Wat een slet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:18 schreef Klipnap het volgende:
Mio werd trouwens tot populairste Waifu op MAL verkozen
Moet je de Lapo hebben, een nieuwe openen en zelf in de OP aanpassen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hebben ze dat gewoon!!![]()
![]()
Ik wil ook een smiley bij OP.
Volgens mij wordt Mio ook altijd op sankakucomplex als meest favoriete waifu gekozen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:21 schreef Easymodo het volgende:
http://www.internationalsaimoe.com/
Hier werd ze ook een keer verkozen. Ook Hinagiku en Misaka zijn populaire waifu's. (Ook al zijn ze 15).
Leest ook zo lekker.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:21 schreef robin007bond het volgende:
He, Bakakeme. Je zou een extra smiley achter je naam kunnen zetten als bewijs dat je deze OP hebt geopend. Dan kunnen we na honderden topics zien wie de meeste lapo's heeft gekregen.
Ho, Roben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:21 schreef robin007bond het volgende:
He, Bakakeme. Je zou een extra smiley achter je naam kunnen zetten als bewijs dat je deze OP hebt geopend. Dan kunnen we na honderden topics zien wie de meeste lapo's heeft gekregen.
Cheater!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ho, Roben.
Bij voorbaat heb ik al gewonnen, zie OP
Ik had ooit zo'n show gezien, waar allemaal vrouwen hun borsten door een muur met speciale gaten konden doen. Vervolgens moest er een jongen raden welke borsten van zijn moeder warenquote:
Presentatie door Gordon.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n show gezien, waar allemaal vrouwen hun borsten door een muur met speciale gaten konden doen. Vervolgens moest er een jongen raden welke borsten van zijn moeder waren
Brr.. de horrorquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Presentatie door Gordon.
Paaij en Brard als medekandidaten.
Hilarisch.
Ik dacht eerder aan Gerard Joling en Patty Brard.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Presentatie door Gordon.
Paaij en Brard als medekandidaten.
Hilarisch.
HOEHOEHOEHOE hilaries schat ik kom niet meer bij WIEHIEquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:28 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan Gerard Joling en Patty Brard.
De tv-sensatie van Nederland. We tellen af: 10, 9, 8...
HOEHOEHOEquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik had trouwens ooit zo'n raar businessmodel verzonnen voor een comperproducent (fictief dan):
Een PC en dan heel veel wiet op de processor stoppen. De processor wordt natuurlijk zo heet, dat de wiet gaat branden en de koeler blaast het de kast door. De casefan blaast dan de wietlucht naar buiten en uiteraard is de processor door de wiet doorgebrand.
Dan bel ik ze op met de vraag of ze een nieuwe PC willen kopen. Omdat ze dan stoned zijn blijven ze nieuwe computers kopen in een infinite loop!
HAHA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
HOEHOEHOEMisschien moet ik naar het Beste Idee van Nederland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2012 22:41:18 ]
Potver,iemand was me voor!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet je de Lapo hebben, een nieuwe openen en zelf in de OP aanpassen.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien moet ik naar het Beste Idee van Nederland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik stoned zou zijn zou ik geen nieuwe computer willen kopen, maar munchies hebben. Misschien dat je er een dönerzaak bij moet beginnenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik had trouwens ooit zo'n raar businessmodel verzonnen voor een comperproducent (fictief dan):
Een PC en dan heel veel wiet op de processor stoppen. De processor wordt natuurlijk zo heet, dat de wiet gaat branden en de koeler blaast het de kast door. De casefan blaast dan de wietlucht naar buiten en uiteraard is de processor door de wiet doorgebrand.
Dan bel ik ze op met de vraag of ze een nieuwe PC willen kopen. Omdat ze dan stoned zijn blijven ze nieuwe computers kopen in een infinite loop!
HAHA!
Ik zie me al bij Radar en Kassa komen. Hele gezinnen aan de drugs.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als ik stoned zou zijn zou ik geen nieuwe computer willen kopen, maar munchies hebben. Misschien dat je er een dönerzaak bij moet beginnen
Zie ik weer Lucky Star gedoe!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:55 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Voor als je de gezichten van Madoka niet wijd genoeg vind, het kan altijd nog wijder.
Hmm, betwijfel het. Yuno is best gangstahquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zie ik weer Lucky Star gedoe!!
Hmm, vond D-tecnolife met Uverworld net iets beter. :3quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
High and Mighty Color - Ichirin no Hana nu op AAR,lang niet gehoord.Beste Bleach OP ever.![]()
Even checken danquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:14 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Hmm, vond D-tecnolife met Uverworld net iets beter. :3
http://www.imaginefilmfestival.nl/quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vet! Heb je een linkje met meer info? En van wanneer tot wanneer is het?
quote:Kleine, slimme Asuna groeit heel zelfstandig op. Haar moeder werkt hard. Haar vader is gestorven. Vaak zit ze in haar eentje op een heuveltop nabij de spoorbrug en luistert ze op haar ouderwetse kristalradio naar de geluiden in de ether. En zo hoort ze op een dag een bijzondere stem uit de diepte. Samen met haar docent Mr. Morisaki en de mysterieuze jongen Shun waagt ze zich in de verborgen onderwereld van Agartha, waar de magische Quetzalcuatls waken over de mensen die net gestorven zijn
Children Who Chase Lost Voices from Deep Below is de nieuwe anime van Makoto Shinkai, de regisseur die in 2008 menig Imagine-ganger ontroerde met het poëtische 5 Centimeters Per Second. Zijn beeldschone tekenkunst en weemoedige verhalen hebben hem bekendheid gebracht, vandaar dat hij het met Children Who.. voor een groter publiek mag proberen. En met succes. Asunas avonturen in de onderwereld zijn wonderlijk en spannend, en de muziek, de animaties en het verhaal zijn nog altijd even schitterend, persoonlijk en delicaat. Shinkai-san, niet voor niets vaak vergeleken met Hayao Miyazaki, bezorgt je weer een brok in de keel.
Ja het gaat wel hard de laatste tijd.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:19 schreef Eenskijken het volgende:
Damn dit topic gaat te snel voor mij
[..]
http://www.imaginefilmfestival.nl/
Black Lagoon. Goed veel actie, vrij recent. Hier is een AMV, oordeel zelf maar of het je wat lijkt.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik wil een goede harde actie serie.
Het liefst recent aangezien ik het meeste van een aantal jaren geleden (veelal samurai/ronin of ninja) al gezien heb. Iemand een aanrader?
Robin vragen,die weet het wel.Of anders MALquote:Op woensdag 18 april 2012 00:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Het liefst recent aangezien ik het meeste van een aantal jaren geleden (veelal samurai/ronin of ninja) al gezien heb. Iemand een aanrader?
Ziet er wel tof uit! Jammer dat je ze niet kan zien via watchanimeon maar heb al een aantal sources gevonden. Van de week maar eens S1 en S2 kijken. Enig idee of er meer uitkomen of blijft het daarbij?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:49 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Black Lagoon. Goed veel actie, vrij recent. Hier is een AMV, oordeel zelf maar of het je wat lijkt.
Lees de manga,seinen geweld op zijn max!!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit! Jammer dat je ze niet kan zien via watchanimeon maar heb al een aantal sources gevonden. Van de week maar eens S1 en S2 kijken. Enig idee of er meer uitkomen of blijft het daarbij?
SPOILER: mirai nikki 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 april 2012 01:25 schreef mschol het volgende:
onder het mom van wtf momentje...Oh my!!SPOILER: mirai nikki 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gundam 00quote:Op woensdag 18 april 2012 00:29 schreef TheThirdMark het volgende:
onder het mom van wtf momentje...SPOILER: mirai nikki 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
onder het mom van wtf momentje...Het wordt allemaal nog leuker...SPOILER: mirai nikki 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee, er zijn meer mensen met verstand van anime in dit topic hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 00:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Robin vragen,die weet het wel.Of anders MAL
Black Lagoon rules gewoon![]()
Tengen Toppa Gurren Lagann gezien?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Gambate!quote:Op woensdag 18 april 2012 08:48 schreef Easymodo het volgende:
Ah, fuck tentamen. It's not like I enjoy doing them or anything!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is nog een vijf-delige OVA serie genaamd Roberta's Bloodtrail, wat een soort van officieuze S3 is. Die kan je nog kijken en dan houdt het wel zo'n beetje op.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit! Jammer dat je ze niet kan zien via watchanimeon maar heb al een aantal sources gevonden. Van de week maar eens S1 en S2 kijken. Enig idee of er meer uitkomen of blijft het daarbij?
Succesquote:Op woensdag 18 april 2012 09:12 schreef Klipnap het volgende:
Ik kom er net achter dat ik vet veel projecten heb dit weekend.
Ik reageer nog zo min mogelijk voorlopig
Klein beetje. Aan de andere kant, ik heb dat met de move die ze doet rond 0:32 in deze.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:32 schreef robin007bond het volgende:
Is het raar dat ik helemaal smelt wanneer Mio een knipoog geeft rond 1:19?
Claymore!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Al gezien op aanraden een paar topics terugquote:
Eens. Ik hoop nog steeds op een nieuw seizoen (de manga loopt nog steeds (en is een 1 maandelijkse uitgave dus snel gaat het niet)).quote:Op woensdag 18 april 2012 11:05 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Al gezien op aanraden een paar topics terugToffe serie (alleen de laatste epi was een beetje.. jammer..)
Bedankt voor de reminder, ik moet de manga nog maar eens gaan volgenquote:Op woensdag 18 april 2012 11:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens. Ik hoop nog steeds op een nieuw seizoen (de manga loopt nog steeds (en is een 1 maandelijkse uitgave dus snel gaat het niet)).
Claymore heeft 1 super memorabel moment. Een moment waar ik "what the " uitschreeuwde en meteen op < < < < drukte om het nog eens goed te zien
Zoek je grove actie of veel actie?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:05 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Al gezien op aanraden een paar topics terugToffe serie (alleen de laatste epi was een beetje.. jammer..)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooquote:According to Weekly Shonen Jump, Bakuman will end in the magazine vol.21 & 22 combined issue to be released on April 23rd. The comic books volumes 18, 19, and 20 will be released in May, June and July, respectively.
SPOILER: MangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:39 schreef mschol het volgende:
Bakuman, klinkt als een soort naruto/pokemon kruising
*gaat beschrijving opzoeken...
Best leuke serie, je moet alleen niet verwachten dat er enige vaart zit achter het romantische aspect. Continentale platen hebben nog meer vaart.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:39 schreef mschol het volgende:
Nouja, de manga eindigt dus er is wel vaart in gekomen hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 12:12 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Best leuke serie, je moet alleen niet verwachten dat er enige vaart zit achter het romantische aspect. Continentale platen hebben nog meer vaart.
Gaat over mangaka's en manga. Een anime over manga maken dus. Erg leuk. Behalve dan wat ik hierboven beweer, maar zolang je je daar op instelt is er weinig aan de hand.
Hoeveel afleveringen heb je gezien dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Scamp zegt dat Bakuman seksistisch is. Ikzelf vond de moeite die het kostte om een aflevering te downloaden niet proportioneel was ten opzichte van het vermaak dat ik verkreeg door de aflevering te zien.
Ja gaat echt hard de laatste tijd. Je hebt niet veel gemist. Robin wil iedereen Mio, iets met OPs, paar nieuwe mensen die vragen naar series. Voor de rest niet echt boeiend.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Deze reeks gaat nu een beetje te snel voor mij trouwens. Voor het eerst in een lange tijd heb ik geen zin om alles dat ik gemist heb terug te lezen.
Als je maar niet Ui's Character Songs downloadquote:Op woensdag 18 april 2012 10:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Klein beetje. Aan de andere kant, ik heb dat met de move die ze doet rond 0:32 in deze.
Dus tja, misschien moet ik niet zo'n azijnpisser zijn en gewoon accepteren dat iedereen zijn dingetjes heeft
EDIT: Damn, misschien moet ik maar weer eens het hele repertoire van Houkago Tea Time downloaden.
Oh maak je geen zorgen hoor. Ik heb lang geleden al het kaf van het koren gescheiden. Ik weet welke ik wel en niet moet hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als je maar niet Ui's Character Songs download
"Suki suki daisuki, Onee-chan daisuki"
Ik vind het juist wel leuk dat de romantiek niet echt vaart neemt, dan heb je nog een beetje een rode lijn die de serie blijft aanhouden.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:12 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Best leuke serie, je moet alleen niet verwachten dat er enige vaart zit achter het romantische aspect. Continentale platen hebben nog meer vaart.
Gaat over mangaka's en manga. Een anime over manga maken dus. Erg leuk. Behalve dan wat ik hierboven beweer, maar zolang je je daar op instelt is er weinig aan de hand.
Maar enige vooruitgang is wel gewenst.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk dat de romantiek niet echt vaart neemt, dan heb je nog een beetje een rode lijn die de serie blijft aanhouden.
Wat vond je zusje?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:19 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit Steins;Gate te kijken met mijn zusje (net episode 1 gezien) en ik vind sommige dingen toch net wat te heftig voor haar.
Sowieso het bloed en dan die pervy grapjes van Daru.
Mijn zusje vond het leuk, maar ze zei dat ze er nog niet veel over kon zeggen, omdat we maar 1 episode hebben gezien. Verder klaagde ze niet over de grofheid of de grapjes van Daru.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat vond je zusje?
Ga maar Higurashi kijken dan
Weet je wat ik altijd zo irritant vind aan mijn broer? Dat hij me overal voor wil afschermen. "Dat is geen film voor jou!" dat soort dingen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn zusje vond het leuk, maar ze zei dat ze er nog niet veel over kon zeggen, omdat we maar 1 episode hebben gezien. Verder klaagde ze niet over de grofheid of de grapjes van Daru.
Higurashi moet ik nog kijken. Ik had even de eerste 3 minuten gezien om de download te checken en het zag er veelbelovend uit
Psst. Misschien is je broer over te halen met Steins;Gate.
Ik moet toegeven dat ik soms ook wat beschermend over mijn zusje ben, maar dat is heel normaal als broer. Als ik heel eerlijk ben vond ik Angel Beats al moeilijk om aan mijn zusje te laten zien door het beetje bloed dat er in zat.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Weet je wat ik altijd zo irritant vind aan mijn broer? Dat hij me overal voor wil afschermen. "Dat is geen film voor jou!" dat soort dingen.
Met anime kan hij dat niet, ha!
(Nu is je zusje wel wat jonger, maar over een tijdje wordt dit ook op haar van toepassing)
Higurashi! Another! Battle Royale! Dokuro-chan!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik soms ook wat beschermend over mijn zusje ben, maar dat is heel normaal als broer. Als ik heel eerlijk ben vond ik Angel Beats al moeilijk om aan mijn zusje te laten zien door het beetje bloed dat er in zat.
Maar goed, er zijn zo veel dingen op TV die ze ook ziet. Bij een normale detective zie je ook al bloed. Meer dan Angel Beats of Steins;Gate laat ik haar ook niet kijken. Elfen Lied zou ik NOOIT aan haar laten zien. Dan voel ik me gewoon slecht
Je zult het niet geloven, maar in Hetalia zagen mijn ouders Japanse oorlogspropagandaquote:Op woensdag 18 april 2012 16:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Higurashi! Another! Battle Royale! Dokuro-chan!
Bakuman is wel een toffe manga!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:39 schreef mschol het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef Easymodo het volgende:
Sigh, net in een trein gezeten vol met Toppers en Nick en Simon fans. Blij dat ik thuis ben, zodat ik Steins;gate kan kijken.
Waren zeker dames??quote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef Easymodo het volgende:
Sigh, net in een trein gezeten vol met Toppers en Nick en Simon fans. Blij dat ik thuis ben, zodat ik Steins;gate kan kijken.
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:39 schreef Qunix het volgende:
Nog een paar andere collega's gaan naar Japan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |