Soort paladin-achtig ietsquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is niet waar![]()
Bewijs het.
[..]
Wat voor class speel je dan?
Ah, heb ook een Paladin gemaakt, maar dan meer een crusader achtig ietsquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:24 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Soort paladin-achtig iets
Heavy Armor
Block
One handed
Restoration
Alteration
En die Deadly Combat mod die ik erbij heb geinstalleerd maakt het gevecht er niet echt makkelijker op
Heb je wel bazige paladin armor-mods?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah, heb ook een Paladin gemaakt, maar dan meer een crusader achtig iets
Two-handed
Block
Heavy Armor
Restoration
Smithing
Ben nog maar level 1 of 2 maar alsnog
Geeft wel meer voldoening
Ik heb een cape.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je wel bazige paladin armor-mods?
Ik heb het over shining white/gold armorquote:
Cape is meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het over shining white/gold armor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ja smithing heb ik ook vrij hoogquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah, heb ook een Paladin gemaakt, maar dan meer een crusader achtig iets
Two-handed
Block
Heavy Armor
Restoration
Smithing
Ben nog maar level 1 of 2 maar alsnog
Geeft wel meer voldoening
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Cape is meer dan genoeg.MomentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik heb eigenlijk nog nooit Alteration geprobeerdquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:42 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Ja smithing heb ik ook vrij hoog
Alteration is wel chill met extra armor enzo
er zouden lege audio's moeten zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:13 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Tekst gaat zo voorbij als je geen audio hebt... dus gewoon een leeg audiobestandje maken werkt wel
Pics en stats (en perks) van je paladinquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:53 schreef hans1988 het volgende:
Shit...is het alweer bijna 3 uur
Laatste keer dat ik de tijd helemaal vergeten was met skyrim is toch alweer een tijdje terug
Ik vermaak me prima met mn paladin
Enne, wat is je steam?quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe me je steam acc trouwens ff, Hans
Orianna voor mn huisje (mod)quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pics en stats (en perks) van je paladin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ze aan heeft, meeste is steel armor, cherst is Steel plate armor, handen is iets wat van die blood dragon van gisteren dropte
Qua stats is ze nog niet zo heel speciaal nu
Heb nu in totaal 62% magic resistanceiets van 200 armor
en dit is wat ik tot nu toe heb aan perks
http://skyrimcalculator.com/#114800
[ Bericht 5% gewijzigd door hans1988 op 21-04-2012 12:33:01 ]
Hoe speel jij Skyrim dan op je PC? Of speel je op de consoles?quote:
Slimmerik, ik mot zn naam toch weten ofnie danquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:44 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Hoe speel jij Skyrim dan op je PC? Of speel je op de consoles?
Edit: Op de PC dus aan je screenshot te zien.![]()
Oh dacht dat je bedoelde dat je vroeg wat hij bedoelde met 'je steam'quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:46 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Slimmerik, ik mot zn naam toch weten ofnie dan
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:47 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Oh dacht dat je bedoelde dat je vroeg wat hij bedoelde met 'je steam'
Sorry voor de onduidelijkheid.
Berserker it is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef 2Happy4U het volgende:
Als mijn post eindigt in 1-3 ga ik verder met mijn berserker
4-6 verder met mijn Paladin
7-9 Maak ik een Altmer Illusionist aan
0 ga ik verder SCen op FOK!
Als mijn post op een 5 eindigt zal de poster boven mij realiseren dat dit een SC is en de postnummers hier niet random zijnquote:
Jammer knul.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als mijn post op een 5 eindigt zal de poster boven mij realiseren dat dit een SC is en de postnummers hier niet random zijn
Ohja lol faal van mezelfquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Hou je muis erover, dan zie je dat het laatste getal '8' is.
Sowieso heb ik daar veel van geleerd, elke 5 minuten save ik welquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:51 schreef hans1988 het volgende:
Nee he
Van Riverwood te paard helemaal naar Riften gerend....
100 meter voor Riften crasht Skyrim
uiteraard zonder save
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:51 schreef 2Happy4U het volgende:
Questlijn verneukt bij het begin. Fury gebruikt op Ralof, viel hij zijn zus aan en nu kan ik niet meer de main quest doen
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:51 schreef 2Happy4U het volgende:
Questlijn verneukt bij het begin. Fury gebruikt op Ralof, viel hij zijn zus aan en nu kan ik niet meer de main quest doen
AS VOOR DE ASGOD?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:13 schreef 2Happy4U het volgende:
IllusionDat ik het nooit eerder heb geprobeerd
Mensen tegen elkaar laten vechten en dan de winnaar belonen met vuur dat hun lichaam verkoolt tot as
Schedels voor de schedelkroonquote:
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=12281quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Schedels voor de schedelkroon
Zou er een chainsword mod zijn?
Doet moet wel werkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=12281
Army of Darkness-style:quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doet moet wel werken
Even fixen voor m'n berserker 14.gif
Moet je 70 in illusion hebben, is wel erg veel als je maar 1 perk wiltquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je stealth gaat zou ik wel Illusion tot aan Quiet Casting erbij pakken, anders wordt je gezien en gehoord zodra je een rune plaatst
Helaas hebben we geen double-barreled shotgunsquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Army of Darkness-style:
[ afbeelding ]
True, true...quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet je 70 in illusion hebben, is wel erg veel als je maar 1 perk wilt
Daarom heb ik em masklessquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:34 schreef Snowbells het volgende:
Jammer dat je in Nightingale Armor (hood) 2 witte stipjes als ogen ziet..
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=5186quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:06 schreef 2Happy4U het volgende:
Er was toch een mod waar je een hood en een circlet tegelijk kon dragen of ben ik nou gek?
Dank jequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:20 schreef Nezhi het volgende:
[..]
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=5186
Yeshquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
heb je als magic speler deze mod?
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=3413
Ik had de zelfde gedachtequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:23 schreef DemonRage het volgende:
Ik zit nou naar de film The Mummy te kijken... wat lijken die halve mummies daar veel op Draugrs
Mag ik?quote:
Neen. Ik vind Skyrim gewoon fasinerendquote:
Soberso Noorwegenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Neen. Ik vind Skyrim gewoon fasinerend![]()
Ik denk dat ik maar naar Noord-Noorwegen moet verhuizen.
Nog erger: Scandinaviëquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als meditatie plek
Dat mag ook , mits er gekitesurft kan wordenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:04 schreef Snowbells het volgende:
Of gewoon naar een land waar het 30 graden is
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nog erger: Scandinavië
Ik heb het altijd al gezegd: Als ik ooit genoeg geld heb, bouw ik een boshut in het noorden van Scandinavië, laat ik een baard groeien, heb ik mijn eigen roedel wolven en mijn eigen waterval bij de hut.:7
Met zo'n lekker Zweeds mokkel natuurlijk. En mijn eigen waterval bij de hut.UhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als meditatie plekMaar toch komt Noorwegen boven de rest
Same here, roodharig meesterrasquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik dennnnkk dat ik stiekem een paar druppels Nord bloed hebMet mijn lange lokken en mijn dikke baard
Die ik telkens moet scheren
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Altmer, hét meesterras van Tamrielquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef Snowbells het volgende:
Maar als jullie konden kiezen, wat voor character zou je zijn als je in Skyrim leefde? (jaja je moet zo geboren worden blablabla)
Ik breton
Lekker in die wouden die chimeids bekijken zonder dat ze jou zien jwz a raak mijn vuist.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:15 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou een wood elf zijn want kleine boy
aw koetjiekoequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:15 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou een wood elf zijn want kleine boy
Ik groei een roodharige baard, ja ik weetquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
UhuMaar toch komt Noorwegen boven de rest
[..]
Same here, roodharig meesterrasMet mijn lange lokken en mijn dikke baard
Die ik telkens moet scheren
Nord met een druppel Breton. Ergo Nord met aangeboren talent voor magie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef Snowbells het volgende:
Maar als jullie konden kiezen, wat voor character zou je zijn als je in Skyrim leefde? (jaja je moet zo geboren worden blablabla)
Ik breton
Hmm, m'n favo ras is Dunmer, maar ik denk dat ik wel een brute nord zou willen zijn. Net als Happy lange rode lokken en een flinke baard dragen, en headbangend victorie brullen terwijl ik het bloed dat van mijn bijlen druipt aan de meest recente kill afveegquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef Snowbells het volgende:
Ik breton
Dat moet ik nog zienquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik groei een roodharige baard, ja ik weet
Deze manquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, m'n favo ras is Dunmer, maar ik denk dat ik wel een brute nord zou willen zijn. Net als Happy lange rode lokken en een flinke baard dragen, en headbangend victorie brullen terwijl ik het bloed dat van mijn bijlen druipt aan de meest recente kill afveeg
Vuist terug mar kijk uit voor pijlen in schedesquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekker in die wouden die chimeids bekijken zonder dat ze jou zien jwz a raak mijn vuist.
Samen tegen de Altmer eerder, de Empire heeft chickies die we kunnen rovenquote:
Iedereen zal buigen voor onze bloedsdorstquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Samen tegen de Altmer eerder, de Empire heeft chickies die we kunnen roven
De drie behaarde Norenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
Wtf is een chimeids
Maar soberzo Noorse mythology![]()
![]()
![]()
![]()
Tegen de Empire? Ik ben van de partij, klaar met die leren rokjes dragende faggots.
En de Altmer in het algemeen natuurlijk.
Volgens mij wordt het altijd wat meer actiever als het half Off-Topic gaatquote:
Nah doe mij maar die van Anduin als het spel net begintquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ohja en de Nords kunnen natuurlijk allemaal shouts leren, al duurt het wat langer dan de dragonborn.
Triple FUSRODAH in your face
Oud genoeg voor een Amulet of Mara ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:32 schreef Snowbells het volgende:
Ik als bloedmooie Breton, reis heel Skyrim door samen met m'n longsword en ontmoet ondertussen veel mooie mannen etc etc.
Fire from sky! \m/quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nah doe mij maar die van Anduin als het spel net begintWaar vuur uit de hemelen komt storten
Ik heb ook wel een longsword voor je. Past vast wel in de schedequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:32 schreef Snowbells het volgende:
Ik als bloedmooie Breton, reis heel Skyrim door samen met m'n longsword en ontmoet ondertussen veel mooie mannen etc etc.
Oh, youquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ook wel een longsword voor je. Past vast wel in de schede
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Oud genoeg voor een Amulet of Mara ?
Hosselaarsquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Fire from sky! \m/
[..]
Ik heb ook wel een longsword voor je. Past vast wel in de schede
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |