Typische Atheisten met hun grappige afbeelding denken dat ze grappig zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 21:58 schreef UltraR het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord, dus zullen we het er idd maar op houden dat het magie was? Fijn voor je, zalig zijn de armen van geest.
Nu hou ik op met reageren op je. Ik kan mijn tijd wel beter besteden. Dan zul jij dat wel interpreteren als dat je 'gewonnen' hebt. Daar heb ik enkel dit op te zeggen:
[ afbeelding ]
Geniet van je leven in naïeve onwetendheid.
Hoe groot waren Noach en zijn zonen?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:00 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
Genesis 6:15 "driehonderd ellen zij de lengte der ark, vijftig ellen haar breedte, en dertig ellen haar hoogte."
Zie je dat ik hier een vers geef, dus niet vragen om een vers straks terwijl die wel gegeven wordt.
En zo blijkt dus dat de ark helemaal niet zo groot was. Niet groot genoeg voor al die dieren in ieder geval.
Net zo groot als wij mensen zijn? Of waren ze reuzen of kabouters ofzo?quote:
Waarschijnlijk volwassenen, want als hij jonge dieren mee zou nemen, moet hij héél veel dieren onderhouden, en moedermelk geven, en leren hoe ze moeten leven en jagen etc.quote:En nam Noach jonge dieren mee of volwassenen?
Ik heb gezegd dat ik in de Bijbel geloof, volg je wel of niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:11 schreef damirovic het volgende:
Geloof je ook dat sommige mensen 700+ jaar oud werden?
Ik weet toch niet ofd at in de bijbel staat, mienjong.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:11 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik in de Bijbel geloof, volg je wel of niet?
De wereld van Noach is niet hetzelfde als de Wereld wat wij nu kennen.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:11 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
[quote]Net zo groot als wij mensen zijn? Of waren ze reuzen of kabouters ofzo?
Nee, het waren jonkies.quote:Waarschijnlijk volwassenen, want als hij jonge dieren mee zou nemen, moet hij héél veel dieren onderhouden, en moedermelk geven, en leren hoe ze moeten leven en jagen etc.
Geef eens verzen en passages uit de Bijbel dan a.u.b.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:16 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
De wereld van Noach is niet hetzelfde als de Wereld wat wij nu kennen.
Noach was ongeveer 4 Meter lang, ik weet dat jullie Atheisten geloven dat hoe verder terug in de tijd hoe kleiner en dommer we waren, dat is niet geval en Adam had vast ene IQ van 500 door God gecreëerd.
Dus bereken nu het nog eens uit.
[..]
[..]
Nee, het waren jonkies.
Ik geef je een link waar het wordt uitgelegd http://www.geloofsopkikker.nl/kenthovind.htmquote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef BlackLodge het volgende:
Ik heb het zelf niet nagemeten ofzo, maar is het eigenlijk wel mogelijk om vanaf de zondvloed, 4300 jaar geleden tot aan nu, via de stamboom van Noach zoals die in de Bijbel staat, om bijna 7 miljard mensen te krijgen?
De Appel wat hij at deed hij bewust zodat Eva niet door God werd gestraft, Eva werd misleid en Adam at de Appel vol bewust, vandaar de zonde en het heet de erf zonde de dood is een erf zonde.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:23 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
Geef eens verzen en passages uit de Bijbel dan a.u.b.
En als het jonkies waren, hoe hebben Noach en z'n familie die dan verzorgd? En hoe hebben ze die binnen 7 dagen (Genesis 7:4) van over de hele wereld bij de Ark gekregen? En hoe hebben ze er voor gezorgd dat al die dieren over de hele wereld precies toen allemaal jonkies hadden? En hoe hebben ze die bij hun ouders weg gekregen, want bij een beer, leeuw of neushoorn gaat dat niet zo makkelijk.
En als Adam zo'n hoog IQ had, zou hij wel niet van die appel gegeten hebben...
Ik denk niet dat wij dommer waren dan vroeger hoor. Alleen de technologie is meer ontwikkeld, maar of we nou veel slimmer zijn dan vroeger betwijfel ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:16 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
De wereld van Noach is niet hetzelfde als de Wereld wat wij nu kennen.
Noach was ongeveer 4 Meter lang, ik weet dat jullie Atheisten geloven dat hoe verder terug in de tijd hoe kleiner en dommer we waren, dat is niet geval en Adam had vast ene IQ van 500 door God gecreëerd.
Dus bereken nu het nog eens uit.
[..]
[..]
Nee, het waren jonkies.
" Er is nooit een dier in een ander soort dier verandert".quote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Geef mijn citaat eens dan, dan alleen je eigen woorden.
Adam had toen nog geen gevoel van schuld of medeleven o.i.d. want hij kende het verschil tussen goed en kwaad nog niet, dus wat je hier zegt klopt niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:29 schreef Kingdom34 het volgende:
De Appel wat hij at deed hij bewust zodat Eva niet door God werd gestraft, Eva werd misleid en Adam at de Appel vol bewust, vandaar de zonde en het heet de erf zonde de dood is een erf zonde.
Dit is PUUR een aanname. En als hij jonkies meenam:quote:Er staan geen verzen in de Bijbel dat het jonkies waren, je weet toch dat Noach intelligent genoeg is om Jonkies te nemen en geen volwassenen omdat die veel ruimte in beslag nemen.
quote:hoe hebben Noach en z'n familie die dan verzorgd? En hoe hebben ze die binnen 7 dagen (Genesis 7:4) van over de hele wereld bij de Ark gekregen? En hoe hebben ze er voor gezorgd dat al die dieren over de hele wereld precies toen allemaal jonkies hadden? En hoe hebben ze die bij hun ouders weg gekregen, want bij een beer, leeuw of neushoorn gaat dat niet zo makkelijk.
Nee heb ik niet berekend want jij hebt nog niet gezegd waar in de Bijbel staat dat Noach 4 meter lang is.quote:Heb je nou berekent ? 4 meter lange mens en wat 300 ellen is?
Mijn geloof en de evolutie theorie heeft niets met de wetenschap te maken, dat heb ik wel eens eerder gezegd. Ik heb wel gezegd, dat de wetenschap de Bijbel bevestigd en nooit de evolutie is bevestigd zoals dat leven uit een steen is ontstaan of dat een Mens van Aap is geëvolueerd.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:30 schreef ems. het volgende:
Wat ik niet zo goed begrijp is waarom je specifiek om een wetenschappelijke verklaring van de oerknal/evolutie aap>mens vraagt maar wel direct aanneemt dat een maagd een kind kan krijgen door een of andere onverklaarbare voodoo. Als de wetenschap jou kán overtuigen, waarom dan in metafysica geloven?
Kom maar op met de bronnen danquote:Op woensdag 18 april 2012 22:40 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Mijn geloof en de evolutie theorie heeft niets met de wetenschap te maken, dat heb ik wel eens eerder gezegd. Ik heb wel gezegd, dat de wetenschap de Bijbel bevestigd en nooit de evolutie is bevestigd zoals dat leven uit een steen is ontstaan of dat een Mens van Aap is geëvolueerd.
Het is ook al grote deels bevestigd dat de hele Aarde nooit een heet massa is geweest, maar vol met water is geweest en nog steeds is zowel wat wij nu kennen en ondergronds, en natuurlijk boven (wolken) en de ruimte vol met water is.
Hoe verklaar jij water op Mars?
Het leven zou niet uit een steen ontstaan zijn, maar via bacteriën op een meteoriet vanuit de ruimte op de aarde gekomen zijn.quote:
Waar haal je dit in godsnaam (no pun intended) vandaan? En geen Kent Hovind argument alsjeblieft want die zijn net zo sterk als een natte krant.quote:Het is ook al grote deels bevestigd dat de hele Aarde nooit een heet massa is geweest, maar vol met water is geweest en nog steeds is zowel wat wij nu kennen en ondergronds, en natuurlijk boven (wolken) en de ruimte vol met water is.
Zelfde manier zoals het op aarde verklaard wordt. Door grote ijs meteorieten die vroeger op de aarde geknald zijn.quote:Hoe verklaar jij water op Mars?
Dat is nou waar het omgaat, de evolutie is dat wij kleiner en dommer waren en de Bijbel leert ons dat er een tijd was een Aarde wat wij niet kennen mensen liepen die vele maal slimmer waren dan wij nu zijn alleen heeft het niet lang geduurd voordat God allemaal vernietigde, zo'n vloed duurde ongeveer 9 Maanden voordat iedereen werd vernietigd.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:33 schreef damirovic het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij dommer waren dan vroeger hoor. Alleen de technologie is meer ontwikkeld, maar of we nou veel slimmer zijn dan vroeger betwijfel ik.
Die God is wel snel op z'n teentjes getrapt dan, dat hij z'n enige creatie niet goed vond (terwijl hij in Genesis 1 zei dat alles wat hij maakte goed was, en hij is alwetend dus had hij moeten weten dat hij het in de toekomst niet meer goed zou vinden) meteen maar vernietigd.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:49 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Dat is nou waar het omgaat, de evolutie is dat wij kleiner en dommer waren en de Bijbel leert ons dat er een tijd was een Aarde wat wij niet kennen mensen liepen die vele maal slimmer waren dan wij nu zijn alleen heeft het niet lang geduurd voordat God allemaal vernietigde, zo'n vloed duurde ongeveer 9 Maanden voordat iedereen werd vernietigd.
En geloof me, het was een en al chaos, je kan het zien de hoeveelheid botten wat ze vinden hedendaags.
Adam negeerde de wil van God bewust omdat hij niet wilde dat GOD Eva strafte.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:38 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
[quote]Adam had toen nog geen gevoel van schuld of medeleven o.i.d. want hij kende het verschil tussen goed en kwaad nog niet, dus wat je hier zegt klopt niet.
Ik zie dat meer Logica als je alle dieren moet meenemen.quote:Dit is PUUR een aanname. En als hij jonkies meenam:
Ik zal je een handje helpen.quote:Nee heb ik niet berekend want jij hebt nog niet gezegd waar in de Bijbel staat dat Noach 4 meter lang is.
Nep dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:55 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Adam negeerde de wil van God bewust omdat hij niet wilde dat GOD Eva strafte.
Denk je dat Adam geen gevoelens had? Natuurlijk heeft Adam gevoelens, hij gaf zelfs GOD de schuld dat GoD Eva had gemaakt van zijn onderste rib.
Snap je, Adam deed het bewust en dat is de erfzonde de Dood.
[..]
[..]
Ik zie dat meer Logica als je alle dieren moet meenemen.
Ik respecteer jou mening en natuurlijk is dat ook een aanname van mij, dat geef ik je gelijk in.
Maar het is een aanname wat wel ieder logisch mens zal denken. Ik weet zeker dat Noach slim genoeg was om jonkies te nemen wat God had beveelt.
[..]
Ik zal je een handje helpen.
Hier heb je wast foto's:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo krijg je een beeld wat een elle is
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:40 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Mijn geloof en de evolutie theorie heeft niets met de wetenschap te maken, dat heb ik wel eens eerder gezegd. Ik heb wel gezegd, dat de wetenschap de Bijbel bevestigd
Erg, ik laat me toch steeds weer verleiden. Ik heb geprobeerd op hoog niveau te debatteren. Dat heb ik opgegeven. Maar dit..... echt..... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 18 april 2012 22:55 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Adam negeerde de wil van God bewust omdat hij niet wilde dat GOD Eva strafte.
Denk je dat Adam geen gevoelens had? Natuurlijk heeft Adam gevoelens, hij gaf zelfs GOD de schuld dat GoD Eva had gemaakt van zijn onderste rib.
Snap je, Adam deed het bewust en dat is de erfzonde de Dood.
[..]
[..]
Ik zie dat meer Logica als je alle dieren moet meenemen.
Ik respecteer jou mening en natuurlijk is dat ook een aanname van mij, dat geef ik je gelijk in.
Maar het is een aanname wat wel ieder logisch mens zal denken. Ik weet zeker dat Noach slim genoeg was om jonkies te nemen wat God had beveelt.
[..]
Ik zal je een handje helpen.
Hier heb je wast foto's:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo krijg je een beeld wat een elle is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |