Deze man weet.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:05 schreef OverRated het volgende:
Terechte klacht van de dag.
Gelukkig is het bijna tijd voor de examenreis sletjes in Lloret en ChersoDaarna natuurlijk de verse lichting eerstejaars studentes.
80% was gozer toen ik vorig jaar in lloret kwam man. Geen goede trend.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:05 schreef OverRated het volgende:
Terechte klacht van de dag.
Gelukkig is het bijna tijd voor de examenreis sletjes in Lloret en ChersoDaarna natuurlijk de verse lichting eerstejaars studentes.
Linker? Over smaakt valt inderdaad niet te twisten. Duuuuidelijk rechts. Linker vind ik het minste.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
We gaan verder met de modeshow:
[ afbeelding ]
Vers van de pers van de vrouwelijke corpstak. Linker
Kut, ik ben wazig aan het worden. Duidelijk rechts dus ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Linker? Over smaakt valt inderdaad niet te twisten. Duuuuidelijk rechts. Linker vind ik het minste.
Oeh, die is moeilijk. Toch de linker dan denk ik. Al heeft de rechter best een schattig koppie.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:21 schreef Schalks. het volgende:
Dus we gaan door met de vleeskeuring?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rechter is zo'n ondeugend pijpsletje, waar je het in eerste instantie niet van zou verwachten. Zou raken.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:21 schreef Schalks. het volgende:
Dus we gaan door met de vleeskeuring?
[ afbeelding ]
Sowieso de linkerquote:Op donderdag 19 april 2012 01:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Oeh, die is moeilijk. Toch de linker dan denk ik. Al heeft de rechter best een schattig koppie.
De derde, wel een oude foto aangezien die linker Miss Montreal is.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
We gaan verder met de modeshow:
[ afbeelding ]
Vers van de pers van de vrouwelijke corpstak. Rechter
Linker.quote:
Na een paar bier waarschijnlijk heel wat leuks. Maar op het eerste gezicht vind ik ze allemaal maar zo zoquote:Op donderdag 19 april 2012 01:28 schreef Schalks. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, is van de UIT 2011.quote:Op donderdag 19 april 2012 01:26 schreef Nober het volgende:
[..]
De derde, wel een oude foto aangezien die linker Miss Montreal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |