Deze man weet.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:05 schreef OverRated het volgende:
Terechte klacht van de dag.
Gelukkig is het bijna tijd voor de examenreis sletjes in Lloret en ChersoDaarna natuurlijk de verse lichting eerstejaars studentes.
80% was gozer toen ik vorig jaar in lloret kwam man. Geen goede trend.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:05 schreef OverRated het volgende:
Terechte klacht van de dag.
Gelukkig is het bijna tijd voor de examenreis sletjes in Lloret en ChersoDaarna natuurlijk de verse lichting eerstejaars studentes.
Linker? Over smaakt valt inderdaad niet te twisten. Duuuuidelijk rechts. Linker vind ik het minste.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
We gaan verder met de modeshow:
[ afbeelding ]
Vers van de pers van de vrouwelijke corpstak. Linker
Kut, ik ben wazig aan het worden. Duidelijk rechts dus ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Linker? Over smaakt valt inderdaad niet te twisten. Duuuuidelijk rechts. Linker vind ik het minste.
Oeh, die is moeilijk. Toch de linker dan denk ik. Al heeft de rechter best een schattig koppie.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:21 schreef Schalks. het volgende:
Dus we gaan door met de vleeskeuring?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rechter is zo'n ondeugend pijpsletje, waar je het in eerste instantie niet van zou verwachten. Zou raken.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:21 schreef Schalks. het volgende:
Dus we gaan door met de vleeskeuring?
[ afbeelding ]
Sowieso de linkerquote:Op donderdag 19 april 2012 01:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Oeh, die is moeilijk. Toch de linker dan denk ik. Al heeft de rechter best een schattig koppie.
De derde, wel een oude foto aangezien die linker Miss Montreal is.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
We gaan verder met de modeshow:
[ afbeelding ]
Vers van de pers van de vrouwelijke corpstak. Rechter
Linker.quote:
Na een paar bier waarschijnlijk heel wat leuks. Maar op het eerste gezicht vind ik ze allemaal maar zo zoquote:Op donderdag 19 april 2012 01:28 schreef Schalks. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, is van de UIT 2011.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:26 schreef Nober het volgende:
[..]
De derde, wel een oude foto aangezien die linker Miss Montreal is.
Wat is er zo kotswaardig aan ze dan? Hebben ze te scherpe knieën?:')quote:Op donderdag 19 april 2012 01:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
sorry maar wtf is er serieus iemand die 1 meisje van die fotos hier zou raken ?![]()
Een vrouw waar zo 20x een verschillende gladde bal overheen is geweest wil je toch niet meer?quote:Op donderdag 19 april 2012 02:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Corpsmeisjes zijn best leuk, tot ze een Jack Russel pijpen en het filmpje heel Nederland doorgaat.
Nee dat zou er ook nog bij moeten komen zeg..quote:Op donderdag 19 april 2012 02:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat is er zo kotswaardig aan ze dan? Hebben ze te scherpe knieën?:')
U mad?quote:Op donderdag 19 april 2012 03:10 schreef Mishu het volgende:
Wat is dan het punt? Tot je 50ste 18-jarige meisjes blijven raken.
Het zijn allemaal walgelijke seksistische varkens in dit topic. Ik hoop dat jullie triest sterven in een kroeg later terwijl jullie dikke vrouw voor de kinderen aan het zorgen is.
Net alsof vrouwen in dienst moeten staan van mannen. Vrouwen kunnen ook zelf een leven hebben die er niet primair uit bestaat om mannen te behagen zodat ze onderling kunnen pochen onderling. Vrouwen zijn meer dan sletjes die neukbaar moeten zijn.
Jullie moeten je schamen. Denk niet dat je ouders jullie deze opvoeding hebben meegegeven.
Wat is deze?quote:Op donderdag 19 april 2012 03:10 schreef Mishu het volgende:
Het zijn allemaal walgelijke seksistische varkens in dit topic. Ik hoop dat jullie triest sterven in een kroeg later terwijl jullie dikke vrouw voor de kinderen aan het zorgen is.
Net alsof vrouwen in dienst moeten staan van mannen. Vrouwen kunnen ook zelf een leven hebben die er niet primair uit bestaat om mannen te behagen zodat ze onderling kunnen pochen onderling. Vrouwen zijn meer dan sletjes die neukbaar moeten zijn.
Jullie moeten je schamen. Denk niet dat je ouders jullie deze opvoeding hebben meegegeven.
Mannen denken nu eenmaal vanuit hun pik. Deal with itquote:Op donderdag 19 april 2012 03:25 schreef Mishu het volgende:
Zie je ooit vrouwen dit soort topics openen?
volgensmij zijn eerste paar posts nog redelijk veel van vrouwelijke users in dit topicquote:Op donderdag 19 april 2012 03:25 schreef Mishu het volgende:
Zie je ooit vrouwen dit soort topics openen?
alsof jij eraan mocht zitten toen ze nog strak waren! wees blij misschien maak je nu nog een kans als ze nog wat verder zijn uitgezakt.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Aan het begin van het jaar zijn ze meestal nog leuk. Lekker, op kamer gaan wonen, en bij een studentenvereniging gaanEen mooi strak kontje, lief gezichtje en goede lichamelijke verzorging. Een mooi, strak, laag uitgesneden shirtje, waar de kleine borsten fijn tot hun recht komen. Eentje die ik wel zou schenken, als u me vat. En daar is niets mis mee, dat is gewoon zoals de Goden het in al hun wijsheid bedoeld hebben
Nu, iets meer dan een half jaar later, is het andere koek. Door het vele zuipen bij de studentenvereniging is de kont in omvang verdriedubbeld. Het op kamers gaan heeft de levensstijl geen goed gedaan - afhaalmaaltijden en magnetronkliekjes zijn eerder regel dan uitzondering. Zelfs de lichamelijke verzorging slaat ze over, ze maakt een vermoeide indruk, doet geen make-up meer op (of gewoon over die van gisteren heen), en de strakke shirtjes maken plaats voor slobberkleren 'want die zitten zo lekker makkelijk'.
Waarom?
Studentes die wel serieus met hun studie bezig zijn, sluiten zich niet aan bij de feestbeesten en zijn zeker niet geïntresseerd in puberachtige wannabe-studentjes met beginnend dons op hun kaakjes.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Aan het begin van het jaar zijn ze meestal nog leuk. Lekker, op kamer gaan wonen, en bij een studentenvereniging gaanEen mooi strak kontje, lief gezichtje en goede lichamelijke verzorging. Een mooi, strak, laag uitgesneden shirtje, waar de kleine borsten fijn tot hun recht komen. Eentje die ik wel zou schenken, als u me vat. En daar is niets mis mee, dat is gewoon zoals de Goden het in al hun wijsheid bedoeld hebben
Nu, iets meer dan een half jaar later, is het andere koek. Door het vele zuipen bij de studentenvereniging is de kont in omvang verdriedubbeld. Het op kamers gaan heeft de levensstijl geen goed gedaan - afhaalmaaltijden en magnetronkliekjes zijn eerder regel dan uitzondering. Zelfs de lichamelijke verzorging slaat ze over, ze maakt een vermoeide indruk, doet geen make-up meer op (of gewoon over die van gisteren heen), en de strakke shirtjes maken plaats voor slobberkleren 'want die zitten zo lekker makkelijk'.
Waarom?
Eens.quote:Op donderdag 19 april 2012 03:10 schreef Mishu het volgende:
Sta er nog steeds achter, al was ik iets te overdreven fel met dat sterven enzo. Dat is nou ook weer niet de bedoeling, werd er gewoon een beetje kriegel van.quote:Op donderdag 19 april 2012 04:46 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Eens.
Ben ik blij dat ik dit gedrag in mijn persoonlijke omgeving nooit hoef mee te maken.
Overigens; ga jij daar niet over trollquote:Op donderdag 19 april 2012 04:51 schreef hardlopen het volgende:
Overigens; vind ik dat deze topic moet sluiten.
Denk niet dat de meiden (op de foto) in kwestie de keuringen op prijs stellen. Het kan ze best onzeker maken, kwesten etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |