Deel 2: De binnenkant.De binnendeuren worden allemaal beuken.
![21r9kh.jpg]()
De schuifdeuren van woonkamer naar gang wordt helder glas ingeplaatst.
De deurkrukken worden van mat RVS licht gebogen.
![2cgh4cg.jpg]()
Op de binnenmuren worden afgewerkt met „kratzputz“ zoals dat hier heet. Hier waren we niet prettig verrast over wat er standaard werd aangeboden , Rauwfase wit geverfd, dit zou eveneens op de plafonds gedaan worden. Die gaan we dus afwerken met spuitwerk. Extrakosten 3700 Euro
Hier gaan we waarschijnlijk zelf verven omdat ze de kleuren die wij willen niet „kunnen“ mengen
Wij willen de Couleur Locale van Flexa en dan de Kenia, de beige tinten
![2jfnfki.jpg]()
De muren worden de 2e of 3e van boven, de haard zal waarschijnlijk de 3e van onder worden als contrastkleur
Op de vloeren komt op de slaapetage Kurkparket, dat wordt door mij zelf gelegd uit besparingsoogpunt (en omdat ik het leuk vind om te doen)
Het wordt waarschijnlijk dit
![ieqluq.jpg]()
Beneden over de hele begane grond komen de plavuizen van UnicomStarker-Natural Slate – Autumn
![300r37m.jpg]()
Ook hier ga ik waarschijnlijk met hulp zelf aan de slag. De firma die in opdracht van Weberhaus die plavuizen legt moeten goudgeld verdien. Ik heb Weberhaus een mail gestuurd dat ik gezien het legloon verwacht dat die tegelaars minimaal met een Mercedes 500 AMG komen. 12000 euro voor 136 m2 de meerprijs die ik kreeg van Weber was gelijk aan de prijs die ik hier betaal en wij hebben Zwitserse prijzen hier aan de grens !!!
In de woonkamer komt ook een haard. Deze is van Spartherm.
![ae1uyx.jpg]()
Vervolgens ook nagedacht over verlichting in keuken en badkamers. Spots inclusief voorbereiding kosten 155 euro per stuk, we hebben er 15 nodig dus tel uit je winst
De uitvoering wordt hoe dan ook edelstaal