SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. {betalingsmogelijk weggehaald, JP Is niet meer actief in het Battlefield topic en de server houdt er volgende maand ook mee op aangezien deze altijd leeg staat}
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec Torch 30 euro (15 maanden) - dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov
FOK! TS server: 176.9.1.88
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- #1 B2K & Vanilla - 2 player start
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of Re.active
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik begin langzaam alle hoop te verliezen dat het met deze instal/configuratie nog lekker gaat draaien, dus ik begin maar vast te bezinnen op een nieuwe PC dit najaar...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik heb een probleem met battlelog.
Ik heb de zwarte balk onderin niet meer waar die de game start en je battle reports laat zien.
Iemand een oplossing.![]()
D'r is weer gezeik bij Battlelog. Ik kon net niet inloggen, word van verschillende servers gekicked met zogenaamde time-outs, servers worden gereset enzovoorts.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:43 schreef dennis3d het volgende:
Ik heb een probleem met battlelog.
Ik heb de zwarte balk onderin niet meer waar die de game start en je battle reports laat zien.
Iemand een oplossing.
Heeft vast hier mee te maken: http://battlelog.battlefi(...)2832654781254560301/![]()
Please check that you fulfil all of these requirements:
FoundWindows Vista or later
xCompatible 32-bit (not 64-bit) Web Browser
Found An active PC soldier
Iemand oplossing.![]()
Als je dat nog niet eerder had komt het vast van de EA-kuren. Ik kon laatst ook een keer niet verbinden en toen begon 'ie te zeuren dat ik de game moest installeren.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:54 schreef dennis3d het volgende:
Please check that you fulfil all of these requirements:
FoundWindows Vista or later
xCompatible 32-bit (not 64-bit) Web Browser
Found An active PC soldier
Iemand oplossing.![]()
Maar ik heb de zwarte balk ook niet onderin.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:03 schreef Riffey4 het volgende:
[..]
Als je dat nog niet eerder had komt het vast van de EA-kuren. Ik kon laatst ook een keer niet verbinden en toen begon 'ie te zeuren dat ik de game moest installeren.![]()
Lol, hier met Chrome heb ik de balk nietquote:
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Yava update??quote:Op donderdag 19 april 2012 14:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lol, hier met Chrome heb ik de balk niet![]()
Je hebt geen flash op je pc. je moet vanuit ie flash voor x86 en x64 installeren. dan werkt het weer![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:03 schreef Re.active het volgende:
Hoezo heeft de tt geen catchy titel?![]()
killstreak van 17![]()
altijd fijn, 60.000 punten in een rondjeIk denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Sowieso iets met M26 Dartquote:Op donderdag 19 april 2012 15:03 schreef Re.active het volgende:
Hoezo heeft de tt geen catchy titel?![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
killstreak van 17![]()
altijd fijn, 60.000 punten in een rondjemensen die cool doen met tig-K aan punten en het dan vervolgens over een 'potje' hebben
zeker dat je minimaal een uur bezig bent geweest
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 16:05:28 ]![]()
Round time: 41m 40squote:Op donderdag 19 april 2012 16:05 schreef andreas612 het volgende:
[..]mensen die cool doen met tig-K aan punten en het dan vervolgens over een 'potje' hebben
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
stiekem was het maar 50.000 punten zie ik... had de 10.000 van het vorige rondje ook meegeteld.![]()
![]()
![]()
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
En wat dan nog?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:05 schreef andreas612 het volgende:
[..]mensen die cool doen met tig-K aan punten en het dan vervolgens over een 'potje' hebben
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Kills 2 904
Deaths 1 961
K/D Ratio 1.481
Kill assists 683
Score/Min 321Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Yay! Langzaam maar zeker fixen ze het spel.quote:The latest game server update has completed internal QA, and has been sent out to all the RSP companies. They are doing small-scale testing of it during the evening.
If no problems are reported by the RSPs, then the companies will gradually roll it out over the next few days, starting at 10:00 UTC on Thursday Apr 19th.
This update is addressing some gameplay bugs that have been reported since the latest big client+server update. Also, there are some minor improvements to the RCON interface.
The master servers will remain available; Battlelog will remain available.
Changelist
* Fixed AA missiles not doing damage to vehicles moving at very high speeds (This is the much wanted heatseaker fix)
* Fixed TV Missile doing much more damage than it should (it is no longer a 1-hit kill)
* Tweaked tank armor strength
* MAV elevatoring fix, round 2; proning on the MAV will now disable it
* RCON admin.say command can send to individual players
* A few invalid map+gamemode combinations in maplist.txt could crash the server on startup; these combinations are now rejected instead
* RCON vars.serverDescription was not returning anything in R20 if the string was not set; this has been changed to return “” instead
* RCON player.onChat now reports the target player subsetHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Jammer, ik had nu extinguisher ipv IR Flares. Nu kan dat dus niet meer.quote:* Fixed AA missiles not doing damage to vehicles moving at very high speeds (This is the much wanted heatseaker fix)![]()
Geen nerf op de M26? Dus ik kan nog even doorgaan?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:17 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Yay! Langzaam maar zeker fixen ze het spel.
-weg-![]()
YEPquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:17 schreef Auti het volgende:
[..]
Geen nerf op de M26? Dus ik kan nog even doorgaan?![]()
![]()
Het vreemde is dan ook dat ondanks dat iedereen de 'bug' kent, niemand er aanstoot aan neemt. Wordt nergens verboden en wordt ook heel weinig gebruikt. Wel grappig dat mensen die er over vallen je een n00b gaan noemen, terwijl ik al fps speelde toen ze zelf nog in de luiers zatenquote:
Overigens zie ik nu wel in Metro aan de buitenzijde in ene steeds snipers buiten de map op gebouwen staan. Als je bij de zij-ingang staat heb je een hek, met daarachter gebouwen. Daar kun je niet komen, maar staan in ene dan vijanden. Schijnbaar is Metro nog steeds een fijne glitch-map![]()
![]()
Yapquote:Sterker nog, hele server is pleite. Hang al aan de telefoon
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Nu weer ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
YapSterker nog, hele server is pleite. Hang al aan de telefoon
![]()
weet jij zo even het ip van die andere??quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
YapSterker nog, hele server is pleite. Hang al aan de telefoon
![]()
Nee, helaasch.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:24 schreef hiddit het volgende:
[..]
weet jij zo even het ip van die andere??I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
www.kthnxbai.infoquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:24 schreef hiddit het volgende:
[..]
weet jij zo even het ip van die andere??![]()
Hij is weer upquote:ik zal binnenkort eens een hardware check uit gaan voeren. Alleen dan is hij gedurende een lange tijd niet beschikbaar.
Voor 't gemak is bovenstaande backup TS ook te bereiken via tsbackup.jcode.nl
Mocht de eigenaar van dat domein dat niet willen, moet'ie dat maar ff laten weten. Haal ik de redirect weer weg
Redirect zal met een uurtje wel beschikbaar zijn
Mooi.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hij is weer upik zal binnenkort eens een hardware check uit gaan voeren. Alleen dan is hij gedurende een lange tijd niet beschikbaar.
Voor 't gemak is bovenstaande backup TS ook te bereiken via tsbackup.jcode.nl
Mocht de eigenaar van dat domein dat niet willen, moet'ie dat maar ff laten weten. Haal ik de redirect weer weg
Redirect zal met een uurtje wel beschikbaar zijn![]()
Nee vandaag niet.
Ga me telefoon flashen naar custom rom.
Wie heeft er nog meer een key voor de beta van ghost recon?
Ik wil die morgen avond en anders zondag spelen, zou leuk zijn als er meer mensen mee doen![]()
Geloof dat Rubbels nog keys over heeft voor de liefhebber![]()
Het is rustig op TS alleen ik
Nu zelf ik niet meer...
[ Bericht 10% gewijzigd door dennis3d op 20-04-2012 21:23:01 ]![]()
Als er meer mensen zijn kom ik zondagavond laat denk ik nog wel even Ghost Recon spelen. Ik heb nog 3 keys voor de liefhebbers...![]()
Zondag laat ben ik er niet meer, dan lig ik al op 1 oor![]()
Mijn gametag is net als bij BF3, React1veOne.
Ik kiek wel ff van het weekend wie er mee wilt doen.
Als dennis nu ook even Ghost Recon installeert. Die is over het algemeen altijd wel te vinden op ts in het weekend![]()
![]()
Das kut.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:02 schreef Convict het volgende:
ik weiger rank up te gaan![]()
[ link | afbeelding ]![]()
Lekker potje netquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hoezo heb je 2 profielen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:02 schreef Convict het volgende:
ik weiger rank up te gaan![]()
[ link | afbeelding ]
Edit: oh, xbox en PC
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
laat maar even weten, kan ik je even knifenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:20 schreef Dimac het volgende:
Ik heb 'm net besteld. Beetje laat maar toch.
Hoop hem dinsdag binnen te hebben.![]()
Jup ik zuig sowieso wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:24 schreef andreas612 het volgende:
[..]
laat maar even weten, kan ik je even knifen![]()
Is het volgende genoeg om Battlefield op High te spelen?
Besturingssysteem
MS Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
Processor
AMD Phenom II X4 955 51 °C
RAM
4,00 GB Dual-Kanaal DDR3 @ 669MHz (9-9-9-24)
Moederbord
ASUSTeK Computer INC. M4A78LT-M (AM3) 48 °C
Graphics
BenQ G2220HD (1920x1080@60Hz)
AMD Radeon HD 6900 Series (Sapphire/PCPartner) 37 °C
Harde schijven
977GB SAMSUNG SAMSUNG HD103SJ ATA Device (SATA) 32 °C
Optische schijven
DTSOFT Virtual CdRom Device
HL-DT-ST DVDRAM GH22NS40 ATA Device
Audio
High Definition Audio-apparaat![]()
Ik zou er nog 4 gig ram bij gooien. Speelt lekkerder.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Ik janken want heb 8GB liggen wat niet pastquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:43 schreef cerror het volgende:
Ik zou er nog 4 gig ram bij gooien. Speelt lekkerder.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
eerst bf grijs gespeeld op de xbox en daarna een pc ervoor aangeschaftquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:39 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Hoezo heb je 2 profielen?
Edit: oh, xbox en PCvond 24 man servers een beetje tegen vallen als je 64 man op de pc hebt gezien
ik ga maar is vaker rondkijken hier en jullie games proberen te joinen
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
HAHA wat is deze
dennis bijvoorbeeld in dit geval vliegt over het vliegedekschip en kaapt de chopper, een seconde later spawn ik op de chopper die volgens het spawn menu leeg is en tada, behold![]()
![]()
@civillian zou jij mij enof ReactiveOne kick rechten of iets kunnen geven want mike en lotto plus een piekartz zijn stront iritant.![]()
@ civillian zou je mij en/of MikexNL rechten kunnen geven want Dennis3D en ReActiveone zijn constant aan het zieken...![]()
Ja klopt, het zijn een stel droeftoeters..quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef r3gi3boy het volgende:
@ civillian zou je mij en/of MikexNL rechten kunnen geven want Dennis3D en ReActiveone zijn constant aan het zieken...
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:40 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed wat wil je van ons joh?![]()
Als je nou eens wat zou zeggen, op gewoon een normaal beschaafde manier![]()
Nu komen jullie naar ons kanaal om te stalken/lurken, want je hebt je mic muted. en in dat geval heb je niks toe te voegen dus kan je net zo goed wegblijven![]()
![]()
uhm als ik dat zeg dan komen meestal gwn normale mensen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:40 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed wat wil je van ons joh?
Ik heb niet om het Delta gevraagd.![]()
Klein noob vraagje waar pas ik mijn grafische instellingen aanElke keer als ik multiplayer aan doe staan ze veels te hoog waardoor spelen onmogelijk geraakt
.
Redacted![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:38 schreef dennis3d het volgende:
@civillian zou jij mij enof ReactiveOne kick rechten of iets kunnen geven want mike en lotto plus een piekartz zijn stront iritant.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef r3gi3boy het volgende:
@ civillian zou je mij en/of MikexNL rechten kunnen geven want Dennis3D en ReActiveone zijn constant aan het zieken...Wut?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:40 schreef drumstickNL het volgende:
civ, dennis zit telkens te ouw- kerel wtf?Volgens mij moet iedereen tijdelijke kanalen met wachtwoord aan kunnen maken, lijkt me ook makkelijk zat
Ja het komt niet vaak voor dat er bijna een hele dag niks gepost wordtquote:![]()
Maar goed, valt ook weinig te melden op die leuke bug van dennis na dan![]()
![]()
Aangenomen!quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wordt lastig aangezien de leader van de groep niet meer online is.quote:
Ik zit overigens ook niet in BoF, maar de tag BoF dragen mag altijd natuurlijk![]()
Mja, maar ben aan de andere kant wel weer op zoek naar een actieve clan, en dat is BoF volgens mij niet zoals je al aangeeft.quote:Op zondag 22 april 2012 20:47 schreef Re.active het volgende:
[..]
Wordt lastig aangezien de leader van de groep niet meer online is.
Ik zit overigens ook niet in BoF, maar de tag BoF dragen mag altijd natuurlijk![]()
![]()
waarom heb je zo'n behoefte aan een clan.. ik draag zelf ook die 'fok' tag ('t is fok, jeweetzz) maar meestal is het toch gewoon een eigen server uitzoeken... heb in het begin wel veel in die fok server gezeten maar die is nu dood...quote:Op zondag 22 april 2012 20:50 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Mja, maar ben aan de andere kant wel weer op zoek naar een actieve clan, en dat is BoF volgens mij niet zoals je al aangeeft.![]()
![]()
ik heb even zitten kijken en niet dat ik zo ziequote:Op zondag 22 april 2012 20:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wut?Volgens mij moet iedereen tijdelijke kanalen met wachtwoord aan kunnen maken, lijkt me ook makkelijk zat
![]()
Bij de weg, als je below radar unlocked, dan wordt ie toch automatisch ingeschakeld?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Jaquote:Op zondag 22 april 2012 21:04 schreef robuust89 het volgende:
Bij de weg, als je below radar unlocked, dan wordt ie toch automatisch ingeschakeld?![]()
Waarom kan ik dan nog steeds getarget worden? Hoe werkt dat?quote:Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
eem de server joinen.
Zo ik heb nu ook Battlefield 3, helaas suck ik zwaar. Ben nog even aan het wennen aan deze versie. Bij Battlefield 2 had ik minder moeite om tegenstanders te zien. En ik ben de mappen nog aan het verkennen wat de routes zijn en schuilplaatsen van je tegenstanders zijn.
Iemand nog beginnerstips? Een aan te raden map?Of saté?![]()
Ik ben pas ook beginner, maar ken bijv. Noshar Canals uit mijn duimpje, leuke overzichtelijke map voor beginners. Conquest large e.d zuig ik ook nog wel in, ligt dan niet aan mijn aiming maar meer aan dat ik de tegenstanders (kutsnipers vaakquote:Op maandag 23 april 2012 00:44 schreef De-Hamster het volgende:
Zo ik heb nu ook Battlefield 3, helaas suck ik zwaar. Ben nog even aan het wennen aan deze versie. Bij Battlefield 2 had ik minder moeite om tegenstanders te zien. En ik ben de mappen nog aan het verkennen wat de routes zijn en schuilplaatsen van je tegenstanders zijn.
Iemand nog beginnerstips? Een aan te raden map?) totaal niet spot.
![]()
Zo laag mogelijk vliegen.quote:Op zondag 22 april 2012 22:10 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Waarom kan ik dan nog steeds getarget worden? Hoe werkt dat?Als je van BF2 komt misschien leuk om back 2 Karkand te spelen. Je kent de map al (wel wat aangepast) en zo kun je de game mechanics leren die je dan weer mee neemt naar de vanilla mappen.quote:Op maandag 23 april 2012 00:44 schreef De-Hamster het volgende:
Iemand nog beginnerstips? Een aan te raden map?![]()
Eindelijk! Mijn K/D is 1.0!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef robuust89 het volgende:
Eindelijk! Mijn K/D is 1.0!0.93SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
78 / 84
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die rechten heeft niemand hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 20:04 schreef Civilian het volgende:
Wut?Volgens mij moet iedereen tijdelijke kanalen met wachtwoord aan kunnen maken, lijkt me ook makkelijk zat
![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 17:01 schreef Chef_M het volgende:
[..]
0.93
78 / 84
Wat is je Battlelog naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
caspian border is ook wel toffe map om te beginnen (en mee door te gaan), en conquest metro is ook vrij makkelijke map om te onthouden, ook wel hendig voor de puntjes (zeker in het begin met al die unlocks)
![]()
Caspian Border verveelt nooit, Metro welquote:Op maandag 23 april 2012 19:07 schreef andreas612 het volgende:
caspian border is ook wel toffe map om te beginnen (en mee door te gaan), en conquest metro is ook vrij makkelijke map om te onthouden, ook wel hendig voor de puntjes (zeker in het begin met al die unlocks)
klopt, maar wel handig om in het begin snel te rankenquote:Op maandag 23 april 2012 19:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Caspian Border verveelt nooit, Metro wel![]()
Speel alleen Metro 24/7 hahaquote:Op maandag 23 april 2012 19:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Caspian Border verveelt nooit, Metro wel![]()
Zo'n periode heb ik ook gehadquote:
Accepted. Kan alleen nu nog niet spelen, want heb net W7 opnieuw geinstalleerd en nu kan ik geen proggie vinden waarmee ik mijn Nvidia Geforce 560 ti kan downclocken, als ik dat niet doe loopt mijn PC om de 10 minuten vast.quote:![]()
![]()
Iedereen wel, vanavond sinds een tijdje weer een metro server opgezocht. Daar werd ik na een tijdje vanaf gekicked en nu mag er geen m26 meer gebruikt wordenquote:![]()
En er is dus een soort van multihack uit die niet gedetecteerd word. Of iig niet op een server waar ik veel speel. Valt enorm op en er zijn ook inene heel veel lage rangen die supergoed spelen. Veel oostblokkers.-weg-![]()
MSI Afterburner?quote:Op maandag 23 april 2012 21:35 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Accepted. Kan alleen nu nog niet spelen, want heb net W7 opnieuw geinstalleerd en nu kan ik geen proggie vinden waarmee ik mijn Nvidia Geforce 560 ti kan downclocken, als ik dat niet doe loopt mijn PC om de 10 minuten vast.-weg-![]()
Heb er totaal geen verstand van, maar eerst gebruikte in nTune van Nvidia zelf, werkte prima, maar sinds de reinstall crashed me systeem constant, en het internet staat er vol mee dat je dat programma niet moet gebruiken.quote:
Ook Atitools geprobeerd, die ook Nvidia kaarten doet, maar daar kan ik mijn kaart niet mee down/overclocken, hetzelfde verhaal voor RivaTuner.
En ben echt een total n00b op dat gebied, wil ook niks verneuken.Zal dat proggie van jouw zo even bekijken.
![]()
Mooi, dit proggie herkent mijn videokaart wel. Weet jij alleen of ik de Memory Clock of de Core clock moet downclocken? Eerst deed ik beide omlaag, maar heb zo'n gevoel dat ik maar 1 slider hoef te gebruiken.quote:
Edit: nieuw bericht ipv edit, failz me.![]()
![]()
Had je hem overclocked of niet? Ik heb zelf 2 stuks in SLI draaien op 880 MHz core en 2100 MHz memory en heb geen problemen. Dat je computer na 10 minuten blijft vasthangen lijkt mij te duiden op een hitteprobleem.quote:Op maandag 23 april 2012 22:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Mooi, dit proggie herkent mijn videokaart wel. Weet jij alleen of ik de Memory Clock of de Core clock moet downclocken? Eerst deed ik beide omlaag, maar heb zo'n gevoel dat ik maar 1 slider hoef te gebruiken.
Edit: nieuw bericht ipv edit, failz me.
Het mooie aan Afterburner is dat het heel erg uitgebreid is, je kan je kaart(en) volledig monitoren tijdens het gamen, dus de temperatuur in de gaten houden.. hoeveel % geheugen en core hij verbruikt. Misschien wordt hij gewoon te heet en staan je fans niet goed ingesteld. Of je hebt hem te ver geclocked.-weg-
Forum Opties Forumhop: Hop naar: