Afzuigkap was eerst een dubbele Gaggenau. Die vonden we zelf eigenlijk te kolossaal.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:22 schreef SV-tje het volgende:
Is het in het echt straks ook zo dat je naast je kookplaat nog domino apparatuur hebt (de 2 smalle zwarte elementen op het kookeiland). Dan zou ik er voor zorgen dat je afzuigkap minstens zo breed (maar bij voorkeur breder) is als het totaal van de elementen. Verder een mooie grote keuken
over de hele benedenverdieping komen dezelfde plavuizen zoals in de OP staan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:24 schreef RanTheMan het volgende:
ik hoop wel dat je niet zo'n zwembad vloer neemt
en heb je die 2 bovenkastjes echt nodig? denk dat zonder nog mooier lijkt... maar dat is persoonlijk...
Tja smaken verschillenquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:32 schreef jdel het volgende:
Ik ben meteen maar even gaan kijken welke tegels je gekozen had op de begane grond vloer, niet helemaal mijn smaak denk ik maar zal niet verkeerd staan. Welke afmetingen is dat?
Verder gaat de keuken heel mooi worden, al had ik het zonder bovenkastjes ook strakker gevonden.
Wij hebben hier ook recirculatie en 2 afzuigers van het centrale afzuigsysteem. Maar de lucht gaat bij ons nog wel eens langs de afzuigkap langs, afzuigkap is even breed als de kookplaat+domino. Maar bij ons is de domino de grill dus heeft meer afzuiging nodig. Dus ik hoop dat het bij jullie gaat lukken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:21 schreef crv het volgende:
[..]
Afzuigkap was eerst een dubbele Gaggenau. Die vonden we zelf eigenlijk te kolossaal.
Aangezien we de lucht niet naar buiten kunnen afvoeren moesten we naar een ander systeem ("Umluft" op duits)
Dit systeem is minder efficient normaal gesproken. Er is echter nu een Siemens met extra cleaner die nu hetzelfde presteert.
Hij is een stuk krachtiger en daarmee nemen we de gok dat we het redden. Sowieso zitten er in de ruimte ook nog andere afzuigsystemen van de luchtverversing/verwarming.
Wat betreft de wasbak vonden wij dit de beste oplossing vanuit praktisch en estetisch opzicht.
Uit eigen ervaring loop je niet continue naar de kraan (althans wij niet)![]()
De domino elementen zijn een inductie wok en nog extra inductie plaat, meer voor sausje e.d. dus die hebben ook niet veel afzuiging nodig.
De kookplaat is een Gaggenau CX 480
Dit is 1 groot inductiekookveld, geweldig
Wij hopen ook dat het gaat lukken, voordeel is wel dat de keuken heel groot is en ook natuurlijk de extra afzuiging in de ruimte voor recirculatie, ik denk dat het voldoende is. de afzuigkap heeft ongeveer 850 W en de "cleaner" schijnt een nieuw systeem te zijn waardoor hetzelfde resultaat bereikt als bij gewone afzuigsystmen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:15 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook recirculatie en 2 afzuigers van het centrale afzuigsysteem. Maar de lucht gaat bij ons nog wel eens langs de afzuigkap langs, afzuigkap is even breed als de kookplaat+domino. Maar bij ons is de domino de grill dus heeft meer afzuiging nodig. Dus ik hoop dat het bij jullie gaat lukken.
Maar welke maat worden de tegels?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:55 schreef crv het volgende:
[..]
Tja smaken verschillen![]()
Ook wat betreft de kastjes
Denk dat het eindresultaat er nog vele malen beter uitziet dan zo'n schets
Zo groot mogelijk en dat is geloof ik 40x60quote:
quote:
Heb je wél een huisnummer nodig, vermoed ik.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:09 schreef crv het volgende:
Van het weekend hebben we nog eens alles doorgenomen om komende maandag goed voorbereid te zijn.
Van de week naar de gemeente om te vragen hoe het zit met aanvraag van stroom, water, telecom en vooral ook Brievenbus. Heb gehoord dat dat laatste makkelijk is en dat je zo'n ding zelf moet kopen bij de bouwmarkt.
ik zelf ookquote:Op maandag 14 mei 2012 11:13 schreef RanTheMan het volgende:
40% overschrijding en je moet nog daar heen waar allemaal mooie dure opties worden aangedragen, waar je toch weer over gaat twijfelen, en dan moet het huis nog gebouwd worden waar de post onvoorzien ook nog om de hoek komt kijken...
Ik heb medelijden met je portemonnee crv
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:06 schreef Bouwclone het volgende:
Aanvraag van stroom kregen wij gister nog een onaangename verrassing van. Of we even ca 3000¤ over wilden maken aub. Dacht dat het maar 900 was, maar nee, dat was voor de bouwstroom en komt er bovenop.
Als die 'kleine' onvoorziene bedragen hakken er best wel in.
zit niet te adverteren in mijn topicquote:Op zondag 3 juni 2012 17:44 schreef AnneX het volgende:
Hebben jullie gezien wat een mooie huizen Mmach mee helpt bouwen ?
MMach & Laurette herbouwden een huisje (deel 7 -meubels maken)
/ vanaf post 189
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |