Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodigquote:
Dus Sylvie maandag weg, donderdag terug en Rafael het weekend aan het voetballen, waar hij ten minste 1 dag druk mee is. Neem aan op vrijdag nog een training. Dan hou je ook niet veel tijd voor elkaar over...quote:AMSTERDAM - Sylvie en Rafael van der Vaart zijn beiden druk met hun carrières, maar daar lijdt hun relatie niet onder.
Foto: ANP
"Het werkt prima", zei Rafael van der Vaart in Eva Jinek op Zondag over de volle agenda's. "Het houdt je relatie fris en fruitig."
Ondanks alle bezigheden hebben de twee voldoende tijd voor elkaar. "Ze heeft op woensdag haar live-programma. Dan gaat ze op maandag weg en is ze donderdag terug. Dus we zijn het hele weekeinde samen", schetst de 29-jarige voetballer. "En ik ga regelmatig bij haar op bezoek, we ondersteunen elkaar."
Helemaal als je dan ook nog een trainer hebt die seks de dag voor de wedstrijd verbied.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:32 schreef kvd het volgende:
Het zou me niets verbazen, zij druk met haar Duitse programma, hij met zijn voetbal in Engeland.
[..]
Dus Sylvie maandag weg, donderdag terug en Rafael het weekend aan het voetballen, waar hij ten minste 1 dag druk mee is. Neem aan op vrijdag nog een training. Dan hou je ook niet veel tijd voor elkaar over...
twitter:Duckstadkrant twitterde op woensdag 02-05-2012 om 16:56:10Sylvie en Rafael met een Baard gaan niet scheiden. "Het klopt wel dat een klant bij de kapper had opgevangen dat Raf een scheiding wilde." reageer retweet
Volgens mij heeft Ricky Martin ook ooit een blad aangeklaagd omdat ze zeiden dat hij homo was... Vraag me af of ze dan geld terug gaan vragen als het toch zo blijkt te zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:32 schreef Lovechild het volgende:
Ik zag ergens staan, verder niet gelezen, dat ze het betreffende blad willen gaan aanklagen.
Overigens las ik laatst ook een artikel over hoe het gaat in de roddelbizz en daarin stond dat roddelbladen, itt wat vaak beweerd wordt, helemaal niet zomaar dingen verzinnen, omdat het eenvoudig veel te kostbaar is om steeds rechtzaken te moeten verliezen.Het klonk mij wel plausibel in de oren..
Dus misschien kunnen ze beter op zoek gaan naar de bron in de vriendenkring
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:44 schreef roos85 het volgende:
twitter:Duckstadkrant twitterde op woensdag 02-05-2012 om 16:56:10Sylvie en Rafael met een Baard gaan niet scheiden. "Het klopt wel dat een klant bij de kapper had opgevangen dat Raf een scheiding wilde." reageer retweet
Vaak is dat juist heel goed in een relatie, dan geniet je meer van de tijd dat je wel samen bent.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:32 schreef kvd het volgende:
Het zou me niets verbazen, zij druk met haar Duitse programma, hij met zijn voetbal in Engeland.
[..]
Dus Sylvie maandag weg, donderdag terug en Rafael het weekend aan het voetballen, waar hij ten minste 1 dag druk mee is. Neem aan op vrijdag nog een training. Dan hou je ook niet veel tijd voor elkaar over...
bronquote:Party ziet rechtszaak met vertrouwen tegemoet
Weekblad Party blijft achter haar coverstory over Rafael en Sylvie van der Vaart staan. Ze zien de door het paar aangekondigde juridische stappen met vertrouwen tegemoet. Dat heeft hoofdredacteur Ton de Wit laten weten aan Shownieuws. Party beweert dat het glamourkoppel al een maand uit elkaar is, maar de scheiding pas na het EK Voetbal bekendmaakt. “Onze bron is 100 procent betrouwbaar. Anders hadden we het niet gepubliceerd“, zegt De Wit in een reactie.
De Wit maakte er een levensgrote kop van en dat is volgens hem niet zo maar. “Wij werden getipt door vrienden van Rafael en Sylvie, eigenlijk meer van Sylvie. Zij vertelden dat het niet meer botert. Vanmiddag kreeg ik zelfs een sms dat ze al een maand uit elkaar zijn.”
De woordvoerder van Sylvie van der Vaart wil De Wit tijdens een rechtszaak dwingen tot het openbaar maken van zijn bronnen. “Ik merk het wel. Ik ben er ook niet bang voor“, zegt hij.
Van der Vaart heeft laconiek gereageerd op de geruchten. “Lieve allemaal, het is welk blad ook alweer? Oh ja, de Party! Haha, effe serieus… Kus!“
of je hebt elkaar weinig meer te zeggen omdat je uit elkaar gegroeid bentquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vaak is dat juist heel goed in een relatie, dan geniet je meer van de tijd dat je wel samen bent.
quote:Party houdt vol: 'Sylvie en Rafael al maand uit elkaar'
BEWAAR
Door: redactie
2-5-12 - 23:14 bron: Shownieuws
Rafael en Sylvie van der Vaart. © ap.
Weekblad Party blijft achter het verhaal staan dat het huwelijk van Rafael en Sylvie van der Vaart op knappen staat. Hoewel zowel Sylvies management als de voetbalvrouw zelf vandaag lieten weten dat er niets van het verhaal klopt, reageert hoofdredacteur Ton de Wit overtuigd.
Sylvie van der Vaart@sylvievdervaart
Preparing for Let's Dance! En lieve allemaal, het is welk blad ook alweer? Oh ja, de Party! Haha, effe serieus... Kus!!!
2 mei 12
De twee zijn zelfs al een maand uit elkaar, beweert De Wit. Ze zouden het nieuws pas na het EK-voetbal bekend willen maken, maar het is dus nu al uitgelekt. Vrienden van het stel, met name die aan Sylvies kant, hebben het nieuws bevestigd, zo stelt hij. Dat het showbizzkoppel juridische stappen wil nemen tegen Party baart hem geen zorgen; De Wit ziet een rechtszaak met vertrouwen tegemoet.
Een woordvoerder van het koppel liet eerder vandaag weten dat het verhaal totaal uit de lucht is gegrepen en dat Party voor de rechter gedaagd gaat worden, onder meer voor het niet toepassen van hoor- en wederhoor.
Vanmiddag ontkrachtte Sylvie het gerucht zelf op Twitter: Preparing for Let's Dance! En lieve allemaal, het is welk blad ook alweer? Oh ja, de Party! Haha, effe serieus... Kus!!!' Sylvie en Rafael zijn getrouwd sinds 2005 en hebben samen een zoontje: Damián.
Zoontje heeft ook een vader.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:02 schreef Pisces29 het volgende:
Jee, moeder is 3 dagen van de week thuis, leuk voor het zoontje... En het zou mij ook niks verbazen
Maar welke tijd? Die is er volgens mij niet, als je dit schema zo ziet....quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vaak is dat juist heel goed in een relatie, dan geniet je meer van de tijd dat je wel samen bent.
Voor de lancering van Raf's tijdschriftquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:31 schreef alors het volgende:
Raf zit vanavond iig bij DWDDvolgens mij voor een boek, maar misschien reageert hij nog op geruchten
Ik heb zelfs al eens gezien op TV dat ze zei dat hij ook vaak een paar weken naar oma en opa in NL ging, als zij het druk hadden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:02 schreef Pisces29 het volgende:
Jee, moeder is 3 dagen van de week thuis, leuk voor het zoontje... En het zou mij ook niks verbazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |