Geld zit er niet ver naast.. ik was geen straatdealertje ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik geloof het wel, maar is lichtelijk overdreven, denk ik. Als je thuis woont kun je geen heimelijke plantage opzetten zonder betrapt te worden door je ouders. Tenzij je een grote geheime kelder gehuurd hebt ergens.
yo is jouw verhaal echt of nep?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:19 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Geld zit er niet ver naast.. ik was geen straatdealertje ofzo
Zonder drugsdealers zouden jouw favo regisseurs geen goede films meer maken en ging de wereld kapot.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:03 schreef computerprobleem het volgende:
Fake.
Zo niet: LEKKER VOOR JE!!!!!!!
Alle drugsdealers moeten minstens 20 jaar celstraf krijgen.
Met een maximum celstraf van 1250x levenslang.
Als het dus waar is: je bent idd een nobody en je hebt HEUELEMAAL NIETS MEER NIE!!!!!!!!![]()
Ben er 1000% zeker van dat Hitchcock geen drugs gebruikte, zoals John Ford, Clint Eastwood, Spielberg, etc. dat ook niet deden/doen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:17 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zonder drugsdealers zouden jouw favo regisseurs geen goede films meer maken en ging de wereld kapot.
Wat ben jij een knuppel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:03 schreef computerprobleem het volgende:
Fake.
Zo niet: LEKKER VOOR JE!!!!!!!
Alle drugsdealers moeten minstens 20 jaar celstraf krijgen.
Met een maximum celstraf van 1250x levenslang.
Als het dus waar is: je bent idd een nobody en je hebt HEUELEMAAL NIETS MEER NIE!!!!!!!!![]()
we hebben Mr Heisenberg hierquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:19 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Geld zit er niet ver naast.. ik was geen straatdealertje ofzo
Stoer. Nee echt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
we hebben Mr Heisenberg hier![]()
zal dit topic even door geven aan me oom een hoofdcommissaris van DSRT (google BITCH)
Dankje nu kan ik goed slapen.quote:
Niet om goed werk te leveren, maar recreatief gezien wel. En jij noemt nu allemaal standaard acteurs en regisseurs op.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:42 schreef computerprobleem het volgende:
Daarom zijn het ook goede regisseurs en leveren ze meesterwerken. Ze zijn niet zo zwak dat ze drugs nodig hebben om goed werk te kunnen leveren. En de meesten Amerikaanse regisseurs zijn vrij conservatief (vaak Republikeinen), die staan niet bekend om hun liefde voor drugs.
ik heb dit topic ook gister aangemaakt en ben daarvoor even niet online geweest.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:33 schreef Zandheks het volgende:
gezien je postgeschiedenis lul je waarschijnlijk uit je nek, ga eens op bezoek bij de GGZ, fantast...
Zitten janken over wat je in je hoofd bent; opgepakt en een tonnetje kwijt en toch binnen een dag weer vrij (zie je poeptopic van gister) tuurlijk droom maar lekker verder.
Pluk-ze gaat niet over een dag ijs, als je nou uit je nek wilt lullen doe het dan overtuigend.
Een beetje wannebe gangster spreidt zijn kansen.
Mocht het wel waar zijn, wat zeer te betwijfelen valt, lekker voor je! Drugsdealers verdienden naar mijn mening maar 1 straf en nu mag jij raden wat dat is...
Gisteren bijvoorbeeld, die film smokin aces.. die mongool kon echt niet weten hoe hij moest acteren als hij ngo nooit drugs had gebruikt met z'n goocheltrucjes.quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Niet om goed werk te leveren, maar recreatief gezien wel. En jij noemt nu allemaal standaard acteurs en regisseurs op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |