hipsterquote:
Leg je username eens uit.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iemand schop drumpie even
Liefst iemand die ook naar de sportschool gaat, ik durf niet.
Waarom zou ik drumpski schoppen?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iemand schop drumpie even
Liefst iemand die ook naar de sportschool gaat, ik durf niet.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh snap!
Oh wacht, wij ook niet![]()
Het is een stier. Alternatief een rund.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welke mongool tekende dat? Koeien kunnen hun staart helemaal niet zo houden en die staarten zijn nog langer ook.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Horens zijn soort- en niet geslachtsafhankelijk. [ afbeelding ]
quote:
Dit is.. geniaal. Graag deze in de op plaatsen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn ziel en zaligheid liggen in dit plaatje voor de op. Hondervijftig uur in gestoken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn ziel en zaligheid liggen in dit plaatje voor de OP. Hondervijftig uur in gestoken.
[ afbeelding ]
Donequote:Op donderdag 19 april 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn ziel en zaligheid liggen in dit plaatje voor de OP. Hondervijftig uur in gestoken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
dat moest je zeker van wikipedia af halen?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Horens zijn soort- en niet geslachtsafhankelijk. [ afbeelding ]
Hard, hard.quote:
Je zou me dankbaar moeten zijn vanwege mijn opstand tegen het autoritaire leiderschap wat op FOK! heerst. Nu heb je een SC.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Omdat Drumpski mods kliert en zijn kont tegen de krib gooit
Heyhey! Ik werk in de landbouwmechanisatie en woon in een polder. Ik weet die dingen!quote:Op donderdag 19 april 2012 13:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
dat moest je zeker van wikipedia af halen?
naja zeg, praktisch iedereen pleitte daarvoor, niet alleen jij.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je zou me dankbaar moeten zijn vanwege mijn opstand tegen het autoritaire leiderschap wat op FOK! heerst. Nu heb je een SC.
Ik geef ook nergens aan dat het alleen door mij komt mang.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
naja zeg, praktisch iedereen pleitte daarvoor, niet alleen jij.
Proestquote:Op donderdag 19 april 2012 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hard, hard.
[..]
Je zou me dankbaar moeten zijn vanwege mijn opstand tegen het autoritaire leiderschap wat op FOK! heerst. Nu heb je een SC.
Bedankt yvonne en STINGquote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
ProestGrappig mannetje. Jullie hebben een sc omdat STING en ik vannacht nog een poosje daarover gesproken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |