Erik is immuun, hij heeft een virus geupload in het systeem dat bij een ban alle crewleden computers non-stop 80's hits gaan afspelen. Derhalve dulden we z'n aanwezigheid, alles is beter dan zijn muziek.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wanneer worden die nou eens verbannen?
Smeerpijp.quote:
Ooooh. Ik wil hem wel bannen. 80's.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erik is immuun, hij heeft een virus geupload in het systeem dat bij een ban alle crewleden computers non-stop 80's hits gaan afspelen. Derhalve dulden we z'n aanwezigheid, alles is beter dan zijn muziek.
Schaam je!quote:
Ik zal dit toevoegen aan je sollicitatie, nu kan je er wel naar fluiten.quote:
Shit.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zal dit toevoegen aan je sollicitatie, nu kan je er wel naar fluiten.
quote:
Heb je mijn IQ ingelijst en boven je bed gehangen? Ik weet het...ik ben populair.quote:
ABN.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)wijtschelding__.html
Die reacties
Hoi Henk.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
ABN.
Schijt aan wanbetalers, goed zo.
Vergeet Mutant niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De enige Turkse user hier in POL op 't moment.
Ik was nog niet klaar.quote:
Hallo gelukkige huisvrouw.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooh. Ik wil hem wel bannen. 80's.
Die komt uit de Barbary Coast.quote:
Nu moeten ze dat standpunt nog in Den Haag innemen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:49 schreef De_Guidance het volgende:
http://www.l1.nl/nieuws/177568-pvv-relletjes-moeten-stoppen
Hehehe Limburg
Toch allemaal zand.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het ligt buiten Europa? Mooi, dan is het dus allemaal hetzelfde.
Hoog in de top.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je plaats weet je anders nog niet.
De toon die jij tegen een persoon met de statuur als die van erik aanslaat vind ik hoogst discutabel jongedame, denk daar maar eens over na.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |