abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 april 2012 @ 02:31:28 #26
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110518591
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
sorry maar wtf is er serieus iemand die 1 meisje van die fotos hier zou raken ? :') :r
Wat is er zo kotswaardig aan ze dan? Hebben ze te scherpe knieën?:')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 19 april 2012 @ 02:32:37 #27
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110518598
Edit:dubbel . Klote telefoon. :p
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 19 april 2012 @ 02:33:33 #28
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_110518604
Edit:dubbel
  donderdag 19 april 2012 @ 02:50:56 #29
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_110518693
Corpsmeisjes zijn best leuk, tot ze een Jack Russel pijpen en het filmpje heel Nederland doorgaat.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 19 april 2012 @ 02:56:15 #30
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_110518712
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 02:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Corpsmeisjes zijn best leuk, tot ze een Jack Russel pijpen en het filmpje heel Nederland doorgaat.
Een vrouw waar zo 20x een verschillende gladde bal overheen is geweest wil je toch niet meer?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 19 april 2012 @ 03:10:22 #31
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_110518786
Wat is dan het punt? Tot je 50ste 18-jarige meisjes blijven raken.

Het zijn allemaal walgelijke seksistische varkens in dit topic. Ik hoop dat jullie triest sterven in een kroeg later terwijl jullie dikke vrouw voor de kinderen aan het zorgen is.

Net alsof vrouwen in dienst moeten staan van mannen. Vrouwen kunnen ook zelf een leven hebben die er niet primair uit bestaat om mannen te behagen zodat ze onderling kunnen pochen onderling. Vrouwen zijn meer dan sletjes die neukbaar moeten zijn.

Jullie moeten je schamen. Denk niet dat je ouders jullie deze opvoeding hebben meegegeven.
pi_110518820
Zou ze allemaal doen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_110518839
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 02:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wat is er zo kotswaardig aan ze dan? Hebben ze te scherpe knieën?:')
Nee dat zou er ook nog bij moeten komen zeg..
nee grapje maar sorry hoor dat ik wel standaard heb blijkbaar ?
wil niet veel zeggen maar zulke meisjes

zijn dus echt niet mijn type :r en ik voel sad voor degene die daar wel genoegen mee moeten nemen ;) verdere uitleg behoef ik hier niet neer te zetten denk ik zo die foto zegt meer dan 1000 woorden
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_110518858
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 03:10 schreef Mishu het volgende:

Het zijn allemaal walgelijke seksistische varkens in dit topic. Ik hoop dat jullie triest sterven in een kroeg later terwijl jullie dikke vrouw voor de kinderen aan het zorgen is.

Net alsof vrouwen in dienst moeten staan van mannen. Vrouwen kunnen ook zelf een leven hebben die er niet primair uit bestaat om mannen te behagen zodat ze onderling kunnen pochen onderling. Vrouwen zijn meer dan sletjes die neukbaar moeten zijn.

Jullie moeten je schamen. Denk niet dat je ouders jullie deze opvoeding hebben meegegeven.
U mad?
pi_110518859
quote:

Wat is deze?
  donderdag 19 april 2012 @ 03:25:11 #36
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_110518862
Zie je ooit vrouwen dit soort topics openen?
pi_110518864
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 03:25 schreef Mishu het volgende:
Mannen denken nu eenmaal vanuit hun pik. Deal with it :)
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_110518869
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 03:25 schreef Mishu het volgende:
volgensmij zijn eerste paar posts nog redelijk veel van vrouwelijke users in dit topic

Wat overigens niet wegneemt dat ik t totaal met je eens ben hoor, tenzij ze echte jailbait zouden posten maar die vieze snollen wat hier allemaal staat :r
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_110518872
ow dat valt ook wel mee trouwens alleen jekanjehoedoplaten :')
pi_110518910

die rechter :r
  donderdag 19 april 2012 @ 03:36:41 #41
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_110518916
Dat zijn gewoon mooie opblazerts..

Kost 2.500 euro per paar. Niet betaalbaar voor Nederlandse studentes.
pi_110518920
Neptieten..
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  donderdag 19 april 2012 @ 03:39:04 #43
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_110518926
Volgens mij krijgen ze ze daar als examencadeau...
pi_110518950
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Aan het begin van het jaar zijn ze meestal nog leuk. Lekker, op kamer gaan wonen, en bij een studentenvereniging gaan :) Een mooi strak kontje, lief gezichtje en goede lichamelijke verzorging. Een mooi, strak, laag uitgesneden shirtje, waar de kleine borsten fijn tot hun recht komen. Eentje die ik wel zou schenken, als u me vat. En daar is niets mis mee, dat is gewoon zoals de Goden het in al hun wijsheid bedoeld hebben :)

Nu, iets meer dan een half jaar later, is het andere koek. Door het vele zuipen bij de studentenvereniging is de kont in omvang verdriedubbeld. Het op kamers gaan heeft de levensstijl geen goed gedaan - afhaalmaaltijden en magnetronkliekjes zijn eerder regel dan uitzondering. Zelfs de lichamelijke verzorging slaat ze over, ze maakt een vermoeide indruk, doet geen make-up meer op (of gewoon over die van gisteren heen), en de strakke shirtjes maken plaats voor slobberkleren 'want die zitten zo lekker makkelijk'.

Waarom? :{
alsof jij eraan mocht zitten toen ze nog strak waren! wees blij misschien maak je nu nog een kans als ze nog wat verder zijn uitgezakt. ^O^
pi_110519009
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Aan het begin van het jaar zijn ze meestal nog leuk. Lekker, op kamer gaan wonen, en bij een studentenvereniging gaan :) Een mooi strak kontje, lief gezichtje en goede lichamelijke verzorging. Een mooi, strak, laag uitgesneden shirtje, waar de kleine borsten fijn tot hun recht komen. Eentje die ik wel zou schenken, als u me vat. En daar is niets mis mee, dat is gewoon zoals de Goden het in al hun wijsheid bedoeld hebben :)

Nu, iets meer dan een half jaar later, is het andere koek. Door het vele zuipen bij de studentenvereniging is de kont in omvang verdriedubbeld. Het op kamers gaan heeft de levensstijl geen goed gedaan - afhaalmaaltijden en magnetronkliekjes zijn eerder regel dan uitzondering. Zelfs de lichamelijke verzorging slaat ze over, ze maakt een vermoeide indruk, doet geen make-up meer op (of gewoon over die van gisteren heen), en de strakke shirtjes maken plaats voor slobberkleren 'want die zitten zo lekker makkelijk'.

Waarom? :{
Studentes die wel serieus met hun studie bezig zijn, sluiten zich niet aan bij de feestbeesten en zijn zeker niet geïntresseerd in puberachtige wannabe-studentjes met beginnend dons op hun kaakjes. :6
pi_110519092
quote:

Eens.
Ben ik blij dat ik dit gedrag in mijn persoonlijke omgeving nooit hoef mee te maken. *O*
pi_110519100
Overigens; vind ik dat deze topic moet sluiten.
Denk niet dat de meiden (op de foto) in kwestie de keuringen op prijs stellen. Het kan ze best onzeker maken, kwesten etc.
  donderdag 19 april 2012 @ 06:04:11 #48
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_110519173
Alsof de meisjes op de foto's allemaal zo lelijk zijn :')
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
  donderdag 19 april 2012 @ 07:12:11 #49
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_110519355
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2012 04:46 schreef hardlopen het volgende:

[..]

Eens.
Ben ik blij dat ik dit gedrag in mijn persoonlijke omgeving nooit hoef mee te maken. *O*
Sta er nog steeds achter, al was ik iets te overdreven fel met dat sterven enzo. Dat is nou ook weer niet de bedoeling, werd er gewoon een beetje kriegel van.
pi_110519368
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 04:51 schreef hardlopen het volgende:
Overigens; vind ik dat deze topic moet sluiten.
Denk niet dat de meiden (op de foto) in kwestie de keuringen op prijs stellen. Het kan ze best onzeker maken, kwesten etc.
Overigens; ga jij daar niet over troll :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')