Zou je er anders eentje overwegen?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt een van de redenen dat ik er echt geen hoef![]()
![]()
Ahhhh, ze is leuk zegquote:Op zondag 20 mei 2012 23:46 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ze is een jaar of 5. Maar dat wordt nog nagevraagd.
En met de andere katten, dat komt wel goed. Het is een beetje grommen omdat het hoort, maar ze zijn ook wel erg nieuwsgierig. Kwestie van tijd voordat de nieuwsgierigheid wint
[ afbeelding ]
De fokker heeft allerlei verschillend voer meegegeven. Droog en nat voer. Zalm, rund, kip etc.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Eten ze ook nog hetzelfde voer?
Ik weet dat het bij honden heel veel uitmaakt.
Waarmee was je ze?
Gewoon benieuwd hoor
Ja, dat van die poriën verstopt klinkt wel logisch. Maar wel stom dat we het op enkele sites weer als tip zien.quote:
Ik zal 's bij haar vorige baas informeren over hoe en wat. Ik hoop dat er niks aan de hand is.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:18 schreef zoeperzazke het volgende:
Turbo, wat een mooie dame, fijn dat ze bij jou mag wonen! Gezien haar leeftijd: weet je wel wat van haar achtergrond en heeft ze recent HCM-onderzoek gehad? Het is wel verstandig je hierin te verdiepen en als dit nog nooit gedaan is een echo te laten maken van haar hart bij een erkende kliniek, HCM zit diep in de sphynxen genesteld en als je het weet kun je met medicijnen de boel lang stabiel houden. Kijk ook eens in de online hcm-database als je haar stamboom hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja nou wat er over naakthonden staat is ook grotendeels larie hoor, ik leer liever van mensen met ervaring die ik ken![]()
Vorig jaar maakte ik helemaal de blits, ik scheer de oren van Billy op een bepaalde manier, zodat niet opvalt dat ze geschoren zijn zeg maar. Was een van de bekendste foksters van het land bij me, die zat te kijken van heel dichtbij, en die is ook keurmeester nu, dus die wil sowieso zoveel mogelijk honden goed bekijken.
Zegt ze woooooow, ik zie echt nu pas dat dat geschoren is, wat netjes en wat goed, hoe doe je dat precies? Nu gebruikt zij het ook bij sommige honden, en ze heeft die manier mijn naam gegeven
Lief!!!!quote:Op maandag 21 mei 2012 18:35 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik zal 's bij haar vorige baas informeren over hoe en wat. Ik hoop dat er niks aan de hand is.
En nog ff wat fotospam:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Erg ondeugend. Vooral Xena is hardleers. Vandaag waren we met foto's bezig en daar wilden ze allemaal constant aan knabbelen, grijpen en spelen. Soms kan je ze wel tig keer op hun kop geven voordat ze er een beetje vanaf blijven.quote:
Aan dr andere kant heeft ze een hartje, noem dr dan gewoon Hartjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:50 schreef Turbomuis het volgende:
Gisteravond viel me opeens op dat ze een logo op haar zij heeft staan. Mijn vriend herkende het als de Triforce uit de 'Legend of Zelda'. Maar goed, Zelda vind ik ook niks qua naam. Maar ik vind wel dat ik er wat mee moet eigenlijk, tis zo bijna een weggevertje
[ afbeelding ]
Hahahaha die actiefoto! Dat soort foto's vind ik altijd het leukstquote:Op maandag 21 mei 2012 21:52 schreef vencodark het volgende:
Rani.
[ afbeelding ]
Xena.
[ afbeelding ]
Raja.
[ afbeelding ]
Oh en een actiefoto.
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:39 schreef Turbomuis het volgende:
Momo is Japans voor perzik
Momo is het aapje van Avatar
[ afbeelding ]
dus Momo it is
Er is in Eindhoven geloof ik maar 1 praktijk waar dat kan. Dus daar ga ik dat doenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:19 schreef zoeperzazke het volgende:
Aaaw, arme dameWaar ga je de echo laten maken? En goed dat je dat eerst doet!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |