Peck-deck is een overrated of overvalued als borst oefening.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Pec Deck kan nik niet gebruik ivm mn schouder. Maar goed, ik zit ook in de cut dus het is ook niet heel verrassend dat mn chest niet veel groter wordt
quote:
Haha, Vinden ze een V-hals Gay??quote:Op zondag 22 april 2012 09:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
gaan we weer, de kneuzenkermis met kereltjes die bepaalde kledingstukken als 'gay' moeten bestempelen
AAAgh, vandaag voor de boeg: Borst en Triceps, en vanavond laat 10 of 11 kilometer hardlopen.quote:Op zondag 22 april 2012 09:38 schreef Bombshell het volgende:
Gvd weer teveel gezopen gister lekker brak gevoel weer.
Toch zo mezelf uit bed proberen te slepen en richting de sportschool te gaan voor wat oefeningetjes.
Ik ben bang dat ik de Gym ga missen ben pas om 1600 beschikbaar voor training en de Gym gaat exact dan dicht :-(quote:
Eens ik doe ze ook nog steeds, weighted push ups vind ik één van de zwaarste oefeningen die er is.quote:Op zondag 22 april 2012 08:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Peck-deck is een overrated of overvalued als borst oefening.
Ik adviseer aan de meeste van jullie niet meer in deze oefening veder te investeren.
Pak de compounds om borst op te bouwen, pas als die groot genoeg is en je zo droog als Zyzz bent, kan je Peck-deck eventueel aan je arsenaal toevoegen.
Weet je Opdrukken is onderschat, ga eens opdrukken, je kan het op 100 verschillende manieren doen. Perfecte muscle builder als je het mij vraagt.
Gooi je vriendin op je rug en doe max reps, super zwaar en super compound, Triceps, Schouders, Borst en zelfs rug en buik worden getraint, met de nadruk op Borst, schouders Triceps.
Ik ga er al jaren goed op.
Jullie idee hierover?
Koop zo'n setje 2x 35 kg dumbbells kan je best nog wat dingen mee doen thuis op dagen dat je niet naar de gym kan.quote:Op zondag 22 april 2012 09:46 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik de Gym ga missen ben pas om 1600 beschikbaar voor training en de Gym gaat exact dan dicht :-(
Dan maar opdrukken
gwn nie gaan gwn ajxa kijke en bier drinkequote:Op zondag 22 april 2012 10:37 schreef SunTzu het volgende:
Twijfelen of ik vandaag zal gaan trainen: fuck it bij twijfel gewoon gaan.
Ik kijk nooit voetbal en als ik kijk dan zie ik ze altijd dramatisch naar de grond vallen wanneer ze een klein tikkie krijgen. En al een maand zonder alcohol hier.quote:Op zondag 22 april 2012 10:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gwn nie gaan gwn ajxa kijke en bier drinke
gewoon topless shinen op die festivalsquote:Op zondag 22 april 2012 09:35 schreef star_gazer het volgende:
Een fitted shirt met diep V is de beste manier om je pecs eruit te laten komen mang
en dan zeiken op de curlbrahs, omdat ze het squatrek bezet houden?quote:Op zondag 22 april 2012 09:42 schreef ZetaOS het volgende:
... Ik ga morgen echt Alleen maar Squatten, ...
Heb je het genomen zonder te gaan trainen? Haha dan raad ik je aan een stuk te gaan rennen ofzo want je energie moet je echt kwijtquote:Op zondag 22 april 2012 10:23 schreef star_gazer het volgende:
FUAAAARK. Tintelingen all over, shaky hands, hyperactief. Jack 3D is echt bloedlink. Geniet, maar drink met mateEr gaat een plateau sneuvelen morgen, al zou ik het liefst nu naar de gym gaan en alles kapotmaken. Wat een bizar gevoel zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |