SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minecraft SC: [Minecraft SC #1] Waar SC nu toegestaan is!quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 0% gewijzigd door Topiek op 19-04-2012 14:05:10 ]
Is goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
kom we gaan nog meer slijmen
Ik wilde net ook Slijm slijm gaan zeggenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
kom we gaan nog meer slijmen
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:08 schreef Flodder450 het volgende:
SPOILER: MenderVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mFOKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De PVP server, vanavond.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:25 schreef RickoKun het volgende:
hey hommo's welke server is de place to be yo! Gr Gr,
Beledigingsbegroetvraagboy![]()
Wait whut? we beginnen opnieuw?quote:
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:19 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Waarom haal je m er uit dan?
sorry begreep het verkeerd.. Mja lekker kinderachtig weer van Tom..
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Bullshit kijk maar in het topic daar voor, ik heb toen gezegd dat ik toen stopte op de server van mender. maar dat ik wel in de OP wou blijven staan aangezien ik wel gewoon minecraft speel. Ezelquote:Op donderdag 19 april 2012 14:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Omdat je er zelf toen uit wou, Ezel.Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
niet dus. lees maar eens terugquote:Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Ik heb dacht ik wel eens gehoord dat je uit de OP wilde, maar misschien was dat wel iemand anders, dat kan ook. Was denk ik wel paar weken terug.quote:![]()
Nou ik niet iigquote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik heb dacht ik wel eens gehoord dat je uit de OP wilde, maar misschien was dat wel iemand anders, dat kan ook. Was denk ik wel paar weken terug.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Dat was ikquote:Op donderdag 19 april 2012 14:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik heb dacht ik wel eens gehoord dat je uit de OP wilde, maar misschien was dat wel iemand anders, dat kan ook. Was denk ik wel paar weken terug..
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Ik heb een voorstel voor de PVP
• Drie teams
• Basissen hoeven niet perse zichtbaar te zijn aan de buitenkant. Ze mogen ook in caves etc. Voorwaarde is wel dan dat je alleen een deur mag gebruiken als ingang en je die zonder blocks te slopen moet kunnen bereiken.
• Elke basis heeft een van te voren vastgesteld monument. Wanneer het monument kapot is is het team uitgeschakeld. Dit monument bestaat bijvoorbeeld uit obisidian en heeft als voorwaarde dat hij niet in een afgesloten ruimte mag en er moet minstens 3 blocks ruimte omheen zitten. Monumenten mogen worden gerepareerd. Traps mogen maar wel buiten de 3 blocks limiet.
Jullie nog ideeën?
EDIT: het spel begint als de monumenten klaar zijn.![]()
Conclusie Tom is weer eens kinderachtig bezig, en drumpie houd zijn hand weer boven Tom's hoofd terwijl die weet dat Tom fout zit. As always.quote:
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Top ideequote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een voorstel voor de PVP
• Drie teams
• Basissen hoeven niet perse zichtbaar te zijn aan de buitenkant. Ze mogen ook in caves etc. Voorwaarde is wel dan dat je alleen een deur mag gebruiken als ingang en je die zonder blocks te slopen moet kunnen bereiken.
• Elke basis heeft een van te voren vastgesteld monument. Wanneer het monument kapot is is het team uitgeschakeld. Dit monument bestaat bijvoorbeeld uit obisidian en heeft als voorwaarde dat hij niet in een afgesloten ruimte mag en er moet minstens 3 blocks ruimte omheen zitten. Monumenten mogen worden gerepareerd. Traps mogen maar wel buiten de 3 blocks limiet.
Jullie nog ideeën?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Ben ik het mee eensquote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een voorstel voor de PVP
• Drie teams
• Basissen hoeven niet perse zichtbaar te zijn aan de buitenkant. Ze mogen ook in caves etc. Voorwaarde is wel dan dat je alleen een deur mag gebruiken als ingang en je die zonder blocks te slopen moet kunnen bereiken.
• Elke basis heeft een van te voren vastgesteld monument. Wanneer het monument kapot is is het team uitgeschakeld. Dit monument bestaat bijvoorbeeld uit obisidian en heeft als voorwaarde dat hij niet in een afgesloten ruimte mag en er moet minstens 3 blocks ruimte omheen zitten. Monumenten mogen worden gerepareerd. Traps mogen maar wel buiten de 3 blocks limiet.
Jullie nog ideeën?![]()
![]()
Hoe zit het met de verplaatsbaarheid van het monument?Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een voorstel voor de PVP
• Drie teams
• Basissen hoeven niet perse zichtbaar te zijn aan de buitenkant. Ze mogen ook in caves etc. Voorwaarde is wel dan dat je alleen een deur mag gebruiken als ingang en je die zonder blocks te slopen moet kunnen bereiken.
• Elke basis heeft een van te voren vastgesteld monument. Wanneer het monument kapot is is het team uitgeschakeld. Dit monument bestaat bijvoorbeeld uit obisidian en heeft als voorwaarde dat hij niet in een afgesloten ruimte mag en er moet minstens 3 blocks ruimte omheen zitten. Monumenten mogen worden gerepareerd. Traps mogen maar wel buiten de 3 blocks limiet.
Jullie nog ideeën?
EDIT: het spel begint als de monumenten klaar zijn.![]()
![]()
verhuizen mag maar het oude monument moet blijven staan tot er een nieuwe is gebouwd. Ze tellen alle twee als ze kapot gaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:49 schreef Exentric90 het volgende:
Hoe zit het met de verplaatsbaarheid van het monument?![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
verhuizen mag maar het oude monument moet blijven staan tot er een nieuwe is gebouwd. Ze tellen allen twee als ze kapot gaan.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Goed idee.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:51 schreef Jamiroquai het volgende:
En een monument moet een blok wol hebben om te zien van wie die is![]()
En als het kan is een map met veel bergen leuk.
Dit maakt het namelijk makkelijker om je basis te verstoppen, omdat je basis niet kan worden bereikt doormiddel van de duizenden tunnels die men op niveau 1 tot en met 40 gaan maken
(En je kan dan mooie stealthy uitkijkposten maken om mensen te bespieden)![]()
Nee hoor, ik zit maar 23 uur per dag op FOK! en ik was net bezig met mijn uurtje verlof.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:53 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
heb je zolang over die reactie na moeten denken jongen?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Geen monumenten, dan kun je niet meer verhuizen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een voorstel voor de PVP
• Drie teams
• Basissen hoeven niet perse zichtbaar te zijn aan de buitenkant. Ze mogen ook in caves etc. Voorwaarde is wel dan dat je alleen een deur mag gebruiken als ingang en je die zonder blocks te slopen moet kunnen bereiken.
• Elke basis heeft een van te voren vastgesteld monument. Wanneer het monument kapot is is het team uitgeschakeld. Dit monument bestaat bijvoorbeeld uit obisidian en heeft als voorwaarde dat hij niet in een afgesloten ruimte mag en er moet minstens 3 blocks ruimte omheen zitten. Monumenten mogen worden gerepareerd. Traps mogen maar wel buiten de 3 blocks limiet.
Jullie nog ideeën?
Nevermind spuit elf![]()
Jawelquote:Op donderdag 19 april 2012 14:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen monumenten, dan kun je niet meer verhuizen.je mag je monument verplaatsen met de voorwaarde dat je eerst een nieuwe bouwt
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Jawel. We moeten eigenlijk een soort game master hebben die het in de gaten houdt.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen monumenten, dan kun je niet meer verhuizen.![]()
Is dat mogelijk eigenlijk, een observer mode voor een player?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jawel. We moeten eigenlijk een soort game master hebben die het in de gaten houdt.![]()
Volgens mij wel. Op HC factions hebben ze dat ook.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:00 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat mogelijk eigenlijk, een observer mode voor een player?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |