net zo als bij toivonn XDquote:
Al dat gejank als er over voetbalgepraat wordt gejanktquote:Op woensdag 18 april 2012 23:06 schreef SoldMayor het volgende:
Altijd dat gejank hier als er over voetbal wordt gepraat.
Gisteren bij je vriendin zat ik ook diep.quote:
Dakke playbackquote:Op woensdag 18 april 2012 23:35 schreef Kutstudent het volgende:
Staande ovatie voor deze grap graag.![]()
Jij weet niet eens hoe je het broekje in moet gekquote:Op woensdag 18 april 2012 23:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gisteren bij je vriendin zat ik ook diep.
Nu pas op 9gag ofzo? want die was er al toen kinect net uit kwamquote:Op donderdag 19 april 2012 00:05 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Een ander perspectief van kinect.![]()
Ik doe niet aan 9gag. Werd in een ander topic gepost.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu pas op 9gag ofzo? want die was er al toen kinect net uit kwam
Goedzo, 9gag is voor mensen die genoodzaakt zijn een volwassenen luier te dragen.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 9gag. Werd in een ander topic gepost.
Was de vraag ook nietquote:Op donderdag 19 april 2012 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 9gag. Werd in een ander topic gepost.
Ja of niet, aangezien je niet aan 9gag doetquote:Op donderdag 19 april 2012 00:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar het beantwoord je vraag wel.
En ondertussen al 5 posts maken met plaatjes van een trieste sitequote:Op donderdag 19 april 2012 00:47 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dit voor trieste site
Ik zit niet in andere topics.....quote:Op donderdag 19 april 2012 02:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zal hem maar ff posten, voordat doop het doet
(PAINT) Ola Toivonen PSV
Je baard is, harig.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
True that.
Daarnaast ben je ook de tederste minnaar die ik ooit heb gehad
quote:Op donderdag 19 april 2012 08:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat is geen antwoord
naam
toenaam
Bsn
adres
http://www.welkedagishetvandaag.nl/quote:Op donderdag 19 april 2012 08:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
Het is weer vrijdag, de week is weer voorbij.
De enige echte alle 40 op een rij.
Op deze dag!quote:Op donderdag 19 april 2012 09:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
http://www.welkedagishetvandaag.nl/
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
en de joodse opstand in de ghettoquote:Op donderdag 19 april 2012 09:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Op deze dag!
1943 - Albert Hofmann ontdekt het hallucinogene effect van LSD.
Kapitein Obvieus.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Pingquote:Op donderdag 19 april 2012 08:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat is geen antwoord
naam
toenaam
Bsn
adres
En die keer dát ik hier weer eens een kijkje neem gaat het over voetbal.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je bent hier anders nooit en nu dan wel en dan meteen janken?
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
En die keer dát ik hier weer eens een kijkje neem gaat het over voetbal.
Waar was jij eigenlijk de afgelopen meets?
Voetbalquote:Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
En als je bij je ouders bent gaat het ook al over voetbalquote:Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ga vissen vangen man.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gheghe, pak ze Frankquote:Op donderdag 19 april 2012 09:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:58 schreef SoldMayor het volgende:
Gelukkig is het bijna EK.
Dus voetbal voetbal voetbal voetbal en voetbal.
Maar dan is het natuurlijk wel in eens allemaal goed.
Want waarschijnlijk zit iedereen dan in de kroeg het voetbal te volgen.
Maar ohweee als er nu iets over voetbal wordt gezegd.![]()
Beetje triest enzo.
quote:
Ja, Stoma niet nee..basement jaxx alles.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Punt heeft Sold wel, ja oke Stoma zal met het EK ofzo niet in de kroeg hangen.
Michhas een kneus vindenquote:Op donderdag 19 april 2012 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Mich... eerst was je nog oke.
Maar je bent echt een kneus geworden.
Jammer.
Nationalismequote:Op donderdag 19 april 2012 13:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, Stoma niet nee..basement jaxx alles.
Het is allemaal zo simpelquote:Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar word hier dan gebekvecht over welke club het beste is? We weten toch allemaal wel dat Ajax dit jaar dat is. Verder boeie wat er gepost word als je geen zin hebt om iets over voetbal te lezen dan lees je daar maar lekker overheen net alsof het mij wat boeit wie er deze week allemaal op zijn motor heeft gereden maar daar hoor je de voetbalfans ook niet over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |