Nee klopt, maar dat zegt ook al genoeg over die jongens.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:17 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Die was dan ook zo slim om 24/7 een tasje met duizenden Euro's aan contant geld erin om zijn hals te dragen.
ik dacht dat je TV was afgepakt en niemand je nog wou zien?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:05 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Gisteren bijvoorbeeld, die film smokin aces.. die mongool kon echt niet weten hoe hij moest acteren als hij ngo nooit drugs had gebruikt met z'n goocheltrucjes.
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:59 schreef KritischeMassa het volgende:
Volgens mij is dit een verzonnen verhaal.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:30 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
heb wel verzonnen topics ja, of beetje aangedikt.
Dit is trouwens het bewijs van een verzonnen of zwaar aangedikt topic. 'Ja ik heb weleens...' over oudere topics, hetzelfde zul je zeggen over een tijd over dit topic als er een nog ruiger verhaal in die infantiele bol van je is gestegen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:30 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
tuurlijk meid..
heb wel enkele verzonnen topics ja, of beetje aangedikt, dat jij nou niksm eemaakt wil niet zeggen dat een ander geen leven heeft.
Toen stopte ik met lezenquote:Als zo’n stapel biljetten voor je ligt krijg je spontaan een harde. Ik heb er weleens op gefapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |