Op zondag 22 april 2012 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
mannen/vrouwen ratio is ongeveer wel hetzelfde hoor. Het verbaasde me juist dat ik zoveel vrouwelijke fans tegenkwam.
Die zijn okay, het is alleen jammer dat ze proberen tussen die sexscenes door ook nog een verhaal te stoppen.quote:
Heb er totaal geen probleem mee.quote:
Dat inderdaad. Ook in mijn vriendengroep zijn juist opvallend veel vrouwen die deze serie ook op de voet volgenquote:Op zondag 22 april 2012 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
mannen/vrouwen ratio is ongeveer wel hetzelfde hoor. Het verbaasde me juist dat ik zoveel vrouwelijke fans tegenkwam.
Dit ja.quote:Op zondag 22 april 2012 18:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ook in mijn vriendengroep zijn juist opvallend veel vrouwen die deze serie ook op de voet volgen
dat is ook meteen het enige goede aan GoT op naaktgebied , je ziet in deze serie iets vaker een man compleet naakt in beeld, normaal hier zie je dat helemaal niet in films/seriesquote:Op zondag 22 april 2012 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik vind wel dat er meer mannelijk naakt in mag.
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 22 april 2012 18:26 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dat is ook meteen het enige goede aan GoT op naaktgebied , je ziet in deze serie iets vaker een man compleet naakt in beeld, normaal hier zie je dat helemaal niet in films/series
ik ben pas gister begonnen aan de serie en vandaag deze topic vanaf het begin totaan het eind doorgelezen, hier reageren vooral mannen.quote:Op zondag 22 april 2012 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
Dat laatste kan ik beamenquote:Op zondag 22 april 2012 18:29 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik ben pas gister begonnen aan de serie en vandaag deze topic vanaf het begin totaan het eind doorgelezen, hier reageren vooral mannen.
overigens zal ik nog niet aan de boeken beginnen, ik denk dat ik de serie dan meteen niet meer hoef te zien en alleen nog maar verslaafd aan het lezen ga
Ja maar op andere fansites (westeros.org, wic, en ook op tumblr) zitten best veel vrouwen. En op de verschillende Cons (Comic con) zijn ook veel vrouwelijke fans te vinden.quote:Op zondag 22 april 2012 18:29 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik ben pas gister begonnen aan de serie en vandaag deze topic vanaf het begin totaan het eind doorgelezen, hier reageren vooral mannen.
overigens zal ik nog niet aan de boeken beginnen, ik denk dat ik de serie dan meteen niet meer hoef te zien en alleen nog maar verslaafd aan het lezen ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |