SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minecraft SC: [Minecraft SC #1] Waar SC nu toegestaan is!quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 0% gewijzigd door Topiek op 19-04-2012 14:05:10 ]
Is goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
kom we gaan nog meer slijmen
Ik wilde net ook Slijm slijm gaan zeggenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
kom we gaan nog meer slijmen
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:08 schreef Flodder450 het volgende:
SPOILER: MenderVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mFOKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De PVP server, vanavond.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:25 schreef RickoKun het volgende:
hey hommo's welke server is de place to be yo! Gr Gr,
Beledigingsbegroetvraagboy![]()
Wait whut? we beginnen opnieuw?quote:
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:19 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Waarom haal je m er uit dan?
sorry begreep het verkeerd.. Mja lekker kinderachtig weer van Tom..
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Bullshit kijk maar in het topic daar voor, ik heb toen gezegd dat ik toen stopte op de server van mender. maar dat ik wel in de OP wou blijven staan aangezien ik wel gewoon minecraft speel. Ezelquote:Op donderdag 19 april 2012 14:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Omdat je er zelf toen uit wou, Ezel.Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
niet dus. lees maar eens terugquote:Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Ik heb dacht ik wel eens gehoord dat je uit de OP wilde, maar misschien was dat wel iemand anders, dat kan ook. Was denk ik wel paar weken terug.quote:![]()
Nou ik niet iigquote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik heb dacht ik wel eens gehoord dat je uit de OP wilde, maar misschien was dat wel iemand anders, dat kan ook. Was denk ik wel paar weken terug.
Dat was ikquote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik heb dacht ik wel eens gehoord dat je uit de OP wilde, maar misschien was dat wel iemand anders, dat kan ook. Was denk ik wel paar weken terug..
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Ik heb een voorstel voor de PVP
• Drie teams
• Basissen hoeven niet perse zichtbaar te zijn aan de buitenkant. Ze mogen ook in caves etc. Voorwaarde is wel dan dat je alleen een deur mag gebruiken als ingang en je die zonder blocks te slopen moet kunnen bereiken.
• Elke basis heeft een van te voren vastgesteld monument. Wanneer het monument kapot is is het team uitgeschakeld. Dit monument bestaat bijvoorbeeld uit obisidian en heeft als voorwaarde dat hij niet in een afgesloten ruimte mag en er moet minstens 3 blocks ruimte omheen zitten. Monumenten mogen worden gerepareerd. Traps mogen maar wel buiten de 3 blocks limiet.
Jullie nog ideeën?
EDIT: het spel begint als de monumenten klaar zijn.![]()
Conclusie Tom is weer eens kinderachtig bezig, en drumpie houd zijn hand weer boven Tom's hoofd terwijl die weet dat Tom fout zit. As always.quote:
Top ideequote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef -Datdus- het volgende:
• Drie teams
• Basissen hoeven niet perse zichtbaar te zijn aan de buitenkant. Ze mogen ook in caves etc. Voorwaarde is wel dan dat je alleen een deur mag gebruiken als ingang en je die zonder blocks te slopen moet kunnen bereiken.
• Elke basis heeft een van te voren vastgesteld monument. Wanneer het monument kapot is is het team uitgeschakeld. Dit monument bestaat bijvoorbeeld uit obisidian en heeft als voorwaarde dat hij niet in een afgesloten ruimte mag en er moet minstens 3 blocks ruimte omheen zitten. Monumenten mogen worden gerepareerd. Traps mogen maar wel buiten de 3 blocks limiet.
Jullie nog ideeën?
Ben ik het mee eensquote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef -Datdus- het volgende:
• Drie teams
Jullie nog ideeën?![]()
![]()
Hoe zit het met de verplaatsbaarheid van het monument?Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Klinkt goedquote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef -Datdus- het volgende:
• Drie teams
Jullie nog ideeën?
EDIT: het spel begint als de monumenten klaar zijn.![]()
![]()
verhuizen mag maar het oude monument moet blijven staan tot er een nieuwe is gebouwd. Ze tellen alle twee als ze kapot gaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:49 schreef Exentric90 het volgende:
Hoe zit het met de verplaatsbaarheid van het monument?![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
verhuizen mag maar het oude monument moet blijven staan tot er een nieuwe is gebouwd. Ze tellen allen twee als ze kapot gaan.
Goed idee.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:51 schreef Jamiroquai het volgende:
En een monument moet een blok wol hebben om te zien van wie die is![]()
En als het kan is een map met veel bergen leuk.
Dit maakt het namelijk makkelijker om je basis te verstoppen, omdat je basis niet kan worden bereikt doormiddel van de duizenden tunnels die men op niveau 1 tot en met 40 gaan maken
(En je kan dan mooie stealthy uitkijkposten maken om mensen te bespieden)![]()
Nee hoor, ik zit maar 23 uur per dag op FOK! en ik was net bezig met mijn uurtje verlof.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:53 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
heb je zolang over die reactie na moeten denken jongen?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Geen monumenten, dan kun je niet meer verhuizen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef -Datdus- het volgende:
• Drie teams
Jullie nog ideeën?
Nevermind spuit elf![]()
Jawelquote:Op donderdag 19 april 2012 14:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen monumenten, dan kun je niet meer verhuizen.je mag je monument verplaatsen met de voorwaarde dat je eerst een nieuwe bouwt
Jawel. We moeten eigenlijk een soort game master hebben die het in de gaten houdt.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen monumenten, dan kun je niet meer verhuizen.![]()
Is dat mogelijk eigenlijk, een observer mode voor een player?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jawel. We moeten eigenlijk een soort game master hebben die het in de gaten houdt.![]()
Volgens mij wel. Op HC factions hebben ze dat ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:00 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat mogelijk eigenlijk, een observer mode voor een player?![]()
Ik ben wel een goede, ik reken af met gespuis.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
is waarschijnllijk een pluginquote:Op donderdag 19 april 2012 15:00 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat mogelijk eigenlijk, een observer mode voor een player?waarom lees je dit :')![]()
maar ik spuis niet eensquote:Op donderdag 19 april 2012 15:01 schreef TJV het volgende:
Ik ben wel een goede, ik reken af met gespuis.
waarom lees je dit :')![]()
Misschien een idee om de leden van het uitgeschakelde team te laten kiezen of ze stoppen, bij 1 van de 2 andere teams gaan (of bij 1 team gaan als het niet in balans is) OF ... als een soort piraat je eigen weg gaan, met uitzondering van het vinden/vernietigen van de bases/monumenten.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef -Datdus- het volgende:
• Drie teams
Jullie nog ideeën?
EDIT: het spel begint als de monumenten klaar zijn.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Eigenlijk vind ik hardcore mode wel een goede toevoeging, Dood = DoodOp maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Dan is het meer The Hunger gamesquote:Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef Exentric90 het volgende:
Eigenlijk vind ik hardcore mode wel een goede toevoeging, Dood = Dood![]()
![]()
Dan duren de potjes veel minder lang.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef Exentric90 het volgende:
Eigenlijk vind ik hardcore mode wel een goede toevoeging, Dood = DoodChoking on those tossed salads and scrambled eggs![]()
Echt hequote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef -Datdus- het volgende:
zo, wat me trouwens op viel. Je moet echt niet normaal veel eten hebben om een team te onderhouden.
Jammer dat een wheatfarm zo cheatgevoelig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Inderdaad, misschien volgende keer difficulty op medium zetten ipv hard?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef -Datdus- het volgende:
zo, wat me trouwens op viel. Je moet echt niet normaal veel eten hebben om een team te onderhouden.![]()
![]()
Willen jullie dat elk team een nexus krijgt? Dus bijv een block, als die vernietigd is dan krijg je -1 leven ofzo.
Dat is wat leuker zodat een team nog wel de kans krijgt om te vluchten met de nexus![]()
Is dat dan niet te makkelijk?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:15 schreef Berend. het volgende:
Willen jullie dat elk team een nexus krijgt? Dus bijv een block, als die vernietigd is dan krijg je -1 leven ofzo.![]()
meh kan wel
Neeeeeeeeee. Gewoon een monument maken.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:15 schreef Berend. het volgende:
Willen jullie dat elk team een nexus krijgt? Dus bijv een block, als die vernietigd is dan krijg je -1 leven ofzo.
Dat is wat leuker zodat een team nog wel de kans krijgt om te vluchten met de nexusIf not now, then when.![]()
Ik vind trouwens dat een deur gemaakt van twee blokken + sticky pistons ook zou moeten kunnen. (moet toch ergens een hendeltje ofzo)![]()
Zou ik opzich alleen doen bij geheime ruimtes, maar niet voor de hele base. Anders is het echt onmogelijk te vinden.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:23 schreef Jamiroquai het volgende:
Ik vind trouwens dat een deur gemaakt van twee blokken + sticky pistons ook zou moeten kunnen. (moet toch ergens een hendeltje ofzo)![]()
![]()
Clever, en dan met en budswitch open en sluiten.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:23 schreef Jamiroquai het volgende:
Ik vind trouwens dat een deur gemaakt van twee blokken + sticky pistons ook zou moeten kunnen. (moet toch ergens een hendeltje ofzo)Fear is the grease of society.![]()
Maare, op zich wil ik met het volgende potje ook wel meedoen etc. Maar wat is er met die belachelijke starttijd van 6 uur? Dat is etenstijd etc.![]()
Ja eh. Wat wil je anders?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:29 schreef Timwonnacott het volgende:
Maare, op zich wil ik met het volgende potje ook wel meedoen etc. Maar wat is er met die belachelijke starttijd van 6 uur? Dat is etenstijd etc.![]()
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 19-04-2012 om 15:30:06Minecraft Snapshot w16: http://t.co/sopaR2wB reageer retweet
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Wat als we om 6 uur beginnen maar we beginnen met een cease-fire van een uur?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:31 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nou, een die niet samenvalt met etenstijd![]()
Dan mis je toch als nog alle opbouw activiteitenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:33 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Wat als we om 6 uur beginnen maar we beginnen met een cease-fire van een uur?![]()
![]()
Nop, haha.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Berend heb je nog die base vs. base map van jou toen?![]()
![]()
Ja maar daar voor zijn mensen op school/werk en als je 7 uur als starttijd neemt is dat best kort..quote:Op donderdag 19 april 2012 15:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dan mis je toch als nog alle opbouw activiteiten![]()
Jammer, die base van earcheese en dnbrainwash was het perfecte voorbeeld van hoe een base eruit hoort te zien.quote:If not now, then when.![]()
Inderdaad. Er staan nog wel screenshots ergens.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jammer, die base van earcheese en dnbrainwash was het perfecte voorbeeld van hoe een base eruit hoort te zien.![]()
-4535215525397686180
Island seed
Net gevonden. Vond het wel een grappige seed. Op een paar kleine stukjes na geen ander land gevonden.
Met de nieuwe bonuschest![]()
![]()
Met die nieuwe snapshot?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:39 schreef maurisioo het volgende:
-4535215525397686180
Island seed
Net gevonden. Vond het wel een grappige seed. Op een paar kleine stukjes na geen ander land gevonden.
Met de nieuwe bonuschest![]()
Helaas heb ik nu geen tijd om over de regels van het event mee te denken/te beslissen. Ik laat dit nu aan jullie en Pixiio over.![]()
Ik heb geen chest.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:42 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ja
[ link | afbeelding ]
Die chest heeft mc daar geplaatstIs dat random?
![]()
Als ik thuis ben heb ik wel tijd. Ik zal dan eventueel nog wat met Pixiio te bespreken. Als we iemand hebben die kan controleren of iedereen de regels naastreeft doe ik vanavond ook wel mee. Als we het vanavond starten dus.![]()
Zorg dan wel dat je scheidsrechter /vanish kan doen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Goed idee, zal ik toevoegen.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:47 schreef TJV het volgende:
Zorg dan wel dat je scheidsrechter /vanish kan doen.![]()
lol nee.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
filter op kanker ik zeg doenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Kan je niet elk team een speciaal item geven waar er maar 1 van is(Bijv. Endstone?)quote:Op donderdag 19 april 2012 15:49 schreef -Datdus- het volgende:
Moet je dan ook verhuizingen melden aan de scheidsrechter?
Als je wilt verhuizen moet je eerst nieuw monument bouwen (2 Obsidian, 1 gekleurde wol) en dan die Endstone als een malle transporteren.
Houd t spannend.
(Of nog beter: 6 Obsidian die perfect om de Endstone zitten, zodat je altijd flink je best moet doen om te winnen of te transporteren)
(En het eerste team dat z'n endstone verliest kan nog terugkomen door een ander team z'n endstone te stelen binnen een uur)![]()
Ja, dat zei ik al. Een soort van ''nexus''.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:54 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Kan je niet elk team een speciaal item geven waar er maar 1 van is(Bijv. Endstone?)
Als je wilt verhuizen moet je eerst nieuw monument bouwen (2 Obsidian, 1 gekleurde wol) en dan die Endstone als een malle transporteren.
Houd t spannend.
(Of nog beter: 6 Obsidian die perfect om de Endstone zitten, zodat je altijd flink je best moet doen om te winnen of te transporteren)
(En het eerste team dat z'n endstone verliest kan nog terugkomen door een ander team z'n endstone te stelen)![]()
Maar dat kan je toch makkelijk kapot krijgen?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:59 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al. Een soort van ''nexus''.![]()
Kan ja. Maar je kan ook als afspraak doen dat er obsidian omheen moet ofzo.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Maar dat kan je toch makkelijk kapot krijgen?![]()
ENLIST ME!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:03 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kan ja. Maar je kan ook als afspraak doen dat er obsidian omheen moet ofzo.Choking on those tossed salads and scrambled eggs![]()
Dat is dan een fuck load aan obisidan. Over 6 blokjes is 1 minuut.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:03 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kan ja. Maar je kan ook als afspraak doen dat er obsidian omheen moet ofzo.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: