SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mirjam op 18-04-2012 22:14:52 ]
Sorryquote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb de tickers in een spoiler gezet, de OP wordt anders echt vreselijk lang
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb de tickers in een spoiler gezet, de OP wordt anders echt vreselijk lang
Met strakke spijkerbroekquote:Op woensdag 18 april 2012 22:19 schreef Ticootje het volgende:
Tunieken vind ik echt stom. Maar hè, ik draag altijd een capuson trui..
Nog eentje danquote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
SQ ik vind dat je buik er in jurk 1 erg dubieus uitziet. Alsof je een hangbuikje hebt zoals alleen heule dikke mensen dat hebben. Maar het zal de foto wel zijn.
tuniek is een vormloze jurk in mijn ogen. Zo'n kaarsrecht gevalquote:Op woensdag 18 april 2012 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat bedoelen jullie nou met een tuniek eigenlijk? Ik dacht altijd dat het zo'n mouwloos jurkachtig ding over de kont was maar als ik google zie ik dat Otto alles tuniek noemt:
http://www.otto.nl/tuniek(...)creative=10672207232
Tnx, alle input is welkom!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:23 schreef Lonaa het volgende:
Als ik ook nog wat mag zeggen
*late binnenvaller*
Jurkje 1 vind ik het leukst, bij 2 zie ik je tietjes geplet zijn en dat is zonde, en 3 is niet mijn stijl, ondanks dat ik daar je tietjes erg mooi vind, vind ik zo'n kokerrok niks, maar hij staat je wel.
Ja! Tietjesquote:Op woensdag 18 april 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tnx, alle input is welkom!
Tietjes
Vrouwelijk. Ik heb af en toe eens een dag dat ik me optut, maar meestal draag ik gewoon geen make up en ben ik gewoon een slons. Ik hou ervan.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik weer een fatsoenlijk figuur en een baan heb kom ik trouwens bij jullie voor kleding en make-up advies. Ik wil echt wat vrouwelijker worden. Nu nog even niet
nou nee dus, want 2 valt te klein bij de tetters en 3 te grootquote:Op woensdag 18 april 2012 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Da's inderdaad alweer een heel stuk beter. Mijn stem gaat ook naar jurk 1. Maar dat is toch al besloten zag ik. Ik vind het trouwens een wonder dat je 3 jurkjes bestelt en ze alle 3 passen.
Brrrr...quote:
In het zwart en niets eronder.quote:
zuiperdquote:Op woensdag 18 april 2012 22:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Brrrr...![]()
Trouwens, ik heb net natuurlijk weer in de kroeg gezeten.
Rosebier gehad, eentje, en zelfs met dat op, nog niet boven de 1300 cal.
Zo nog maar even wat eten dan.
Ja, onwijs, verdomme.quote:
Ja maar ze passen dicht! Ook toen ik maat 40 had kocht ik online dingen die gewoon niet dicht gingen ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou nee dus, want 2 valt te klein bij de tetters en 3 te groot
Hier, een winkel vol!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar ze passen dicht! Ook toen ik maat 40 had kocht ik online dingen die gewoon niet dicht gingen ofzo.
En jouw plaatje is precieswat ik als tuniek in mijn hoofd had. Die kleur ook
Drink ALL the booze!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, onwijs, verdomme.
Dit weekend trouwens HELEMAAL los, want daarna kan ik een tijdje niet drinken.
Ik begin het echt zat te worden, heb er geen zin meer in. Ik wil mezelf mooi maken enzo. En zo'n leuk kantoorvrouwtje zoals SQ of Sjeen worden, lol.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vrouwelijk. Ik heb af en toe eens een dag dat ik me optut, maar meestal draag ik gewoon geen make up en ben ik gewoon een slons. Ik hou ervan.
Dan lig ik waarschijnlijk in bed zielig te zijn ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Drink ALL the booze!
Zit je dan met koninginnedag alleen op de bank
Langzaam opbouwen, ik ben ook nog niet zo ver als Sjeen hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik begin het echt zat te worden, heb er geen zin meer in. Ik wil mezelf mooi maken enzo. En zo'n leuk kantoorvrouwtje zoals SQ of Sjeen worden, lol.
Dat verdient eeeeeeen.......quote:Op woensdag 18 april 2012 22:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan lig ik waarschijnlijk in bed zielig te zijn ja.
Echt ZO klote.
Hoewel, mezelf kennende
Zou best kunnen dat ik eigenwijs genoeg ben om met koninginnendag gewoon de stad in te gaan en dronken te worden. Of eventueel out te gaan omdat alcohol niet zo goed gaat met een open wond in je strot en pijnstillers.x 9000
Fuck.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat verdient eeeeeeen.......
EMOSLINGER!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet roken vind ik ook echt heel erg.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Alcohol verdooft wel trouwens
Alleen het niet roken wordt dan extra moeilijk
Ja, dat kan ook gewoon nietquote:Op woensdag 18 april 2012 22:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet roken vind ik ook echt heel erg.
Niet eten, prima. Niet drinken, meh, overleven we wel. Niet roken, OH NOOOOOOOOEEEEEEESS!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Niks beters te doen? o.Oquote:Op woensdag 18 april 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat verdient eeeeeeen.......
EMOSLINGER!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet serieus niet zo goed wat ik moet doen.quote:
Nee, ik heb er al 1 opgestoken.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het echt heel disturbing dat ik nu trek krijg in een peuk?
ik heb twee weken niet gerookt en ben daarna dapper doorgegaan toenquote:Op woensdag 18 april 2012 22:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet zo goed wat ik moet doen.
Cold turkey stoppen? Pleisters halen? Gewoon doorroken?
Cold turkey, bij voorkeur als je ziek bent en van zuurstof al de longen uit je lijf hoest! Werkte bij mij prima!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet zo goed wat ik moet doen.
Cold turkey stoppen? Pleisters halen? Gewoon doorroken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lijk er wel zwanger..
Vanmorgen even hetzelfde jurkje aangrdaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vandaag de 6e dag dat mijn weegschaal bevroren lijkt. Tot op de 100 gram exact hetzelfde getal. Met een beetje geluk precies een week lang(en dan er verdorie wel weer eens wat af zeg)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 19 april 2012 06:57 schreef Vicky het volgende:
Ik.zat gister vakantiefotos te kijken en toen kwam.ik deze tege.:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lijk er wel zwanger..
Vanmorgen even hetzelfde jurkje aangrdaan:Waar zijn je tieten gebleven vick ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Triumph heeft een goede (mooie en dure) collectie die echt wel werkt. Shape Sensation en Pure Shape even aanklikken rechtsboven in het menuutjequote:Op woensdag 18 april 2012 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Oh corrigerend ondergoed, welk merk of van welke webshop is een beetje goed?
Ik had een ding van de action![]()
Geen verschil natuurlijk
Thanks Tink, ik ga eens kijken op die site als mijn laptop eens wil opstartenquote:Op donderdag 19 april 2012 07:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Triumph heeft een goede (mooie en dure) collectie die echt wel werkt. Shape Sensation en Pure Shape even aanklikken rechtsboven in het menuutje
Verder is het spul van de Hunkemoller ook wel oke en wat betaalbaarder.
Als je echt geld wilt uitgeven, zoek je een goede lingeriezaak en ga je voor een mooie body van Primadonna ofzo. Maar da's wellicht wat te gortig voor één bruiloft...
Xx
die zijn er nog wel hoor.. Je ziet ze alleen nu even nietquote:
"quote:
Gelukkig ! dat ze er nog zijn dus he , jammer dat je ze niet ziet dus !quote:Op donderdag 19 april 2012 08:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
die zijn er nog wel hoor.. Je ziet ze alleen nu even niet
Stress lijkt er hier voor te zorgen dat ik op hetzelfde gewicht blijft.. Ik schommel tussen de 94 en 95.. Dat wat onsjes er af dan weer er bij.. Ik word er gek van.. Mijn moeder zegt dat ik goed bezig ben en dat het misschien gewoon even tijd nodig heb totdat ik over het gewicht heen ben dat ik het langst heb gewogen. Ik hoop het want het is niet heel motiverendquote:Op donderdag 19 april 2012 07:57 schreef Silmarwen het volgende:
Hier vliegt gewicht er ineens af ondanks 2 cupcakes, een patatje zonder en broodje kroket gister.
Ik gok dat dat stress is?
Heb net wat artikelen erover gelezen. Het ligt dus aan hoe je lichaam reageert. Je lichaam maakt meer adreline aan waardoor de schildklier sneller werkt, waardoor je inprincipe af zou moeten vallen, maar vaak gaan mensen door de stress meer/anders eten waardoor ze alsnog aankomen.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Stress lijkt er hier voor te zorgen dat ik op hetzelfde gewicht blijft.. Ik schommel tussen de 94 en 95.. Dat wat onsjes er af dan weer er bij.. Ik word er gek van.. Mijn moeder zegt dat ik goed bezig ben en dat het misschien gewoon even tijd nodig heb totdat ik over het gewicht heen ben dat ik het langst heb gewogen. Ik hoop het want het is niet heel motiverend
Ok. Dat weet ik het ook niet meer..quote:Op donderdag 19 april 2012 08:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Heb net wat artikelen erover gelezen. Het ligt dus aan hoe je lichaam reageert. Je lichaam maakt meer adreline aan waardoor de schildklier sneller werkt, waardoor je inprincipe af zou moeten vallen, maar vaak gaan mensen door de stress meer/anders eten waardoor ze alsnog aankomen.
Zo begreep ik het iig.
Neequote:Op donderdag 19 april 2012 08:19 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 "mag" vandaag op een shoppingspree van![]()
eens kijken of ik nog wat leuke zomer jurkjes kan vinden.. iemand nog winkel tips??
je lichaam moet af en toe ook even alles een beetje stabiliseren he !quote:Op donderdag 19 april 2012 08:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Stress lijkt er hier voor te zorgen dat ik op hetzelfde gewicht blijft.. Ik schommel tussen de 94 en 95.. Dat wat onsjes er af dan weer er bij.. Ik word er gek van.. Mijn moeder zegt dat ik goed bezig ben en dat het misschien gewoon even tijd nodig heb totdat ik over het gewicht heen ben dat ik het langst heb gewogen. Ik hoop het want het is niet heel motiverend
Ik vind je ontbijt een beetje magertjes... En 0% suiker ranja is tricky. Je lijf denkt "heej zoetigheid, nu komt er suiker", maar dat gebeurt dan niet. Daardoor kan het zijn dat je alleen maar meer trek krijgt.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Dan ga ik gewoon doorzetten.. En begin maar weer eens met een lijstje. (als jullie tips of aanmerkingen hebben graag, misschien doe ik wel gewoon iets fout)
O: Magere kwark met 0%suiker ranja.
T: Volkoren mini-eierkoek.
L: Left over van gisteren avond. 100GR spaghetti, denk nog ongeveer 200 gr roerbakgroente en wat gehakt met tomatensaus.
T: Fruit, en misschien een cracker met smeerkaas
D: Maggi dagschotel broccoli kaas met gehakt.
Ik drink gemiddeld 4 flesjes water, en daarnaast thee..quote:Op donderdag 19 april 2012 08:30 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind je ontbijt een beetje magertjes... En 0% suiker ranja is tricky. Je lijf denkt "heej zoetigheid, nu komt er suiker", maar dat gebeurt dan niet. Daardoor kan het zijn dat je alleen maar meer trek krijgt.
Hoeveel drink je?
Suiker is een werktuig van de duivel.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie twee warme maaltijden en je gaat pas tegen de lunch echt brandstof in je lijf pompen. Wat ik zou tippen: skip een van de warme maaltijden en eet gewoon drie boterhammen instead, en pak iets voedzamers in de ochtend. Juist wel iets met suiker en vezels om je lichaam op te starten.
Niet zo cynisch op de vroege ochtend lieverdquote:Op donderdag 19 april 2012 08:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Suiker is een werktuig van de duivel.
Nee, ik geloof wel echt dat suiker heeulheeeul slecht is en dat je daar mee op moet passen.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:32 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niet zo cynisch op de vroege ochtend lieverd
Goeie tip.. Als ik kwark eet sochtends wat fruit erbij..quote:Op donderdag 19 april 2012 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
je hoeft ook geen kopje suiker weg te lepelen he, een paar druiven of muesli met rozijnen is ook prima
het is netjes, maar je gaat er niet superhard mee. Niet dat dat moet he!quote:Op donderdag 19 april 2012 08:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Verder mag ik rond de 1750 kcal's volgens mijn BMR. Zou dat teveel zijn of is dat wel netjes? Ik ben 1,63 en weeg nu 94,5 ongeveer..
Oooo spraakverwarruuuuuung!!quote:Op donderdag 19 april 2012 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
je hoeft ook geen kopje suiker weg te lepelen he, een paar druiven of muesli met rozijnen is ook prima
I second that!quote:Op donderdag 19 april 2012 08:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wandelen kost nagenoeg geen moeite, kun je lekker opbouwen in een tempo waar jij je lekker bij voelt en als je dat regelmatig doet, werkt het echt GOED!
Ja bewegen moet ik zeker.. Denk dat ik vanmiddag een rondje ga wandelen.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
en joycie, wat ik al eerder tegen je heb gezegd... Ga bewegen! Fietsen, wandelen, maakt niet uit, maar hou dat lijf scherp en actief!
Gekookte spaghettiquote:Op donderdag 19 april 2012 08:38 schreef Vanyel het volgende:
Wat is mis met twee warme maaltijden? Als die weinig calorieën bevatten (100g spaghetti lijkt mij wel heel veel) is dat toch prima? Lekker ook nog!
spaghetti met gehakt en een ovenschotel met kaas en gehakt is gewoon overkillquote:Op donderdag 19 april 2012 08:38 schreef Vanyel het volgende:
Wat is mis met twee warme maaltijden? Als die weinig calorieën bevatten (100g spaghetti lijkt mij wel heel veel) is dat toch prima? Lekker ook nog!
Klopt, normaal doe ik dat ook niet maar er was echt veel over. En aangezien in de stuivertjes om moet draaien let ik er best wel op of ik het dan niet kan bewaren.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
spaghetti met gehakt en een ovenschotel met kaas en gehakt is gewoon overkill
Dan denk ik dat je idd moet rekenen op hoeveel caloos je uitkomt. Zolang dit niet je standaard eetpatroon is en je je realiseert waar de verbetering in zou kunnen zitten kun je alsnog de weloverwogen beslissing maken om (om jouw moverende redenen, mgihihih) toch een andere keuze te maken.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:40 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Klopt, normaal doe ik dat ook niet maar er was echt veel over. En aangezien in de stuivertjes om moet draaien let ik er best wel op of ik het dan niet kan bewaren.
Moverend?quote:Op donderdag 19 april 2012 08:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je idd moet rekenen op hoeveel caloos je uitkomt. Zolang dit niet je standaard eetpatroon is en je je realiseert waar de verbetering in zou kunnen zitten kun je alsnog de weloverwogen beslissing maken om (om jouw moverende redenen, mgihihih) toch een andere keuze te maken.
Zolang je maar weet wat je doet.
Dan zet ik mijn moeder vanavond wel aan de schotel, en dan ga ik aan de boterhamquote:Op donderdag 19 april 2012 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
dan kook je die ovenschotel morgen en eet je vanavond een paar boterhammen
Ja. Moverend.quote:
Ah, ik had het in de gratis van Dale gestopt, maar die kende het niet...quote:Op donderdag 19 april 2012 08:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja. Moverend.Ik vind dat een geniale zinssnede die vaak in afwijzingsbrieven wordt gebruik
![]()
Ik lees het altijd als "ik kan niet zo goed uitleggen waarom, maar ik ga nog liever dood dan dat ik met jou in zee ga"
Leuke jurk! Moet hem aanzien voor het effect bij de boezem!quote:Op donderdag 19 april 2012 08:49 schreef Tink89 het volgende:
Wat vinden jullie van deze jurk?
*voor iemand met flinke boezem he...*
http://image01.bonprix.nl(...)vv/x2/vvx2232x08.jpg
Die onderste is geen jurk das een veredelde tuinbroek.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:52 schreef Tink89 het volgende:
En deze:
En dan in blauw of roze?
Edit: En omg... deze is echt te erg. Zoals dat meiske kijkt ook :|
http://image01.bonprix.nl(...)/bw/w0/bww011x01.jpg
Hema heeft nu een hemdjw voor 7,50. Perfect scuba-suit zoals mijn collega ze noemt.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Oh corrigerend ondergoed, welk merk of van welke webshop is een beetje goed?
Ik had een ding van de action![]()
Geen verschil natuurlijk
Ik bestel ze gewoon allebei en dan zie ik welquote:Op donderdag 19 april 2012 08:59 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik vind die eerste het leukste tink, maar die andere is ook leuk! Ik ga even huilen, want de ui moet gesneden worden!
Ja die dingen zijn goud.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hema heeft nu een hemdjw voor 7,50. Perfect scuba-suit zoals mijn collega ze noemt.
Ik heb ze hier liggen, draag ze gewoon als spaghettitopje... Vind ze niet echt corrigeren eigenlijk. Ow wacht, er zijn twee soorten topjes in de aanbieding. Nevermindquote:
wij kunnen die dan als t-shirt dragenquote:Op donderdag 19 april 2012 09:23 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen straks in het One Size Fits All jurkje van Bavaria:
[ afbeelding ]
ik zou voor de eerste jurk gaan die je postte, zo'n shirtjurk (ik noem ze altijd shitjurkquote:Op donderdag 19 april 2012 08:52 schreef Tink89 het volgende:
En deze:
En dan in blauw of roze?
Edit: En omg... deze is echt te erg. Zoals dat meiske kijkt ook :|
http://image01.bonprix.nl(...)/bw/w0/bww011x01.jpg
Goede info .quote:Op donderdag 19 april 2012 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
poepscore van vandaag tot dusver: vier keer
volgens mij moet m'n lijf wat kwijt
ja, ik denk, zal het eens op een onderwerp gooien waar de mannen ook over mee kunnen pratenquote:
Ja dank je !quote:Op donderdag 19 april 2012 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik denk, zal het eens op een onderwerp gooien waar de mannen ook over mee kunnen praten
Dat draag je niet ?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:31 schreef GI het volgende:
Ik heb er iig meer binding mee dan met corrigerend ondergoed
ik voel me vreselijk gevleid nu!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik begin het echt zat te worden, heb er geen zin meer in. Ik wil mezelf mooi maken enzo. En zo'n leuk kantoorvrouwtje zoals SQ of Sjeen worden, lol.
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik voel me vreselijk gevleid nu!
Ow, mocht iemand ooit behoefte hebben aan cocktails in Maastricht, ik kan Beez tegen over de Bijenkorf ten zeerste aanraden
quote:Op donderdag 19 april 2012 06:57 schreef Vicky het volgende:
Ik.zat gister vakantiefotos te kijken en toen kwam.ik deze tege.:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lijk er wel zwanger..
Vanmorgen even hetzelfde jurkje aangrdaan:Wauw Vicky!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi!
Dat magquote:Op donderdag 19 april 2012 09:47 schreef Ticootje het volgende:
De vorige jurkjes waren vind ik leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Tussendoortjes nemen!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, ontbetenZit best vol .. pff
Wat is trouwens een goede verdeling tussen ontbijt, lunch en avondeten qua calorieën?
Jaa, tuurlijk!quote:
Wat is het ook alweer.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, ontbetenZit best vol .. pff
Wat is trouwens een goede verdeling tussen ontbijt, lunch en avondeten qua calorieën?
Dat vind ik persoonlijk veel calorieen.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa, tuurlijk!Maar vroeg me gewoon af of er nog een bepaalde verdeling voor is die "goed" is
ontbijt 400
lunch 400
avondeten 1000
tussendoortjes 300
Ofzo?
hij weegt ook 140 kilo bijnaquote:Op donderdag 19 april 2012 10:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk veel calorieen.
Dan nog vind ik een diner van 1000 kcals veel. Eet dan wat meer tussendoortjes...quote:
Wat eet jij als avondeten?quote:Op donderdag 19 april 2012 10:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa, tuurlijk!Maar vroeg me gewoon af of er nog een bepaalde verdeling voor is die "goed" is
ontbijt 400
lunch 400
avondeten 1000
tussendoortjes 300
Ofzo?
Groente, aardappel, vleesquote:
je stopt meer dan de helft van je dagelijkse kcals in je avondeten, dan kun je beter overdag meer etenquote:Op donderdag 19 april 2012 10:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Groente, aardappel, vlees
Maar, ik zeg niet dat dit is wat ik eet.. ik vraag of dat een goede "balans" is tussen o/l/d
Magerquote:Op donderdag 19 april 2012 09:23 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen straks in het One Size Fits All jurkje van Bavaria:
[ afbeelding ]
Ok Ok!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je stopt meer dan de helft van je dagelijkse kcals in je avondeten, dan kun je beter overdag meer eten
Oooooh... als ik meer dan een kwart kapsalon op krijg is het een wonder. Dus zo erg zijn die dingen nietquote:Op donderdag 19 april 2012 10:14 schreef Ticootje het volgende:
1000 kals voor avondeten.. Das een halve kapsalon!
Is er iets mis met thee dan o.O?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik schakel maar weer over op de thee... dat water komt me de strot uit zeg en warm word ik er ook niet van
Hier zit de winkel die heet "Eigenwijs" en als je daar binnenkomt vragen ze "Welk maatje draagt u?". Niks dan tunieken, leggings en lange, hele lange vesten in de etalagequote:Op donderdag 19 april 2012 11:29 schreef Sjeen het volgende:
Als ik TT lees, zie ik steeds de etalage van Cora Kemperman... *ril*
Ik dacht dat water nog altijd beter was dan thee...quote:Op donderdag 19 april 2012 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is er iets mis met thee dan o.O?
Nee hoor, zolang je thee zonder suiker drinkt niet. Ligt er aan wat je belangrijk vindt, maar persoonlijk drink ik ook liever geen thee met theïne (= cafeïne). Maar dat moet je zelf wetenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat water nog altijd beter was dan thee...
Nietus! Er is niks mis met thee, thee is rustgevendquote:Op donderdag 19 april 2012 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat water nog altijd beter was dan thee...
Hangt er helemaal vanaf. Rooibos (wat eigenlijk geen thee is) heeft dat niet, hetzelfde geldt voor "kruidenthee" (wat ook geen thee is).quote:Op donderdag 19 april 2012 11:35 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang je thee zonder suiker drinkt niet. Ligt er aan wat je belangrijk vindt, maar persoonlijk drink ik ook liever geen thee met theïne (= cafeïne). Maar dat moet je zelf weten
Precies, die drink ik dan ook het meestquote:Op donderdag 19 april 2012 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf. Rooibos (wat eigenlijk geen thee is) heeft dat niet, hetzelfde geldt voor "kruidenthee" (wat ook geen thee is).
Er zitten geen blaadjes van de theeplant in... Dus technisch gezien is het geen thee.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom is rooibos en kruidenthee geen thee dan?
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nietus! Er is niks mis met thee, thee is rustgevend
Er is pas wat mis met thee op het moment dat je er suiker/zoetjes/honing in gooit.
(sorry, de theeverslaafde sprak)
Omdat er geen theebladeren in zitten en om thee te mogen heten moeten er eigenlijk theebladeren in zitten.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom is rooibos en kruidenthee geen thee dan?
Is dat lekker?!quote:Op donderdag 19 april 2012 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Niets mis met een dropje honing in je thee![]()
Een dropje honing of een honingdropje ?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Niets mis met een dropje honing in je thee![]()
Hè, bah, dingen die Kcals bevattenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buiten het feit dat het kcals bevat verpest het de heerlijke smaak die de thee zelf al heeft
Ja, verschrikkelijk he!quote:Op donderdag 19 april 2012 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hè, bah, dingen die Kcals bevatten![]()
![]()
bannen die dingen.
Oh.quote:
Alles een keer proberen tochquote:Op donderdag 19 april 2012 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die marshmallow thee is niet te zuipen inderdaad.
Als je met shinsplints doorsport wordt het alleen maar steeds erger.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:08 schreef Dwyn het volgende:
Gister een uur lang mijn schenen liggen koelen. Werkt wel ontzettend motiverend voor het sporten moet ik zeggen.![]()
Vandaag een complimentje gehad van een oud collega die mij al een tijdje niet had gezien. Zo leuk.
Dat... heeeel veel rusten!quote:Op donderdag 19 april 2012 13:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je met shinsplints doorsport wordt het alleen maar steeds erger.
Zoek een andere sportquote:
Hou (helaas) maar rekening met heel veel meer... twee weken is echt neit genoeg. Begin maar eens met 1 of 2 maanden, just to be sure...quote:
Zoals?quote:
Fietsen en krachttraining is eigenlijk het enige wat ik gister heb gedaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hou (helaas) maar rekening met heel veel meer... twee weken is echt neit genoeg. Begin maar eens met 1 of 2 maanden, just to be sure...
Ik zou voor de time being overstappen op fietsen en het over een paar kilo nog eens gaan proberen. Heel naar, maar het is echt niet anders.
Hmm okayquote:Op donderdag 19 april 2012 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ow... dan zou ik de krachttraining laten varen, geloof ik.
Vraag het eens na bij de sportschool of bij een fysio.
Helaas geneest juist een blessure aan het scheenbeen bijzonder traag. De doorbloeding van je benen is niet optimaal.quote:
hebben jullie een kolfkamer op kantoor?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Ik heb ineens toch een slaap!Zou hier zo een tukkie kunnen doen.
Hmmm, zal ik m'n deur even dicht doen...
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hebben jullie een kolfkamer op kantoor?![]()
...en wodkaquote:Op donderdag 19 april 2012 14:36 schreef Sjeen het volgende:
Bleekselderij, lekker! Ik krijg alleen behoefte aan tomatensap
Waarom is ze dan een 'vriendin'?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:47 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb een vriendin op bezoek die echt een enorm kreng kan zijn ik niet zo aardig vind... Ze is huge en bagatelliseert mijn resultaten altijd in het kader van "Ach, ik heb andere prioriteiten, maar zou dat natuurlijk ook gewoon kunnen". Grmbl.. ze krijgt mooi zes koekjes bij d'r koffie!
dat.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom is ze dan een 'vriendin'?
Ik noem niemand vriendin die ik eigenlijk niet mag
'Vage kennis' kunnen ze krijgen als ze stom zijnquote:
Jajaquote:Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
Tink, 6 koekjes!
![]()
Isa, of je er echt overheen gegroeid ben zou ik niet weten, maar ik kan me wel voorstellen dat het een beetje tot rust komt, dus dat je best af en toe een appeltje kan eten, maar niet dagelijks ofzo.
Kwestie van uitproberen.
Jij bent hier de medisch geschoolde he!![]()
Njah, we gaan 20 jaar terug en zolang we elkaar niet al te vaak zien, is het best gezellig. Het is niet dat ik haar echt niet aardig vind, we botsen gewoon een beetje soms. Ik zie er niet echt tegenop dat ze langs komt, ik begin gewoon niet over afvallen. Kan me voorstellen dat het voor ook naar is dat ik iets aan het bereiken ben wat zij ook heel graag wilt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XxK&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
En dat!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:03 schreef DarkElf het volgende:
Goed zo BE toch gaan ondanks dat je geen zin hebt!
Njah, ik heb ook vriendinnetjes die ik echt voor geen goud zou willen missen en die ik wel echt wekelijks zie, maar ik heb ook vriendinnen die ik 1 keer in het half jaar zie en dan is het ook goed. Toch zijn we er voor elkaar en dat is fijnquote:Op donderdag 19 april 2012 15:01 schreef Ticootje het volgende:
Vriendschappen zijn complex... Ik pas er ook vaak voor. Ik heb een paar meiden die ik beschouw als vriendin, en heel gezellig als we afspreken, maar als we een tijdje elkaar niet zien is dat ook prima.. Ik zou het moeilijk vinden als je opeens verplicht bent om langs te gaan of dat mensen de deur plat lopen. Ik ben nogal op mezelf.
Ja klopt, had ik van het weekend ookquote:Op donderdag 19 april 2012 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dat!
Gek overigens dat het altijd beter gaat/lijkt te gaan als je in eerste instantie óf geen zin had, óf je verwachtingen niet zo hoog had!
Hier het zelfde, gelukkig zijn de meeste ook zo en vinden ze het wel goed zo. Ik haat verplichtingen. Ook naar familie toe, ik kan daar dus niet tegen, van het weekend nog. Een oom was jarig en mijn nichtje. Beide vierde het op dezelfde dag en tijd. Tja ik kan mij zelf niet in 2en splitsen en aangezien mijn oom verder nooit zijn verjaardag viert en dit een verrassingsfeestje was zijn we dus naar zijn verjaardag gegaan. Mijn nichtje (andere kant van de familie) was daar niet blij mee. Ja jammer dan.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:01 schreef Ticootje het volgende:
Vriendschappen zijn complex... Ik pas er ook vaak voor. Ik heb een paar meiden die ik beschouw als vriendin, en heel gezellig als we afspreken, maar als we een tijdje elkaar niet zien is dat ook prima.. Ik zou het moeilijk vinden als je opeens verplicht bent om langs te gaan of dat mensen de deur plat lopen. Ik ben nogal op mezelf.
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
Gaan hardlopen als je totaal geen zin hebt en tot de ontdekking komen dat het best lekker gaat!![]()
Nu even lunchen.
Oh... en thee! Uiteraard!
Groene. Veel!
+1quote:Op donderdag 19 april 2012 15:01 schreef Ticootje het volgende:
Kut.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef Wildervankstertje het volgende:
Na 8 maanden samenwonen sinds ruim 3 weken weer alleen, ex heeft me op straat gezet
Ben opeens ook heel wat afgevallen. Heb zelf het idee dat het door de stress is gekomen. Inmiddels gaat `t weer goed met me en denk dat die kilo`s ook wel snel terug zullen zijn.
Ai, da's niet tof! Sterktequote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef Wildervankstertje het volgende:
Na 8 maanden samenwonen sinds ruim 3 weken weer alleen, ex heeft me op straat gezet
Ben opeens ook heel wat afgevallen. Heb zelf het idee dat het door de stress is gekomen. Inmiddels gaat `t weer goed met me en denk dat die kilo`s ook wel snel terug zullen zijn.
sterktequote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef Wildervankstertje het volgende:
jeetje zegquote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef Wildervankstertje het volgende:
Wat Lonaa vraagt en veel sterktequote:
Ben er inmiddels al overheenquote:
Da's snel... weet je zeker dat het geen reboundlove is?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:16 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ben er inmiddels al overheenPer toeval kwam er vorige week iemand op m`n pad waar het vanaf de eerste minuut mee klikte. Paar dagen geprobeerd het gevoel te onderdrukken, maar niet gelukt. Ben gewoon verliefd
Enige nadeel is nu dat ik tijdelijk bij m`n vader woon. Sta al 3,5 jaar bij de woningbouw ingeschreven, heb dat nooit stopgezet toen ik ging samenwonen dus dat is mijn geluk nu. Als alles meezit heb ik voor 1 juni een woning.
Ben nu best wel blij met de kilo`s die ik kwijt ben, heb gewoon 5 spijkerbroeken die ik opeens weer aan kan terwijl ze me eerst veel te strak zaten
Ja tijdelijk bij m`n vader, waarschijnlijk heb ik voor 1 juni dus een huisje voor mezelfquote:Op donderdag 19 april 2012 15:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kut.![]()
Heb je wel een plek om te wonen?
Is dat niet heel eenzaam?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:01 schreef Ticootje het volgende:
Moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat niet heel eenzaam?
Ik houd juist bewust alleen de vrijdagavond voor mezelf vrij en verder heb ik bijna altijd vrienden over de vloer.
Nee we hebben gewoon een klik samenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:17 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Da's snel... weet je zeker dat het geen reboundlove is?
En MoBlo, ik heb geen koekjes in huis... Was geen serieuze opmerking
Ik heb ook niet vaak mensen over de vloer, maar doe wel regelmatig leuke dingen met vrienden. Sociale contacten zijn me heilig.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd juist bewust alleen de vrijdagavond voor mezelf vrij en verder heb ik bijna altijd vrienden over de vloer.
Nee, ik zou gillend gek worden als er elke dag iemand over de vloer is.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jup.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Moet er niet aan denkenVrijdagavond is eventueel voor wat leuks doen, de rest is voor mij en m'n man. Heerlijk.
[/autist]
Da's rap als je elkaar pas een week kentquote:Op donderdag 19 april 2012 15:20 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Nee we hebben gewoon een klik samenVanaf het eerste moment al. Heb het telkens geprobeerd te onderdrukken en gewoon alleen een vriendschap met hem aan te gaan maar dat houden we beide niet vol.
hear hear.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, ik zou gillend gek worden als er elke dag iemand over de vloer is.
Kenden elkaar als chatmaatje al wel een paar jaarquote:Op donderdag 19 april 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's rap als je elkaar pas een week kent![]()
Is hier al vaker een discussiepunt geweest... Waarom ga je naar de Hunkemöller?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:23 schreef Wildervankstertje het volgende:
Vandaag weer aan het speuren geweest naar leuke beha`s maar was is dat een ellende zeg als je een grote maat hebt.
Van de meeste merken moet ik maat 90G hebben maar van beha`s van Hünke Möller 85HEr is zo weinig keus. En wat er hangt heeft vaak geen beugels, wat ik dus absoluut wel nodig heb.
Ja, ik wil in mn blote reet kunnen lopen als ik dat wil.. Mijn huis.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn ouders komen volgende week 3 dagen langs (2 nachten) en hoewel ik daar wel zin in heb word ik nu al gillend gek van de aanwezigheid van anderen in ONS huis
Zelfde met een feestje en dat er dan iemand blijft slapen. De volgende ochtend moet het feestje AFGELOPEN zijn en moet iedereen WEG zijn omdat ik m'n eigen rare dingen wil kunnen doen
Ik heb een vriendin (een echtequote:Op donderdag 19 april 2012 15:21 schreef Ticootje het volgende:
Nee, ik zou gillend gek worden als er elke dag iemand over de vloer is.
Gezond eten en veel bewegen doe ik alquote:Op donderdag 19 april 2012 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
Oi Wildervankstertje, da's een aardige rollercoaster dan, van liefdesverdriet naar verliefd!
Enneh...die kilo's die eraf zijn blijven er natuurlijk mooi af he! Jij kan dat!
Who needs food when there's love.
oooh, dan is ie dus niet vorige week pas op je pad gekomenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:24 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Kenden elkaar als chatmaatje al wel een paar jaarMaar dat zegt ook niet alles.
Omdat de kwaliteit me goed bevalt, heb een aantal hele mooie beha`s daar gekocht en die zitten heerlijk. Het verschild alleen telkens weer hoeveel keus ze hebben in grote maten.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Is hier al vaker een discussiepunt geweest... Waarom ga je naar de Hunkemöller?
vind dat altijd wel leuk en gezellig maar voor mezelf zou dat helemaal niets zijn!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin (een echte) bij wie het altijd een zoete inval is! Daar is de hele dag wel iemand op visite en de visite wisselt ook een paar keer op zo'n dag. Zij vindt het leuk! Ik zou er doodongelukkig van worden.
ik herken dit wel, ik vind feestjes geweldig, maar als je blijft slapen, ga dan maar om 7 uur 's ochtends naar huis en maak me niet wakkerquote:Op donderdag 19 april 2012 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn ouders komen volgende week 3 dagen langs (2 nachten) en hoewel ik daar wel zin in heb word ik nu al gillend gek van de aanwezigheid van anderen in ONS huis
Zelfde met een feestje en dat er dan iemand blijft slapen. De volgende ochtend moet het feestje AFGELOPEN zijn en moet iedereen WEG zijn omdat ik m'n eigen rare dingen wil kunnen doen
Nee maar tijdens avondje uit toevallig in `t echt ontmoet terwijl we daar voorheen nog nooit over hadden gesproken. Was met een goede vriend in een cafe in Groningen, en daar kwam hij opeens binnen wandelenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oooh, dan is ie dus niet vorige week pas op je pad gekomen
Maar goed dat je dan nooit tijdens de relatie hebt afgesprokenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:27 schreef Wildervankstertje het volgende:
Nee maar tijdens avondje uit toevallig in `t echt ontmoet terwijl we daar voorheen nog nooit over hadden gesproken. Was met een goede vriend in een cafe in Groningen, en daar kwam hij opeens binnen wandelen
Ik vond 't echt baas dat we toen in Eindhoven in blei's appartement konden slapen! Gewoon bij 'thuis'komst nog even je eigen ding doen (ouwehoeren op normaal praatniveau zonder dat je bang bent dat anderen er last van hebben) en 's ochtends ook nog even lekker chillend! En poepen!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik herken dit wel, ik vind feestjes geweldig, maar als je blijft slapen, ga dan maar om 7 uur 's ochtends naar huis en maak me niet wakker![]()
![]()
`K heb zelf nog nooit logees gehadquote:Op donderdag 19 april 2012 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
whehehe ja, dat was wel ideaal ja. Poepenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vond 't echt baas dat we toen in Eindhoven in blei's appartement konden slapen! Gewoon bij 'thuis'komst nog even je eigen ding doen (ouwehoeren op normaal praatniveau zonder dat je bang bent dat anderen er last van hebben) en 's ochtends ook nog even lekker chillend! En poepen!
's Ochtends wil ik poepen. Lang en uitgebreid. Als er anderen in huis zijn, die slapen naast de wc met een heel dun muurtje ertussen, dan zit dat toch minder lekker
Inderdaadquote:Op donderdag 19 april 2012 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar goed dat je dan nooit tijdens de relatie hebt afgesproken
Aangezien we aan de andere kant van de Noordzeeplas wonen komt niemand echt 'even langs', dus dan is logeren een must. Schoonzusje + man + kind (;() komen deze zomer ook weer een paar dagen..quote:Op donderdag 19 april 2012 15:28 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
`K heb zelf nog nooit logees gehadWeleens feestjes in huis maar al was het 5u in de ochtend, iedereen vertrok altijd weer naar zijn/haar eigen huis.
Haha kan ik niet eens bij een ander thuis, had er al moeite mee toen ik 5 weken geleden met m`n ex op een minicruise schip zat en `k moest naar de wc. Gewoon buikkrampen gehad tot ik weer thuis was.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehe ja, dat was wel ideaal ja. Poepen
Geen idee, ik zit zelf nu in het traject. Ben vorige week voor de 2e keer naar het MCL geweest. Liepen veel mensen rond waarvan ik dacht; die zijn helemaal niet dik.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
hoe kun je trouwens met een onderwijdte van 85 kandidaat zijn voor WLS?
Of zit al je spek op je billen?
Is ongeacht je onderwijdte het niet handiger om gewoon te lijnen?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
hoe kun je trouwens met een onderwijdte van 85 kandidaat zijn voor WLS?
Of zit al je spek op je billen?
dat was mijn vraag nietquote:Op donderdag 19 april 2012 15:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is ongeacht je onderwijdte het niet handiger om gewoon te lijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |