SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 4% gewijzigd door STING op 18-04-2012 22:04:53 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
triest om de OP aan te passen.quote:
Liever ff een neutrale TT.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:38 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
triest om de OP aan te passen.
zeker omdat je bij blauw zit?
er stond echt niks bijzonders, alleen iets met cheaters oidquote:
Dat heet zwartmakenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
er stond echt niks bijzonders, alleen iets met cheaters oid
Geeneens echt cheaten, verondersteld cheaten "want deze basis was onmogelijk te vinden"quote:Op woensdag 18 april 2012 21:41 schreef gogosweden het volgende:
hey een cheater?
lekker backfiren op hem dan, nu ben ik eens een keer niet aan de beurt eeh
Er stond niet in dat we het over blauw hadden.quote:
dat van mij was ook verondersteld cheaten,quote:Op woensdag 18 april 2012 21:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geeneens echt cheaten, verondersteld cheaten "want deze basis was onmogelijk te vinden"
Jij zei zelf dat je cheatte, dat is niet meer "verondersteld".quote:Op woensdag 18 april 2012 21:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat van mij was ook verondersteld cheaten,
BACKFIRE
Het is nooit bewezen en aangezien een bekentenis niet voldoende is in deze rechtsstaat, is vic bij dezen vrijgesproken van alle aanklachten.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij zei zelf dat je cheatte, dat is niet meer "verondersteld".
Dankjewel Tomquote:Op woensdag 18 april 2012 21:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Het is nooit bewezen en aangezien een bekentenis niet voldoende is in deze rechtsstaat, is vic bij dezen vrijgesproken van alle aanklachten.
Of je hebt gewoon gecheatquote:Op woensdag 18 april 2012 21:48 schreef Mender het volgende:
Waarom verdenken jullie ons van cheaten? Waarom zou ik cheaten en daarmee alles verneuken? Terwijl ik nog een server heb, en dan riskeer dat sommige mensen daar niet meer komen spelen?
Of verdenken jullie flodder van cheaten? Dat was ook niet het geval. Onze base zat gewoon ECHT (kan je nakomen checken ingame, ik tp je dan) 570 meter verderop. Een cave die buiten uitkwam liep naar een gedeelte waar een treefarm was. Toen zag hij daar dus ineens Lanfcraft. Wij hoorde dat op TS dus we kwamen er meteen naartoe. En we zaten dus al vlakbij in onze base.
Als je dit niet gelooft moet je even ingame komen en een gil geven zodat ik je naar onze base TP zodat je het zelf kan nachecken. Zo niet dan moet je niet van alles gaan roepen.
Van Mender weet ik dat hij absoluut nooit zou cheaten. Flodder integendeel.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:48 schreef Mender het volgende:
Waarom verdenken jullie ons van cheaten? Waarom zou ik cheaten en daarmee alles verneuken? Terwijl ik nog een server heb, en dan riskeer dat sommige mensen daar niet meer komen spelen?
Of verdenken jullie flodder van cheaten? Dat was ook niet het geval. Onze base zat gewoon ECHT (kan je nakomen checken ingame, ik tp je dan) 570 meter verderop. Een cave die buiten uitkwam liep naar een gedeelte waar een treefarm was. Toen zag hij daar dus ineens Lanfcraft. Wij hoorde dat op TS dus we kwamen er meteen naartoe. En we zaten dus al vlakbij in onze base.
Als je dit niet gelooft moet je even ingame komen en een gil geven zodat ik je naar onze base TP zodat je het zelf kan nachecken. Zo niet dan moet je niet van alles gaan roepen.
Veroordeel dan niet het hele team, Drump.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Van Mender weet ik dat hij absoluut nooit zou cheaten. Flodder integendeel.
[ afbeelding ]
Daar kopen we niets voor he?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef Berend. het volgende:
[..]
Veroordeel dan niet het hele team, Drump.
En Flodder geloof ik.
Ik zal hem in je zombiemap verstoppen.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wil je een diamond pickaxe van mij?
Flodder is noob. Flodder is een aparte kerel. Iemand die slecht tegen z'n verlies kan en vaak met CAPS praat, dingen opeist en alles. Nee hoor, 100% betrouwbaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef Berend. het volgende:
[..]
Gogo, ga met je fleshlight spelen man
[..]
Veroordeel dan niet het hele team, Drump.
En Flodder geloof ik.
Jawel hoor, we hadden wel een deur.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jullie hadden geeneens een deur naar buiten, cheaters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Ik meende dat we de regels ondertussen aangepast hadden. Daarbij waren wij ook maar sinds 18:00 begonnen aan deze basis en een deur maken was onze prioriteit niet op dat moment.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die deur voldoet niet aan de regels, apen
Omdat het niet onze 1ste prioriteit was naab. We gingen eerst voedsel regelen en chesten neerzetten.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De regel; vanaf buiten duidelijk te zien. Dat is niet het geval.
Je krijgt pas complimenten als je naar de kapper geweest bent.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:05 schreef gogosweden het volgende:
En niemand heeft nog een bedankje neergezet voor het o zo leuke event wat ik opgestart heb
n00bs, als ik cheat is het war, doe ik iets goeds houd iedereen zijn bek dicht
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:05 schreef gogosweden het volgende:
En niemand heeft nog een bedankje neergezet voor het o zo leuke event wat ik opgestart heb
Give the man a bloody medail!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:05 schreef gogosweden het volgende:
En niemand heeft nog een bedankje neergezet voor het o zo leuke event wat ik geclaimed heb
Slotje op de reeks.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:09 schreef Jamiroquai het volgende:
En nu de game is afgelopen, wat is de bedoeling verder?
Je bent aan het trollen, right?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:05 schreef gogosweden het volgende:
Let's face it, flodder stuitte bij toeval op jullie base van wat ik hoorde. De map is niet eens zo groot dus het kan best. Het vechten enzo was best leuk toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Kinders kinders toch, of er nou gecheat is of niet. We hebben een paar epic battles + fun gehad. Nou je bek dicht, blij gaan kijken en ja knikken naar meneer RudeboyD.
Ik heb jullie basis even gecontroleerd. Dit is dus jullie deur naar jullie base:quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:35 schreef Mender het volgende:
Vanavond gaat de server om 18:00 weer online.
Hier even nogmaals de regels:
1. Je moet minimaal een deur van je base zichtbaar bovengronds hebben.
2. Je moet een sign zichtbaar in je base hebben met de tekst "base blauw" of "base rood"
3. Het team dat als eerste de base van het andere team vernield wint. Maak wel screenshots als bewijs!
Mocht het na een tijdje onbeslist blijven wie er wint. Dan kijken we naar het totaal aantal kills van beide teams. Die worden namelijk gelogd. (je kan je team mates niet killen).
IP: 176.31.239.38:25578
Als je nieuw bent. Doe /team om alle nodige info te zien. Je kan alleen nog team rood joinen. Team blauw zit vol.
Waarom zou ik?quote:
Heb je niet gelezen wat ik op Bestemmingsplan z'n post heb geantwoord? Daarbij is er ook een sign, misschien heb je die kamer nog niet gevonden.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:22 schreef Mender het volgende:
Nou gewoon even kappen met ons beschuldigen van cheaten.
btw
Dit waren de laatste regels:
[..]
Ik heb jullie basis even gecontroleerd. Dit is dus jullie deur naar jullie base:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is geen deur die duidelijk zichtbaar is vanaf buiten.
Die regel was overduidelijk en minimaal twee maal gepost. Er was zelfs nog discussie over.
Jullie zitten ons te beschuldigen terwijl jullie het zelf doen?![]()
Nogmaals, onze base zat 570 meter vanaf die van jullie. Flodder zag vanaf buiten torches in een cave. Hij loopt door in de cave en komt een treefarm tegen. Dan ziet hij ineens lanfcraft. Hij zegt het op TS, wij komen kijken en vinden jullie base. Dus snap niet wat jullie niet snappen? Wat zou er dan gecheat moeten zijn?
Nogmaals, jullie base voldeed niet aan de regels.
Als jullie sportief zijn doen we morgen een nieuw potje. Met nieuwe teams en andere regels.
Enough saidquote:Op woensdag 18 april 2012 22:22 schreef drumstickNL het volgende:
[..]Het vechten enzo was best leuk toch?
Als je sportief bent doe je dat.quote:
De regels waren duidelijk. Die wijzigen niet zomaar na een post van iemand zonder bevestiging van mij. Er was een sign, dat kan. De deur voldeed niet aan de regels.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je niet gelezen wat ik op Bestemmingsplan z'n post heb geantwoord? Daarbij is er ook een sign, misschien heb je die kamer nog niet gevonden.
Waarom zou ik sportief zijn als jullie dat ook niet zijn?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:28 schreef Mender het volgende:
[..]
Als je sportief bent doe je dat.
[..]
De regels waren duidelijk. Die wijzigen niet zomaar na een post van iemand zonder bevestiging van mij. Er was een sign, dat kan. De deur voldeed niet aan de regels.
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Waarom zou ik sportief zijn als jullie dat ook niet zijn?
Kun jij mij vertellen dat er bij jullie niet gecheat is?quote:
Kun jij mij vertellen dat er bij jullie niet gecheat is?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:30 schreef TJV het volgende:
[..]
Kun jij mij vertellen dat er bij jullie niet gecheat is?
Dat kan niemand garanderen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:30 schreef TJV het volgende:
[..]
Luister is Mender. Wij waren pas sinds 18:00 begonnen met die basis. Onze eerste prioriteit was om onze spullen veilig te stellen, snel wat resources en food verzamelen en daarna het uiterlijk van de basis bij te schaven. Toen wij jullie zagen wouden we net naar de jungle gaan om met jullie te vechten.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:28 schreef Mender het volgende:
[..]
Als je sportief bent doe je dat.
[..]
De regels waren duidelijk. Die wijzigen niet zomaar na een post van iemand zonder bevestiging van mij. Er was een sign, dat kan. De deur voldeed niet aan de regels.
Ik heb er persoonlijk alles aan gedaan om dat te voorkomen aangezien ik een eerlijk potje wou. Ask Berend.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:30 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet. Heb jij het idee dat er bij ons gecheat is?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:30 schreef Mender het volgende:
[..]
Ok, dat kan ik me dan wel voorstellen.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Luister is Mender. Wij waren pas sinds 18:00 begonnen met die basis. Onze eerste prioriteit was om onze spullen veilig te stellen, snel wat resources en food verzamelen en daarna het uiterlijk van de basis bij te schaven. Toen wij jullie zagen wouden we net naar de jungle gaan om met jullie te vechten.
Ik ookquote:Op woensdag 18 april 2012 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk alles aan gedaan om dat te voorkomen aangezien ik een eerlijk potje wou. Ask Berend.
Ik zeg ook niet dat mender cheat, ik zeg dat mender teammates de hand boven het hoofd houdt waarvan ik denk dat ze cheaten.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:33 schreef MissionPhailed het volgende:
Even serieus: een cheatende Mender is even waarschijnlijk als een schaatsende kameel.
Dan zijn we het daar in ieder geval over eens.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:33 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk alles aan gedaan om dat te voorkomen aangezien ik een eerlijk potje wou. Ask Berend.
Zeg me dan eens precies wie je verdenkt en je archument daarvoor. Eventueel via pm.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:33 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat mender cheat, ik zeg dat mender teammates de hand boven het hoofd houdt waarvan ik denk dat ze cheaten.
Flodder voor het ''toevallig'' vinden van onze base. Dat je onze base vindt; ok, zou kunnen dat er toevallig een cave 800 blocks verderop doorloopt. Kans lijkt me klein maar soit, dat weet ik verder niet. Dat het flodder is vind ik dan wel weer opvallend, maar dat komt omdat ik flodder niet vertrouw.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:48 schreef Mender het volgende:
[..]
Zeg me dan eens precies wie je verdenkt en je archument daarvoor. Eventueel via pm.
Of moet ik stoppen met posten nu.
Ik doe zo'n event ook maar gewoon voor de lol. Maar op deze manier is er natuurlijk weinig meer aan.
Laten we het gewoon leuk houden en dit achter ons laten dan.
Haha lekker stoken.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:00 schreef maurisioo het volgende:
He kom op geen ruzie maken, t'is maar een spelletje. Ik heb geen idee of iemand ook maar gecheat heeft. Als dat het geval is, dan vind ik dat ook best zielig.
Mijn argumenten:quote:Op woensdag 18 april 2012 22:48 schreef Mender het volgende:
[..]
Zeg me dan eens precies wie je verdenkt en je archument daarvoor. Eventueel via pm.
Of moet ik stoppen met posten nu.
Ik doe zo'n event ook maar gewoon voor de lol. Maar op deze manier is er natuurlijk weinig meer aan.
Laten we het gewoon leuk houden en dit achter ons laten dan.
Ik heb jullie basis serieus bij toeval gevonden, het valt ook echt niet op als je een cave binnenloopt, een tijdje uitlogt, en als je terugkomt, dat de hele cave vol bomen staatquote:Op woensdag 18 april 2012 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn argumenten:
Flodder mag de meeste van ons niet.
Flodder wist dat wij voorstaan en kan dat niet uitstaan.
Flodder zal er alles aan doen om ons te laten 'verliezen'.
En daarnaast is 570 blocks heel veel. In mijn ogen is het onmogelijk om zo ver en ook nog eens in de goede richting te minen.
Genoeg argumenten. Of het waar is wie weet. Flodder zal het sowieso niet meer toegeven.
Zo moeilijk was het niet te vinden:quote:Op woensdag 18 april 2012 22:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Flodder voor het ''toevallig'' vinden van onze base. Dat je onze base vindt; ok, zou kunnen dat er toevallig een cave 800 blocks verderop doorloopt. Kans lijkt me klein maar soit, dat weet ik verder niet. Dat het flodder is vind ik dan wel weer opvallend, maar dat komt omdat ik flodder niet vertrouw.
Veel plezier met je servers, ik kom er niet meer, maar afgaande op je pm's vind je dat niet erg.
Ave.
Dan nog. Als je er langs loopt (wat niet onwaarschijnlijk is voor een plek 580 meter van onze base) en je loopt 20 meter in die cave dan zie je het al.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:13 schreef TJV het volgende:
Er waren geen torches te zien aangezien wij dat zelf nagelopen hebben.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:16 schreef TJV het volgende:
Dat acht ik niet mogelijk aangezien daar een smoothstone muur stond.
Dan nog weet ik het niet, weet niet waar de farm was.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hij zag je VANAF de farm, een block of twintig verderop.
jij liep in een cave die aan die grote ruimte grenstquote:Op woensdag 18 april 2012 23:20 schreef Topiek het volgende:
Hij zal mij wel niet bij de farm gezien hebben. Ben er namelijk niet geweest, wist er nieteens van af
Ik weet niet wie dat gezegd heeft maar dat klopt idd niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:21 schreef TJV het volgende:
Ik hoor eerst verhalen dat flodder via een cave vanuit jullie base is gekomen, via een mijnschacht en weet ik veel wat.
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op woensdag 18 april 2012 23:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
jij liep in een cave die aan die grote ruimte grenst
Laat maar. Wij proberen hier de boel helder te krijgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ga je in deze versie niet door mineshafts en caves?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:31 schreef Flodder450 het volgende:
Okey:
mender was aan het scouten, ik was met de storage bezig, ik besloot ook te gaan scouten, ik liep vanaf de basis zuidwaarts, daarna richting het oosten, onderweg zag ik een cave waar licht uit kwam, ik liep de cave in, er zaten overal mobs (creepers, slimes etc.) daarom logde ik uit, nadat ik daaran weer inlogde stonden er ineens allemaal bomen, ik zag bij een van de caves die op die grote ruimte uitkwamen Lanfcraft zijn naam, bij het zien van zijn naam schoot ik in paniek, rende weg en alarmeerde de TS dat ik de basis had gevonden, daarna ben ik met mender pix, euri en syphke naar de basis gegaan, nadat we de basis precies gevonden hadden hebben we de boel goed aan gort geslagen en gesloopt, tijdens dezen activiteit werd ons veel kanker een dood toegewenst door oa drumpie
I don't regret my actions.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:31 schreef Flodder450 het volgende:
Okey:
mender was aan het scouten, ik was met de storage bezig, ik besloot ook te gaan scouten, ik liep vanaf de basis zuidwaarts, daarna richting het oosten, onderweg zag ik een cave waar licht uit kwam, ik liep de cave in, er zaten overal mobs (creepers, slimes etc.) daarom logde ik uit, nadat ik daaran weer inlogde stonden er ineens allemaal bomen, ik zag bij een van de caves die op die grote ruimte uitkwamen Lanfcraft zijn naam, bij het zien van zijn naam schoot ik in paniek, rende weg en alarmeerde de TS dat ik de basis had gevonden, daarna ben ik met mender pix, euri en syphke naar de basis gegaan, nadat we de basis precies gevonden hadden hebben we de boel goed aan gort geslagen en gesloopt, tijdens dezen activiteit werd ons veel kanker een dood toegewenst door oa drumpie
ik was pas 10 uur online trieste mongoolquote:Op woensdag 18 april 2012 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Laat maar. Wij proberen hier de boel helder te krijgen.
Je bent nu een mede-verdachte.
De corrupte servische overheid?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
I don't regret my actions.
Er klopt iets niet, er mist iets in dit verhaal.
I don't care.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:34 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ik was pas 10 uur online trieste mongool
Die zijn zeker corrupt, alleen weet ik niet wat dat met dit verhaal te maken heeft.quote:
Hou op man, ik kan prima tegen mijn verlies en daarbij heb ik geen jaloezie en nooit gehad.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:37 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Lastig he tegen je verlies kunnen?
Mean poeple suckquote:Op woensdag 18 april 2012 23:38 schreef delano.888 het volgende:
Staat er geld op deze wedstrijden ofzo? Ik lach me helemaal dood waar jullie allemaal moeilijk over doen. Ik vraag me echt af waarom dit alles zo belangrijk is voor jullie. Krijgt het team dat wint 1000 euro ofzo? Zo nee snap ik er niks van waarom jullie zo vreemd doen..
Je stopt er vrij veel tijd en energie in, dan kunnen de emoties hoog oplopen. Zeker als je denkt dat de tegenpartij aan het cheaten is.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:38 schreef delano.888 het volgende:
Staat er geld op deze wedstrijden ofzo? Ik lach me helemaal dood waar jullie allemaal moeilijk over doen. Ik vraag me echt af waarom dit alles zo belangrijk is voor jullie. Krijgt het team dat wint 1000 euro ofzo? Zo nee snap ik er niks van waarom jullie zo vreemd doen..
Mij hoor je niet zeggen dat ik niet tegen me verlies kan en dat jullie niet konden winnen. Alleen wist ik dat jullie zo zouden reageren als wij zouden winnen. En guess what?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hou op man, ik kan prima tegen mijn verlies en daarbij heb ik geen jaloezie en nooit gehad.
Lastig he, lopen?
We stonden alsnog voor dus je kan zeggen wat je wilt.
Nee, maar als we een spel spelen, willen we het wel 100% eerlijkquote:Op woensdag 18 april 2012 23:38 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb verdamme nog aan toe die basis 100% eerlijk gevondenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:41 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee, maar als we een spel spelen, willen we het wel 100% eerlijk
Probleem is dat er wantrouwen is, dat er mogelijk weer gecheat wordt het volgende potje.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:42 schreef delano.888 het volgende:
Ik zou denken nou dit potje zeggen we heeft niemand gewonnen, klaar. Begin een nieuwe ronde. Maarja, het zal wel aan mij liggen.
Dit keer bedoelde ik niet dat ik denk dat het niet 100% eerlijk is. Ik houd me hier verder buiten.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:42 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb verdamme nog aan toe die basis 100% eerlijk gevonden
ik ben ook nog langs de hoofdingang gelopen
die trowuens helemaal in een berg verborgen zat, terwijl wij dat niet mochten doe
Dan mix je de spelers?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:43 schreef STING het volgende:
[..]
Probleem is dat er wantrouwen is, dat er mogelijk weer gecheat wordt het volgende potje.
Nouja ik kan er slecht tegen als mensen ons vals beschuldigen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:38 schreef delano.888 het volgende:
Mij ook niet? Heb ik ergens gezegd dat ik niet tegen mijn verlies kan? Daarbij hadden jullie niet eens gewonnen pik, wij zijn uitgelogd want anders waren we het gevecht wel aangegaan. We geloven gewoon niet dat Flodder ons op een eerlijke manier gevonden heeft, zover ik weet heet dat geen winnen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:41 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Mij hoor je niet zeggen dat ik niet tegen me verlies kan en dat jullie niet konden winnen. Alleen wist ik dat jullie zo zouden reageren als wij zouden winnen. En guess what?
Ben jij nou zo dom of wij zo slim? Ga dit zooitje ongeregeld mixen.quote:
Met al dat haar voor je ogen kun je inderdaad niet goed lezen want daar is allang op geantwoord.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:42 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb verdamme nog aan toe die basis 100% eerlijk gevonden
ik ben ook nog langs de hoofdingang gelopen
die trowuens helemaal in een berg verborgen zat, terwijl wij dat niet mochten doe
Maurice, verzin eens wat nieuws.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:45 schreef maurisioo het volgende:
Misschien verstandig om gewoon even een tijdje rust te hebben hier. Doen we het over een paar weken weer, en dan hopen dat alles goed is.
Dit is toch de normale gang van zaken in dit topic maurisooo?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:45 schreef maurisioo het volgende:
Misschien verstandig om gewoon even een tijdje rust te hebben hier. Doen we het over een paar weken weer, en dan hopen dat alles goed is.
Met al die anabolen in je lijf kun jij niet redelijk antwoordenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met al dat haar voor je ogen kun je inderdaad niet goed lezen want daar is allang op geantwoord.
Ohquote:
Dat klopt, maar ik vind het zo vervelend om alle posts weer te moeten teruglezen omdat ik niks wil missenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is toch de normale gang van zaken in dit topic maurisooo?
Ik functioneer anders gewoon naar behoren.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:54 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Met al die anabolen in je lijf kun jij niet redelijk antwoorden
Er is geen winnaar en geen verliezer.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
samenvatting voor tjv: het is een spelletje. Maak je even druk om je verlies, zeg.
Jij bent nog te dom om te poepen jonge.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:59 schreef drumstickNL het volgende:
bro, als flodder m vandaag niet vond, vond ik hem morgen wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Als dat legitiem gebeurd zou zijn had ik je een digitale schouderklop gegeven.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:59 schreef drumstickNL het volgende:
bro, als flodder m vandaag niet vond, vond ik hem morgen wel.
Nee hoor, ik maak me niet druk.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
tien keer herhalen dat je gelijk hebt is wél je druk maken, tom
Servisch toetsenbord?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ik krijg stroomschokken als ik die zin af wil maken, dit gaat niet werken.
quote:Op donderdag 19 april 2012 00:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ik weet zeker, hier zitten moderators te f5'en
Als wij dit willen uitpraten dan hebben wij de volle vrijheid om dit te doen en daar mag niemand ons in belemmeren mits het op een vijandige manier gaat.quote:
Als jij het zo letterlijk wil nemen, is dat jouw keuze.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als wij dit willen uitpraten dan hebben wij de volle vrijheid om dit te doen en daar mag niemand ons in belemmeren mits het op een vijandige manier gaat.
Dus wat je ook kan zeggen is "Los het normaal op".
Nou ik zit hier nog behoorlijk in de stank. Sjezus wat een knoepert kwam eruit zeg.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De lucht begon een beetje te klaren
Zo mag ik het zien.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:12 schreef STING het volgende:
[..]
Als jij het zo letterlijk wil nemen, is dat jouw keuze.
Dat komt omdat ik hier gewoon al wat langer in het topic zit. Het spammen laat ik verder aan jullie overquote:Op donderdag 19 april 2012 00:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lorre en Loon toch nog vrij veel, dat had ik niet verwacht.
Daar heb je ook wel weer een puntquote:Op donderdag 19 april 2012 01:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als alle kutmongolen niet mee mogen doen hou je te weinig spelers over.
Sws ff snel geeditquote:Op donderdag 19 april 2012 08:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet meer, kijk er nog eens naar. Geupdate.
Precies, vooral die paintings zijn altijd lastig..quote:Op donderdag 19 april 2012 08:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/ Kijk zelf maar.
Mijn probleem met texturepacks:
[ afbeelding ]
En water is ook niet het makkelijkstequote:Op donderdag 19 april 2012 09:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Precies, vooral die paintings zijn altijd lastig..
Ik doelde op iets andersquote:Op donderdag 19 april 2012 09:12 schreef delano.888 het volgende:
Sowieso zie ik het nut niet echt van een indoor pool verder eigenlijk
Mooizo, het werd eens tijdquote:Op donderdag 19 april 2012 09:23 schreef STING het volgende:
Goedemorgen gents,
We hebben nogmaals even intern overleg gehad over dit topic.
Gezien de blijvend sterkte behoefte aan slowchat, willen we een Minecraft SC graag een kans geven.
Als jullie elkaar daar met respect behandelen en het gewoon netjes houden, kan de SC wat ons betreft blijven.
Dus ik zou zeggen, wie zich geroepen voelt.
STING, ik wil je vragen: wil je met mij trouwen?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:23 schreef STING het volgende:
Goedemorgen gents,
Gezien de blijvend sterkte behoefte aan slowchat, willen we een Minecraft SC graag een kans geven.
Als jullie elkaar daar met respect behandelen en het gewoon netjes houden, kan de SC wat ons betreft blijven.
wordt dit topic dan een slowchat of word daar een nieuw topic voor aangemaakt?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:23 schreef STING het volgende:
Goedemorgen gents,
net gedouched, ik heb 20 minuten om de speech + powerpoint af te maken en ik heb nog steeds geen idee wat "the point" zal moeten zijn..quote:Op donderdag 19 april 2012 09:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gewoon dit topic lijkt me, in zijn post staat expliciet "dit topic" en "de SC wat ons betreft blijven".
Moet jij niet aan een powerpoint werken trouwens?
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
net gedouched, ik heb 20 minuten om de speech + powerpoint af te maken en ik heb nog steeds geen idee wat "the point" zal moeten zijn..
Daar kunnen jullie dus een nieuw topic voor aanmaken, "Minecraft SC #1: blabla"quote:Op donderdag 19 april 2012 09:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wordt dit topic dan een slowchat of word daar een nieuw topic voor aangemaakt?
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Daar kunnen jullie dus een nieuw topic voor aanmaken, "Minecraft SC #1: blabla"
Ik reeks hem dan wel.
Heb hem niet gedelete, maar Topiek was net een paar seconden eerder ofzoquote:
maar diegene die hem niet gebruikt kan dus gewoon nog cheaten, dat bedoel ikquote:Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar dan is iedereen dus verplicht om die te gebruiken. Als het niet belastend is, is het niet eens een erg gek idee.
Precies, gewoon lekker hier de SC doen en heel af en toe ontopic praten.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:57 schreef Berend. het volgende:
Kunnen we trouwens dit gewoon niet de slowchat maken? Anders moet je steeds in 2 topics gaan kijken enzo
maar dat kunnen ze niet checken,quote:Op donderdag 19 april 2012 10:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Degene die hem niet gebruikt mag niet meedoen aan pvp begrijp ik.
alternatieve clientsquote:Op donderdag 19 april 2012 09:56 schreef Berend. het volgende:
Ik heb hierbij ook een voorstel. Omdat mensen toch erg bang zijn voor cheaters ben ik er voor om Spout te gaan gebruiken op de server. Als elke user verplicht SpoutCraft heeft dan zal het xray probleem opgelost zijn. Als ik het goed heb kan mender een plugin installeren van Spout waardoor Mender een screenshot kan maken van wat iedereen ziet. Volgens mij dus ook texturepacks en mods. Maar Mender wil ook graag zelf spelen en dat kan niet als je ziet hoe de enemy base eruit ziet. Dus zou iemand die niet mee speelt deze rol op zich moeten nemen.
Ik kan het fout hebben met dat je ook texturepacks en mods ziet, maar dat moeten we dus even controleren
Ik snap het, maar dat gaat hem niet worden. Sommige mensen willen geen slowchat, maar wel serieus kunnen praten over MC.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Precies, gewoon lekker hier de SC doen en heel af en toe ontopic praten.
Er is een plugin dat alleen SpoutCraft users doorlaat.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:58 schreef gogosweden het volgende:
maar als iemand de spoutclient niet gebruikt zien jullie dat toch niet
Klopt, maar je kan ook een verplichte texture pack laten gebruiken, bijv default. Het enige wat dan nog kan is een xray mod. Maar ik weet niet of dat samen kan met Spout.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar dat kunnen ze niet checken,
iig niet in realtime
Ja ik ben er wel voor om spout te gaan gebruiken. Mischien dat we dit event samen kunnen gaan hosten pix? Dat wij dus alles opzetten. En dat iemand anders dan de admin taak op zich neemt om de boel te controleren. Dat zou beter zijn omdat ik dan zelf mee kan spelen. Lanfcraft interesse? Als dat niet lukt neem ik de admin taak wel op me, mocht het nodig zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:15 schreef Berend. het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan ook een verplichte texture pack laten gebruiken, bijv default. Het enige wat dan nog kan is een xray mod. Maar ik weet niet of dat samen kan met Spout.
Je kan ook nog leuke dingen toevoegen zoals: http://forums.spout.org/t(...)93-cb1-2-5-r1-1.287/
Of een ingame guide: http://forums.spout.org/t(...)9-cb1-2-5-r1-0.2357/
En de plugin waar ik het over had: http://forums.spout.org/t(...)93-cb1-2-5-r1-0.261/
En we kunnen elk team een soort van ''nexus'' geven. Als die nexus gedestoryed is, heeft dat team -1 live. Alleen Mender kan die nexus maken. (custom block)
Opgelost?
SPOILER: MenderVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mFOKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verdwenen uit de op?ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
tof!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:35 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel voor om spout te gaan gebruiken. Mischien dat we dit event samen kunnen gaan hosten pix? Dat wij dus alles opzetten. En dat iemand anders dan de admin taak op zich neemt om de boel te controleren. Dat zou beter zijn omdat ik dan zelf mee kan spelen. Lanfcraft interesse? Als dat niet lukt neem ik de admin taak wel op me, mocht het nodig zijn.
We kijken vanavond wel even wat we kunnen regelen. Heb nu weinig tijd helaas.
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Vraagje.
Waarom is ditSPOILER: MenderVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mFOKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verdwenen uit de op?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Dat valt wel meequote:Op donderdag 19 april 2012 11:17 schreef TJV het volgende:
Sting denkt nu: ''wat een vieze vuile mongolen, krijgen ze een sc is het weer niet goed.'' Vervolgens gooit hij alles op slot.
Ik zal er iig me best voor doen. Bedankt. Wordt gewaardeerd.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:23 schreef STING het volgende:
Goedemorgen gents,
Is goed.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:35 schreef -Datdus- het volgende:
Mender ga je nog een render posten van de hardcore wereld? Ik ben wel benieuwd waar jullie zaten..
Dat zien we dan wel. Dit topic moet ook toegankelijk blijven voor nieuwe MC users en dat is het niet meer als het één grote SC kliek wordt (wat het nu al is). Daarom een apart topic, wees er blij mee.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wedden dat hier niemand meer post dalijk?
Dit topic blijft hetzelfde of het gaat uitsterven. Dat zijn de enige twee dingen die gebeuren kunnen. Effectief is het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat dat aangaat is een apart topic ook gewoon handiger imho, nu kunnen de mensen die geen SC willen gewoon dit topic blijven volgen zonder vol stress te schieten.
Probeer /butcher met WorldEditquote:Op donderdag 19 april 2012 13:07 schreef Jump het volgende:
Kan je in mcedit ook de entities verwijderen? Ik had een chunk error er daar vliegen nu constant creepers door de licht
Dat kan. Ik weet zo alleen niet uit m'n hoofd waar die functie zit.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:07 schreef Jump het volgende:
Kan je in mcedit ook de entities verwijderen? Ik had een chunk error er daar vliegen nu constant creepers door de licht
Is goed. Het is inderdaad sowieso handig om iemand te hebben die controleert of de regels worden nageleefd.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:35 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel voor om spout te gaan gebruiken. Mischien dat we dit event samen kunnen gaan hosten pix? Dat wij dus alles opzetten. En dat iemand anders dan de admin taak op zich neemt om de boel te controleren. Dat zou beter zijn omdat ik dan zelf mee kan spelen. Lanfcraft interesse? Als dat niet lukt neem ik de admin taak wel op me, mocht het nodig zijn.
We kijken vanavond wel even wat we kunnen regelen. Heb nu weinig tijd helaas.
Ja, zie je DM. Heb er al 3 gestuurdquote:Op donderdag 19 april 2012 13:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Pix heb je gelezen wat ik op die post van jou over spout heb gereageerd?
Dat is juist de bedoeling vriend. Er is wel een minimap mod voor Spout dacht ikquote:Op donderdag 19 april 2012 13:16 schreef bobbernaut het volgende:
Geen spout, dan werken mods niet meer.
Ik vond het net zo leuk idd.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:20 schreef Topiek het volgende:
Zullen we gewoon nog een potje doen, nieuwe teams, nieuwe kansen.. en we zien wel hoe het loopt.
Ik vind het jammer dat het gister zo gegaan is, maar het vertrouwen van sommige spelers in sommige spelers is weg.
We kunnen alles weer op 0 zetten, en gewoon het vertrouwen gedurende het spel weer terugwinnen.
Dat is jouw eigen keuze, tof hè, net zoals andere ervoor kiezen beide te gaan volgenquote:Op donderdag 19 april 2012 12:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een goede oplossing Sting. Nu moet ik 2 topics gaan bijhouden om alles mee te krijgen.
Nee ik blijf lekker hier.
Hoi Yvonnequote:Op donderdag 19 april 2012 13:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is jouw eigen keuze, tof hè, net zoals andere ervoor kiezen beide te gaan volgen
We zullen zien sjagrientje vammequote:Op donderdag 19 april 2012 12:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit topic blijft hetzelfde of het gaat uitsterven. Dat zijn de enige twee dingen die gebeuren kunnen. Effectief is het in ieder geval niet.
Dit.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jup, dus inderdaad bedankt voor de coulance van jullie kant
Dat komt ook omdat jullie het zo goed doenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jup, dus inderdaad bedankt voor de coulance van jullie kant
Mag ik een yvonne en STING adoratie topic in ONZ maken?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat jullie het zo goed doen
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:46 schreef Topiek het volgende:
[..]
Mag ik een yvonne en STING adoratie topic in ONZ maken?
Ik ben Topiekquote:Op donderdag 19 april 2012 13:49 schreef Berend. het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik wel een andere LanfCraft hebben gesproken
Dquote:Op donderdag 19 april 2012 13:46 schreef Topiek het volgende:
[..]
Mag ik een yvonne en STING adoratie topic in ONZ maken?
Hoi Larpcraftquote:Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik ben TopiekGeen LanfCraft.. wie is LanfCraft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |