Wat een slet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:18 schreef Klipnap het volgende:
Mio werd trouwens tot populairste Waifu op MAL verkozen
Moet je de Lapo hebben, een nieuwe openen en zelf in de OP aanpassen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hebben ze dat gewoon!!![]()
![]()
Ik wil ook een smiley bij OP.
Volgens mij wordt Mio ook altijd op sankakucomplex als meest favoriete waifu gekozen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:21 schreef Easymodo het volgende:
http://www.internationalsaimoe.com/
Hier werd ze ook een keer verkozen. Ook Hinagiku en Misaka zijn populaire waifu's. (Ook al zijn ze 15).
Leest ook zo lekker.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:21 schreef robin007bond het volgende:
He, Bakakeme. Je zou een extra smiley achter je naam kunnen zetten als bewijs dat je deze OP hebt geopend. Dan kunnen we na honderden topics zien wie de meeste lapo's heeft gekregen.
Ho, Roben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:21 schreef robin007bond het volgende:
He, Bakakeme. Je zou een extra smiley achter je naam kunnen zetten als bewijs dat je deze OP hebt geopend. Dan kunnen we na honderden topics zien wie de meeste lapo's heeft gekregen.
Cheater!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ho, Roben.
Bij voorbaat heb ik al gewonnen, zie OP
Ik had ooit zo'n show gezien, waar allemaal vrouwen hun borsten door een muur met speciale gaten konden doen. Vervolgens moest er een jongen raden welke borsten van zijn moeder warenquote:
Presentatie door Gordon.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n show gezien, waar allemaal vrouwen hun borsten door een muur met speciale gaten konden doen. Vervolgens moest er een jongen raden welke borsten van zijn moeder waren
Brr.. de horrorquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Presentatie door Gordon.
Paaij en Brard als medekandidaten.
Hilarisch.
Ik dacht eerder aan Gerard Joling en Patty Brard.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Presentatie door Gordon.
Paaij en Brard als medekandidaten.
Hilarisch.
HOEHOEHOEHOE hilaries schat ik kom niet meer bij WIEHIEquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:28 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan Gerard Joling en Patty Brard.
De tv-sensatie van Nederland. We tellen af: 10, 9, 8...
HOEHOEHOEquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik had trouwens ooit zo'n raar businessmodel verzonnen voor een comperproducent (fictief dan):
Een PC en dan heel veel wiet op de processor stoppen. De processor wordt natuurlijk zo heet, dat de wiet gaat branden en de koeler blaast het de kast door. De casefan blaast dan de wietlucht naar buiten en uiteraard is de processor door de wiet doorgebrand.
Dan bel ik ze op met de vraag of ze een nieuwe PC willen kopen. Omdat ze dan stoned zijn blijven ze nieuwe computers kopen in een infinite loop!
HAHA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
HOEHOEHOEMisschien moet ik naar het Beste Idee van Nederland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2012 22:41:18 ]
Potver,iemand was me voor!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet je de Lapo hebben, een nieuwe openen en zelf in de OP aanpassen.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien moet ik naar het Beste Idee van Nederland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik stoned zou zijn zou ik geen nieuwe computer willen kopen, maar munchies hebben. Misschien dat je er een dönerzaak bij moet beginnenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik had trouwens ooit zo'n raar businessmodel verzonnen voor een comperproducent (fictief dan):
Een PC en dan heel veel wiet op de processor stoppen. De processor wordt natuurlijk zo heet, dat de wiet gaat branden en de koeler blaast het de kast door. De casefan blaast dan de wietlucht naar buiten en uiteraard is de processor door de wiet doorgebrand.
Dan bel ik ze op met de vraag of ze een nieuwe PC willen kopen. Omdat ze dan stoned zijn blijven ze nieuwe computers kopen in een infinite loop!
HAHA!
Ik zie me al bij Radar en Kassa komen. Hele gezinnen aan de drugs.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als ik stoned zou zijn zou ik geen nieuwe computer willen kopen, maar munchies hebben. Misschien dat je er een dönerzaak bij moet beginnen
Zie ik weer Lucky Star gedoe!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:55 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Voor als je de gezichten van Madoka niet wijd genoeg vind, het kan altijd nog wijder.
Hmm, betwijfel het. Yuno is best gangstahquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zie ik weer Lucky Star gedoe!!
Hmm, vond D-tecnolife met Uverworld net iets beter. :3quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
High and Mighty Color - Ichirin no Hana nu op AAR,lang niet gehoord.Beste Bleach OP ever.![]()
Even checken danquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:14 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Hmm, vond D-tecnolife met Uverworld net iets beter. :3
http://www.imaginefilmfestival.nl/quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vet! Heb je een linkje met meer info? En van wanneer tot wanneer is het?
quote:Kleine, slimme Asuna groeit heel zelfstandig op. Haar moeder werkt hard. Haar vader is gestorven. Vaak zit ze in haar eentje op een heuveltop nabij de spoorbrug en luistert ze op haar ouderwetse kristalradio naar de geluiden in de ether. En zo hoort ze op een dag een bijzondere stem uit de diepte. Samen met haar docent Mr. Morisaki en de mysterieuze jongen Shun waagt ze zich in de verborgen onderwereld van Agartha, waar de magische Quetzalcuatls waken over de mensen die net gestorven zijn
Children Who Chase Lost Voices from Deep Below is de nieuwe anime van Makoto Shinkai, de regisseur die in 2008 menig Imagine-ganger ontroerde met het poëtische 5 Centimeters Per Second. Zijn beeldschone tekenkunst en weemoedige verhalen hebben hem bekendheid gebracht, vandaar dat hij het met Children Who.. voor een groter publiek mag proberen. En met succes. Asunas avonturen in de onderwereld zijn wonderlijk en spannend, en de muziek, de animaties en het verhaal zijn nog altijd even schitterend, persoonlijk en delicaat. Shinkai-san, niet voor niets vaak vergeleken met Hayao Miyazaki, bezorgt je weer een brok in de keel.
Ja het gaat wel hard de laatste tijd.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef Eenskijken het volgende:
Damn dit topic gaat te snel voor mij
[..]
http://www.imaginefilmfestival.nl/
Black Lagoon. Goed veel actie, vrij recent. Hier is een AMV, oordeel zelf maar of het je wat lijkt.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik wil een goede harde actie serie.
Het liefst recent aangezien ik het meeste van een aantal jaren geleden (veelal samurai/ronin of ninja) al gezien heb. Iemand een aanrader?
Robin vragen,die weet het wel.Of anders MALquote:Op woensdag 18 april 2012 00:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Het liefst recent aangezien ik het meeste van een aantal jaren geleden (veelal samurai/ronin of ninja) al gezien heb. Iemand een aanrader?
Ziet er wel tof uit! Jammer dat je ze niet kan zien via watchanimeon maar heb al een aantal sources gevonden. Van de week maar eens S1 en S2 kijken. Enig idee of er meer uitkomen of blijft het daarbij?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:49 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Black Lagoon. Goed veel actie, vrij recent. Hier is een AMV, oordeel zelf maar of het je wat lijkt.
Lees de manga,seinen geweld op zijn max!!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit! Jammer dat je ze niet kan zien via watchanimeon maar heb al een aantal sources gevonden. Van de week maar eens S1 en S2 kijken. Enig idee of er meer uitkomen of blijft het daarbij?
SPOILER: mirai nikki 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 april 2012 01:25 schreef mschol het volgende:
onder het mom van wtf momentje...Oh my!!SPOILER: mirai nikki 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gundam 00quote:Op woensdag 18 april 2012 00:29 schreef TheThirdMark het volgende:
onder het mom van wtf momentje...SPOILER: mirai nikki 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
onder het mom van wtf momentje...Het wordt allemaal nog leuker...SPOILER: mirai nikki 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee, er zijn meer mensen met verstand van anime in dit topic hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 00:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Robin vragen,die weet het wel.Of anders MAL
Black Lagoon rules gewoon![]()
Tengen Toppa Gurren Lagann gezien?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Gambate!quote:Op woensdag 18 april 2012 08:48 schreef Easymodo het volgende:
Ah, fuck tentamen. It's not like I enjoy doing them or anything!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is nog een vijf-delige OVA serie genaamd Roberta's Bloodtrail, wat een soort van officieuze S3 is. Die kan je nog kijken en dan houdt het wel zo'n beetje op.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit! Jammer dat je ze niet kan zien via watchanimeon maar heb al een aantal sources gevonden. Van de week maar eens S1 en S2 kijken. Enig idee of er meer uitkomen of blijft het daarbij?
Succesquote:Op woensdag 18 april 2012 09:12 schreef Klipnap het volgende:
Ik kom er net achter dat ik vet veel projecten heb dit weekend.
Ik reageer nog zo min mogelijk voorlopig
Klein beetje. Aan de andere kant, ik heb dat met de move die ze doet rond 0:32 in deze.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:32 schreef robin007bond het volgende:
Is het raar dat ik helemaal smelt wanneer Mio een knipoog geeft rond 1:19?
Claymore!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Al gezien op aanraden een paar topics terugquote:
Eens. Ik hoop nog steeds op een nieuw seizoen (de manga loopt nog steeds (en is een 1 maandelijkse uitgave dus snel gaat het niet)).quote:Op woensdag 18 april 2012 11:05 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Al gezien op aanraden een paar topics terugToffe serie (alleen de laatste epi was een beetje.. jammer..)
Bedankt voor de reminder, ik moet de manga nog maar eens gaan volgenquote:Op woensdag 18 april 2012 11:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens. Ik hoop nog steeds op een nieuw seizoen (de manga loopt nog steeds (en is een 1 maandelijkse uitgave dus snel gaat het niet)).
Claymore heeft 1 super memorabel moment. Een moment waar ik "what the " uitschreeuwde en meteen op < < < < drukte om het nog eens goed te zien
Zoek je grove actie of veel actie?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:05 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Al gezien op aanraden een paar topics terugToffe serie (alleen de laatste epi was een beetje.. jammer..)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooquote:According to Weekly Shonen Jump, Bakuman will end in the magazine vol.21 & 22 combined issue to be released on April 23rd. The comic books volumes 18, 19, and 20 will be released in May, June and July, respectively.
SPOILER: MangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:39 schreef mschol het volgende:
Bakuman, klinkt als een soort naruto/pokemon kruising
*gaat beschrijving opzoeken...
Best leuke serie, je moet alleen niet verwachten dat er enige vaart zit achter het romantische aspect. Continentale platen hebben nog meer vaart.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:39 schreef mschol het volgende:
Nouja, de manga eindigt dus er is wel vaart in gekomen hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 12:12 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Best leuke serie, je moet alleen niet verwachten dat er enige vaart zit achter het romantische aspect. Continentale platen hebben nog meer vaart.
Gaat over mangaka's en manga. Een anime over manga maken dus. Erg leuk. Behalve dan wat ik hierboven beweer, maar zolang je je daar op instelt is er weinig aan de hand.
Hoeveel afleveringen heb je gezien dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Scamp zegt dat Bakuman seksistisch is. Ikzelf vond de moeite die het kostte om een aflevering te downloaden niet proportioneel was ten opzichte van het vermaak dat ik verkreeg door de aflevering te zien.
Ja gaat echt hard de laatste tijd. Je hebt niet veel gemist. Robin wil iedereen Mio, iets met OPs, paar nieuwe mensen die vragen naar series. Voor de rest niet echt boeiend.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Deze reeks gaat nu een beetje te snel voor mij trouwens. Voor het eerst in een lange tijd heb ik geen zin om alles dat ik gemist heb terug te lezen.
Als je maar niet Ui's Character Songs downloadquote:Op woensdag 18 april 2012 10:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Klein beetje. Aan de andere kant, ik heb dat met de move die ze doet rond 0:32 in deze.
Dus tja, misschien moet ik niet zo'n azijnpisser zijn en gewoon accepteren dat iedereen zijn dingetjes heeft
EDIT: Damn, misschien moet ik maar weer eens het hele repertoire van Houkago Tea Time downloaden.
Oh maak je geen zorgen hoor. Ik heb lang geleden al het kaf van het koren gescheiden. Ik weet welke ik wel en niet moet hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als je maar niet Ui's Character Songs download
"Suki suki daisuki, Onee-chan daisuki"
Ik vind het juist wel leuk dat de romantiek niet echt vaart neemt, dan heb je nog een beetje een rode lijn die de serie blijft aanhouden.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:12 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Best leuke serie, je moet alleen niet verwachten dat er enige vaart zit achter het romantische aspect. Continentale platen hebben nog meer vaart.
Gaat over mangaka's en manga. Een anime over manga maken dus. Erg leuk. Behalve dan wat ik hierboven beweer, maar zolang je je daar op instelt is er weinig aan de hand.
Maar enige vooruitgang is wel gewenst.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk dat de romantiek niet echt vaart neemt, dan heb je nog een beetje een rode lijn die de serie blijft aanhouden.
Wat vond je zusje?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:19 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit Steins;Gate te kijken met mijn zusje (net episode 1 gezien) en ik vind sommige dingen toch net wat te heftig voor haar.
Sowieso het bloed en dan die pervy grapjes van Daru.
Mijn zusje vond het leuk, maar ze zei dat ze er nog niet veel over kon zeggen, omdat we maar 1 episode hebben gezien. Verder klaagde ze niet over de grofheid of de grapjes van Daru.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat vond je zusje?
Ga maar Higurashi kijken dan
Weet je wat ik altijd zo irritant vind aan mijn broer? Dat hij me overal voor wil afschermen. "Dat is geen film voor jou!" dat soort dingen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn zusje vond het leuk, maar ze zei dat ze er nog niet veel over kon zeggen, omdat we maar 1 episode hebben gezien. Verder klaagde ze niet over de grofheid of de grapjes van Daru.
Higurashi moet ik nog kijken. Ik had even de eerste 3 minuten gezien om de download te checken en het zag er veelbelovend uit
Psst. Misschien is je broer over te halen met Steins;Gate.
Ik moet toegeven dat ik soms ook wat beschermend over mijn zusje ben, maar dat is heel normaal als broer. Als ik heel eerlijk ben vond ik Angel Beats al moeilijk om aan mijn zusje te laten zien door het beetje bloed dat er in zat.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Weet je wat ik altijd zo irritant vind aan mijn broer? Dat hij me overal voor wil afschermen. "Dat is geen film voor jou!" dat soort dingen.
Met anime kan hij dat niet, ha!
(Nu is je zusje wel wat jonger, maar over een tijdje wordt dit ook op haar van toepassing)
Higurashi! Another! Battle Royale! Dokuro-chan!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik soms ook wat beschermend over mijn zusje ben, maar dat is heel normaal als broer. Als ik heel eerlijk ben vond ik Angel Beats al moeilijk om aan mijn zusje te laten zien door het beetje bloed dat er in zat.
Maar goed, er zijn zo veel dingen op TV die ze ook ziet. Bij een normale detective zie je ook al bloed. Meer dan Angel Beats of Steins;Gate laat ik haar ook niet kijken. Elfen Lied zou ik NOOIT aan haar laten zien. Dan voel ik me gewoon slecht
Je zult het niet geloven, maar in Hetalia zagen mijn ouders Japanse oorlogspropagandaquote:Op woensdag 18 april 2012 16:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Higurashi! Another! Battle Royale! Dokuro-chan!
Bakuman is wel een toffe manga!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:39 schreef mschol het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef Easymodo het volgende:
Sigh, net in een trein gezeten vol met Toppers en Nick en Simon fans. Blij dat ik thuis ben, zodat ik Steins;gate kan kijken.
Waren zeker dames??quote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef Easymodo het volgende:
Sigh, net in een trein gezeten vol met Toppers en Nick en Simon fans. Blij dat ik thuis ben, zodat ik Steins;gate kan kijken.
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:39 schreef Qunix het volgende:
Nog een paar andere collega's gaan naar Japan...
Voor wat??quote:Op woensdag 18 april 2012 19:39 schreef Qunix het volgende:
Nog een paar andere collega's gaan naar Japan...
Don't give up!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:41 schreef robin007bond het volgende:
Fuck, situatie met dat meisje is wel erg complex. Ik geef het op
Mogelijke klant...quote:
Maar wat is er dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:41 schreef robin007bond het volgende:
Laat het voorzichtig 'n paar keer vallen bij je collega's en evt baas? Of misschien dat je 't zelfs gewoon kan zeggen tegen je werkgever?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mogelijke klant...
Stomme is, is dat een maand geleden ook paar collega's gingen. Ik heb toen hun geholpen en Shonen Jump van die week gekregen
Ik wil ook wel een keer.....
Voorzichtig ik schreeuw in de gangen!Ze weten het donders goed... Het ding is, ik zou niet weten wat de toegevoegde waarde kan zijn als ik mee ga, behalve communicatie e.d. met Japanners (hotel, vliegveld en daartussen (vervoer)). Ik heb dit geschreven met alle details en prijzen. Maar meegaan is veulste duur voor hun dan. Dat weet ik ook wel zelf.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maar wat is er dan?
[..]
Laat het voorzichtig 'n paar keer vallen bij je collega's en evt baas? Of misschien dat je 't zelfs gewoon kan zeggen tegen je werkgever?
Over 2 maanden kan ik Nederlands nationaliteit aanvragen,wil dolgraag naar Japan!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mogelijke klant...
Stomme is, is dat een maand geleden ook paar collega's gingen. Ik heb toen hun geholpen en Shonen Jump van die week gekregen
Ik wil ook wel een keer.....
Begin is nog magertjes, maar het wordt steeds beter. Ook leuk dat ik een opleiding dat gebruik maakt van 'microwaves'.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Overigens ben ik erg benieuwd wat je van Steins;Gate gaat vinden.
Een vriendin van me is dus een vriendin van haar, en die heeft dus een boekje over haar open gedaan. Ze vond me een hele aardige jongen, maar kende me niet zo goed.quote:
Dus omdat er genoeg andere leuke meisjes rondlopen waarmee je (correct me if I'm wrong) op dit moment geen contact mee hebt, ga je er maar niet achteraan?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriendin van me is dus een vriendin van haar, en die heeft dus een boekje over haar open gedaan. Ze vond me een hele aardige jongen, maar kende me niet zo goed.
Maar! Zelf heeft ze een vakantieliefde op het oog die ze ontmoet heeft in de Filipijnen. Grote kans dat ze elkaar dus niet zien, maar op dit moment vindt ze hem wel erg leuk.
Ik ga me daar maar niet tussen mengen
Volgens die vriendin van haar maak ik een kans als ik lang blijf aanhouden, maar dat vind ik het niet waard. Dus..
Het advies van haar vriendin is eigenlijk "Wie niet waagt, wie niet wint.". Maar goed, er zijn ook nog heel veel andere meisjes op de aardbol.
En het valt me op dat ik op internet "Maar goed," als stopwoordje heb.
Welke vakantieliefde??quote:Op woensdag 18 april 2012 20:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dus omdat er genoeg andere leuke meisjes rondlopen waarmee je (correct me if I'm wrong) op dit moment geen contact mee hebt, ga je er maar niet achteraan?
Of is het vanwege de Filipijnse vakantieliefde die, galactisch gezien, om de hoek zit?
Dat zijn chicks, man. Als ze zo doen blijven ze vaak zo doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:41 schreef robin007bond het volgende:
Ga voor Yoko, wie heeft er nou 3D nodig?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriendin van me is dus een vriendin van haar, en die heeft dus een boekje over haar open gedaan. Ze vond me een hele aardige jongen, maar kende me niet zo goed.
Maar! Zelf heeft ze een vakantieliefde op het oog die ze ontmoet heeft in de Filipijnen. Grote kans dat ze elkaar dus niet zien, maar op dit moment vindt ze hem wel erg leuk.
Ik ga me daar maar niet tussen mengen
Volgens die vriendin van haar maak ik een kans als ik lang blijf aanhouden, maar dat vind ik het niet waard. Dus..
Het advies van haar vriendin is eigenlijk "Wie niet waagt, wie niet wint.". Maar goed, er zijn ook nog heel veel andere meisjes op de aardbol.
En het valt me op dat ik op internet "Maar goed," als stopwoordje heb.
Ik denk dat laatste. Daar wil ik niet tussenkomenquote:Op woensdag 18 april 2012 20:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dus omdat er genoeg andere leuke meisjes rondlopen waarmee je (correct me if I'm wrong) op dit moment geen contact mee hebt, ga je er maar niet achteraan?
Of is het vanwege de Filipijnse vakantieliefde die, galactisch gezien, om de hoek zit?
Waarom niet??quote:Op woensdag 18 april 2012 20:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste. Daar wil ik niet tussenkomen
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:17 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ga voor Yoko, wie heeft er nou 3D nodig?3DPD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoor ook verhalen van vrienden en die zeggen dat ik soms wel bof. Dan moeten ze bijvoorbeeld met hun vriendin winkelen en staan ze 2 uur te wachten totdat ze klaar zijn met schoenen kopen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2012 20:19:58 ]
Trust me, kleine kans dat dat ooit wat wordt.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste. Daar wil ik niet tussenkomen
Ik weet het, maar ze praten echt elke dag op Facebook.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Trust me, kleine kans dat dat ooit wat wordt.
quote:En die vrienden van je zeuren teveelNah ja. Ik koop gewoon altijd bij een herenzaak. Die weten inmiddels mijn smaak en vaak ben ik dan ook al snel de winkel uit (tenzij ze iets bij gaan knippen o.i.d.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik praat ook met vier of vijf mensen elke dag op Facebookquote:Op woensdag 18 april 2012 20:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ze praten echt elke dag op Facebook.
[..]
Nah ja. Ik koop gewoon altijd bij een herenzaak. Die weten inmiddels mijn smaak en vaak ben ik dan ook al snel de winkel uit (tenzij ze iets bij gaan knippen o.i.d.)
Gestoorde gastquote:Op woensdag 18 april 2012 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh
Mijn waifu is katsura
[ afbeelding ]
Nah ja. Misschien is single zijn leuker.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:32 schreef Klipnap het volgende:
Maar Robin heeft geen vriendin nodig! Zijn waifu is genoeg!
Wel baas hoe ze:quote:Op woensdag 18 april 2012 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh
Mijn waifu is katsura
[ afbeelding ]
Maar dan minus de laatste episodequote:
Net als deze gast:quote:Op woensdag 18 april 2012 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh
Mijn waifu is katsura
[ afbeelding ]
School days. Heeft ook een leuke boot aan het einde.quote:
Thadquote:Op woensdag 18 april 2012 20:46 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Net als deze gast:
[ afbeelding ]
[..]
School days. Heeft ook een leuke boot aan het einde.
Betrapt op een groepsverkrachting van dakimakura's?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Thad
Hij zit nu in de gevangenis
Kinderporno.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Betrapt op een groepsverkrachting van dakimakura's?
Nice boatquote:Op woensdag 18 april 2012 20:46 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Net als deze gast:
[ afbeelding ]
[..]
School days. Heeft ook een leuke boot aan het einde.
Hij heeft op zijn Facebook gezet hoe je het moet downloadenquote:
Hoezo verdachtquote:Op woensdag 18 april 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij heeft op zijn Facebook gezet hoe je het moet downloaden
Toen kreeg de FBI een tip. Zijn folder scheen opgeslagen te zijn op een USB-stick in deze folder /dont click here/not cp/cp/
quote:
Die wil ik zienquote:Op woensdag 18 april 2012 20:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij heeft ooit ook een filmpje gemaakt waarin hij met zijn Kotonoha dakimakura neukt!
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij heeft ooit ook een filmpje gemaakt waarin hij met zijn Kotonoha dakimakura neukt!
Hij is erg populair op bepaalde anime communities.quote:
quote:I love mai waifu Kotonoha and young underaged white girls.
An asian is fine too.
facebook:http://www.facebook.com/MADTHAD08
My Youtube: http://www.youtube.com/user/MadThad0890
Ik moet ook zo'n popquote:Op woensdag 18 april 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://madthad0890.tumblr(...)t-was-our-first-time
Yokoquote:Op woensdag 18 april 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb de Yoko dakimakura, maar ik doe er niets mee. Eigenlijk best zonde van het geld
quote:
Zijn ouders zullen vast trots zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een held
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van mij was in de aanbieding voor ¤40. Meestal kost het rond de ¤70.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Yoko
Wat kost zo'n ding dan
Voor een langwerpig kussen met een animefiguur er opquote:Op woensdag 18 april 2012 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die van mij was in de aanbieding voor ¤40. Meestal kost het rond de ¤70.
Ik heb de FF victory fanfare als beltoon.quote:
Als je ze uit China laat sturen, kosten ze meestal rond de 10-15 euro, inclusief verzendkosten.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor een langwerpig kussen met een animefiguur er op?
Jup. Maar de print is wel van goede kwaliteit.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor een langwerpig kussen met een animefiguur er op?
Dan heb je een bootleg. Ik vind het wel tof dat ik de originele makers support.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:05 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Als je ze uit China laat sturen, kosten ze meestal rond de 10-15 euro, inclusief verzendkosten.
True, helaas heb je steeds meer van dat soort webwinkels.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan heb je een bootleg. Ik vind het wel tof dat ik de originele makers support.
Ik zocht al naar 'n leuke geluidje hiervoor, heb al de TARDIS voor als ik gebeld word..quote:
Ik nu ookquote:
Valt best mee hoor.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die van mij was in de aanbieding voor ¤40. Meestal kost het rond de ¤70.
Converteren.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:11 schreef Klipnap het volgende:
Ik weet niet hoe ik de pianoversie van de Mikurufilm op mijn iTunes kan zetten
Het zijn extra episodes.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De 2e serie van haruhi suzumiya is toch een remake, waarom zouden ze een remake maken, 3 jaar na het origineel
Waarom dan zo'n lage ratingquote:
Chaotisch is altijd goed.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom dan zo'n lage rating
Het origineel was wel baas, alleen zo chaotischDe film was geweldig
Heeft is het wel overrated
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom dan zo'n lage rating
Maar een serie in een willekeurige volgorde uitzenden gaat wel erg verquote:Op woensdag 18 april 2012 21:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Chaotisch is altijd goed.
Omdat ze een paar keer dezelfde episode hebben uitgezonden, met als enige verschil dat de outfits veranderden elke episode.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De 2e serie van haruhi suzumiya is toch een remake, waarom zouden ze een remake maken, 3 jaar na het origineel
dat zal vast, maar alleen de naam deed mij denken aan een pokemon/naruto combiquote:Op woensdag 18 april 2012 17:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bakuman is wel een toffe manga!
Huh? Is dat die endless eight ofzo? Dus die 2e serie is dezelfde met andere outfitsquote:Op woensdag 18 april 2012 21:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat ze een paar keer dezelfde episode hebben uitgezonden, met als enige verschil dat de outfits veranderden elke episode.
Kun je je voorstellen. Mensen gingen elke keer een week wachten om elke keer dezelfde episode te zien
KyoAni hoopte daarmee een soort van masterpiece als Evangelion te maken, die weer indruk maakte door het aparte einde. Helaas voor KyoAni is deze actie ongelofelijk gebackfired.
Dat is endless eight. Niet heel de tweede serie is endless eight, maar een gedeelte wel. 8 episodes daarvan dus, als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Huh? Is dat die endless eight ofzo? Dus die 2e serie is dezelfde met andere outfits?
Een episode over de zomervakantie hebben ze acht keer afgespeeld. Toen waren er nog maar zes overquote:Op woensdag 18 april 2012 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Huh? Is dat die endless eight ofzo? Dus die 2e serie is dezelfde met andere outfits?
EVA al gezien?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zal vast, maar alleen de naam deed mij denken aan een pokemon/naruto combi
<plaats hier plaatje met ash die "i choose you, naruto" gilt>
maar de beschrijving leek aardig, maar 3 seizoenen vind ik niet zo aardig
Die opening is ook echt heerlijk!quote:Op woensdag 18 april 2012 21:37 schreef Qunix het volgende:
Ik heb al een tijd de jingle van Tokyo FM (voordat ze switchten naar 80.love format) als ringtone. Daarvoor had ik de opening van Cowboy Bebop.
Ideaal als ringtone... Eerst 2 seconden luid, daarna een bass solo en wat bonga's. Na het luide gedeelte heb je alle tijd om hem op te pakken totdat de saxofoon komt.quote:
Catchy, beetje James Bond-achtig.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ideaal als ringtone... Eerst 2 seconden luid, daarna een bass solo en wat bonga's. Na het luide gedeelte heb je alle tijd om hem op te pakken totdat de saxofoon komt.
Echt niet!!!quote:
Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 18 april 2012 21:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt niet!!!
Dit is jazz, bebop jazz.
James bond is geen jazz. Of omdat er alleen een trompet in voorkomt?
Ik heb niet zoveel verstand van jazz. De trompet gaf de doorslag.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt niet!!!
Dit is jazz, bebop jazz.
James bond is geen jazz. Of omdat er alleen een trompet in voorkomt?
Ik wil een hoop nu zeggen, maar laat ik het beetje vrolijk houden...quote:Op woensdag 18 april 2012 21:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel verstand van jazz. De trompet gaf de doorslag.
Grootquote:Op woensdag 18 april 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
Wat heeft trouwens jullie voorkeur? Delicious flat chest, kleine borsten, middelgrote borsten, grote borsten of reusachtige monsterborsten?
Ik ga denk ik voor middelgroot.
Probeer je hiermee je verdriet te verwerken?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
Wat heeft trouwens jullie voorkeur? Delicious flat chest, kleine borsten, middelgrote borsten, grote borsten of reusachtige monsterborsten?
Ik ga denk ik voor middelgroot.
Nah, ik ben denk ik niet zo verdrietig. Het is natuurlijk wel een beetje jammerquote:Op woensdag 18 april 2012 22:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Probeer je hiermee je verdriet te verwerken?
Ik ga voor flatchest btw, Daru spreekt me niet zo aan.
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah, ik ben denk ik niet zo verdrietig. Het is natuurlijk wel een beetje jammer
Verder snap ik dat je de Daru's niet prefereert.
Laat ik het maar toegeven. Ik vind het eigenlijk best kut![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
HUH MAAR DAT IS HELEMAAL NIET EVA DAT IS NGE??!?!?!?!
Wacht maar.... Het is een extreem -vieze- anime.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
NGE dus. nee nooit
whats with the sudden change of attitude van yuno en yuki in ep 18?
Het krijgt op ten duur echt een hele andere wending. De regisseur is ook midden in de series depressief geworden en dat is de serie ten goede gekomen.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb NGE niet meer gekeken na 1 episode. Wel een ongelofelijk mooie intro.
Too deep for you?quote:
ik merk et welquote:Op woensdag 18 april 2012 22:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wacht maar.... Het is een extreem -vieze- anime.
Zo komen er nog meer WTF-momentjes waarvan vele nog groter zijn dan dat.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik merk et welmaar vooral die opkomst bij deus was een wtf momentje
Zowel door critici als animekijkers wordt de serie volop geprezen. Misschien toch het proberen waard.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon nooit gekeken en nooit echt iets gehad zo van: hey, die lijkt intressant..
Aya Hirano zingt wel een beetje vals.quote:
Was laatste nummer van haar ofzoquote:Op woensdag 18 april 2012 22:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Aya Hirano zingt wel een beetje vals.
Nah, veel te cynisch. Koizumi is leuker.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind Kyon wel een leuke husbando voor jou. Of niet?
Teveel leuke waifuquote:Op woensdag 18 april 2012 22:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nah, veel te cynisch. Koizumi is leuker.
Al heeft Kyon wel hetzelfde karakter als ik
Ik haat upgrades!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
https://jmw5-cp2:9095/sabnzbd/#/dv2/ is voortaan mijn hostadres,nadat ik sabnzbd+ had geconfigureerd als start-up en een update naar 0.7.0 beta 3.
Ben jij mij?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nah, veel te cynisch. Koizumi is leuker.
Al heeft Kyon wel hetzelfde karakter als ik
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:52 schreef Qunix het volgende:
Oh, dit is wel tof....
De voice acteurs bij oefening voor het inspreken van de anime:
Je weet het wel!!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:53 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Vrouwelijke versie van Kyon. Dunno.
Kyonkoquote:Op woensdag 18 april 2012 22:53 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Vrouwelijke versie van Kyon. Dunno.
Ik zou dr in het echt irritant vinden denk ikquote:Op woensdag 18 april 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind Haruhi ook wel leuk. Ondanks dat ze echt batshit insane is.
Hmm, je hebt gelijk. In het echt lijkt het me wat anders. Ze is zo'n type waar je nooit weerwoord tegen kan hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou dr in het echt irritant vinden denk ik
Je bent op andere forums/communities wel erger gewendquote:Op woensdag 18 april 2012 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jullie zijn wel heel erg otaku bezig[ afbeelding ]
Ik zit alleen op het forum van MAL en /a/. Maar dat laatste zit vol arrogante neckbeardsquote:Op woensdag 18 april 2012 23:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je bent op andere forums/communities wel erger gewend
Love Plusquote:
Mijn enige forum is FOK!quote:Op woensdag 18 april 2012 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit alleen op het forum van MAL en /a/. Maar dat laatste zit vol arrogante neckbeardsMet hun 'hide your powerlevel' enzo. Iedereen weet het altijd beter daar.
Waar zit jij dan?
Beetje van beide eigenlijkquote:Op woensdag 18 april 2012 11:17 schreef Bakakame het volgende:
Zoek je grove actie of veel actie?
Als wat wij je aanraden niet in de smaak valt kun je op MAL kijken bij Recommendations
/a/ en mangafox. Tegenwoordig alleen op /a/ en fok.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit alleen op het forum van MAL en /a/. Maar dat laatste zit vol arrogante neckbeardsMet hun 'hide your powerlevel' enzo. Iedereen weet het altijd beter daar.
Waar zit jij dan?
voor mij is het 80% fok, 18% 4chan en 2% eldersquote:
/a/ (inb4 underageb&), ik lurk rond op MAL en lurk/post ook wel eens op evageeks.orgquote:Op woensdag 18 april 2012 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar zit jij dan?
Zo'n kutblad, altijd reviews van manga's en anime die al 3 jaar oud zijn, reviews van visual kei onboeiende bands enzo.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:08 schreef Easymodo het volgende:
[..]
/a/ en mangafox. Tegenwoordig alleen op /a/ en fok.
Voor de rest ben ik een lid van aniway, maar doe daar verder niets.
Ja het grote voordeel is anoniem posten, maar ik zit toch alleen in /b/ meestalquote:Op woensdag 18 april 2012 23:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
/a/ (inb4 underageb&), ik lurk rond op MAL en lurk/post ook wel eens op evageeks.org
Ik vind /a/ wel het leukste. Puur omdat mensen die Naruto leuk vinden weggejaagd worden, waardoor het niet wordt overspoelt met de gaia types. Daarnaast heb ik tijdens het kijken van Steins;Gate echt genoten van de Steins;Gate threads. Net als nu de Fate/Zero threads, buyfag threads etc.
Het anoniem reageren vind ik ook wel prettig. De kans op ad hominem is dan theoretisch beperkter.
Ik lurk wel eens mee op MAL maar tot nu toe heb ik 5 postsquote:Op woensdag 18 april 2012 23:10 schreef Bakakame het volgende:
Ik zit eigenlijk alleen op FOK. Zo nu en dan kijk ik op 4chan, maar me heb nog haast nooit in /a/ begeven en ben nog geen enkele keer op 't MAL-forum geweest.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:12 schreef Easymodo het volgende:
Voor de rest zit ik ook wel eens op /mu/ (hipstershit), /v/, /r9k/ en /fit/Ik snap het doel van r9k niet echt, het is gewoon een soort 2e /b/ maar dan anders, ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
/b/ is echt hard achteruit gegaan. Ik vind juist dat de grappen op /b/ echt gerecycled worden. Ik kijk bijna nooit meer op /b/ sinds de pony-invasie. Als ik weer eens kijk zijn het altijd weer dezelfde dingen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja het grote voordeel is anoniem posten, maar ik zit toch alleen in /b/ meestalDaar is altijd wel weer wat te beven, altijd weer mensen die iets origineels verzinnen, er zitten echt geniën daarzo. En de humor is goed. Anders dan 9gag waar ze ouwe grappen op een verkeerde manier recyclen.
Een safe for work /b/. Met minder newfags.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap het doel van r9k niet echt, het is gewoon een soort 2e /b/ maar dan anders, ofzo.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:12 schreef Easymodo het volgende:
Voor de rest zit ik ook wel eens op /mu/ (hipstershit), /v/, /r9k/ en /fit//adv/ is ook wel lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/pol/ is ook wel leuk, maar helaas voert het Stormfront publiek daar de boventoon.
Ik vond NGE ook waanzinnig goed. Tot ook weer de laatste Epi zeg maarquote:Op woensdag 18 april 2012 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het krijgt op ten duur echt een hele andere wending. De regisseur is ook midden in de series depressief geworden en dat is de serie ten goede gekomen.
De intro is inderdaad best mooi
De volledige versie:
Viool en piano:
[..]
Too deep for you?
r9k is meer gericht op verhalen, maar het begint steeds meer op /b/ te lijken.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap het doel van r9k niet echt, het is gewoon een soort 2e /b/ maar dan anders, ofzo.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik vond NGE ook waanzinnig goed. Tot ook weer de laatste Epi zeg maarwat is dat toch? Maken ze een ontzettend goed verhaal en verneuken ze het allemaal in de laatste Epi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast is het met End of Evangelion helemaal goedgemaakt.![]()
Daar heb je nu /pony/ voorquote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
/b/ is echt hard achteruit gegaan. Ik vind juist dat de grappen op /b/ echt gerecycled worden. Ik kijk bijna nooit meer op /b/ sinds de pony-invasie. Als ik weer eens kijk zijn het altijd weer dezelfde dingen.
Die lifehacks en motivators zijn inderdaad ook leuk om te lezen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
/adv/ is ook wel lief.
/pol/ is ook wel leuk, maar helaas voert het Stormfront publiek daar de boventoon.
Creepypastaquote:Op woensdag 18 april 2012 23:17 schreef Easymodo het volgende:
[..]
r9k is meer gericht op verhalen, maar het begint steeds meer op /b/ te lijken.
Schoolverhalen, shit stories, horrorverhalen etc etc
Nah ja. Ik bezoek 4chan niet voor de 'epic LULZ XD' maar meer voor de anime. In het begin was het allemaal nieuw, maar nu is die John meme ook wel oud aan het worden bijvoorbeeld, met de bijbehorende variaties.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar heb je nu /pony/ voor
Waar is de goeie originele grappen dan volgens jou nu?
Oh wacht. Creepypasta is /x/. Vooral die videogame horrorverhalen zijn geweldig. Horrorverhalen in /r9k/ stellen nauwelijks wat voor.quote:
Njah ik vind /b/ altijd nog het leukst, de furry en CP kan ik wel omheen kijken.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah ja. Ik bezoek 4chan niet voor de 'epic LULZ XD' maar meer voor de anime. In het begin was het allemaal nieuw, maar nu is die John meme ook wel oud aan het worden bijvoorbeeld, met de bijbehorende variaties.
Dan heb je natuurlijk ook nog de furry en de CP. Alhoewel op dat laatste steeds beter gemodereerd wordt.
Ah, ja ik ken de meeste videogame creepypasta's wel. Er is ook een gast op youtube die ze allemaal inspreekt, maar dan ook echt als hoorspel, echt heel goed ook! Ik heb ze allemaal gedownload en luister ze in de trein. Mrcreepypasta heet die gast.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:21 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Oh wacht. Creepypasta is /x/. Vooral die videogame horrorverhalen zijn geweldig. Horrorverhalen in /r9k/ stellen nauwelijks wat voor.
Hmm, ik vind dat wel meevallen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Njah ik vind /b/ altijd nog het leukst, de furry en CP kan ik wel omheen kijken.
/a/ zit zo vol met azijnpissers, echt nerds
Thanks dude. Hij spreekt ook baww related stuff in.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah, ja ik ken de meeste videogame creepypasta's wel. Er is ook een gast op youtube die ze allemaal inspreekt, maar dan ook echt als hoorspel, echt heel goed ook! Ik heb ze allemaal gedownload en luister ze in de trein. Mrcreepypasta heet die gast.
Hmm bawww wordt ik nooit zo vrolijk vanquote:Op woensdag 18 april 2012 23:25 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Thanks dude. Hij spreekt ook baww related stuff in.
Chanarchive zit ik ook wel ja, maar ik vind het altijd leuker als iets nog leeft, dat je kan posten ookquote:Op woensdag 18 april 2012 23:30 schreef Easymodo het volgende:
Oh ja, chanarchive is sowieso een aanrader. Kirjg je de leukste topics van elke board. Zijn wel leuke sharethreads by in /mu/.
fukken tired, later
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vond de laatste episode best goed.Ik zat bij de op 3 na laatste aflevering van: ze zullen toch echt niet zo gaan eindigen he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast is het met End of Evangelion helemaal goedgemaakt.
Had helaas gelijk. Wat ik wel prachtig in het verhaal vond wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet toch maar eens EoE herkijken. Kan mij er zo snel niets meer van herinneren
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:34 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik zat bij de op 3 na laatste aflevering van: ze zullen toch echt niet zo gaan eindigen he!
Had helaas gelijk. Wat ik wel prachtig in het verhaal vond wasDaar hebben ze inderdaad goed over nagedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet toch maar eens EoE herkijken. Kan mij er zo snel niets meer van herinneren
Heb je Rebuild of Evangelion 1 en 2 al gekeken? Ik ben heel benieuwd naar de volgende.
Overigens ga ik ook NGE weer een keer opnieuw kijken, net als EoE. Het verhaal maakt ook veel meer indruk sinds ik The Complete Guide to Neon Genesis heb gelezen.
Niet alles in die guide is waar natuurlijk. Evageeks.org heeft de meest accurate uitleg.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2012 23:42:13 ]
echt??wist ik nietquote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een safe for work /b/. Met minder newfags.
Big Tits Zombie o.i.d.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
echt??wist ik niet
Iemand toffe Japanse Yakuza/comedy film??
Niet gezien! Zal ze eens in mijn To Watch list zetten.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar hebben ze inderdaad goed over nagedacht.
Heb je Rebuild of Evangelion 1 en 2 al gekeken? Ik ben heel benieuwd naar de volgende.
Overigens ga ik ook NGE weer een keer opnieuw kijken, net als EoE. Het verhaal maakt ook veel meer indruk sinds ik The Complete Guide to Neon Genesis heb gelezen.
Niet alles in die guide is waar natuurlijk. Evageeks.org heeft de meest accurate uitleg.
Ligt aan wat je wil wetenquote:Op donderdag 19 april 2012 00:38 schreef .Cake. het volgende:
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering hey, jullie hebben tussen half vijf vanavond en half 1 nu 7!!! pagina's vol weten te lullen. Staat er ook nog iets nuttigs tussen of hoef ik de moeite niet te nemen om het terug te lezen. Want geen zin.
Ook: Jormungand recensie 1 & 2 staan op Animees!
Is er wat dan??quote:Op donderdag 19 april 2012 00:38 schreef .Cake. het volgende:
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering hey, jullie hebben tussen half vijf vanavond en half 1 nu 7!!! pagina's vol weten te lullen. Staat er ook nog iets nuttigs tussen of hoef ik de moeite niet te nemen om het terug te lezen. Want geen zin.
Ook: Jormungand recensie 1 & 2 staan op Animees!
Alles goed met je??quote:Op donderdag 19 april 2012 01:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Topic door gespit. Eikels, dit wil ik niet opnieuw hoeven doen.
Als bewijs: jammer dat chavez_ niet (in)direct bij de arrestatie betrokken was van die walgelijke daimakura neukende lelijkerd. dan had hij er hier over kunnen vertellen ofzo.
ik kom veel minder op fora tegenwoordig. Soms ga ik nog naar Animesuki voor de Claymore en Soul Eater draadjes. Op 4chan heb ik elk forum wel een keer bezocht. /lit/ /a/ en /pol/ (of hoe het ook heette) waren mijn favorieten hoezeer het mijn interesse wist vast te houden na dat ik over de cultuur-shock heen gekomen was schommelde erg. Bij MAL heb ik een tijdje de clubfora bezocht, maar van het grote forum bleek ik mijlenver weg. Nu lees ik vooral blogs naast dit nederige reeksje en volg ik 85 mensen op twitter die soms iets interessants te zeggen hebben, maar meestal niet. Ik wil nog steeds een keer naar het bimhuis.
Bij Bakuman ben ik bij 18 ofzo blijven hangen...
de rest daar ga ik niet op reageren. dit toetsenvruchtje is al lelijk en onordelijk genoeg. .
Gaat het echt goed met je??quote:Op donderdag 19 april 2012 01:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mwa, ik heb een blaartje op mijn rechtervoet van het hardlopen (40 min.) ben een beetje moe na een lange dag, een beetje geïrriteerd omdat mijn favoriete topic volgebaggerd is (dat is niet erg, wel irritant) en als alles echt goed zit treed de REM-slaap in voordat ik het weet. O ...dat was een retorische vraag.
There is no such thing as a free lunchquote:Op donderdag 19 april 2012 09:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat is er dan ooit met haar gebeurd?
Ohja wat is er met je ondertitel..
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wacht maar.... Het is een extreem -vieze- anime.
net klaar..quote:Op woensdag 18 april 2012 22:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo komen er nog meer WTF-momentjes waarvan vele nog groter zijn dan dat.
Is ook een beetje zo. Deels door de otaku fans die haar stalkten en bedreigden.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:01 schreef Klipnap het volgende:
Wie zei er trouwens dat Aya Hirano gestoord werd?
Heel veel schandalen, zie sankakucomplex. Ik weet de details niet uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat is er dan ooit met haar gebeurd?
Ohja wat is er met je ondertitel..
Ahw. Dat is best sneu.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:32 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Is ook een beetje zo. Deels door de otaku fans die haar stalkten en bedreigden.
Wut?quote:Op donderdag 19 april 2012 09:32 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Is ook een beetje zo. Deels door de otaku fans die haar stalkten en bedreigden.
http://www.sankakucomplex(...)your-penises-freaks/quote:
Dat zijn geen otakus,gewoon stalkers.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:40 schreef Easymodo het volgende:
[..]
http://www.sankakucomplex(...)your-penises-freaks/
en zo waren er nog 20 verhalen waar otaku's zich gingen bemoeien met haar seksleven, etc.
De Kuronekohaat zit wel erg diep!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat zijn geen otakus,gewoon stalkers.
En het kan gekker!![]()
*hi
Nou,ze linken wel naar het originele bron!!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sankakucomplex als serieuze bron gebruiken.
Oh! Ik gaf het een 4/10. Ben wel benieuwd naar het volgend project.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
net klaar..
en vond er eigenlijk niet heel veel echte WTF momentjes meer inzitten, een aantal mogelijke momenten zag ik (deels) aankomen en had ik dus geen wtf moment bij..
dat einde... dat is wel erg twijfelachtig...
vond et wel een goeie anime, dat dan weer wel..
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat maakt het niet minderwaardig.
de laatste 2-3 eps sleurde de serie naar beneden naar middelmatig.. erg jammer..voor de rest was het gewoon een degelijke serie imhoquote:Op donderdag 19 april 2012 11:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh! Ik gaf het een 4/10. Ben wel benieuwd naar het volgend project.
Welke serie??quote:Op donderdag 19 april 2012 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
de laatste 2-3 eps sleurde de serie naar beneden naar middelmatig.. erg jammer..voor de rest was het gewoon een degelijke serie imho
Ja klopt, vond ook dat het op het eind een beetje minder werd.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:24 schreef mschol het volgende:
de laatste 2-3 eps sleurde de serie naar beneden naar middelmatig.. erg jammer..voor de rest was het gewoon een degelijke serie imho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |