SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mirjam op 18-04-2012 22:14:52 ]
Sorryquote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb de tickers in een spoiler gezet, de OP wordt anders echt vreselijk lang
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb de tickers in een spoiler gezet, de OP wordt anders echt vreselijk lang
Met strakke spijkerbroekquote:Op woensdag 18 april 2012 22:19 schreef Ticootje het volgende:
Tunieken vind ik echt stom. Maar hè, ik draag altijd een capuson trui..
Nog eentje danquote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
SQ ik vind dat je buik er in jurk 1 erg dubieus uitziet. Alsof je een hangbuikje hebt zoals alleen heule dikke mensen dat hebben. Maar het zal de foto wel zijn.
tuniek is een vormloze jurk in mijn ogen. Zo'n kaarsrecht gevalquote:Op woensdag 18 april 2012 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat bedoelen jullie nou met een tuniek eigenlijk? Ik dacht altijd dat het zo'n mouwloos jurkachtig ding over de kont was maar als ik google zie ik dat Otto alles tuniek noemt:
http://www.otto.nl/tuniek(...)creative=10672207232
Tnx, alle input is welkom!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:23 schreef Lonaa het volgende:
Als ik ook nog wat mag zeggen
*late binnenvaller*
Jurkje 1 vind ik het leukst, bij 2 zie ik je tietjes geplet zijn en dat is zonde, en 3 is niet mijn stijl, ondanks dat ik daar je tietjes erg mooi vind, vind ik zo'n kokerrok niks, maar hij staat je wel.
Ja! Tietjesquote:Op woensdag 18 april 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tnx, alle input is welkom!
Tietjes
Vrouwelijk. Ik heb af en toe eens een dag dat ik me optut, maar meestal draag ik gewoon geen make up en ben ik gewoon een slons. Ik hou ervan.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik weer een fatsoenlijk figuur en een baan heb kom ik trouwens bij jullie voor kleding en make-up advies. Ik wil echt wat vrouwelijker worden. Nu nog even niet
nou nee dus, want 2 valt te klein bij de tetters en 3 te grootquote:Op woensdag 18 april 2012 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Da's inderdaad alweer een heel stuk beter. Mijn stem gaat ook naar jurk 1. Maar dat is toch al besloten zag ik. Ik vind het trouwens een wonder dat je 3 jurkjes bestelt en ze alle 3 passen.
Brrrr...quote:
In het zwart en niets eronder.quote:
zuiperdquote:Op woensdag 18 april 2012 22:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Brrrr...![]()
Trouwens, ik heb net natuurlijk weer in de kroeg gezeten.
Rosebier gehad, eentje, en zelfs met dat op, nog niet boven de 1300 cal.
Zo nog maar even wat eten dan.
Ja, onwijs, verdomme.quote:
Ja maar ze passen dicht! Ook toen ik maat 40 had kocht ik online dingen die gewoon niet dicht gingen ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou nee dus, want 2 valt te klein bij de tetters en 3 te groot
Hier, een winkel vol!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar ze passen dicht! Ook toen ik maat 40 had kocht ik online dingen die gewoon niet dicht gingen ofzo.
En jouw plaatje is precieswat ik als tuniek in mijn hoofd had. Die kleur ook
Drink ALL the booze!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, onwijs, verdomme.
Dit weekend trouwens HELEMAAL los, want daarna kan ik een tijdje niet drinken.
Ik begin het echt zat te worden, heb er geen zin meer in. Ik wil mezelf mooi maken enzo. En zo'n leuk kantoorvrouwtje zoals SQ of Sjeen worden, lol.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vrouwelijk. Ik heb af en toe eens een dag dat ik me optut, maar meestal draag ik gewoon geen make up en ben ik gewoon een slons. Ik hou ervan.
Dan lig ik waarschijnlijk in bed zielig te zijn ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Drink ALL the booze!
Zit je dan met koninginnedag alleen op de bank
Langzaam opbouwen, ik ben ook nog niet zo ver als Sjeen hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik begin het echt zat te worden, heb er geen zin meer in. Ik wil mezelf mooi maken enzo. En zo'n leuk kantoorvrouwtje zoals SQ of Sjeen worden, lol.
Dat verdient eeeeeeen.......quote:Op woensdag 18 april 2012 22:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan lig ik waarschijnlijk in bed zielig te zijn ja.
Echt ZO klote.
Hoewel, mezelf kennende
Zou best kunnen dat ik eigenwijs genoeg ben om met koninginnendag gewoon de stad in te gaan en dronken te worden. Of eventueel out te gaan omdat alcohol niet zo goed gaat met een open wond in je strot en pijnstillers.x 9000
Fuck.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat verdient eeeeeeen.......
EMOSLINGER!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet roken vind ik ook echt heel erg.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Alcohol verdooft wel trouwens
Alleen het niet roken wordt dan extra moeilijk
Ja, dat kan ook gewoon nietquote:Op woensdag 18 april 2012 22:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet roken vind ik ook echt heel erg.
Niet eten, prima. Niet drinken, meh, overleven we wel. Niet roken, OH NOOOOOOOOEEEEEEESS!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Niks beters te doen? o.Oquote:Op woensdag 18 april 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat verdient eeeeeeen.......
EMOSLINGER!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet serieus niet zo goed wat ik moet doen.quote:
Nee, ik heb er al 1 opgestoken.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het echt heel disturbing dat ik nu trek krijg in een peuk?
ik heb twee weken niet gerookt en ben daarna dapper doorgegaan toenquote:Op woensdag 18 april 2012 22:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet zo goed wat ik moet doen.
Cold turkey stoppen? Pleisters halen? Gewoon doorroken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |