Dat is geen bron.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:02 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
De fonteinenToen twee grote fonteinen openscheurde en met een gigantische druk helemaal in de ruimte spoot is een theorie wat best mogelijk is.
Maar dat kán nog niet want Adam had nog geen geweten (het verschil tussen goed en kwaad e.d.) om te snappen dat het naar zou zijn voor Eva dat God haar zou straffen. Hij vond het niet eens vreemd dat hij naakt was.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:55 schreef Kingdom34 het volgende:
Adam negeerde de wil van God bewust omdat hij niet wilde dat GOD Eva strafte.
Denk je dat Adam geen gevoelens had? Natuurlijk heeft Adam gevoelens, hij gaf zelfs GOD de schuld dat GoD Eva had gemaakt van zijn onderste rib.
Snap je, Adam deed het bewust en dat is de erfzonde de Dood.
Maar als hij die jonkies meenam:quote:Ik zie dat meer Logica als je alle dieren moet meenemen.
Ik respecteer jou mening en natuurlijk is dat ook een aanname van mij, dat geef ik je gelijk in.
Maar het is een aanname wat wel ieder logisch mens zal denken. Ik weet zeker dat Noach slim genoeg was om jonkies te nemen wat God had beveelt.
Dit is trouwens volgens mij al de 3e keer dat ik dit vraag hé.quote:hoe hebben Noach en z'n familie die dan verzorgd? En hoe hebben ze die binnen 7 dagen (Genesis 7:4) van over de hele wereld bij de Ark gekregen? En hoe hebben ze er voor gezorgd dat al die dieren over de hele wereld precies toen allemaal jonkies hadden? En hoe hebben ze die bij hun ouders weg gekregen, want bij een beer, leeuw of neushoorn gaat dat niet zo makkelijk.
vergeet het zoetwateraquarium nietquote:Op woensdag 18 april 2012 18:52 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ok, dan hebben ze alleen de verschillende rassen meegenomen. Waar komen dan nu alle verschillende 'soorten' vandaan? En wiens darmen waren huis voor de lint- en haakworm? En hoe werd voorkomen dat dieren elkaar doden? En hoe werden er genoeg mieren meegenomen om als voedsel voor de miereneters te dienen? En waar haalden ze de kangoeroes vandaan?
Zo veel vragen, zo weinig antwoorden.
Hahaha National nationalgeographic is de grootste evolutie supporterquote:Op woensdag 18 april 2012 22:57 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Nep dus.
http://news.nationalgeogr(...)-giant-skeleton.html
Dan moet ik de commentaren erbij halen wat tijd gaat kosten.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:03 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat is geen bron.
bron de; v(m) -nen 1 natuurlijk opwellend water; wel 2 oorzaak, oorsprong; plaats van ontstaan: een ~ van inkomsten; ~nen vd geschiedenis archiefmateriaal, dagboeken, officiële publicaties, oorkonden enz.
Als je schermt met claims dat de bijbel wetenschappelijk bevestigd is dan mag je dat wel wat beter onderbouwen.
National Geographic belachelijk maken maakt de fotos niet ineens echt Einstein.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:10 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Hahaha National nationalgeographic is de grootste evolutie supporter![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.discovery.org/a/162
Bla en Bla, ga ik niet eens op in, als je uitgelult bent ga ik verder met mijn ander discussie.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:06 schreef UltraR het volgende:
Kingdom34, mocht je een troll zijn, heel veel respect, beste in tijden. Maar nu is het wel mooi geweest. Het wordt te obvious met je reuzen plaatjes en denken dat mensen het over waterbronnen hebben als ze om 'bronnen' vragen. (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Nogmaals, echt ontzettend grappig, dat zeker, ik moest hardop lachen. Maar soms moet je weten wanneer te stoppen.
Als je serieus bent... tja... dan komt elke hulp voor jou te laat vrees ik.(Hoe dan ook heb ik sowieso echt bizar m'n tijd zitten verdoen met m'n serieuze posts vol met argumentatie en doordachte vragen waar ik nooit antwoord op heb gehad. Daar moet ik echt mee stoppen, echt.)
Waarom betalen ze dan 80.000 Dollar voor een nep fossiel wat de missing link was ?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:12 schreef TerryStone het volgende:
[..]
National Geographic belachelijk maken maakt de fotos niet ineens echt Einstein.
Irrelevant en zonder bron ook nog eens een lege claim.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:17 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Waarom betalen ze dan 80.000 Dollar voor een nep fossiel wat de missing link was ?
Er is geen missing link alles is missing. Het is de grootste Evolutie supporter, natuurlijk zeggen zij dat het nep is maar ik en vele andere weten het beter
Over de jonkies...niet te vergeten dat jonkies ook groot worden (noach was zeker een jaar op zee) en dat bepaald gedrag aangeleerd wordt door de ouders en dat sommige jonkies nog heel lang de verzorging van de moeder nodig hebbenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:04 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
Maar als hij die jonkies meenam:
[..]
Dit is trouwens volgens mij al de 3e keer dat ik dit vraag hé.
Dit klopt, maar volgens het verhaal van Enoch komt het door hen dat god de aarde wou overspoelen met water.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:11 schreef LunaAurea het volgende:
[..]
En halfgoden bestaan:
Genesis 6: 1 Zo kwamen er steeds meer mensen op aarde, en zij kregen dochters. 2 De zonen van de goden zagen hoe mooi de dochters van de mensen waren, en ze kozen uit hen de vrouwen die ze maar wilden. 3 Toen dacht de HEER: Mijn levensgeest mag niet voor altijd in de mens blijven, hij is immers niets dan vlees; hij mag niet langer dan honderdtwintig jaar leven. 4 In die tijd en ook daarna nog, zolang de zonen van de goden gemeenschap hadden met de dochters van de mensen en kinderen bij hen kregen, leefden de giganten op aarde. Dat zijn de befaamde helden uit het verre verleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wat ik even snel kon vinden, maar het klinkt toch best gek? Dat deze onderwerpen bijna onverklaarbaar worden, dat je bijna denkt dat het misschien toch waar is? En dit zijn niet de enigsten .
Dat deze onderwerpen alleen konden worden behaald met technologie dat veel geavanceerder is dan wat de mensheid toen zelf had?
Vind je het logisch dat de Maya’s de Egyptenaren, Babylonianen en vele andere stammen een eigen god hadden? Allemaal half goden, want zij konden hen ongekende kennis en technologie geven. Ook al deze goden worden omschreven met 6 vinger en 6 tenen en het dubbele aantal tanden. Alle goden. Dus verspreid over de hele wereld hadden al deze goden de zelfde kenmerken. Ook de foto’s met de skeletten er op.
En door deze kennis en misleiding, waarmee de mensheid een “valse evolutie” leed, werd God kwaad en wou daarom de wereld overspoelen met water. Vandaar de arc van noach, waarvan inmiddels wordt gezegd dat het gevonden is.
Klinkt gek of niet?
Dit is wat ik heb gehoord. Het had mij wel een knoop in de maag gegeven, hoe verschillende onderwerpen bij elkaar komen…
[ Bericht 0% gewijzigd door ironite op 18-04-2012 23:57:26 ]
Best eenvoudig ; onder elke arm één als je vier meter bent.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:56 schreef LunaAurea het volgende:
Of neem de Aziatische en de Afrikaanse olifant
Ik zei het toch...quote:Op woensdag 18 april 2012 23:20 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Irrelevant en zonder bron ook nog eens een lege claim.
Je bent blijkbaar niet eens in staat om de simpelste dingen te checken voordat je ze plaatst... dat is vrij typerend.
http://www.google.nl/#hl=(...)=g1&aql=&gs_l=serp.3..0.4002l5061l2l5239l4l4l2l2l2l0l0l0ll0l0.&psj=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=7e5bdb11eb84ff88&biw=1280&bih=930
http://www.hoax-slayer.com/giant-skeleton.html
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zal je vast uit de droom helpen: Koning Dom is zo hypergelovig dat hij in de Bijbel op zich al genoeg bewijs ziet. Alles wat daarmee in strijd is, inclusief de wetenschap, kán dus simpelweg niet waar zijn. Daarnaast is hij verstandelijk te beperkt om de vragen die hem gesteld worden te bevatten, dus een gesprek daarover is sowieso onmogelijk.
Gezonde werklust en veel mensen. Bewijzen ten overvloede. Zitten we hier trouwens in TRU of in F&L, ik ben even de weg kwijt.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:41 schreef ironite het volgende:
Ik vraag jullie om een andere verklaring te vinden voor deze onderwerpen. Waar zelf pseudowetenschappers van nu nog steeds over durven te twijfelen.
Hoe zijn de piramides gemaakt in zo'n korte tijd?
[ afbeelding ]
Uhh met een bootje? Mensen hebben nogal wat over voor hun religie.quote:Hoe konden zij zulk soort grote stenen vanuit de het onderste puntje van het huidige england, verplaatsten naar waar het nu staat?
[ afbeelding ]
Stukje gemist bij aardrijkskunde over de laatste ijstijd en zwerfkeien?quote:
Nou waarom? Ooit weleens verder gelezen dan je neus lang was?quote:
Hakkenquote:
Naar de sterren kijken vanuit hun sterren observatie torens.quote:
Zet een mannetje op een berg die aanwijzingen geeft. Het is gelul dat ze alleen vanuit de lucht zichtbaar zijn.quote:Zoveel beelden en waarom groot?
[ afbeelding ]
De perfect rechte lijnen in peru (nazca lines)
[ afbeelding ]
Dit betreft een hoax.quote:
Om te beginnen, het is enige, alleen die clown is aller enigst, maar dat betekent toch echt heel wat anders. Wat best gek is, is dat de moderne mens al een slordige 250.000 jaar op deze aardbol rond huppelt en dat jij onze voorgangers van een paar 1000 jaar geleden voor achterlijk verslijtquote:Dat is wat ik even snel kon vinden, maar het klinkt toch best gek? Dat deze onderwerpen bijna onverklaarbaar worden, dat je bijna denkt dat het misschien toch waar is? En dit zijn niet de enigsten
Iedereen gaat naar de HEL!quote:Op donderdag 19 april 2012 07:24 schreef MisterSqueaky het volgende:
Maar even samenvattend:
Mensen waren vroeger veel groter dan nu
De aarde was heel anders gevormd dan nu
Dieren waren heel anders dan nu
Alles wat hierboven staat is al lang en breed bewezen, al weet vrijwel niemand dat
Iedereen die denkt dat de waarneembare feiten hier niet mee overeenkomen is misleid door de anti-god beweging.
Duidelijk.
En wat zijn nu de praktische gevolgen van deze theorie ?
Nee waarschijnlijk wel met nanobots over een x aantal jaar.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:42 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Kan je daar kanker mee genezen ?
Alleen als je een reus van 900 bent en een boot hebt met daarin minstens een tweetal van alle diersoorten ter wereldquote:Op donderdag 19 april 2012 07:42 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Kan je daar kanker mee genezen ?
Tsja, dat is inderdaad mijn punt.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Alleen als je een reus van 900 bent en een boot hebt met daarin minstens een tweetal van alle diersoorten ter wereld
Volgens sommigen is dat trouwens nog best reëel.
Niet te snel afdoen als onzin deze dingen. Ik heb hier namelijk ook heel veel over gelezen en gekeken de laatste tijd en deze theorië spreekt mij ook het meeste aan. Ik heb er expres niks over gezegd hier omdat dit F&L is en niet TRU, maar vind het zeer aannemelijk. Mocht je interesse hebben, lees Graham Hancock's - Fingerprints of the Gods (Het ontstaan en het einde van alles, in het nederlands) geweldig boek!quote:Op donderdag 19 april 2012 07:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Gezonde werklust en veel mensen. Bewijzen ten overvloede. Zitten we hier trouwens in TRU of in F&L, ik ben even de weg kwijt.
http://www.sciencedaily.com/releases/2008/03/080328104302.htm
[..]
Uhh met een bootje? Mensen hebben nogal wat over voor hun religie.
Die stenen zijn overigens niet de grote stenen van stonehenge, die zijn van relatief vlak bij.
http://www.wired.co.uk/news/archive/2011-12/19/stonehenge-rocks
[..]
Stukje gemist bij aardrijkskunde over de laatste ijstijd en zwerfkeien?
[..]
Nou waarom? Ooit weleens verder gelezen dan je neus lang was?
Kun je trouwens hiërogliefen lezen en hier dus wat zinnigs over zeggen?
http://members.tripod.com/a_u_r_a/abydos.html
[..]
Hakken
[..]
Naar de sterren kijken vanuit hun sterren observatie torens.
[..]
Zet een mannetje op een berg die aanwijzingen geeft. Het is gelul dat ze alleen vanuit de lucht zichtbaar zijn.
[..]
Dit betreft een hoax.
[..]
Om te beginnen, het is enige, alleen die clown is aller enigst, maar dat betekent toch echt heel wat anders. Wat best gek is, is dat de moderne mens al een slordige 250.000 jaar op deze aardbol rond huppelt en dat jij onze voorgangers van een paar 1000 jaar geleden voor achterlijk verslijt
Probeer eens verder te lezen en te studeren dan je neus lang is.
Dit soort argumenten worden alleen maar ingebracht door mensen met weinig feitelijke kennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |