Yay! Langzaam maar zeker fixen ze het spel.quote:The latest game server update has completed internal QA, and has been sent out to all the RSP companies. They are doing small-scale testing of it during the evening.
If no problems are reported by the RSPs, then the companies will gradually roll it out over the next few days, starting at 10:00 UTC on Thursday Apr 19th.
This update is addressing some gameplay bugs that have been reported since the latest big client+server update. Also, there are some minor improvements to the RCON interface.
The master servers will remain available; Battlelog will remain available.
Changelist
* Fixed AA missiles not doing damage to vehicles moving at very high speeds (This is the much wanted heatseaker fix)
* Fixed TV Missile doing much more damage than it should (it is no longer a 1-hit kill)
* Tweaked tank armor strength
* MAV elevatoring fix, round 2; proning on the MAV will now disable it
* RCON admin.say command can send to individual players
* A few invalid map+gamemode combinations in maplist.txt could crash the server on startup; these combinations are now rejected instead
* RCON vars.serverDescription was not returning anything in R20 if the string was not set; this has been changed to return “” instead
* RCON player.onChat now reports the target player subset
Jammer, ik had nu extinguisher ipv IR Flares. Nu kan dat dus niet meer.quote:* Fixed AA missiles not doing damage to vehicles moving at very high speeds (This is the much wanted heatseaker fix)
Geen nerf op de M26? Dus ik kan nog even doorgaan?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:17 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Yay! Langzaam maar zeker fixen ze het spel.
YEPquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:17 schreef Auti het volgende:
[..]
Geen nerf op de M26? Dus ik kan nog even doorgaan?
Het vreemde is dan ook dat ondanks dat iedereen de 'bug' kent, niemand er aanstoot aan neemt. Wordt nergens verboden en wordt ook heel weinig gebruikt. Wel grappig dat mensen die er over vallen je een n00b gaan noemen, terwijl ik al fps speelde toen ze zelf nog in de luiers zatenquote:
Yapquote:
Nu weer ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
YapSterker nog, hele server is pleite. Hang al aan de telefoon
weet jij zo even het ip van die andere??quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
YapSterker nog, hele server is pleite. Hang al aan de telefoon
Nee, helaasch.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:24 schreef hiddit het volgende:
[..]
weet jij zo even het ip van die andere??
www.kthnxbai.infoquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:24 schreef hiddit het volgende:
[..]
weet jij zo even het ip van die andere??
Hij is weer upquote:
Mooi.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hij is weer upik zal binnenkort eens een hardware check uit gaan voeren. Alleen dan is hij gedurende een lange tijd niet beschikbaar.
Voor 't gemak is bovenstaande backup TS ook te bereiken via tsbackup.jcode.nl
Mocht de eigenaar van dat domein dat niet willen, moet'ie dat maar ff laten weten. Haal ik de redirect weer weg
Redirect zal met een uurtje wel beschikbaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |