Dan houdt het natuurlijk op.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:14 schreef computerprobleem het volgende:
nee, maakt allemaal niet uit wat jullie zeggen
niets tegen republikeinen he, republikeinen zijn tenminste echte democratische mensen en zijn er voor het volk en het landquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:15 schreef Piye het volgende:
Daarom ga ik elke koninginnedag op republikeinenjacht.
Leve de monarchie.
Waarom negeer je mijn vraag, TS?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:14 schreef computerprobleem het volgende:
nee, maakt allemaal niet uit wat jullie zeggen
het heet koninginnedag en iedereen die koninginnedag viert steunt het koningshuis en zou zijn leven geven voor de koningin of zou de koningin is dood, leve de koning roepen want waarom zou je het anders vieren
ik heb alle vragen beantwoordquote:
Nee, hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik heb alle vragen beantwoord
Jij kan het ook nooit laten om te happen he?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
niets tegen republikeinen he, republikeinen zijn tenminste echte democratische mensen en zijn er voor het volk en het land
Ik mis het antwoord op de vraag of je kerstmis viert.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik heb alle vragen beantwoord
Ik denk dat we hier een miscommunicatie hebben. Ik bedoel niet Amerikaanse republikeinen, ik bedoel mensen die willen dat onze monarchie plaats maakt voor een republiek.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
niets tegen republikeinen he, republikeinen zijn tenminste echte democratische mensen en zijn er voor het volk en het land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
als je in de monarchie gelooft en je leven zou geven zodat het koningshuis veilig naar london kan VLUCHTEN, VLUCHTEN ALS LAFAARDS, I.P.V. OP HET PAARD TE STAPPEN EN TE STRIJDEN ALS EEN ECHTE KONING DAT HOORT TE DOEN, dan haat ik je niet, maar als je het koningshuis wel haat en ze de rest van het jaar afkraakt omdat ze van ONS BELASTINGGELD LEVEN, dan wel jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:16 schreef Franknfurter het volgende:
Ik kom net terug van de stad en heb een oranje jurkje, hoedje, kroontje, armbandje, schmink en cape gekocht. Haat je me nu?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier een miscommunicatie hebben. Ik bedoel niet Amerikaanse republikeinen, ik bedoel mensen die willen dat onze monarchie plaats maakt voor een republiek.het koningshuis moet weg ze zijn niet eens nederlanders maar duitsers en spanjaardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Ts is volgens mij compleet doorgedraaid en niet voor rede vatbaar derhalve kan er geen discussie worden gevoerd. Ik verlaat dit topic.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
als je in de monarchie gelooft en je leven zou geven zodat het koningshuis veilig naar london kan VLUCHTEN, VLUCHTEN ALS LAFAARDS, I.P.V. OP HET PAARD TE STAPPEN EN TE STRIJDEN ALS EEN ECHTE KONING DAT HOORT TE DOEN, dan haat ik je niet, maar als je het koningshuis wel haat en ze de rest van het jaar afkraakt omdat ze van ONS BELASTINGGELD LEVEN, dan wel ja
Overdreven figuur ben jij zegquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
als je in de monarchie gelooft en je leven zou geven zodat het koningshuis veilig naar london kan VLUCHTEN, VLUCHTEN ALS LAFAARDS, I.P.V. OP HET PAARD TE STAPPEN EN TE STRIJDEN ALS EEN ECHTE KONING DAT HOORT TE DOEN, dan haat ik je niet, maar als je het koningshuis wel haat en ze de rest van het jaar afkraakt omdat ze van ONS BELASTINGGELD LEVEN, dan wel ja
Hier nog 1... wat een idioot zeg...quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ts is volgens mij compleet doorgedraaid en niet voor rede vatbaar derhalve kan er geen discussie worden gevoerd. Ik verlaat dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |