SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
fotoboek!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nog nooit van gehoord? Waar ken je hem van?
oké jij bent de uitzondering die de regel bevestigd.quote:
bevestigtquote:Op woensdag 18 april 2012 00:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
oké jij bent de uitzondering die de regel bevestigd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peggingquote:
Nee oh god nee houd eens op man dat ben ik niet oké doei.quote:Op woensdag 18 april 2012 07:20 schreef JanPiraat het volgende:
Jij was toch die justin bieber look a like van 12 ? Sterkte knaap
Welles.quote:Op woensdag 18 april 2012 07:52 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Nee oh god nee houd eens op man dat ben ik niet oké doei.
Jij bent schattig.quote:Op woensdag 18 april 2012 07:52 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Nee oh god nee houd eens op man dat ben ik niet oké doei.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:04 schreef Henkie94 het volgende:
1. Peter
2. Beach
3. Jan
4. Trollie
5. Cosje
Zero en Furdifag komen er bij mij niet op.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
1. KB
2. Cosmo
3. Ptr
4. Henkie
5. Doerak
6. Zadel op busstation met spleet erin
7. Zeroku
8. Yvonne
9. Arjen robben
10. Trollscience
Gelukkig sta ik niet in de bangalijsten van deze lelijke mensenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
1. JanPiraat
2. Trollscience
3. Beach
4. Broertje van Bloempje
5. Klips
6. Oceanview
7. Furdinand
8. Ptr
Mijn lijstje.
Je staat wel in die van mij hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gelukkig sta ik niet in de bangalijsten van deze lelijke mensen
![]()
Met jou zou ik ook wel een beschuitje willen etenquote:Op woensdag 18 april 2012 08:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Je staat wel in die van mij hoor.
Jij bent te lief om op m'n lijstje te zetten, dat moet je teder behandelen.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Oh kut we zijn gewoon Bob vergeten.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Oh myquote:Op woensdag 18 april 2012 10:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh kut we zijn gewoon Bob vergeten.. Maar Bob is geen slet, hij is een gentleman.
Je staat wel op mijn lijstje.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oh myJe bent lief.
En dit is best wel waar ook, ik ben totaal geen slet
Maar ik ben geen sletjequote:Op woensdag 18 april 2012 10:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je staat wel op mijn lijstje.
Ik heb jou al op mijn to-do lijst gezetquote:Op woensdag 18 april 2012 10:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik zou Bob wel op mijn lijstje willen.
Dan zit ik voor de rest van m'n leven onder de chocoladesaus en slagroomquote:
Wil je mijn snoepje zijn?quote:
met je bieberhoofdquote:Op woensdag 18 april 2012 12:21 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Nee ik ben een 19 jarige student godverdomme geen scholier van 13.
[..]
Ja vroeger
Wat zondequote:Op woensdag 18 april 2012 12:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan zit ik voor de rest van m'n leven onder de chocoladesaus en slagroom
Dan ben je die jongen uit de Axe reclame.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Wil je mijn snoepje zijn?O wacht, jij hebt me niet in je bangalijst gezet
Mensen uit mn broederlijst staan niet in mn bangalijstquote:Op woensdag 18 april 2012 12:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Wil je mijn snoepje zijn?O wacht, jij hebt me niet in je bangalijst gezet
Haal jij eens een tondeuse over zn kopquote:Op woensdag 18 april 2012 12:51 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Om te beginnen ben ik dat niet op de foto's gr gr.
Is broertje ja oké doei.
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Justin bieber heeft wel een jij hoofd
Ja dat snap ik, maar waarom zou je je ballen vrijwillig zo afknellen?quote:
Heerlijk om zo te zitten ja af en toequote:Op woensdag 18 april 2012 13:19 schreef Trollscience het volgende:
Dan leg je ze toch gewoon erboven en niet ertussenIk zie je probleem niet.
watquote:Op woensdag 18 april 2012 13:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heerlijk om zo te zitten ja af en toe
Nu kan ik best veel met mijn ballen, maar dit is lastig.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:19 schreef Trollscience het volgende:
Dan leg je ze toch gewoon erboven en niet ertussenIk zie je probleem niet.
Nja zo zitten doe ik.nooitquote:
...juistquote:Op woensdag 18 april 2012 13:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nu kan ik best veel met mijn ballen, maar dit is lastig.
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heerlijk om zo te zitten ja af en toe
Ik doe het stiekem, ik ben nog een kast-beenkruiser.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:36 schreef HappyBob het volgende:
Ik zit ook regelmatig met de benen zo over elkaarGewoon om m'n vrouwelijke kant te laten zien.
dat is iets compleet anders, of niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nja zo zitten doe ik.nooitmaar gewoon liggend en dan benen gekruisd linker net over rechtervoet
Ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat is iets compleet anders, of niet?
Ja maar dat telt niet hequote:Op woensdag 18 april 2012 13:45 schreef JanPiraat het volgende:
Dat als ik mn benen over elkaar heb mn knieën nog wel naast elkaar liggen en alleen mn voeten over elkaar zijnmaar komt ook omdat ik alleen lig met benen over elkaar en niet zit
Bij mij zul je altijd op 1 staan hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 13:48 schreef JanPiraat het volgende:
Dit gaat zeker invloed hebben op mijn bangalijst positiewat heb ik gezegd
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ongever 2 weken geleden hebben mijn vriend en ik het gedaan ( onveilig ) hij had voorvocht maar ik ben nu steeds misselijk en moe en heb hoofdpijn en zulke dingen ik ben gwn ongesteeld geworden en toen was de pijn minder dan nu ben ik nu zonder of niet ?ik wil best wel een kindje maar u nog niet want ben nog maar 14 jaar en hij is 15 dus ben ik nu zwanger of zijn dat gwn hormonen van pubertijd ?
xoxox
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:15 schreef JanPiraat het volgende:
Ongesteld.en zwanger tegelijkzo worden gingers dus geboren D:
Dan niet hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 17:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sommige mensen zou ik liever niet knuffelen, hoor.
Oeh.quote:
OEEEEEEHOOOOOOOOOH FERNANDO.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:55 schreef Omdatappel het volgende:
Hele tijd ABBA liedjes in mijn heufd.
cybersex?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik lees nu msngesprekken die ik gevoerd heb op mn mobiel, met Jan, van een jaar geleden.![]()
grossquote:Op woensdag 18 april 2012 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik lees nu msngesprekken die ik gevoerd heb op mn mobiel, met Jan, van een jaar geleden.![]()
Nu heb ik honger, want banaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sing a new song chiquititaaaaaaa.
Pfft toen was jij nog niet eens geborenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:00 schreef Trollscience het volgende:
Oh toen hadden jullie natuurlijk nog geen sexytimes gehad..
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:00 schreef Trollscience het volgende:
Oh toen hadden jullie natuurlijk nog geen sexytimes gehad..
Denken dat hij nu onder de plak zit.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Een jaar geleden zat Jan nog niet onder de plak en was hij van mij..
Ik kan me nog wel gesprekken herinneren na jullie meets.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Precies, nog steeds niet tho.
[..]
Denken dat hij nu onder de plak zit.. We hadden het wel over je in een paar gesprekken hehehe.
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Pfft toen was jij nog niet eens geboren
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Pfft toen was jij nog niet eens geboren
Jullie wachten natuurlijk tot het huwelijkquote:Op woensdag 18 april 2012 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Precies, nog steeds niet tho.
Watwatquote:Op woensdag 18 april 2012 18:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel gesprekken herinneren na jullie meets..
Precies!!!quote:Op woensdag 18 april 2012 18:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jullie wachten natuurlijk tot het huwelijk
Maar dan lust ik straks het eten van mama niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gewoon banaan eten dan toch.
Simpel.
Opgelost.
Oei.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar dan lust ik straks het eten van mama niet.
quote:
Haar eten is toch niet te vreten, groetjes papa.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar dan lust ik straks het eten van mama niet.
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat weet jij er nou van Appel.
[..]
Haar eten is toch niet te vreten, groetjes papa.
grapje
Geen goed plan neequote:
Gyros, bohquote:
Ik herinner me ooit eens dat je postte over dat jullie van kleding hadden gewisseld, ofzoiets.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat weet jij er nou van Appel.
Ken ik niet.quote:
KIJK HIEROM:quote:Op woensdag 18 april 2012 18:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik herinner me ooit eens dat je postte over dat jullie van kleding hadden gewisseld, ofzoiets.
WAAROM HADDEN JULLIE JE EIGEN KLEREN DAN UIT, HE HE HE????
Shoarma dan met andere kruiden. Sjongejongejonge.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ken ik niet.
[..]
KIJK HIEROM:
http://sincerelyhana.com/projects/switcheroo/
Oh dat Jan vrouwenkleding ook nog wel ok vond.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik herinner me ooit eens dat je postte over dat jullie van kleding hadden gewisseld, ofzoiets.
WAAROM HADDEN JULLIE JE EIGEN KLEREN DAN UIT, HE HE HE????
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Shoarma dan met andere kruiden. Sjongejongejonge.
Kusje verdiend.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:10 schreef Furdinand het volgende:
Mensen mensen ik gewoon als eerste cijfer een 8,5. Trotse ik is trots.
Smoesjes.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KIJK HIEROM:
http://sincerelyhana.com/projects/switcheroo/
Uhuhquote:
Dat was een jeansquote:Op woensdag 18 april 2012 18:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh dat Jan vrouwenkleding ook nog wel ok vond.. Inclusief foto.
.
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat was een jeansvolgende keer stapje erbovenop en jurkje
![]()
Gek op jou.quote:
Alleen van de achterkant zeker? Tijdens de daad van manneliefde. Vandaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef Beach het volgende:
Nee, vraag maar aan P_z die heeft het gezien.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Alleen van de achterkant zeker? Tijdens de daad van manneliefde. Vandaar.
Dit.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:07 schreef Beach het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers op zijn sicke abs
nee laat maarquote:Op woensdag 18 april 2012 19:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat wel dacht toch?
Ze zijn nog kleffer dan Jan en Klinker of Bloem en Klips of jij en Appel of Rezania en ik zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat wel dacht toch?
Thanks brahquote:Op woensdag 18 april 2012 19:10 schreef Plastic_zak het volgende:
Beach heeft een sicke v-shaped back
Pertinent onwaar. Wordt verworpen.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ze zijn nog kleffer dan Jan en Klinker of Bloem en Klips of jij en Appel of Rezania en ik zijn..
Lastig om toe te geven, maar dit is wel waar.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ze zijn nog kleffer dan Jan en Klinker of Bloem en Klips of jij en Appel of Rezania en ik zijn..
gwn g lobi tochquote:Op woensdag 18 april 2012 19:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Homofoobquote:Op woensdag 18 april 2012 19:13 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Lastig om toe te geven, maar dit is wel waar.
Hij wil je van binnenuit kapot maken.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Voor een homofoob praat hij wel veel met mij..
Furdi mag dat.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij wil je van binnenuit kapot maken.
One world One people One love.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Voor een homofoob praat hij wel veel met mij..
Geef gewoon toe dat jullie kapot jaloers zijn op onze stats.quote:
Ik denk niet dat jullie relatie lang blijft bestaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat jullie kapot jaloers zijn op onze stats.
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Meer homo dan de liefdesbaby van Gordon en Gerard Joling.
Wij hebben gewoon lobi voor elkaar (no homo).quote:Op woensdag 18 april 2012 19:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jullie relatie lang blijft bestaan..
eensquote:Op woensdag 18 april 2012 19:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
hoezo we spotten elkaar altijd tijdens het benchen dus we hebben elkaar altijd nodigquote:Op woensdag 18 april 2012 19:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jullie relatie lang blijft bestaan..
Alleen van onze abs en biceps als we het hebben ingesmeerd met olie.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:24 schreef Furdinand het volgende:
Jullie sturen zeker ook pics van de stats van jullie geslachtsdelen naar elkaar. (no homo)
Nee.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:24 schreef Furdinand het volgende:
Jullie sturen zeker ook pics van de stats van jullie geslachtsdelen naar elkaar. (no homo)
Hoeveel setjes doe jij op de pec fly danquote:Op woensdag 18 april 2012 19:31 schreef Zeroku het volgende:
Die iedere keer terugkerende troep over fitness is ook verre van grappig.
En fitnessquote:Op woensdag 18 april 2012 19:31 schreef Zeroku het volgende:
Die iedere keer terugkerende troep over fitness is ook verre van grappig.
Ik vind dat zielig voor de rest.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zullen we het in FB voorstellen?
Geen idee of je iets mist?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:46 schreef Omdatappel het volgende:
Cosmo, Rezania en jij? Mis ik iets, hiet?
Je mist mij?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:46 schreef Omdatappel het volgende:
Cosmo, Rezania en jij? Mis ik iets, hiet?
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:04 schreef JanPiraat het volgende:
P_z is zo'n G.... Op de voetbalclub zat hij altijd in het G team
hoe is het om motorisch beperkt te zijn?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik hoorde dat Klinkerbotsing me hier nodig had.
Nog gehosseld g? Iedereen in de club die je abs wil betasten. Jij hebt het ook niet makkelijk.quote:
Weet ik niet, daar heb ik geen last van. Misschien moet je het aan iemand anders vragen.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe is het om motorisch beperkt te zijn?
Niet gehosseld vandaag helaas. Jij wel?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nog gehosseld g? Iedereen in de club die je abs wil betasten. Jij hebt het ook niet makkelijk.
kan je lopen dan met zulke abs?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Weet ik niet, daar heb ik geen last van. Misschien moet je het aan iemand anders vragen.
Nee, van het weekend ga ik weer de clubs in. Dan maar wat regelen toch. Doordeweeks heb ik mijn rust nodig om m'n lichaam te trainen.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet gehosseld vandaag helaas. Jij wel?
Natuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2012 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kan je lopen dan met zulke abs?
Welke clubs ga je fuhnen dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, van het weekend ga ik weer de clubs in. Dan maar wat regelen toch. Doordeweeks heb ik mijn rust nodig om m'n lichaam te trainen.
Hele weekend Utrecht, beetje studentenvrouwtjes hosselen. Welke clubs ga jij blij maken met je aanwezigheid?quote:
Weet ik nog niet, misschien geen een.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hele weekend Utrecht, beetje studentenvrouwtjes hosselen. Welke clubs ga jij blij maken met je aanwezigheid?
Kwestie van tijd gquote:Op woensdag 18 april 2012 20:19 schreef Beach het volgende:
Bobo g, je krijgt straks sicke abs en dan kan je alle surfmeiden hosselen
Geen piemels op mijn board manquote:
Waarom niet? Waar ga je dan de vrouwen vandaan halen?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, misschien geen een.
Woonboten in Utrecht.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kwestie van tijd g
[..]
Geen piemels op mijn board man
[..]
Waarom niet? Waar ga je dan de vrouwen vandaan halen?
Piemeltje tussen m'n benen en een beetje dom rondhuppelen?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kwestie van tijd g
[..]
Geen piemels op mijn board man
[..]
Waarom niet? Waar ga je dan de vrouwen vandaan halen?
Toch mis je dan alsnog een kutje. Gaat 'm niet worden.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Piemeltje tussen m'n benen en een beetje dom rondhuppelen?
Pure gerechtigheid.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat niet maar ik mag altijd gratis, weet ook niet waarom.
Alsof vrouwen allemaal dom rondhuppelenquote:Op woensdag 18 april 2012 20:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Piemeltje tussen m'n benen en een beetje dom rondhuppelen?
Gemeenquote:Op woensdag 18 april 2012 20:24 schreef Beach het volgende:
Henkie vul gewoon je pectus met water en ga daarin surfen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Toch mis je dan alsnog een kutje. Gaat 'm niet worden.
[..]
Pure gerechtigheid.
Niet dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof vrouwen allemaal dom rondhuppelen
dikke vrouwen kunnen dat idd nietquote:Op woensdag 18 april 2012 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof vrouwen allemaal dom rondhuppelen
Auwquote:Op woensdag 18 april 2012 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dikke vrouwen kunnen dat idd niet
Je bent gewoon jaloers dat het voor mij makkelijker is om met Bobje op een board te staan dan voor jou.quote:
Je hebt mijn onvoorwaardelijke liefdequote:Op woensdag 18 april 2012 20:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat het voor mij makkelijker is om met Bobje op een board te staan dan voor jou.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:38 schreef JanPiraat het volgende:
Oke vooruit op de strandmeet mag je op Bob zn board Henkie.... oow wacht..
Sorry hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 21:15 schreef Bloempje. het volgende:
Ja jemig, ga anders allemaal gelijk weg als ik kom.
welk filter is dat in instagram?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:16 schreef HappyBob het volgende:
Vanmiddag pauwtje lekker in de zon aan het chillen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallodiodoooo Bloempjen
[..]
welk filter is dat in instagram?
Ga weg vieze hipsterquote:Op woensdag 18 april 2012 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallodiodoooo Bloempjen
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga weg vieze hipsterVanochtend bloed, zweet en tranen voor deze action
dit is een pauw hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 21:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga weg vieze hipsterVanochtend bloed, zweet en tranen voor deze action
Dat komt omdat hipsters zoals jij denken dat Photoshop hetzelfde is als Paint of Instagramquote:Op woensdag 18 april 2012 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit is een pauw hoorDe action in mijn gedachten is een winkel.
Hipsterquote:Op woensdag 18 april 2012 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallodiodoooo Bloempjen
[..]
ja maar dat is niet onlinequote:Op woensdag 18 april 2012 21:26 schreef Henkie94 het volgende:
http://spele.nl/games/actie/bomberman-games/bomberman-4/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |