Ik vind dat eigenlijk wel meevallen. Vind 'r wel typisch een hoofd hebben voor een zeevarend volkquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:09 schreef Funzel het volgende:
God wat is die Yara toch lelijk, alle barstend he.
'D'you know what you looked like last time I saw you? A fat boy!'quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:10 schreef Maisnon het volgende:
Ja vind Yara (Asha grmgrm) ook wel goed gecast inderdaad, had wel verwacht dat ze nog iets molliger waszo was het in mijn voorstelling in ieder geval
Ben wel bang dat ze een paar boeiende verhaallijnen uit het boek laten varen omdat ze het niet in de tv serie gepast krijgen
Misschien een schop tegen het zere been van bepaalde personen maar zie het als het boek Lord of The Rings en de verfilming. Het boek is velen malen beter.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:50 schreef Danielle83 het volgende:
Ik heb dan zelf de boeken niet gelezen, maar zit er wel aan te denken. Aan de mensen die de boeken hebben gelezen, is het echt de moeite waard? De serie zelf zit sowieso goed in elkaar dus ik twijfel
En ik zou haar doen. Want wees eerlijk. Een vrouw waar je haar linkertiet in de ene hand mag hebben en haar vagijntje in de ander zonder deugdelijke voorstelling en alcohol, waar kom je dat nog tegen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen. Vind 'r wel typisch een hoofd hebben voor een zeevarend volk. Die hebben allemaal geen tijd om een poedertje hier en een plukje daar te doen zoals in Kings Landing
.
Westeros!quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:33 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En ik zou haar doen. Want wees eerlijk. Een vrouw waar je haar linkertiet in de ene hand mag hebben en haar vagijntje in de ander zonder deugdelijke voorstelling en alcohol, waar kom je dat nog tegen?
Maar de serie is toegankelijkerquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Misschien een schop tegen het zere been van bepaalde personen maar zie het als het boek Lord of The Rings en de verfilming. Het boek is velen malen beter.
Maar waar heeft dat dan mee te maken? Ik vind juist boeken met veel en zware achtergrond kost een stuk toegankelijker dan een serie die vrij ''beperkt'' is.quote:
Staat tegenover dat ik over 600 pagina's ongeveer 1.5dag doe, en over 10 epis 10 wekenquote:Op zondag 22 april 2012 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hoeft maar te gaan zitten en te kijken en in 10 episodes heb je ongeveer (en zeer beknopt) 600 pagina's aan tekst kant en klaar gepresenteerd gekregen. Het ziet er mooi uit en je hoeft het allemaal niet zelf te bedenken en eigenlijk vergt het minder nadenken dan de boeken lezen.
Ofzo.
Misschien zijn de scenes die het uitleggen op de montage tafel blijven liggen. Niet alles in het script en wat ze filmen haalt ook daadwerkelijk de film.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:03 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ook zoiets trouwens, bij episode 2 was er een gesprek tussen die piraat en Davos. Piraat: "Grappig, hij hakt je vingers af, en je wordt erop verliefd", of iets in die strekking. Nou is dat in het boek wel duidelijk, maar in de serie wordt daar helemaal geen toelichting op gegeven... sterker nog, ik vraag me af of hij niet gewoon 10 vingers heeft...
Ik denk dan laat dan die hele tekst weg, maargoed, de meeste kijkers zal het niet eens opvallen denk ik...
quote:Op zondag 22 april 2012 10:06 schreef Viking84 het volgende:
Oeh Margaery![]()
. Ik zal homomannen en heteroseksuele vrouwen nooit begrijpen
.
Ik heb een goed geheugen, maar niet voor namen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |