SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mirjam op 18-04-2012 22:14:52 ]
Sorryquote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb de tickers in een spoiler gezet, de OP wordt anders echt vreselijk lang
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb de tickers in een spoiler gezet, de OP wordt anders echt vreselijk lang
Met strakke spijkerbroekquote:Op woensdag 18 april 2012 22:19 schreef Ticootje het volgende:
Tunieken vind ik echt stom. Maar hè, ik draag altijd een capuson trui..
Nog eentje danquote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
SQ ik vind dat je buik er in jurk 1 erg dubieus uitziet. Alsof je een hangbuikje hebt zoals alleen heule dikke mensen dat hebben. Maar het zal de foto wel zijn.
tuniek is een vormloze jurk in mijn ogen. Zo'n kaarsrecht gevalquote:Op woensdag 18 april 2012 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat bedoelen jullie nou met een tuniek eigenlijk? Ik dacht altijd dat het zo'n mouwloos jurkachtig ding over de kont was maar als ik google zie ik dat Otto alles tuniek noemt:
http://www.otto.nl/tuniek(...)creative=10672207232
Tnx, alle input is welkom!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:23 schreef Lonaa het volgende:
Als ik ook nog wat mag zeggen
*late binnenvaller*
Jurkje 1 vind ik het leukst, bij 2 zie ik je tietjes geplet zijn en dat is zonde, en 3 is niet mijn stijl, ondanks dat ik daar je tietjes erg mooi vind, vind ik zo'n kokerrok niks, maar hij staat je wel.
Ja! Tietjesquote:Op woensdag 18 april 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tnx, alle input is welkom!
Tietjes
Vrouwelijk. Ik heb af en toe eens een dag dat ik me optut, maar meestal draag ik gewoon geen make up en ben ik gewoon een slons. Ik hou ervan.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik weer een fatsoenlijk figuur en een baan heb kom ik trouwens bij jullie voor kleding en make-up advies. Ik wil echt wat vrouwelijker worden. Nu nog even niet
nou nee dus, want 2 valt te klein bij de tetters en 3 te grootquote:Op woensdag 18 april 2012 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Da's inderdaad alweer een heel stuk beter. Mijn stem gaat ook naar jurk 1. Maar dat is toch al besloten zag ik. Ik vind het trouwens een wonder dat je 3 jurkjes bestelt en ze alle 3 passen.
Brrrr...quote:
In het zwart en niets eronder.quote:
zuiperdquote:Op woensdag 18 april 2012 22:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Brrrr...![]()
Trouwens, ik heb net natuurlijk weer in de kroeg gezeten.
Rosebier gehad, eentje, en zelfs met dat op, nog niet boven de 1300 cal.
Zo nog maar even wat eten dan.
Ja, onwijs, verdomme.quote:
Ja maar ze passen dicht! Ook toen ik maat 40 had kocht ik online dingen die gewoon niet dicht gingen ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou nee dus, want 2 valt te klein bij de tetters en 3 te groot
Hier, een winkel vol!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar ze passen dicht! Ook toen ik maat 40 had kocht ik online dingen die gewoon niet dicht gingen ofzo.
En jouw plaatje is precieswat ik als tuniek in mijn hoofd had. Die kleur ook
Drink ALL the booze!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, onwijs, verdomme.
Dit weekend trouwens HELEMAAL los, want daarna kan ik een tijdje niet drinken.
Ik begin het echt zat te worden, heb er geen zin meer in. Ik wil mezelf mooi maken enzo. En zo'n leuk kantoorvrouwtje zoals SQ of Sjeen worden, lol.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vrouwelijk. Ik heb af en toe eens een dag dat ik me optut, maar meestal draag ik gewoon geen make up en ben ik gewoon een slons. Ik hou ervan.
Dan lig ik waarschijnlijk in bed zielig te zijn ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Drink ALL the booze!
Zit je dan met koninginnedag alleen op de bank
Langzaam opbouwen, ik ben ook nog niet zo ver als Sjeen hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik begin het echt zat te worden, heb er geen zin meer in. Ik wil mezelf mooi maken enzo. En zo'n leuk kantoorvrouwtje zoals SQ of Sjeen worden, lol.
Dat verdient eeeeeeen.......quote:Op woensdag 18 april 2012 22:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan lig ik waarschijnlijk in bed zielig te zijn ja.
Echt ZO klote.
Hoewel, mezelf kennende
Zou best kunnen dat ik eigenwijs genoeg ben om met koninginnendag gewoon de stad in te gaan en dronken te worden. Of eventueel out te gaan omdat alcohol niet zo goed gaat met een open wond in je strot en pijnstillers.x 9000
Fuck.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat verdient eeeeeeen.......
EMOSLINGER!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet roken vind ik ook echt heel erg.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Alcohol verdooft wel trouwens
Alleen het niet roken wordt dan extra moeilijk
Ja, dat kan ook gewoon nietquote:Op woensdag 18 april 2012 22:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet roken vind ik ook echt heel erg.
Niet eten, prima. Niet drinken, meh, overleven we wel. Niet roken, OH NOOOOOOOOEEEEEEESS!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Niks beters te doen? o.Oquote:Op woensdag 18 april 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat verdient eeeeeeen.......
EMOSLINGER!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet serieus niet zo goed wat ik moet doen.quote:
Nee, ik heb er al 1 opgestoken.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het echt heel disturbing dat ik nu trek krijg in een peuk?
ik heb twee weken niet gerookt en ben daarna dapper doorgegaan toenquote:Op woensdag 18 april 2012 22:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet zo goed wat ik moet doen.
Cold turkey stoppen? Pleisters halen? Gewoon doorroken?
Cold turkey, bij voorkeur als je ziek bent en van zuurstof al de longen uit je lijf hoest! Werkte bij mij prima!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet zo goed wat ik moet doen.
Cold turkey stoppen? Pleisters halen? Gewoon doorroken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lijk er wel zwanger..
Vanmorgen even hetzelfde jurkje aangrdaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vandaag de 6e dag dat mijn weegschaal bevroren lijkt. Tot op de 100 gram exact hetzelfde getal. Met een beetje geluk precies een week lang(en dan er verdorie wel weer eens wat af zeg)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 19 april 2012 06:57 schreef Vicky het volgende:
Ik.zat gister vakantiefotos te kijken en toen kwam.ik deze tege.:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lijk er wel zwanger..
Vanmorgen even hetzelfde jurkje aangrdaan:Waar zijn je tieten gebleven vick ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Triumph heeft een goede (mooie en dure) collectie die echt wel werkt. Shape Sensation en Pure Shape even aanklikken rechtsboven in het menuutjequote:Op woensdag 18 april 2012 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Oh corrigerend ondergoed, welk merk of van welke webshop is een beetje goed?
Ik had een ding van de action![]()
Geen verschil natuurlijk
Thanks Tink, ik ga eens kijken op die site als mijn laptop eens wil opstartenquote:Op donderdag 19 april 2012 07:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Triumph heeft een goede (mooie en dure) collectie die echt wel werkt. Shape Sensation en Pure Shape even aanklikken rechtsboven in het menuutje
Verder is het spul van de Hunkemoller ook wel oke en wat betaalbaarder.
Als je echt geld wilt uitgeven, zoek je een goede lingeriezaak en ga je voor een mooie body van Primadonna ofzo. Maar da's wellicht wat te gortig voor één bruiloft...
Xx
die zijn er nog wel hoor.. Je ziet ze alleen nu even nietquote:
"quote:
Gelukkig ! dat ze er nog zijn dus he , jammer dat je ze niet ziet dus !quote:Op donderdag 19 april 2012 08:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
die zijn er nog wel hoor.. Je ziet ze alleen nu even niet
Stress lijkt er hier voor te zorgen dat ik op hetzelfde gewicht blijft.. Ik schommel tussen de 94 en 95.. Dat wat onsjes er af dan weer er bij.. Ik word er gek van.. Mijn moeder zegt dat ik goed bezig ben en dat het misschien gewoon even tijd nodig heb totdat ik over het gewicht heen ben dat ik het langst heb gewogen. Ik hoop het want het is niet heel motiverendquote:Op donderdag 19 april 2012 07:57 schreef Silmarwen het volgende:
Hier vliegt gewicht er ineens af ondanks 2 cupcakes, een patatje zonder en broodje kroket gister.
Ik gok dat dat stress is?
Heb net wat artikelen erover gelezen. Het ligt dus aan hoe je lichaam reageert. Je lichaam maakt meer adreline aan waardoor de schildklier sneller werkt, waardoor je inprincipe af zou moeten vallen, maar vaak gaan mensen door de stress meer/anders eten waardoor ze alsnog aankomen.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Stress lijkt er hier voor te zorgen dat ik op hetzelfde gewicht blijft.. Ik schommel tussen de 94 en 95.. Dat wat onsjes er af dan weer er bij.. Ik word er gek van.. Mijn moeder zegt dat ik goed bezig ben en dat het misschien gewoon even tijd nodig heb totdat ik over het gewicht heen ben dat ik het langst heb gewogen. Ik hoop het want het is niet heel motiverend
Ok. Dat weet ik het ook niet meer..quote:Op donderdag 19 april 2012 08:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Heb net wat artikelen erover gelezen. Het ligt dus aan hoe je lichaam reageert. Je lichaam maakt meer adreline aan waardoor de schildklier sneller werkt, waardoor je inprincipe af zou moeten vallen, maar vaak gaan mensen door de stress meer/anders eten waardoor ze alsnog aankomen.
Zo begreep ik het iig.
Neequote:Op donderdag 19 april 2012 08:19 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 "mag" vandaag op een shoppingspree van![]()
eens kijken of ik nog wat leuke zomer jurkjes kan vinden.. iemand nog winkel tips??
je lichaam moet af en toe ook even alles een beetje stabiliseren he !quote:Op donderdag 19 april 2012 08:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Stress lijkt er hier voor te zorgen dat ik op hetzelfde gewicht blijft.. Ik schommel tussen de 94 en 95.. Dat wat onsjes er af dan weer er bij.. Ik word er gek van.. Mijn moeder zegt dat ik goed bezig ben en dat het misschien gewoon even tijd nodig heb totdat ik over het gewicht heen ben dat ik het langst heb gewogen. Ik hoop het want het is niet heel motiverend
Ik vind je ontbijt een beetje magertjes... En 0% suiker ranja is tricky. Je lijf denkt "heej zoetigheid, nu komt er suiker", maar dat gebeurt dan niet. Daardoor kan het zijn dat je alleen maar meer trek krijgt.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Dan ga ik gewoon doorzetten.. En begin maar weer eens met een lijstje. (als jullie tips of aanmerkingen hebben graag, misschien doe ik wel gewoon iets fout)
O: Magere kwark met 0%suiker ranja.
T: Volkoren mini-eierkoek.
L: Left over van gisteren avond. 100GR spaghetti, denk nog ongeveer 200 gr roerbakgroente en wat gehakt met tomatensaus.
T: Fruit, en misschien een cracker met smeerkaas
D: Maggi dagschotel broccoli kaas met gehakt.
Ik drink gemiddeld 4 flesjes water, en daarnaast thee..quote:Op donderdag 19 april 2012 08:30 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind je ontbijt een beetje magertjes... En 0% suiker ranja is tricky. Je lijf denkt "heej zoetigheid, nu komt er suiker", maar dat gebeurt dan niet. Daardoor kan het zijn dat je alleen maar meer trek krijgt.
Hoeveel drink je?
Suiker is een werktuig van de duivel.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie twee warme maaltijden en je gaat pas tegen de lunch echt brandstof in je lijf pompen. Wat ik zou tippen: skip een van de warme maaltijden en eet gewoon drie boterhammen instead, en pak iets voedzamers in de ochtend. Juist wel iets met suiker en vezels om je lichaam op te starten.
Niet zo cynisch op de vroege ochtend lieverdquote:Op donderdag 19 april 2012 08:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Suiker is een werktuig van de duivel.
Nee, ik geloof wel echt dat suiker heeulheeeul slecht is en dat je daar mee op moet passen.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:32 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niet zo cynisch op de vroege ochtend lieverd
Goeie tip.. Als ik kwark eet sochtends wat fruit erbij..quote:Op donderdag 19 april 2012 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
je hoeft ook geen kopje suiker weg te lepelen he, een paar druiven of muesli met rozijnen is ook prima
het is netjes, maar je gaat er niet superhard mee. Niet dat dat moet he!quote:Op donderdag 19 april 2012 08:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Verder mag ik rond de 1750 kcal's volgens mijn BMR. Zou dat teveel zijn of is dat wel netjes? Ik ben 1,63 en weeg nu 94,5 ongeveer..
Oooo spraakverwarruuuuuung!!quote:Op donderdag 19 april 2012 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
je hoeft ook geen kopje suiker weg te lepelen he, een paar druiven of muesli met rozijnen is ook prima
I second that!quote:Op donderdag 19 april 2012 08:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wandelen kost nagenoeg geen moeite, kun je lekker opbouwen in een tempo waar jij je lekker bij voelt en als je dat regelmatig doet, werkt het echt GOED!
Ja bewegen moet ik zeker.. Denk dat ik vanmiddag een rondje ga wandelen.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
en joycie, wat ik al eerder tegen je heb gezegd... Ga bewegen! Fietsen, wandelen, maakt niet uit, maar hou dat lijf scherp en actief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |