Ja klopt, het zijn een stel droeftoeters..quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef r3gi3boy het volgende:
@ civillian zou je mij en/of MikexNL rechten kunnen geven want Dennis3D en ReActiveone zijn constant aan het zieken...
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:40 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed wat wil je van ons joh?
uhm als ik dat zeg dan komen meestal gwn normale mensen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:40 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed wat wil je van ons joh?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:38 schreef dennis3d het volgende:
@civillian zou jij mij enof ReactiveOne kick rechten of iets kunnen geven want mike en lotto plus een piekartz zijn stront iritant.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef r3gi3boy het volgende:
@ civillian zou je mij en/of MikexNL rechten kunnen geven want Dennis3D en ReActiveone zijn constant aan het zieken...
Wut?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:40 schreef drumstickNL het volgende:
civ, dennis zit telkens te ouw- kerel wtf?
Ja het komt niet vaak voor dat er bijna een hele dag niks gepost wordtquote:
Aangenomen!quote:
Wordt lastig aangezien de leader van de groep niet meer online is.quote:
Mja, maar ben aan de andere kant wel weer op zoek naar een actieve clan, en dat is BoF volgens mij niet zoals je al aangeeft.quote:Op zondag 22 april 2012 20:47 schreef Re.active het volgende:
[..]
Wordt lastig aangezien de leader van de groep niet meer online is.
Ik zit overigens ook niet in BoF, maar de tag BoF dragen mag altijd natuurlijk
waarom heb je zo'n behoefte aan een clan.. ik draag zelf ook die 'fok' tag ('t is fok, jeweetzz) maar meestal is het toch gewoon een eigen server uitzoeken... heb in het begin wel veel in die fok server gezeten maar die is nu dood...quote:Op zondag 22 april 2012 20:50 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Mja, maar ben aan de andere kant wel weer op zoek naar een actieve clan, en dat is BoF volgens mij niet zoals je al aangeeft.
ik heb even zitten kijken en niet dat ik zo ziequote:Op zondag 22 april 2012 20:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wut?Volgens mij moet iedereen tijdelijke kanalen met wachtwoord aan kunnen maken, lijkt me ook makkelijk zat
Jaquote:Op zondag 22 april 2012 21:04 schreef robuust89 het volgende:
Bij de weg, als je below radar unlocked, dan wordt ie toch automatisch ingeschakeld?
Waarom kan ik dan nog steeds getarget worden? Hoe werkt dat?quote:
Ik ben pas ook beginner, maar ken bijv. Noshar Canals uit mijn duimpje, leuke overzichtelijke map voor beginners. Conquest large e.d zuig ik ook nog wel in, ligt dan niet aan mijn aiming maar meer aan dat ik de tegenstanders (kutsnipers vaakquote:Op maandag 23 april 2012 00:44 schreef De-Hamster het volgende:
Zo ik heb nu ook Battlefield 3, helaas suck ik zwaar. Ben nog even aan het wennen aan deze versie. Bij Battlefield 2 had ik minder moeite om tegenstanders te zien. En ik ben de mappen nog aan het verkennen wat de routes zijn en schuilplaatsen van je tegenstanders zijn.
Iemand nog beginnerstips? Een aan te raden map?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |