Zo laag mogelijk vliegen.quote:Op zondag 22 april 2012 22:10 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Waarom kan ik dan nog steeds getarget worden? Hoe werkt dat?
Als je van BF2 komt misschien leuk om back 2 Karkand te spelen. Je kent de map al (wel wat aangepast) en zo kun je de game mechanics leren die je dan weer mee neemt naar de vanilla mappen.quote:Op maandag 23 april 2012 00:44 schreef De-Hamster het volgende:
Zo ik heb nu ook Battlefield 3, helaas suck ik zwaar. Ben nog even aan het wennen aan deze versie. Bij Battlefield 2 had ik minder moeite om tegenstanders te zien. En ik ben de mappen nog aan het verkennen wat de routes zijn en schuilplaatsen van je tegenstanders zijn.
Iemand nog beginnerstips? Een aan te raden map?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef robuust89 het volgende:
Eindelijk! Mijn K/D is 1.0!0.93SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
78 / 84
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die rechten heeft niemand hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 20:04 schreef Civilian het volgende:
Wut?Volgens mij moet iedereen tijdelijke kanalen met wachtwoord aan kunnen maken, lijkt me ook makkelijk zat
quote:Op maandag 23 april 2012 17:01 schreef Chef_M het volgende:
[..]
0.93
78 / 84
Wat is je Battlelog naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Caspian Border verveelt nooit, Metro welquote:Op maandag 23 april 2012 19:07 schreef andreas612 het volgende:
caspian border is ook wel toffe map om te beginnen (en mee door te gaan), en conquest metro is ook vrij makkelijke map om te onthouden, ook wel hendig voor de puntjes (zeker in het begin met al die unlocks)
klopt, maar wel handig om in het begin snel te rankenquote:Op maandag 23 april 2012 19:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Caspian Border verveelt nooit, Metro wel
Speel alleen Metro 24/7 hahaquote:Op maandag 23 april 2012 19:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Caspian Border verveelt nooit, Metro wel
Zo'n periode heb ik ook gehadquote:
Accepted. Kan alleen nu nog niet spelen, want heb net W7 opnieuw geinstalleerd en nu kan ik geen proggie vinden waarmee ik mijn Nvidia Geforce 560 ti kan downclocken, als ik dat niet doe loopt mijn PC om de 10 minuten vast.quote:
Iedereen wel, vanavond sinds een tijdje weer een metro server opgezocht. Daar werd ik na een tijdje vanaf gekicked en nu mag er geen m26 meer gebruikt wordenquote:
MSI Afterburner?quote:Op maandag 23 april 2012 21:35 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Accepted. Kan alleen nu nog niet spelen, want heb net W7 opnieuw geinstalleerd en nu kan ik geen proggie vinden waarmee ik mijn Nvidia Geforce 560 ti kan downclocken, als ik dat niet doe loopt mijn PC om de 10 minuten vast.
Heb er totaal geen verstand van, maar eerst gebruikte in nTune van Nvidia zelf, werkte prima, maar sinds de reinstall crashed me systeem constant, en het internet staat er vol mee dat je dat programma niet moet gebruiken.quote:
Mooi, dit proggie herkent mijn videokaart wel. Weet jij alleen of ik de Memory Clock of de Core clock moet downclocken? Eerst deed ik beide omlaag, maar heb zo'n gevoel dat ik maar 1 slider hoef te gebruiken.quote:
Had je hem overclocked of niet? Ik heb zelf 2 stuks in SLI draaien op 880 MHz core en 2100 MHz memory en heb geen problemen. Dat je computer na 10 minuten blijft vasthangen lijkt mij te duiden op een hitteprobleem.quote:Op maandag 23 april 2012 22:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Mooi, dit proggie herkent mijn videokaart wel. Weet jij alleen of ik de Memory Clock of de Core clock moet downclocken? Eerst deed ik beide omlaag, maar heb zo'n gevoel dat ik maar 1 slider hoef te gebruiken.
Edit: nieuw bericht ipv edit, failz me.
Kan je helaas niet helpenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:58 schreef robuust89 het volgende:
Ik vraag me af of ik ooit mijn OCZ Vertex 2 nog aan de praat krijgHeel af en toe wordt hij herkend door mijn PC, maar het grootste deel van de tijd is hij onzichtbaar. Heb de laatste drivers voor mijn P5K-E (LGA775)
Als ik m in de bios handmatig op AHCI zet, Blijft hij een halve minuut hangen bij het zoeken naar de harde schijven. Meteen daarna volgt er een flits van een blauw scherm, en reboot. Bleh.
Heb je 2 verschillende SATA controllers op je mobo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:58 schreef robuust89 het volgende:
Ik vraag me af of ik ooit mijn OCZ Vertex 2 nog aan de praat krijgHeel af en toe wordt hij herkend door mijn PC, maar het grootste deel van de tijd is hij onzichtbaar. Heb de laatste drivers voor mijn P5K-E (LGA775)
Als ik m in de bios handmatig op AHCI zet, Blijft hij een halve minuut hangen bij het zoeken naar de harde schijven. Meteen daarna volgt er een flits van een blauw scherm, en reboot. Bleh.
AFAIK, nee. Heb een JMicron® JMB363 Controller volgens de spekkies op de ASUS site. Mijn south Bridge is een Intel ICH9R.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Heb je 2 verschillende SATA controllers op je mobo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |