abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2012 @ 14:13:17 #51
92686 crew  borisz
Keurmeester
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:30:29 #52
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_111038949

Sylvie van der Vaart grapt over scheidingsgeruchten van onze redactie

AMSTERDAM - Sylvie van der Vaart moet lachen om de geruchten dat haar huwelijk met Rafael op de tocht zou staan.

“Preparing for Let's Dance! En lieve allemaal, het is welk blad ook alweer? Oh ja, de Party! Haha, effe serieus... Kus!!!”, schrijft Sylvie op twitter.

Volgens het weekblad gaat het in Engeland woonachtige stel de huwelijksbreuk pas na het EK Voetbal bekend maken. De situatie zou zo ernstig zijn dat 'een scheiding onafwendbaar is'.

Party schrijft: "Volgens een bron uit de vriendenkring van Sylvie is er van echte genegenheid tussen haar en Rafael al lange tijd geen sprake meer. Sterker, op dit moment zou er achter de schermen door advocaten al een maand hard worden gewerkt aan een overeenkomst, die hen na het beëindigen van hun huwelijk, dat in gemeenschap van goederen zou zijn gesloten, allebei goed achter zal laten."

Sylvie en Rafael zijn sinds juni 2005 getrouwd en hebben een zoon genaamd Damian.

www.telegraaf.nl
pi_111039526
kan het me niet voorstellen, maar je weet het natuurlijk nooit...zou wel jammer zijn
pi_111041772
"Een bron uit de vriendenkring"..

:D
pi_111051697
Nou ik sta er niet heel raar van te kijken als het wel zo is hoor ..

Meestal bij dit soort berichten: waar rook is, is ook vuur...
  Moderator woensdag 2 mei 2012 @ 21:19:49 #56
184769 crew  Deisyy
pi_111058048
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:36 schreef Marcoss het volgende:
"Een bron uit de vriendenkring"..

:D
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig :D

Ik ben er in ieder geval niet van overtuigd dat het alleen maar geruchten zijn, dus laten we het EK maar even afwachten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_111058916
Het zou me niets verbazen, zij druk met haar Duitse programma, hij met zijn voetbal in Engeland.

quote:
AMSTERDAM - Sylvie en Rafael van der Vaart zijn beiden druk met hun carrières, maar daar lijdt hun relatie niet onder.

Foto: ANP

"Het werkt prima", zei Rafael van der Vaart in Eva Jinek op Zondag over de volle agenda's. "Het houdt je relatie fris en fruitig."

Ondanks alle bezigheden hebben de twee voldoende tijd voor elkaar. "Ze heeft op woensdag haar live-programma. Dan gaat ze op maandag weg en is ze donderdag terug. Dus we zijn het hele weekeinde samen", schetst de 29-jarige voetballer. "En ik ga regelmatig bij haar op bezoek, we ondersteunen elkaar."
Dus Sylvie maandag weg, donderdag terug en Rafael het weekend aan het voetballen, waar hij ten minste 1 dag druk mee is. Neem aan op vrijdag nog een training. Dan hou je ook niet veel tijd voor elkaar over...
pi_111068210
Jee, moeder is 3 dagen van de week thuis, leuk voor het zoontje... En het zou mij ook niks verbazen :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2012 @ 00:06:44 #59
240917 Mula
pi_111068408
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:32 schreef kvd het volgende:
Het zou me niets verbazen, zij druk met haar Duitse programma, hij met zijn voetbal in Engeland.

[..]

Dus Sylvie maandag weg, donderdag terug en Rafael het weekend aan het voetballen, waar hij ten minste 1 dag druk mee is. Neem aan op vrijdag nog een training. Dan hou je ook niet veel tijd voor elkaar over...
Helemaal als je dan ook nog een trainer hebt die seks de dag voor de wedstrijd verbied. :P
pi_111069359
Ik zag ergens staan, verder niet gelezen, dat ze het betreffende blad willen gaan aanklagen.

Overigens las ik laatst ook een artikel over hoe het gaat in de roddelbizz en daarin stond dat roddelbladen, itt wat vaak beweerd wordt, helemaal niet zomaar dingen verzinnen, omdat het eenvoudig veel te kostbaar is om steeds rechtzaken te moeten verliezen.Het klonk mij wel plausibel in de oren..

Dus misschien kunnen ze beter op zoek gaan naar de bron in de vriendenkring ;)
Don't you love her madly?
pi_111069730
Duckstadkrant twitterde op woensdag 02-05-2012 om 16:56:10 Sylvie en Rafael met een Baard gaan niet scheiden. "Het klopt wel dat een klant bij de kapper had opgevangen dat Raf een scheiding wilde." reageer retweet
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 3 mei 2012 @ 00:49:05 #62
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111069856
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:32 schreef Lovechild het volgende:
Ik zag ergens staan, verder niet gelezen, dat ze het betreffende blad willen gaan aanklagen.

Overigens las ik laatst ook een artikel over hoe het gaat in de roddelbizz en daarin stond dat roddelbladen, itt wat vaak beweerd wordt, helemaal niet zomaar dingen verzinnen, omdat het eenvoudig veel te kostbaar is om steeds rechtzaken te moeten verliezen.Het klonk mij wel plausibel in de oren..

Dus misschien kunnen ze beter op zoek gaan naar de bron in de vriendenkring ;)
Volgens mij heeft Ricky Martin ook ooit een blad aangeklaagd omdat ze zeiden dat hij homo was... Vraag me af of ze dan geld terug gaan vragen als het toch zo blijkt te zijn :+
Als je dacht alles gezien te hebben...
pi_111069893
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:44 schreef roos85 het volgende:
Duckstadkrant twitterde op woensdag 02-05-2012 om 16:56:10 Sylvie en Rafael met een Baard gaan niet scheiden. "Het klopt wel dat een klant bij de kapper had opgevangen dat Raf een scheiding wilde." reageer retweet
_O_

Ik ben benieuwd wat er waar van is :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_111070846
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:32 schreef kvd het volgende:

[..]

Vaak is dat juist heel goed in een relatie, dan geniet je meer van de tijd dat je wel samen bent.
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:22:51 #65
16715 Mylene
*schatje*
pi_111084373
quote:
Party ziet rechtszaak met vertrouwen tegemoet

Weekblad Party blijft achter haar coverstory over Rafael en Sylvie van der Vaart staan. Ze zien de door het paar aangekondigde juridische stappen met vertrouwen tegemoet. Dat heeft hoofdredacteur Ton de Wit laten weten aan Shownieuws. Party beweert dat het glamourkoppel al een maand uit elkaar is, maar de scheiding pas na het EK Voetbal bekendmaakt. “Onze bron is 100 procent betrouwbaar. Anders hadden we het niet gepubliceerd“, zegt De Wit in een reactie.

De Wit maakte er een levensgrote kop van en dat is volgens hem niet zo maar. “Wij werden getipt door vrienden van Rafael en Sylvie, eigenlijk meer van Sylvie. Zij vertelden dat het niet meer botert. Vanmiddag kreeg ik zelfs een sms dat ze al een maand uit elkaar zijn.”

De woordvoerder van Sylvie van der Vaart wil De Wit tijdens een rechtszaak dwingen tot het openbaar maken van zijn bronnen. “Ik merk het wel. Ik ben er ook niet bang voor“, zegt hij.

Van der Vaart heeft laconiek gereageerd op de geruchten. “Lieve allemaal, het is welk blad ook alweer? Oh ja, de Party! Haha, effe serieus… Kus!“
bron
pi_111084419
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 01:33 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Vaak is dat juist heel goed in een relatie, dan geniet je meer van de tijd dat je wel samen bent.
of je hebt elkaar weinig meer te zeggen omdat je uit elkaar gegroeid bent :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_111084508
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:22 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Oh ben wel erg benieuwd c_/
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:31:52 #68
123170 alors
zlata1234
pi_111084801
Raf zit vanavond iig bij DWDD :) volgens mij voor een boek, maar misschien reageert hij nog op geruchten :)
know'm sayin?
word? word.
pi_111085183
misschien wel maar misschien ook niet, vaak worden er afspraken gemaakt over datgene wat ze wel niet mogen vragen tijdens een interview ;(
  Moderator / Miss SHO donderdag 3 mei 2012 @ 15:01:12 #70
22592 crew  Ole
pi_111086109
quote:
Party houdt vol: 'Sylvie en Rafael al maand uit elkaar'
BEWAAR
Door: redactie
2-5-12 - 23:14 bron: Shownieuws
Rafael en Sylvie van der Vaart. © ap.
Weekblad Party blijft achter het verhaal staan dat het huwelijk van Rafael en Sylvie van der Vaart op knappen staat. Hoewel zowel Sylvies management als de voetbalvrouw zelf vandaag lieten weten dat er niets van het verhaal klopt, reageert hoofdredacteur Ton de Wit overtuigd.
Sylvie van der Vaart@sylvievdervaart
Preparing for Let's Dance! En lieve allemaal, het is welk blad ook alweer? Oh ja, de Party! Haha, effe serieus... Kus!!!
2 mei 12
De twee zijn zelfs al een maand uit elkaar, beweert De Wit. Ze zouden het nieuws pas na het EK-voetbal bekend willen maken, maar het is dus nu al uitgelekt. Vrienden van het stel, met name die aan Sylvies kant, hebben het nieuws bevestigd, zo stelt hij. Dat het showbizzkoppel juridische stappen wil nemen tegen Party baart hem geen zorgen; De Wit ziet een rechtszaak met vertrouwen tegemoet.

Een woordvoerder van het koppel liet eerder vandaag weten dat het verhaal totaal uit de lucht is gegrepen en dat Party voor de rechter gedaagd gaat worden, onder meer voor het niet toepassen van hoor- en wederhoor.

Vanmiddag ontkrachtte Sylvie het gerucht zelf op Twitter: Preparing for Let's Dance! En lieve allemaal, het is welk blad ook alweer? Oh ja, de Party! Haha, effe serieus... Kus!!!' Sylvie en Rafael zijn getrouwd sinds 2005 en hebben samen een zoontje: Damián.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:04:19 #71
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111086246
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:02 schreef Pisces29 het volgende:
Jee, moeder is 3 dagen van de week thuis, leuk voor het zoontje... En het zou mij ook niks verbazen :)
Zoontje heeft ook een vader.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2012 @ 15:10:44 #72
43556 miss_dynastie
pi_111086542
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 01:33 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Maar welke tijd? Die is er volgens mij niet, als je dit schema zo ziet....
  Moderator / Miss SHO donderdag 3 mei 2012 @ 15:11:18 #73
22592 crew  Ole
pi_111086560
Party heeft natuurlijk wel al vaker vage bronnen gebruikt :')
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 15:28:13 #74
184769 crew  Deisyy
pi_111087333
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:31 schreef alors het volgende:
Raf zit vanavond iig bij DWDD :) volgens mij voor een boek, maar misschien reageert hij nog op geruchten :)
Voor de lancering van Raf's tijdschrift

En natuurlijk gaat hij het gerucht tegenspreken :Y
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_111087797
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zelfs al eens gezien op TV dat ze zei dat hij ook vaak een paar weken naar oma en opa in NL ging, als zij het druk hadden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')