nee zijn eerst provisorische paaltjes in de grond geramd op de min of meer exacte locatie van het huis.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:44 schreef ArnosL het volgende:
Ze gaan eerst een gat graven en een paar weken later bepalen waar het huis precies moet staan. Hoort dat niet andersom?
bijna zoietsquote:Op zondag 29 juli 2012 05:50 schreef AnneX het volgende:
Het lijkt mij dat er eerst het een en ander aan grond verplaatst moet worden op de helling / heuvel.![]()
En dat daarna de precieze plaats wordt uitgemeten.
Zoiets?
Grond wordt niet afgevoerd, er is een licht "put/glooiing" op het land en die wordt weggewerkt. voor de rest verdeeld over de grond en een deel weer terug omdat er een meter ruimte rondom zit die weer volgestort wordt als de kelder staatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:27 schreef AnneX het volgende:
De huizen - achter de graafmachines - lijken er wel in gefotoshopt![]()
Zooo strak en wit en rechte lijnen.
Elzasser alpen.
Wordt de grond (nog) afgevoerd of verwerkt in het terrein?
/ goed begin.
Dat aflopen valt op zich wel mee. Beetje gezichtsbedrog.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:25 schreef Teslynd het volgende:
Ja, dat loopt best af. Die witte huizen zien er akelig nieuw uit. Die felheid doet pijn aan de ogen.
Waarom zou je dat doen? Ik zou m'n huis namelijk zo dicht mogelijk bij de straat zetten, zodat ik een zo groot mogelijke achtertuin zou hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:55 schreef vosss het volgende:
Waarom zet je dat huis niet in "de achtertuin" neer als ik vragen mag?
Royale tuin en dan zet je het huis vooraan tussen de andere huizen?
Bewuste keus of mocht je gewoon niet achter in de tuin bouwen?
bebouwbare zone is tot 50 meter uit de straat. Huis staat tot aan de bebouwbare zone.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:55 schreef vosss het volgende:
Waarom zet je dat huis niet in "de achtertuin" neer als ik vragen mag?
Royale tuin en dan zet je het huis vooraan tussen de andere huizen?
Bewuste keus of mocht je gewoon niet achter in de tuin bouwen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:31 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Ik zou m'n huis namelijk zo dicht mogelijk bij de straat zetten, zodat ik een zo groot mogelijke achtertuin zou hebben
ik zit al 30 meter van de straatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:56 schreef vosss het volgende:
Ja niet helemaal achteraan, maar gewoon een stukje verder van de straat af zegmaar.
Ja dat zag ik idd, dat was het betere sloopwerk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:40 schreef Bouwclone het volgende:
Tof dat ze bij jou nu ook begonnen zijn!
Ben blij dat je slechts een glooing hebt met zand (of zacht materiaal in ieder geval), wij hebben 7 meter hoogteverschil van de straat totaan het bos, en er moest 800m3 rots opgeblazen worden.
In Zwitserland heb ik een paar keer op een licht naar buiten aflopend balkon gestaan. Dat voelt aan als die foto. Net of je gaat hellen en vallen. Dan krijg ik de neiging om me goed vast te houden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:51 schreef crv het volgende:
[..]
Dat aflopen valt op zich wel mee. Beetje gezichtsbedrog.
die witte huizen staan der toch al een paar jaar![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:45 schreef Teslynd het volgende:
[..]
In Zwitserland heb ik een paar keer op een licht naar buiten aflopend balkon gestaan. Dat voelt aan als die foto. Net of je gaat hellen en vallen. Dan krijg ik de neiging om me goed vast te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |