Op vrijdag 27 april 2012 19:20 schreef ikjijallebei het volgende:….. maar het ergste: toekomst verneukt.
Edelachtbare FOK!kers,
Dit is een ernstige klacht.
Mijn leven is momenteel, wat zeg ik: de rest van mijn leven, geruīneerd. Alles is mij ontnomen, behalve het recht om op deze aardkloot te bestaan.
Terwijl ik dit typ zit ik er zeer bedroefd bij, teleurgesteld in mezelf maar vooral boos. Woede overheerst. Tranen zijn al gevallen, ik ben nu ziedend. Spijt heb ik niet, voel me eerder een sul en ik laat mijn lieve afnemers in de steek..
Ik had het voor elkaar, was geen miljonair maar had toch een riant vermogen, vooral voor mijn leeftijd (ben pas beginnend volwassen), kon als ik op mezelf ging wonen, met het geld dat ik had, m’n huis luxe van inrichten, een dikke auto kopen en zulks. Echter is het allemaal verloren gegaan. Door een samenloop van omstandigheden, toeval, verraad en stupiditeiten ben ik van status ‘baas’ (ja dat vond ik mezelf) naar status ‘waardeloze loser’ veranderd. Ha, een pleonasme denken sommigen nu, ik voel me inderdaad dubbel zo kut. Mijn leven is hopeloos op dit moment.
Ik probeer mezelf nu op te vrolijken met teksten als: “het komt wel weer goed”, “geld maakt niet gelukkig”. Nee, het komt niet meer goed.
Geen van allen is waar, en geld maakt wel gelukkig(er)! Mensen die zeggen dat geld niet gelukkig maakt hebben geen geld, of zijn zo voorzien dat ze er teveel van hebben en niet weten wat ze er mee aan moeten. Ook komt het niet meer goed, ik heb de wet overtreden op meerdere fronten.
De buurt praat over me alsof ik een stuk stront ben. Mijn maag draaide zich om toen een zooitje blauwpetten mijn gezichtsveld besmette. Hart bonkte als een gek en kreeg opeens een moeilijk droge strot. Tja, voor wie zouden die anders komen in deze rustige vredige buurt. Ik voelde me er de laatste tijd al niet meer zo goed bij.
Ik ben alles kwijt, m’n vriendin mag me niet meer zien, m’n ouders en de rest van m’n familie verafschuwen me (behalve zuslief, die vindt me stoer :’) ), krijg een strafblad en kan later niet meer aan de bak. Volg een prima opleiding die ik nu moet stopzetten en ben van m’n stage afgetrapt (inb4 Meloewa

) .
Zelfs mijn joekeltelevisie en PS3 zijn me ontnomen, “gekocht van winsten uit het criminele milieu”. Teringlijers. Fucking al m’n geld weg. Daar zit nu een korps lekker van uit eten te gaan, corrupte varkens. Als zo’n stapel biljetten voor je ligt krijg je spontaan een harde. Ik heb er weleens op gefapt. Geilende op wat ik er allemaal van ging kopen later als ik verantwoordelijkheden zou krijgen als een vrouw en kind en hiermee zou stoppen. Te laat, het is weg, als rook in de wind. Alles. Gelukkig hebben ze een geringe hoeveelheid verdovende middelen aangetroffen, dat zal de strafeis zeer beperkt houden en daarom kan ik nu dit verhaal typen. Je zal trouwens nog versteld staan van wat men allemaal weet van je. Privacy bestaat niet meer.
Medelijden is gevraagd in deze harde tijd.
In plaats van inbrekers, overvallers, moordenaars, pedofielen en verkrachters hard aan te pakken, word ik, een zielig studentje, in de kraag gevat en vernietigd voor de rest van mijn zielige leven. Ik steel van niemand, deed slechts iets wat toch nooit stopgezet zal worden. Daar waar vraag is, is aanbod. Maar alsnog ben ik de Sjaak.
Hoopte nog op een klein beetje bekendheid, zit voor zover mogelijk dagelijks het nieuws te volgen, geen spoor. Zou me nog een beetje een mannetje voelen als er aandacht aan me werd besteed. Helaas.
Ik ben een nobody.
In afwachting op mijn proces..
- Game over -
Als laatst wil ik nog een tip geven aan mensen zoals ik: stop op tijd, want voor je het weet is het te laat, en je weet het zelf ook, op den duur wordt je gepakt. Daar waar het overgrote deel niet kan stoppen (te verslavend of whatever)… wees slim en pak je winst.
tl;dr: ik was hosselaar en heb het verprutst, bijna ¤100.000 kwijt en toekomst vergooid, i’m fucked.