SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MenderVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mFOKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!If not now, then when.![]()
GODVER IK WILDE ALS TT ROOD WORDT JULLIE DOOD DOEN!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Drumpski, we hebben 2 topics tegelijkertijd geopend.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
hahahaha, dat is haast onmogelijk. Klikte jij op "open nieuw deel"?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:54 schreef TJV het volgende:
Drumpski, we hebben 2 topics tegelijkertijd geopend.If not now, then when.![]()
WTF HOE KAN DAT?!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hahahaha, dat is haast onmogelijk. Klikte jij op "open nieuw deel"?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Op de seconde.
Je kunt je nick gewoon registeren he, en alleen toegang geven tot een kanaal vie geregistreerde nicks...quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:40 schreef -Datdus- het volgende:
Hey maar op IRC kan ik doen alsof ik iemand van team blauw ben?Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Wij zijn voor elkaar gemaakt.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
En ons ultieme doel is om STING in-game te vernietigen, zo vaak en zo hard te pwnen dat die door de vernedering moet stoppen met FOK!.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Offtopic is het nieuwe ontopic. Ontopic ga je maar in de GAM SC.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Mender waarom staan onze kills eigenlijk niet in de leadkills, zou die plugin overbelast raken ofzo?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:59 schreef TJV het volgende:
Mender waarom staan onze kills eigenlijk niet in de leadkills, zou die plugin overbelast raken ofzo?![]()
![]()
SWAGquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:59 schreef TJV het volgende:
Mender waarom staan onze kills eigenlijk niet in de leadkills, zou die plugin overbelast raken ofzo?![]()
Even een liedje om ons kameraden alvast in opperbeste stemming te krijgen.
Wannere.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wankere.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ditquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:03 schreef drumstickNL het volgende:
18:00, ik moet ook aan mijn studie denken.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Eej bitch van me, accepteer nou gewoon hoe Mender het doet. Mender en ik zijn er allebei over eens dat op deze manier de gameplay langer is en nog veel leuker ook. Om 18:00 gaat het los en hard ook!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:02 schreef Berend. het volgende:
Hoelaat vinden jullie dat de server iedere dag weer open moet?
Poll: Wanneer moet de server weer aan?
• 14:00
• 15:00
• 16:00
• 17:00
• 18:00
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Daarnaast kun je nog naar iets uitkijken, ik zou ook het liefst nu spelen, maar zo is het leuker.If not now, then when.![]()
Ik ben aan het genieten van mijn rijbewijs, dus flikker op met je server.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Je mag niet rijden en op FOK posten tegelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef TJV het volgende:
Ik ben aan het genieten van mijn rijbewijs, dus flikker op met je server.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef TJV het volgende:
Ik ben aan het genieten van mijn rijbewijs, dus flikker op met je server.![]()
![]()
![]()
In hoeverre je in Amsterdam normaal kunt rijden?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef TJV het volgende:
Ik ben aan het genieten van mijn rijbewijs, dus flikker op met je server.
If not now, then when.![]()
Jij mag niet uit de keuken komen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Je mag niet rijden en op FOK posten tegelijk.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Binnen Amsterdam blijft het fiets/metro ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In hoeverre je in Amsterdam normaal kunt rijden?
STING zit bij blauw dus wij komen voor hem op, kap eens met het bedreigen van onze teammattie.
STING, we cool, alright?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik heb gewoon niet het idee dat hij helemaal 100% tof is, niets persoonlijks hoor.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Loop ze aarsch niet zo te likken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef drumstickNL het volgende:
STING zit bij blauw dus wij komen voor hem op, kap eens met het bedreigen van onze teammattie.
STING, we cool, alright?
Die mogen niet schieten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef drumstickNL het volgende:
Ons negert leger staat klaar voor 18:00
[ afbeelding ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hoax, huurwoning.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik zei toen ook, STING kan best een aardige jongen zijn en heb persoonlijk niks tegen hem, maar de manier waarop hij in DIT topic modereert is in mijn ogen niet goed.If not now, then when.![]()
Je hebt er wel een punt.. 18:00 dus!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eej bitch van me, accepteer nou gewoon hoe Mender het doet. Mender en ik zijn er allebei over eens dat op deze manier de gameplay langer is en nog veel leuker ook. Om 18:00 gaat het los en hard ook!
Daarnaast kun je nog naar iets uitkijken, ik zou ook het liefst nu spelen, maar zo is het leuker.![]()
Die boy gebruikt gewoon teveel creatine.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zei toen ook, STING kan best een aardige jongen zijn en heb persoonlijk niks tegen hem, maar de manier waarop hij in DIT topic modereert is in mijn ogen niet goed.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik heb liever dat Sting langskomt dan Morpheus, die is helemaal waus.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef TJV het volgende:
Ik heb liever dat Sting langskomt dan Morpheus, die is helemaal waus.![]()
![]()
![]()
QFT; STING ftw met zijn lieve appelwangetjes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef TJV het volgende:
Ik heb liever dat Sting langskomt dan Morpheus, die is helemaal waus.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef TJV het volgende:
Ik heb liever dat Sting langskomt dan Morpheus, die is helemaal waus.
Ik ken ze allebei niet goed, sting lijkt me van de minecraft servers wel een relaxte gozer
Verder ken ik ze niet!![]()
Zo sta ik ook bij Ajax.quote:
Ik render
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:57 schreef TJV het volgende:
Offtopic is het nieuwe ontopic. Ontopic ga je maar in de GAM SC.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
sting bestaat niet het is STINGquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:12 schreef Topiek het volgende:
Ik ken ze allebei niet goed, sting lijkt me van de minecraft servers wel een relaxte gozer
Verder ken ik ze niet!![]()
Rood valt teveel op.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:15 schreef Topiek het volgende:
Misschien nog een ideetje:
Team rood: Klik
Team blauw: Klik
Om de mensen uit elkaar te houden![]()
Heeft veel zin met armor aan.
Armor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:15 schreef Topiek het volgende:
Misschien nog een ideetje:
Team rood: Klik
Team blauw: Klik
Om de mensen uit elkaar te houdenIf not now, then when.![]()
PLAATS JE POST DAN NIET !!!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee volgens mij komt dat niet in de console te staan als je /team info doet. En ik hoef alleen maar in de console te zijn als ik de server weer start. Dan moet ik mij en vbownswow weer teamleider maken, want dat onthoud hij niet. Dat is twee keer een command invoeren.En dan ben ik er snel weg, dan sluit ik het af. Ik kan de verleiding echt wel weerstaan om de chat niet te lezen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
Klopt, maar als wij 1x /team info doet. Ziet mender dat ook ind e console, en al is het per ongeluk. Hij hoeft maar 1x naar de console te gaan. En hij krijgt er iets van me, waar hij ongetwijfeld misschien per ongeluk nog gebruik van maakt. Zulke kennis kan je namelijk niet negeren en doen alsof je van niks weet op sommige momenten.
En ik heb mezelf vanaf het begin ge de-opt. Dus ingame kan ik geen commands invoeren.
Ik cheat niet, da's echt lame. Als ik had gecheat waren jullie echt al lang dood.
Als vbownswow het nu nog hoste zouden deze vragen terrecht zijn.![]()
![]()
werkt niet, je wordt dan zwartquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:23 schreef Topiek het volgende:
http://www.minecraftskins.com/skin/150396/invisible/<- Verboden lol
deze is dan weer wat minder..quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:24 schreef Mender het volgende:
[..]
Als vbownswow het nu nog hoste zouden deze vragen terrecht zijn.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik vertrouw je welquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:24 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee volgens mij komt dat niet in de console te staan als je /team info doet. En ik hoef alleen maar in de console te zijn als ik de server weer start. Dan moet ik mij en vbownswow weer teamleider maken, want dat onthoud hij niet. Dat is twee keer een command invoeren.En dan ben ik er snel weg, dan sluit ik het af. Ik kan de verleiding echt wel weerstaan om de chat niet te lezen.
En ik heb mezelf vanaf het begin ge de-opt. Dus ingame kan ik geen commands invoeren.
Ik cheat niet, da's echt lame. Als ik had gecheat waren jullie echt al lang dood.
Als vbownswow het nu nog hoste zouden deze vragen terrecht zijn.Maar ehm, alles wat in de chat verschijnt komt ook in de console
![]()
![]()
* bobbernaut tikt Plan aanquote:
sommige dingen van je wel gewoon op idd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:25 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik vertrouw je welMaar ehm, alles wat in de chat verschijnt komt ook in de console
Je kan dingen niet zomaar vergeten. D:
![]()
SUPEEEER GAAYYY!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:25 schreef drumstickNL het volgende:
Team blauw skins gevonden!![]()
http://www.minecraftskins(...)im-stormcloak-guard/
wat een bazenskin![]()
Klopt, daarom ben ik daar bijna niet. Alleen als het echt nodig is. Gisteren twee keer ofzo om reload te doen. En dus om mij en vbownsow teamleider te maken. Dat doe ik dan echt zo snel mogelijk om de chat niet perongeluk te lezenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:25 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik vertrouw je welMaar ehm, alles wat in de chat verschijnt komt ook in de console
![]()
![]()
Jammer dat Mojang het niet zo maakt dat je bijv. max. 5 skins kan uploaden. Als ik nu mijn skin verander kan ik niet terug naar mijn oude (tenzij je die hebt opgeslagen).
Net zoals op FOK! dat je kan kiezen welke avater je wilt die je geüpload hebt.If not now, then when.![]()
Ja, hoe krijg ik mij huidige skin gebackupt...Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Ik denk dat ze zoiets wel zullen maken bij de mod-store zeg maar. Maar dat duurt ook nog wel even ben ik bang.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jammer dat Mojang het niet zo maakt dat je bijv. max. 5 skins kan uploaden. Als ik nu mijn skin verander kan ik niet terug naar mijn oude (tenzij je die hebt opgeslagen).
Net zoals op FOK! dat je kan kiezen welke avater je wilt die je geüpload hebt.![]()
Het plaatje opslaan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:30 schreef Sitethief het volgende:
Ja, hoe krijg ik mij huidige skin gebackupt...![]()
je moet toch sws je skin op je PC hebben om m te uploaden?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:30 schreef Sitethief het volgende:
Ja, hoe krijg ik mij huidige skin gebackupt...
En mender, onthoudt de server niet dat jullie leaders zijn?
Kan je dan niet CTRL C + CTRL V doen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb de mijne al eeuwen...quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
je moet toch sws je skin op je PC hebben om m te uploaden?
Kan je dan niet CTRL C + CTRL V doen?Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Wat is deze tovenarij?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
je kunt een knopje op de skindex klikken, dan heb je hem zonder te downloaden![]()
bij elke reload moet je dat opnieuw doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
je moet toch sws je skin op je PC hebben om m te uploaden?
Kan je dan niet CTRL C + CTRL V doen?
Dus ook nu na de restart weer
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Vanavond gaat de server om 18:00 weer online.
Hier even nogmaals de regels:
1. Je moet minimaal een deur van je base zichtbaar bovengronds hebben.
2. Je moet een sign zichtbaar in je base hebben met de tekst "base blauw" of "base rood"
3. Het team dat als eerste de base van het andere team vernield wint. Maak wel screenshots als bewijs!
Mocht het na een tijdje onbeslist blijven wie er wint. Dan kijken we naar het totaal aantal kills van beide teams. Die worden namelijk gelogd. (je kan je team mates niet killen).
IP: 176.31.239.38:25578
Als je nieuw bent. Doe /team om alle nodige info te zien. Je kan alleen nog team rood joinen. Team blauw zit vol.![]()
Mijn zusje wil in team roodquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:36 schreef gogosweden het volgende:
kunnen we hem niet gewoon dicht doen nu? Team rood is wel goed zo.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
De deur mag niet ingegraven zijn of wel?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:35 schreef Mender het volgende:
2. Je moet een sign zichtbaar in je base hebben met de tekst "base blauw" of "base rood"
3. Het team dat als eerste de base van het andere team vernield wint. Maak wel screenshots als bewijs!
Mocht het na een tijdje onbeslist blijven wie er wint. Dan kijken we naar het totaal aantal kills van beide teams. Die worden namelijk gelogd. (je kan je team mates niet killen).
Als je nieuw bent. Doe /team om alle nodige info te zien. Je kan alleen nog team rood joinen. Team blauw zit vol.![]()
Oei, jullie deur is dus ingegraven?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De deur mag niet ingegraven zijn of wel?![]()
BUSTED!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oei, jullie deur is dus ingegraven?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oei, jullie deur is dus ingegraven?![]()
![]()
Dat zegt hij toch niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oei, jullie deur is dus ingegraven?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nee hij moet duidelijk zichtbaar zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De deur mag niet ingegraven zijn of wel?![]()
Van hoeveel blocks afstand?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee hij moet duidelijk zichtbaar zijn.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:41 schreef Sitethief het volgende:
www.minecraft.net/skin/Sitethief.png
lol niceOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat misschien wel leuk is is zoiets als dit voor in de toekomst:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Is speciale mod waar je geen health kan regeneren zonder potions of golden apples, en die zijn ook heel moeilijk te maken.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik pleit ervoor om regel 1 aan te scherpen, namelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:35 schreef Mender het volgende:
Als je nieuw bent. Doe /team om alle nodige info te zien. Je kan alleen nog team rood joinen. Team blauw zit vol.
Nu kan de deur in een bergwand zitten = onzichtbaar, nu kan de deur op een vlak stuk staan met een trap naar beneden = onzichtbaar.
Regel 1 luidt als volgt: Basis moet zichtbaar zijn, basis mag niet volledig ingepakt zijn, basis mag niet alleen ondergronds zijn (zowel ondergronds als bovengrond) en de basis is te vinden.If not now, then when.![]()
Hey Naan doe je mee vanavond?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Over die skin linkjes, ik kan die van jullie niet zien?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
en join rood! (niet dat je ergens anders kanquote:)
Wish i could, moet training geven jongen moet zaterdag MMA partij vechten en ik moet even die skills teachen tok.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
We missen je.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wish i could, moet training geven jongen moet zaterdag MMA partij vechten en ik moet even die skills teachen tok.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Snap ik...
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Nee is prima zo. Gewoon minimaal een deur (die naar je base leid) die buiten zichtbaar is. Dat je base dan via een gang ondergrons zit is prima.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor om regel 1 aan te scherpen, namelijk.
Nu kan de deur in een bergwand zitten = onzichtbaar, nu kan de deur op een vlak stuk staan met een trap naar beneden = onzichtbaar.
Regel 1 luidt als volgt: Basis moet zichtbaar zijn, basis mag niet volledig ingepakt zijn, basis mag niet alleen ondergronds zijn (zowel ondergronds als bovengrond) en de basis is te vinden.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor om regel 1 aan te scherpen, namelijk.
Regel 1 luidt als volgt: Basis moet zichtbaar zijn, basis mag niet volledig ingepakt zijn, basis mag niet alleen ondergronds zijn (zowel ondergronds als bovengrond) en de basis is te vinden.If not now, then when.![]()
Dan weten wij nu ook waar wij naar moeten zoekenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:56 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee is prima zo. Gewoon minimaal een deur (die naar je base leid) die buiten zichtbaar is. Dat je base dan via een gang ondergrons zit is prima.![]()
![]()
Je bent een vuile grotbewoner.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:59 schreef Mender het volgende:
[..]
Wie runt hier nou een server? Jij of ik?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ik vind hem wel gelijk hebben hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:59 schreef Mender het volgende:
[..]
Wie runt hier nou een server? Jij of ik?
die map is 1500 x 1500 x 256 blocks, ga daar maar eens een deur van 1x2 in zoeken danWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Jij bepaald de regels niet, dat doen we als een groep. Er staat ook 'ik pleit', dus meerdere mensen moeten er mee eens zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:59 schreef Mender het volgende:
[..]
Wie runt hier nou een server? Jij of ik?
Tevens was het zo toen bij Berend z'n base vs. base. De regel is ook doodnormaal en logisch.If not now, then when.![]()
![]()
Voor team blauw
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Alhoewel de kleur echt lelijk isquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:07 schreef Exentric90 het volgende:
http://www.minecraftskins.com/skin/150704/templar-blue/ dat is dezeIs het wel mooi gemaakt
![]()
![]()
http://www.minecraftskins.com/skin/150705/masked-gentleman/ Dit is die van mijzelf die ik echt zelf gebruik ook zegmaarquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:08 schreef Topiek het volgende:
[..]
Alhoewel de kleur echt lelijk isIs het wel mooi gemaakt
Baasquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:09 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
http://www.minecraftskins.com/skin/150705/masked-gentleman/ Dit is die van mijzelf die ik echt zelf gebruik ook zegmaar![]()
![]()
hahaquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hangen er bij je skin naast de benen twee afgehakte penissen, exentric?
ok ok. Nou als genoeg mensen het met je eens zijn dan pas ik de regels wel aan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bepaald de regels niet, dat doen we als een groep. Er staat ook 'ik pleit', dus meerdere mensen moeten er mee eens zijn.
Tevens was het zo toen bij Berend z'n base vs. base. De regel is ook doodnormaal en logisch.![]()
Ik poste dit vanochtend.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:46 schreef Jajong het volgende:
Wat misschien wel leuk is is zoiets als dit voor in de toekomst:![]()
imho mogen de deuren zo verborgen zijn als maar mogelijk (wel aan de open lucht ofc) met richels, kleine gaten en wat al maar zij![]()
Jouw mening is niet relevant, het wordt pas interessant als ik het zeg.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Uit ervaringen van de vorige base vs base games weet ik nog dat ook al maak je een 6x2 deur; niemand gaat hem zo 1,2,3 vinden. Een base had zelfs een glazen dak en het kostte ons team een week om die te vinden.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Het gaat ook niet om die deur. Het gaat erom dat je de basis moet kunnen vinden, dus dat er daadwerkelijk iets bovengronds staat dat niet te klein is om het nooit te kunnen vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
imho mogen de deuren zo verborgen zijn als maar mogelijk (wel aan de open lucht ofc) met richels, kleine gaten en wat al maar zijIf not now, then when.![]()
Dan moet je gewoon beter zoeken.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Fijn dat jij er ook weer bent.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jouw mening is niet relevant, het wordt pas interessant als ik het zeg.![]()
do wantquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mender, gogo; bonuspunten voor elke keer dat we drumpie dood maken?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:59 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik ga om 18:00 uur gelijk naar jou opzoek om je te killenIf not now, then when.![]()
Training nodig hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:14 schreef drumstickNL het volgende:
Blauwe team: verzamelen in trainings-server voor combat training.
Test doet het echte werk, weet zelluf.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja, trainen.. daar doe jij niet meer aan he mooiboy.If not now, then when.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja, trainen.. daar doe jij niet meer aan he mooiboy.![]()
![]()
Ben pas om negen uur thuis en heb dan verjaardag, iemand die de wheat oogst? Hebben we weer voer voor de dieren.Fear is the grease of society.![]()
Zoveel info in een post.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:30 schreef vogelkooi het volgende:
Ben pas om negen uur thuis en heb dan verjaardag, iemand die de wheat oogst? Hebben we weer voer voor de dieren.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Haha, wat een kerel is het ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:32 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Sorry, kon mijn lach niet inhoudenik zie hem al helemaal zitten op zijn directeurs stoel met zijn glas wijn.
ik wil het .dat bestandquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. ik wil ook wel een kaart van pvpFOK
download de wereld gewoon met die mod die bobber aanbeveelde een paar topics terugWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
ik heb niks aanbevolen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:47 schreef gogosweden het volgende:
download de wereld gewoon met die mod die bobber aanbeveelde een paar topics terug
je zei iets over dat er een mod was waarmee je maps kon downloaden :pquote:
eerste hit op google is bingoWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Eens.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:05 schreef drumstickNL het volgende:
Nieuwe regel: Het team dat cheat verliest automatisch. (?)If not now, then when.![]()
Nee moet alle spullen inleveren aan het andere teamquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:05 schreef drumstickNL het volgende:
Nieuwe regel: Het team dat cheat verliest automatisch. (?)![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:08 schreef gogosweden het volgende:
ik zeg alleen hoe je het moet doen
niet dat ik t ga doen-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
45 minuten nog!!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
én we gaan weer.
Het was net zo leuk.If not now, then when.![]()
zo leuk hier he
je neemt het woord cheaten maar in de mond en gelijk is het de 3e wereldoorlog hier
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:20 schreef gogosweden het volgende:
sting zuigt op engels btw
kijk maar naar de TT
Maar jij in Nederlands.
STING seriously?
die ttgodverdomme zeg...
Dit is een regelrechte schande voor dit topic.
Dit is onaanvaardbaar en niet te vergeten door niemand. Ik eis ontslag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
hmmzquote:I do not know what weapons World War III will be fought with, but World War IV will be fought with sticks and stones. -- albert einstein
Worldwar 3 it is @ de server
lolWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
IV moet het zijn dan neem ik aan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hmmz
Worldwar 3 it is @ de server
lolIf not now, then when.![]()
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
IV moet het zijn dan neem ik aan.
Goede reference STING
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Geheel off-topic maar wow; wat had die gast gelijk.quote:I do not know what weapons World War III will be fought with, but World War IV will be fought with sticks and stones. -- albert einstein
hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Geheel off-topic maar wow; wat had die gast gelijk.
wat had die gast gelijk doet denken dat het al geweest is, maar world war IV is nog niet gweestquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat WOIII met kernwapens gevochten zal worden.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Y U NO UNDERSTAND?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wat had die gast gelijk doet denken dat het al geweest is, maar world war IV is nog niet gweest
Een Wereld Oorlog met kernwapens zal niet goed aflopen. Wat betekent dat we terug gaan naar de oertijden waarbij mensen met stenen en stokken vochten.If not now, then when.![]()
Verspil er maar geen moeite aan Yuri.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Y U NO UNDERSTAND?
Een Wereld Oorlog met kernwapens zal niet goed aflopen. Wat betekent dat we terug gaan naar de oertijden waarbij mensen met stenen en stokken vochten.
-weg-
[ Bericht 98% gewijzigd door STING op 17-04-2012 18:03:04 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ja, duuh ik snap het. Maar hij schrijft het gewoon verkeerd jostiquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Y U NO UNDERSTAND?
Een Wereld Oorlog met kernwapens zal niet goed aflopen. Wat betekent dat we terug gaan naar de oertijden waarbij mensen met stenen en stokken vochten.
Wie? Einstein?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, duuh ik snap het. Maar hij schrijft het gewoon verkeerd jostiIf not now, then when.![]()
quote:quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Geheel off-topic maar wow; wat had die gast gelijk.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Vage jongens jullieIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
met dat had doet hij denken dat de 4e wereldoorlog al geweest is.quote:
"ik denk dat het rode paard morgen wint" dan zeg je toch ook niet "hij had wel gelijk"
Dat zeg je de dag erna pas als het paard al gewonnen heefd
Ja maar rood wint ook.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ooh piek ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
met dat had doet hij denken dat de 4e wereldoorlog al geweest is.
"ik denk dat het rode paard morgen wint" dan zeg je toch ook niet "hij had wel gelijk"
Dat zeg je de dag erna pas als het paard al gewonnen heefd
Maar eigenlijk bedoelt hij dat 'had' omdat Einstein dood is.If not now, then when.![]()
En het komt niet in je op dat de uitspraak van Einstein misschien in de verleden tijd - .. ach laat ook maar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
met dat had doet hij denken dat de 4e wereldoorlog al geweest is.
Dat zeg je de dag erna pas als het paard al gewonnen heefd-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
15 min!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
echt he, we hebben het met zn alle echt al heel lang niet zo leuk meer gehad
vooral dat wachten maakt t af, nu wilt iedereen meteen joinen om 18.00 etc!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:46 schreef Exentric90 het volgende:
echt he, we hebben het met zn alle echt al heel lang niet zo leuk meer gehad
iddquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
vooral dat wachten maakt t af, nu wilt iedereen meteen joinen om 18.00 etc!!iedereen zit met het scherm voor zn neus te wachten
50.000 peope used to live here, now it´s a ghost town.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Geheel off-topic maar wow; wat had die gast gelijk.![]()
ik ookquote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:05 schreef drumstickNL het volgende:
Nieuwe regel: Het team dat cheat verliest automatisch. (?)![]()
Grapjasquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
MC blijft hangen hier
tyfus minecraftOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ok, er is een foutje geweest van mijn kant
Toen ik dit event startte had ik in mijn config gezet dat de server automatisch weer moest opstarten als het systeem opstartte. Dit voor geval de bende een restart zou doen vanuit het niets, of voor als ik de host zou laten restarten maar zou vergeten de server aan te zetten.
Nu heb ik gistermiddag rond een uur of 4 de host opnieuw opgestart en de server van voordat mender hem overnam is dus tot nu aangeweest
dit kan dus betekenen dat mensen ge xray'd kunnen hebben of iets anders om de basis van de tegenstander te vindenWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
er staat een boel maar je zegt niksquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:39 schreef gogosweden het volgende:
ok, er is een foutje geweest van mijn kant
Toen ik dit event startte had ik in mijn config gezet dat de server automatisch weer moest opstarten als het systeem opstartte. Dit voor geval de bende een restart zou doen vanuit het niets, of voor als ik de host zou laten restarten maar zou vergeten de server aan te zetten.
Nu heb ik gistermiddag rond een uur of 4 de host opnieuw opgestart en de server van voordat mender hem overnam is dus tot nu aangeweest
dit kan dus betekenen dat mensen ge xray'd kunnen hebben of iets anders om de basis van de tegenstander te vindenOp maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
begrijpend lezen is moelijk hequote:Op dinsdag 17 april 2012 18:40 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
er staat een boel maar je zegt niks
Mensen kunnen dus zonder dat anderen het weten mijn "oude" server die over gegaan is naar mender misbruikt hebben om in de echte voordeel te behalen.
Dit omdat ik geen nocheat etc had geinstalleerdWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Duidelijk, maar dan zijn we toch al te laatquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
begrijpend lezen is moelijk he
Mensen kunnen dus zonder dat anderen het weten mijn "oude" server die over gegaan is naar mender misbruikt hebben om in de echte voordeel te behalen.
Dit omdat ik geen nocheat etc had geinstalleerd
potdomme, als ik cheat is het dikke oorlog
ben ik zo lief om te melden dat ik een foutje gemaakt heb en dat anderen hebben kunnen cheaten en het is "goed"
jullie
tis niet goed maar wat wou je er nu nog aan doen dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:51 schreef gogosweden het volgende:
potdomme, als ik cheat is het dikke oorlog
ben ik zo lief om te melden dat ik een foutje gemaakt heb en dat anderen hebben kunnen cheaten en het is "goed"
jullieOp maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Iemand nog een leuke, bij voorkeur Nederlandse server? :d"The problem with socialism is that eventually you run out of other people's money."![]()
Eigenlijk moet je cooldown hebben voordat je uit mag loggen, ik vlugde net weg toen ik mender en nog iemand op me af zag varen.Fear is the grease of society.![]()
Ja zag hetquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:53 schreef vogelkooi het volgende:
Eigenlijk moet je cooldown hebben voordat je uit mag loggen, ik vlugde net weg toen ik mender en nog iemand op me af zag varen.![]()
![]()
En afspraken dat je een fatsoenlijke base moet bouwen.
Even mezelf quotenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:05 schreef Jump het volgende:
Iemand voorstellen waar je goedkoop een MC server kunt huren met een vijftal slots er op? Liefst in de EU om de lag wat laag t ehouden.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
zelf hosten?quote:
Neih, geen host (buiten shared hosting) momenteel, en geen zin om thuis zelf een server te gaan draaien.quote:
Redstonehost is relatief goedkoop, maar kleinste server niet meer beschikbaar in EU (http://redstonehost.com/clientarea/cart.php?gid=1)
Multiplayergameserver is ook goedkoop voor 8 slots, maar lijkt me niet veel aanpasbaar (http://www.multiplaygames(...)server/mc-minecraft/)
Zou er graag eventueel enkele mods opzetten en toch ietwat van controle hebbenOp zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja in ben gekilledquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:12 schreef STING het volgende:
En, zijn er vanavond nog noemenswaardige gebeurtenissen geweest?![]()
![]()
Ja; beetje gevochten. Kudo's voor het rode team voor de gewaagde base. Mocht wel iets meer verstopt zijn, toen ik het vond was ik echt van: "oh, wtf?" Maar waarom ook niet aangezien het rode team qua combat wel sterker is dan ons team (blauw).quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:12 schreef STING het volgende:
En, zijn er vanavond nog noemenswaardige gebeurtenissen geweest?
.. - we hebben wel een toffere base atm.(als ik dat mag zeggen
)
met dank aan onze bouwers ofc.
Wij hebben een mooie base hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:01 schreef TJV het volgende:
En afspraken dat je een fatsoenlijke base moet bouwen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja; beetje gevochten. Kudo's voor het rode team voor de gewaagde base. Mocht wel iets meer verstopt zijn, toen ik het vond was ik echt van: "oh, wtf?" Maar waarom ook niet aangezien het rode team qua combat wel sterker is dan ons team (blauw).
)
![]()
![]()
Het duurde nogal lang voor jullie die obvious base vonden zeg..quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja; beetje gevochten. Kudo's voor het rode team voor de gewaagde base. Mocht wel iets meer verstopt zijn, toen ik het vond was ik echt van: "oh, wtf?" Maar waarom ook niet aangezien het rode team qua combat wel sterker is dan ons team (blauw).
)
wtf doen jullie met deze topieks brahs;[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
McProhosting.com? Volgens mij was dat t.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Kom pvpen brah we need youquote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
McProhosting.com? Volgens mij was dat t.
Nadeel is dat deze in de US staat, en dat zorgt gewoon voor extra lag.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Mot jequote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Is volgens mij te verwaarlozen, helemaal bij een spel zoals MC.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:06 schreef Jump het volgende:
[..]
.
Nadeel is dat deze in de US staat, en dat zorgt gewoon voor extra lag.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Is er niet ergens een dwarf die je moet buffen in 't bos?quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
waarquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Team rood verliest en leeft daardoor in een boom. Ze hebben nog meer volk nodig.quote:
WELK IP JONGE CORKIE:D[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
We hebben al 3 man minder high-hat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Team rood verliest en leeft daardoor in een boom. Ze hebben nog meer volk nodig.
INTERNET PROTOCOL[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
We love you naantje, we do
OOOOOOOO naantje we love youIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Okay ik ga bij team blauw[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
1RM 110kg.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:49 schreef drumstickNL het volgende:
Ok, moet je BP wel meer dan 100 kg zijn.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Blauw zit toch officieel vol?Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: