Hoofdregel 1 : Doe normaalquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:54 schreef GeenWijn het volgende:
Mod Lithia haalt hier al mijn reacties de hele tijd weg: Mensen die zieliger willen zijn.
met als reden dat het niet ontopic is. Reacties over dikke tieten van andere users worden niet weggehaald. Kan iemand Lithia verzoeken om OF eerlijker te modden OF mij met rust te laten?
b.v.d.
Dit niet wetenquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoofdregel 1 : Doe normaal
Regel 2: luister naar Lithia
Niet zo lopen zuigen en trollen.
Nee hoor. De reden was jouw gezuig en gescheld. Dat was jouw enige bijdrage in het topic.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:54 schreef GeenWijn het volgende:
Mod Lithia haalt hier al mijn reacties de hele tijd weg: Mensen die zieliger willen zijn.
met als reden dat het niet ontopic is. Reacties over dikke tieten van andere users worden niet weggehaald. Kan iemand Lithia verzoeken om OF eerlijker te modden OF mij met rust te laten?
b.v.d.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoofdregel 1 : Doe normaal
Regel 2: luister naar Lithia
Niet zo lopen zuigen en trollen.
Ik hoef me niet te bewijzen c.q. stoer te doen tegenover FOK!kers. Ik weet dat er mensen zijn die het lezen en wellicht ook in mijn oude schoenen staan, hopelijk schrikt het ze af.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:50 schreef Lithia het volgende:
Het was leuk geweest. Verzonnen verhalen kunnen in je dagboek.
alrightquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:56 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Je slotje boeit me overigens niets,
Klopt, ik had inderdaad beter moeten weten maar ik hield me de schijn voor dat het merendeel hier toch wel eens per week de buitenwereld ervaart. Blijkbaar is dat toch (met een streepje op de o naar rechtsboven) niet zo!quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:02 schreef LudoSanders het volgende:
Dat was overigens geen beslissing van Lithia alleen. Daar sta ook ik voor volle 100% achter. Aangezien je zelf inziet dat iedereen huilie huilie doet in die topics van je raad ik je aan er een les uit te trekken en ze te delen met mensen die dit wel kunnen waarderen en helaas voor jou ontbreekt dat publiek op FOK!
Mja want de gemiddelde mens die wel eens naar buiten gaat hosselt even een ton bijeenquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Klopt, ik had inderdaad beter moeten weten maar ik hield me de schijn voor dat het merendeel hier toch wel eens per week de buitenwereld ervaart. Blijkbaar is dat toch (met een streepje op de o naar rechtsboven) niet zo!
Overigens heb ik ook wel gewoon grappige topics die wel werden gewaardeerd, ziekenhuishossel bijv. Nog waargebeurd ook, ook daar ontbreekt het hier vaak, al dan niet altijd, aan. Altijd maar verzonnen verhalen roepers
Dat doe ik zeker zo lang het nog kan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mja want de gemiddelde mens die wel eens naar buiten gaat hosselt even een ton bijeenKom op, ook al is het waar, je weet best dat dat niet de norm is. Soit er zit een slotje op je topic, trek een pruillip of open een biertje, volgende keer beter.
Ik trek me niet zo veel aan mensen die dat roepen. In dit geval was ik toevallig met hen eens én andere moderators waren met mij eens.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Klopt, ik had inderdaad beter moeten weten maar ik hield me de schijn voor dat het merendeel hier toch wel eens per week de buitenwereld ervaart. Blijkbaar is dat toch (met een streepje op de o naar rechtsboven) niet zo!
Overigens heb ik ook wel gewoon grappige topics die wel werden gewaardeerd, ziekenhuishossel bijv. Nog waargebeurd ook, ook daar ontbreekt het hier vaak, al dan niet altijd, aan. Altijd maar verzonnen verhalen roepers
Veel users maakten er vroeger een sport van om hun verhaal zo geweldig mogelijk te maken, door enorm veel aan te dikken. Als het een topic is, zoals jouw ziekenhuistopic. Dan is het juist tof om een topic te zien waar vele KLBers (die one-liner topics maken) van kunnen leren (als het om moeite gaat). Hierom bleef je topic zo lang open, uit waardering.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:20 schreef yvonne het volgende:
Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek
Mja ik heb al eens therapie voorgesteld, maar daar wilde hij niet aan, of bedoelde je dat niet?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:26 schreef Nikmans het volgende:
Kan eens iets aan deze user gedaan worden
mensen die koninginnedag vieren
Edit: TS dus
Zoietsquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mja ik heb al eens therapie voorgesteld, maar daar wilde hij niet aan, of bedoelde je dat niet?
Dit is of een ongelofelijke kuttroll of een kerel die serieus niet spoort. Het enige wat ie doet is uitdagen, gooi die vent eens weg zeg. Vervuiling voor het forum. Hij doet wel degelijk iets slecht dus ja!quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:29 schreef Lithia het volgende:
Mja, topic is al gesloten. Verder doet hij niets 'slecht'.
Ik zal er naar kijken, vooral als dit soort topics regelmatig komen (wat nu nog meevalt in KLB).quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit is of een ongelofelijke kuttroll of een kerel die serieus niet spoort. Het enige wat ie doet is uitdagen, gooi die vent eens weg zeg. Vervuiling voor het forum. Hij doet wel degelijk iets slecht dus ja!
Ik begrijp goed dat een tolerant klimaat hoog in het vaandel staat bij modjes, FA's en andere lui achter de schermen hier op FOK!, maar deze user heeft gewoon compleet de realiteitszin verloren. Omdat ie al redelijk lang meegaat hier, geloof ik niet dat het troll is. Deze jongen is echt een Tristan/Brevik 2, kijk eens naar die grootheidswaan die hij heeft. Voor rede vatbaar is hij niet, andere gehate users als Ritmo waren dat wel. Het is moeilijk voor jullie een grens te bepalen, dat begrijp ik wel, maar dit soort onzin hoort gewoon niet op een forum thuis. Je wilt het niveau toch op peil houden, het enige waar deze gast behoefte aan heeft, is een psycholoog. Nu heeft hij voedingsbodem waar hij zijn gal kan spuien.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zal er naar kijken, vooral als dit soort topics regelmatig komen (wat nu nog meevalt in KLB).
Al kan ik je niets beloven. Er zijn veel users die irritant voor anderen zijn, maar dat is niet meteen een reden om iemand weg te gooien, snap je.
Ik vraag soms ook paaseieren aan Sinterklaasquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:53 schreef LudoSanders het volgende:
Genoeg geweest. Ik dacht dat het wel redelijk bekend was dat moderators niet over bans gingen. Het heeft daarom weinig zin ons hier te proberen te overtuigen of iemand wel of niet van het forum afgeflikkerd dient te worden.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vraag soms ook paaseieren aan Sinterklaas
quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vraag soms ook paaseieren aan Sinterklaas
Omdat TS tamelijk laat is met zijn klacht, immers gingen er 72 mensen hem voor met dit topic en vanwege [Centraal] Facebook ergenissenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |